هزینه های شغلی ساختمانی

هزینه های شغلی ساختمانی چیست؟ هر آنچه که یک پیمانکار باید بداند

زمان مطالعه 6 دقیقه

پیگیری هزینه های پروژه در یک شرکت ساختمانی برای یک مدیر پروژه ساختمانی یا پیمانکار مستقل می تواند دشوار باشد. محاسبه و ردیابی تمام هزینه‌های مربوط به هر یک از مشاغل خود، به ویژه اگر همزمان چندین پروژه را انجام می‌دهید، اغلب طاقت‌فرسا است.

یک شرکت ساختمانی که می تواند به درستی از هزینه های کار ساخت و ساز با تمام پتانسیل خود استفاده کند، نسبت به شرکتی که این کار را نمی کند، به احتمال زیاد حاشیه سود بالاتر در هر پروژه و هزینه های غیرمنتظره یا ناکارآمدی کمتری را در فرآیندهای خود مشاهده می کند.

هزینه کار ساختمانی چیست؟

هزینه یابی مشاغل ساختمانی به این صورت است که چگونه یک پیمانکار یا مدیر ساخت و ساز در صنعت ساخت و ساز، تمام هزینه های مرتبط با یک کار، از جمله هزینه نیروی کار، سربار و هزینه های مواد را محاسبه می کند.

یک کار با هزینه مناسب، پروژه شما را به تفکیک می‌دهد، بنابراین می‌توانید تمام هزینه‌های لازم برای تکمیل آن را اندازه‌گیری و پیگیری کنید تا مطمئن شوید که حاشیه سود شما خوب است تا حاشیه سود بالاتری برای هر شغل دریافت کنید.

تقریباً مانند یک ممیزی در زمان واقعی از هر شغلی که روی آن کار می کنید، فکر کنید. اگر در مورد هزینه‌هایتان به‌روز هستید، می‌توانید بخش‌هایی از یک شغل را شناسایی و پیگیری کنید که می‌تواند به سود و بودجه شما ضربه بزند.

برنامه ریزی موثر هزینه های کار ساخت و ساز نه تنها به شما کمک می کند حاشیه سود بالاتری را در طول پروژه حفظ کنید، بلکه به شما کمک می کند تا در بودجه باقی بمانید که می تواند منجر به رضایت بیشتر مشتری شود زیرا مجبور نیستید برای درخواست پول بیشتر به مشتری خود مراجعه کنید. به دلیل عوارض پیش بینی نشده

انواع هزینه یابی مشاغل ساختمانی

لازم نیست به شما بگوییم که هر شغلی که انتخاب می کنید متفاوت است. به همین دلیل است که ایجاد قالبی که به طور منظم با هر هزینه ای که هر شغل خواهد داشت، مطابقت داشته باشد، پیچیده و تقریبا غیرممکن است. با این حال، مهم است که انواع مختلف هزینه های کار ساخت و ساز را درک کنید تا برای آنچه پیش می آید بهترین آمادگی را داشته باشید.

هزینه مستقیم: اغلب ساده‌ترین هزینه کار برای پیگیری است، این هزینه‌ها مستقیماً با ساعات کاری، هزینه نیروی کار، هزینه ساخت، ابزار، هزینه‌های تجهیزات و قراردادهای فرعی مرتبط است. این هزینه‌ها محدود خواهند بود، هزینه‌های تعیین‌شده‌ای که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را شناسایی کرده و در هنگام هزینه‌کردن یک شغل پیگیری کنید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار تخمینی که هزینه های مواد را از منطقه شما می کشد، هزینه های مستقیم را تعیین کنید. شما همچنین می توانید هزینه های نیروی کار را با استفاده از داده های تاریخی تعیین کنید.

هزینه غیرمستقیم: شناسایی و محاسبه آن در طول برنامه ریزی دشوارتر است، این هزینه ها مواردی مانند هزینه های مدیریت پروژه، هزینه های استفاده از تجهیزات تحت مالکیت و هزینه های غیرمستقیم کار است. هزینه های غیرمستقیم شامل مواردی مانند میزان پرداختی به کارمندان حقوق بگیر یا مدیران پروژه و همچنین هرگونه پرداخت مستمری است که ممکن است برای مواردی مانند ابزار، تجهیزات یا وسایل نقلیه داشته باشید. همه اینها باید در هزینه نقل قول شما لحاظ شود.

هزینه متعهد: این هزینه‌ها با مواردی مرتبط است که می‌دانید قرار است برایشان صورت‌حساب دریافت شود اما هنوز پرداخت نکرده‌اید. اینها می تواند شامل حقوق و دستمزد پست نشده، قرارداد باز و قراردادهای پیمانکار فرعی، و/یا سفارشات خرید برای هزینه های موادی باشد که هنوز دریافت نکرده اید اما می دانید که باید هزینه آن را بپردازید. برای تعیین هزینه های متعهد، پیگیری کنید که چیزهایی مانند دفع، اجاره تجهیزات یا پیمانکاران فرعی چقدر هزینه دارند. از داده‌های تاریخی در مورد میزان پرداختی به پیمانکاران فرعی در پروژه‌های مشابه استفاده کنید تا تعیین کنید چقدر باید برای هزینه‌های متعهد وصل کنید.

درک اینکه چه بخش‌هایی از برآورد هزینه‌یابی شغل شما مستقیم، غیرمستقیم و متعهد است، برای دستیابی به هزینه کل شغل برای پروژه خود برای تخصیص منابع بسیار مهم است. با محاسبه هر سه نوع در هزینه کار، به احتمال زیاد به عددی دست خواهید یافت که پس از اتمام پروژه ساخت و ساز، فضای بیشتری برای درآمد باقی می گذارد.

3 مزیت اصلی هزینه یابی مشاغل ساختمانی

هرچه در هزینه های کار ساخت و ساز دقت بیشتری داشته باشید، سلامت مالی کسب و کار شما بیشتر خواهد بود زیرا می توانید سود بیشتری برای هر پروژه ایجاد کنید.

مزیت شماره 1: می توانید بودجه کلی خود را بهتر پیگیری کنید

هزینه یابی کار ساخت و ساز به مقایسه هزینه ها برای تعیین هزینه واقعی نه تنها برای کل پروژه بلکه برای هر مرحله جداگانه از پروژه کمک می کند. هزینه‌یابی دقیق شغل، تک تک هزینه‌های مرتبط با کار و اسناد را در نظر می‌گیرد و آن هزینه‌ها را دنبال می‌کند تا تصویری کامل از بودجه کلی شما ارائه دهد.

استفاده از ابزاری مانند نرم افزار حسابداری ساخت و ساز می تواند به شما کمک کند تا به راحتی بودجه کلی خود و همچنین بودجه هر پروژه در حال انجام را پیگیری کنید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری ساخت و ساز بر روی چیزهای عمومی تر مانند QuickBooks یا روش های دستی، دید و بینش بهتری نسبت به سودآوری پروژه های فردی خواهید داشت که به معنای درآمد بهتر برای کل شرکت شما است. از آنجایی که این نرم افزار از ابتدا با در نظر گرفتن شرکت های ساختمانی طراحی شده است، شما ابزارهای گزارش دهی بهتری برای بررسی داده های تاریخی برای هزینه های شغلی خود خواهید داشت تا توانایی خود را برای ارائه برآوردهای دقیق بهبود بخشید.

شما می توانید از این اطلاعات نه تنها برای آن شغل استفاده کنید تا بیشترین سود را به دست آورید، بلکه می توانید برای مشاغل آینده که مشابه هستند نیز برای کمک به ارائه تخمین های دقیق تر استفاده کنید.

مزایای شماره 2: می توانید پیشرفت پروژه خود را پیگیری کنید

وقتی تک تک هزینه های پروژه خود را ردیابی می کنید، می توانید به راحتی هزینه های واقعی را با هزینه های پیش بینی شده مقایسه کنید تا تنظیمات را آسان تر انجام دهید. با شناسایی عوارض و دیدن جایی که ممکن است هزینه ها به طور غیرمنتظره افزایش یابد، می توانید اواسط پروژه را تنظیم کنید و مسائل را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی حل کنید.

ردیابی این اطلاعات با استفاده از روش های دستی سنتی می تواند پیچیده باشد، بنابراین داشتن یک مجموعه نرم افزار مدیریت ساخت و ساز خوب می تواند بسیار مهم باشد.

با نرم‌افزار مدیریت ساخت‌وساز، شرکت‌های ساختمانی مسئولیت‌پذیری را با کنترل اسناد و مسیرهای کاغذ مجازی برای طرح‌ها، RFIها، سفارش‌های تغییر و ارسال‌های کار بهبود بخشیده‌اند. تمام اسناد شما در یک مکان متمرکز ذخیره می شود که انجام ردیابی را آسان تر می کند.

نرم‌افزار هزینه‌یابی شغلی خاص نیز وجود دارد، اما نرم‌افزار هزینه‌یابی شغل اغلب از همان ابتدا در نرم‌افزار مدیریت ساخت‌وساز ساخته می‌شود. شاید لازم باشد نرم افزار حسابداری ساخت و ساز را ادغام کنید تا ویژگی های قوی تری داشته باشید. این موضوع یافتن راه حل نرم افزاری مناسب برای بودجه و نیازهای کسب و کار ساختمانی شماست.

همچنین با تنظیم بودجه و ویژگی‌های کنترل هزینه شغلی به منظور سودآوری پروژه، دید مالی بیشتری به دست می‌آورید. مدیران پروژه شما می‌توانند هزینه‌های واقعی را نسبت به تخمین‌ها ردیابی کنند و می‌توانند اعلان‌هایی را تنظیم کنند تا در صورت خطر بیش از حد بودجه، به آنها هشدار دهند.

مزیت شماره 3: می توانید میزان کارایی خود را در یک پروژه اندازه گیری کنید

با ردیابی و مدیریت هزینه های کار ساخت و ساز، می توانید نظارت کنید که شما و تیم هایتان چقدر کارآمد هزینه های نیروی کار، هزینه های مواد و سربار را مدیریت می کنید. اگر به طور دقیق هزینه‌های خود را برای هر پروژه نظارت و ردیابی نمی‌کنید، تشخیص اینکه آیا در هر پروژه به طور مداوم از بودجه خود صرف می‌کنید یا خیر، ممکن است دشوار باشد.

استفاده از نرم‌افزار برآورد ساخت‌وساز می‌تواند به کارآمدتر شدن فرآیند کلی هزینه‌یابی کمک کند، زیرا به محاسبه کل هزینه‌های مواد، نیروی کار، پیمانکاران فرعی و تجهیزات در یک مکان کمک می‌کند، به‌جای اینکه مجبور باشید زمان خود را برای پیگیری هر یک از این موارد صرف کنید. این کمک می کند تا بسیاری از کارهای خسته کننده جستجو در وب سایت های تجاری مختلف برای هزینه های مواد به طور خودکار انجام شود و می تواند با افزایش قیمت های به روز مواد و تجهیزات در منطقه شما کمک کند.

با در نظر گرفتن فرآیندهای هزینه کار ساخت و ساز مناسب، می توانید بودجه ماهانه، سه ماهه یا سالانه خود را با چشم پرنده نگاه کنید تا متوجه شوید که ناکارآمدی شما کجاست. ممکن است به طور مداوم برای هزینه نیروی کار بودجه کمتری داشته باشید که می تواند در درازمدت به سود خالص شما کمک کند. ممکن است متوجه شوید که هزینه‌های مواد خاص برای هر پروژه را دست‌کم می‌گیرید که می‌تواند به سود شما نیز ضربه بزند.

با ردیابی هر هزینه، می توانید با هر پروژه کارآمدتر شوید که می تواند سلامت مالی کلی کسب و کار ساختمانی شما را بهبود بخشد.

هزینه های کار ساخت و ساز را با کارآمدتر با نرم افزار پیگیری کنید

اگر تقویت فرآیندهای هزینه‌یابی کار ساخت‌وساز مانند چیزی به نظر می‌رسد که شرکت ساختمانی شما به آن نیاز دارد، باید به طور جدی نرم‌افزار موجود خود را ارتقا دهید یا نرم‌افزاری را پیدا کنید که به‌طور خاص با در نظر گرفتن ردیابی هزینه طراحی شده است.

اینجاست که مشاوران ما وارد می شوند. از طریق مکالمه یک به یک و توصیه های شخصی، Software Advice شما را در جستجوی نرم افزار راهنمایی می کند. در کمتر از 15 دقیقه، مشاوران نرم افزار ما می توانند به شما در انتخاب نرم افزار مناسب برای نیازهای کسب و کارتان کمک کنند تا بتوانید در انتخاب خود مطمئن باشید. برای چت با مشاور یا برنامه ریزی تماس اینجا را کلیک کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT