عبور قیمت WIF از ۳ دلار

عبور قیمت WIF از ۳ دلار پس از نمایش بر روی کره غول‌پیکر لاس وگاس

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین سگ‌ کلاهدار (dogwifhat) مبتنی بر سولانا، بیش از ۳۰ درصد دیگر افزایش یافته و سقف تاریخی جدیدی را در ۳.۲۶ دلار به ثبت رسانده است. در این پست به بررسی عبور قیمت WIF از ۳ دلار  می پردازیم.

عبور قیمت WIF از ۳ دلار

این افزایش قیمت همزمان با موفقیت کمپین جمع‌آوری مبلغ ۷۰۰ هزار دلار جهت تبلیغ و نمایش لوگوی این میم‌کوین روی نمایشگر کروی شهر لاس‌وگاس، اتفاق افتاده است.

آنسم (Ansem)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال که یکی از چهره‌های برجسته این کمپین محسوب می‌شود، طی پستی در ۱۳ مارس اعلام کرد که مبلغ مورد نظر به صورت کامل جمع‌آوری شده است.

عبور قیمت WIF از ۳ دلار

عبور قیمت WIF از ۳ دلار

بلافاصله پس از اعلام موفقیت این کمپین، قیمت توکن WIF حدود بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی به بالاترین سطح خود یعنی ۳.۲۶ دلار رسید.

قیمت این توکن در حال حاضر پس از یک اصلاح، به محدوده ۳.۱ دلار رسیده است.
افزایش قیمت اخیر منجر به رشد ارزش بازار WIF به ۳.۱ میلیارد دلار شده که آن را بالاتر از میم‌کوین‌های دیگر سولانا مانند بانک (BONK) و همچنین، فلوکی (FLOKI) قرار داده است.

در زمان نگارش این خبر، توکن WIF به عنوان چهل و پنجمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، و چهارمین میم‌کوین بزرگ از این نظر شناخته می‌شود. به این ترتیب، تنها ۳ میم کوین پپه (PEPE)، شیبا (SHIB) و دوج‌کوین (DOGE) ارزش بازاری بیشتر از سگ‌کلاهدار دارند.

توکن WIF، بهترین میم‌کوین در چرخه فعلی بوده و قیمت آن از زمان راه‌اندازی در اواخر نوامبر سال گذشته، بیش از ۱۷۴۰ درصد افزایش یافته است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT