احتمال توقف فعالیت بایننس

فوری : احتمال توقف فعالیت بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

به نقل از کوین تلگراف زمانی که برای تایید این گزارش با بایننس تماس گرفتند، این شرکت از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد. در این پست به خبر فوری احتمال توقف فعالیت بایننس می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

احتمال توقف فعالیت بایننس

بایننس از اظهار نظر در مورد گزارش رسانه ای مبنی بر اینکه مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو تقریباً بازوی پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را در تلاش برای محافظت از شرکت جهانی خود بسته است، خودداری کرده است.

این رسانه فناوری به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که هیئت مدیره واحد آمریکایی بایننس، Binance.US، رأی گیری برای انحلال شرکت را آغاز کرده است. با این حال، با مخالفت برایان شرودر، مدیر عامل Binance.US، آنها نتوانستند به یک نظر مشترک برسند و تصمیم نهایی را بگیرند.

احتمال توقف فعالیت بایننس

احتمال توقف فعالیت بایننس

بر اساس این گزارش، شرودر نگران بود که تعطیلی ناگهانی صرافی مستقر در ایالات متحده برای کاربران آن مضر باشد، زیرا آنها مجبور می شوند به سرعت دارایی های خود را جابجا کنند یا نقد کنند.

کوین تلگراف با بایننس تماس گرفت، اما پشتیبان صرافی گفت که در مورد این موضوع “نظری نمی دهد“.

بایننس و ژائو در چند ماه گذشته هدف رگولاتورهای ایالات متحده قرار گرفته اند. در 27 مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده شکایتی را علیه بایننس و ژائو به دلیل نقض معاملات ادعایی تنظیم کرد. در 5 ژوئن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز شکایتی علیه صرافی، بازوی آمریکایی آن و ژائو تنظیم کرد و مدعی شد که بایننس خود را با میلیاردها دلار آمریکا “غنی کرده” در حالی که سرمایه گذاران را در معرض خطر قرار داده است.

با وجود چالش ها و خطرات نظارتی، بایننس به گسترش تجارت خود در نقاط مختلف جهان ادامه می دهد. در 1 آگوست، بایننس رسما راه اندازی بایننس ژاپن را اعلام کرد و معاملات اسپات را برای 34 توکن ارائه کرد. این صرافی قصد دارد از 14 آگوست، کاربران جهانی خود را که در ژاپن مستقر هستند، به این پلتفرم منتقل کند تا با چارچوب قانونی این کشور مطابقت داشته باشد.

ژائو در جلسه ای در توییتر (که اخیراً به X تغییر نام داد) در 31 ژوئیه بیان کرد که در میان خطرات نظارتی و شفافیت در مورد استیبل کوین ها، تنوع بخشیدن به آن مهم است. مدیر عامل شرکت تاکید کرد که نسبت به استیبل کوین هایی مانند تتر – بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار – محتاط است و اعتراف کرد که حتی BUSD نیز با خطرات غیرقابل پیش بینی همراه است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT