فرار بنیانگذار لونا

فرار بنیانگذار لونا !! | چرا بنیانگذار لونا به سنگاپور مهاجرت کرده است؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنیانگذار شبکه ترا، Do Kwon و فروپاشی لونا موضوعاتی هستند که از ابتدای این ماه بیشترین بحث را به خود اختصاص داده اند. پس از پیشنهاد برخی طرح‌های احیای زنجیره‌ای، Kwon در نهایت پاسخ‌هایی برای شفاف سازی برخی مسائل داد. در این خبر به بررسی مهاجرت و یا فرار بنیانگذار لونا می پردازیم.

فرار بنیانگذار لونا

دو کوان گزارش‌هایی را تأیید می‌کند که چند روز قبل از ریزش ارز لونا به کشور دیگری مهاجرت کرده است. او پاسخ داد که از دسامبر 2021 در سنگاپور زندگی می کند. با این حال، این یک برنامه ریزی طولانی و یک تصمیم شخصی بود. در همین حال، او اشاره کرد که مالیات کریپتو در کره صفر است و هزینه زندگی بسیار ارزان‌ تری دارد. وی افزود که در پادکست ها و مصاحبه های زیادی در این مورد صحبت کرده است.

کوون پاسخ داد که تعطیل کردن یک شرکت فقط مدتی طول می کشد و زمان بندی کاملاً تصادفی است. با این حال، او همچنین فاش کرد که آنها کمتر از 0.1 درصد از عرضه LUNA را کنترل می کنند، بنابراین توکن سوزی ارز لونا برای کمک به جامعه دشوار است.

آیا Terra از بدهی های مالیاتی فرار می کند؟

بنیانگذار Terra گفت که سازمان او هیچ گونه بدهی مالیاتی معوقی در کره جنوبی ندارد. آژانس مالیات ملی، حسابرسی را در تمام شرکت‌های ارز دیجیتال انجام داده است. کد مالیاتی کره برای هر شرکت خارجی اعمال شد و Terra به طور کامل بدهی خود را پرداخت کرده.

طبق گزارش ها، آژانس مالیاتی کره جنوبی به دنبال بنیانگذار Terra است که مالیاتی حدود 78 میلیون دلار وضع کرده است.مقامات مالیاتی به دلیل فرار از مالیات شرکتی و درآمد به دنبال دو کوان هستند و شک و تردیدی مبنی بر این در میان سرمایه گذاران ایجاد شده است که آیا ارز لونا کلاهبرداری است یا خیر؟! همچنین گزارش شد که Terra از سیاست های مالیاتی کشور راضی نیست.

کوان با رد این گزارش ها اظهار داشت که اینها شایعات جالبی هستند. در همین حال، وی اشاره کرد:

که دولت کره برای ادامه هزینه های کووید به پول نیاز دارد. آن‌ها میلیون‌ها دلار از شرکت‌های ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند و Terra نیز سهم کامل‌ تر خود را پرداخت کرده است.

در همین حال، گزارش‌هایی نیز از کشور به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه بازیسازان به دلیل اتهامات مختلف خواستار احضار کوان هستند. کوان پاسخ داد که از مشارکت در هرگونه تحقیق قانونی در حد توان خود خوشحال است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT