شیبا در بین ۱۰ ارز برتر

شیبا در بین ۱۰ ارز برتر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار، با رشد چشمگیر خود در ۲۴ ساعت گذشته، بار دیگر به سرتیتر اخبار تبدیل شده است. شیبا در بین ۱۰ ارز برتر قرار گرفت.

شیبا در بین ۱۰ ارز برتر

بر اساس داده‌های بازار، قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته تا ۰٫۰۰۰۰۴۵ دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، اگرچه شیبا کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰٫۰۰۰۰۳۷ دلار معامله می‌شود، اما همچنان یک رشد قابل‌توجه ۶۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات شیبا هم به ترتیب ۶۲ و ۳۱۰ درصد افزایش یافته و به ۲۲٫۳۷ میلیارد دلار و ۱۳٫۴۵ میلیارد دلار رسیده است. به این ترتیب، شیبا با پشت سر گذاشتن رمزارزهای برتر، اکنون در جایگاه دهم از نظر ارزش بازار قرار گرفته است.

در حالی که رشد قیمت شیبا در بحبوحه صعود کلی بازار کریپتو و بخش میم‌کوین‌ها رخ داده، اما عامل مهم دیگری هم آن را تقویت کرده است.
توسعه‌دهندگان شیبا سال گذشته پروتکلی به نام سرویس نام شیب (SNS) را معرفی کردند. این سرویس به هر دارنده SHIB اجازه می‌دهد تا هویت وب ۳ خود را با افزودن جزییاتی مانند مکان‌ها، برچسب‌ها و موارد دیگر، شخصی‌سازی کند.

یکی از اهداف مهمی که پروتکل SNS برای دستیابی به آن طراحی شده، کمک به کاربران برای عبور از چالش‌هایی است که در رابطه با آدرس‌های کیف پول طولانی و پیچیده با آن مواجه هستند.

از دیگر اهداف کلیدی SNS می‌توان به تسهیل تراکنش‌ها، سازگاری چند زنجیره‌ای، هویت سفارشی‌شده توسط کاربر، یکپارچه‌سازی متاورس و موارد دیگر، اشاره کرد.

گزارش‌های جدید حاکی از آنند که نسخه ۱٫۱ سرویس نام شیب اکنون آماده ارائه به اعضای جامعه است و اسنپ‌شات لازم برای تعیین نام‌های SHIB به زودی گرفته خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT