قالب های پاورپوینت مدرن 2024

بهترین قالب های پاورپوینت مدرن 2024

زمان مطالعه 16 دقیقه

همه ما آنجا بوده‌ایم – ارائه مهمی در راه است، و ما وظیفه داریم مجموعه‌ای از اسلایدها را برای نمایش کارهایمان ایجاد کنیم. قالب های پاورپوینت مدرن 2024 را بشناسید.

اما ایجاد یک قالب پاورپوینت جذاب و حرفه ای می تواند ساعت ها و حتی روزها طول بکشد – و این در صورتی است که حرفه ای باشید!

پس بقیه ما باید چه کار کنیم، به جز اینکه به مجموعه ای از اسلایدهای غیر استاندارد که کاملاً واضح است شب قبل با عجله تهیه کرده ایم، بسنده کنیم؟

پاسخ ساده است و در هزاران قالب پاورپوینت مدرن و حرفه ای طراحی شده است که برای دانلود فوری در دسترس هستند. و حدس بزنید چه؟ ما با تهیه فهرستی از بهترین گزینه‌ها برای ارائه شخصی یا تجاری مدرن، کار را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. به سادگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، جاهای خالی را پر کنید و voila – یک نمایش اسلاید حرفه ای و جذاب که آماده ارائه است.

بهترین قالب های پاورپوینت مدرن را بخوانید!

Green Cladia – قالب پاورپوینت مدرن تم گیاه شناسی

این یکی از زیباترین قالب های پاورپوینت است که در لیست ما مشاهده خواهید کرد. دارای طرح بندی اسلایدهای روشن، رنگارنگ و ظریف با طرح های محتوای مدرن است. از یک تم گیاه شناسی سبز در سراسر نمایش اسلاید استفاده می کند که می توانید به راحتی آن را در هر چیزی که دوست دارید سفارشی کنید. 33 اسلاید منحصر به فرد در این قالب موجود است.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: الگوی پاورپوینت مدرن به سبک هندسی

اگر از طرفداران اشکال هندسی و طرح های رنگارنگ هستید، این الگو برای ارائه شما عالی است. دارای 45 اسلاید مختلف با انواع طرح بندی اسلایدها است. می توانید از آن برای ساخت اسلایدشوهای مدرن برای ارائه های تجاری، مارکتینگ و راه اندازی استفاده کنید. اسلایدها در تم های روشن و تاریک نیز موجود هستند.

Milkyway – الگوی پاورپوینت برندسازی مدرن

این قالب پاورپوینت دارای طراحی مدرن و امروزی در تمامی اسلایدهای آن است. برای ارائه پروژه های مد و برندسازی ایده آل است. در این قالب اسلایدهای خلاقانه و رنگارنگ زیادی با طرح های کاملاً قابل شخصی سازی وجود دارد.

Vorste – الگوی پاورپوینت خلاق و مدرن

Vorste یکی دیگر از قالب های پاورپوینت مدرن است که با طراحی جسورانه و مدرن ارائه می شود. این الگو از اشکال و عناصر روشن و رنگارنگ برای برجسته کردن نکات کلیدی ارائه شما استفاده می کند. این شامل 30 اسلاید منحصر به فرد با اسلایدهای اصلی و مکان‌نماهای تصویر است.

Air – قالب پاورپوینت مدرن رایگان

این یک قالب پاورپوینت رایگان است که دارای طراحی اسلاید مدرن و مینیمال است. این شامل طرح بندی اسلایدهای منحصر به فردی است که می توانید از آنها برای ارائه ارائه های شخصی و حرفه ای استفاده کنید. استفاده از آن با پروژه های شخصی و تجاری رایگان است.

Duotone – پاورپوینت رایگان و الگوی کلیدی

تم رنگی دوتایی یکی از جالب ترین گرایش های طراحی مدرن است که در طراحی گرافیک دیده ایم. با استفاده از این قالب می توانید از همین موضوع در ارائه های خود استفاده کنید. این شامل 18 اسلاید منحصر به فرد است.

Mytemp – تم پاورپوینت مدرن

اگر به دنبال یافتن بهترین قالب های پاورپوینت مدرن موجود در بازار امروز هستید، Mytemp ارزش بررسی را دارد. دارای اسلایدهای تمیز و حداقلی است که می توانند به طور کامل با نیازهای خاص شما تنها با چند کلیک آسان قالب گیری شوند.

Calyster – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

Calyster یک رقیب عالی برای پول نقد شما است اگر واقعاً ارزش ایستادن از بسته را دارید. این شامل اسلایدهای پاورپوینت مدرن است که می توانید آنها را مطابق با برند و زیبایی شناسی خود سفارشی کنید. آن را امتحان کنید، یا حداقل آن را به فهرست نهایی خود اضافه کنید.

Namelix – قالب پاورپوینت مدرن

Namelix یک تم فوق‌العاده مدرن پاورپوینت است که دارای 34 اسلاید، تایپوگرافی شیک، قابل تغییر اندازه و گرافیک‌های قابل ویرایش است. این یکی از آن طرح‌های پاورپوینت مدرن است که تطبیق‌پذیری زیادی را به میز می‌آورد و می‌تواند برای هر هدفی زیر نور خورشید استفاده شود.

Passero – طرح های پاورپوینت مدرن

Passero یک الگوی محکم برای هر ارائه ای است که ظاهری خلاقانه و منحصر به فرد را می طلبد. ایده آل برای مد، و ارائه های مرتبط با عکاسی، پاسرو زیبایی قابل مشاهده است. این یکی از آن تم های پاورپوینت مدرن است که هرگز از خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده اید پشیمان نخواهید شد.

قالب پاورپوینت تجاری چشمگیر

در اینجا ما یک الگوی ساده و در عین حال جلب توجه داریم که ارائه آینده شما را در سطح بعدی خیره کننده می کند. این ویژگی‌های شگفت‌انگیز بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که واقعاً باید دید که کاملاً قدردانی می‌شوند. وقتی صحبت از بهترین قالب های پاورپوینت مدرن می شود، این محصول در صدر لیگ ایستاده است.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت کسب و کار خلاق

برای ارائه خلاقانه ای که واقعاً توجه مخاطبان شما را جلب می کند، این قالب پاورپوینت یک انتخاب عالی است. این 33 اسلاید مدرن و تمیز را ارائه می دهد که کاملاً مناسب برای طیف وسیعی از اهداف تجاری هستند و همچنین به راحتی قابل تغییر هستند.

اسلایدهای زمین هندسی مدرن رایگان PPT

این قالب رایگان پاورپوینت شامل اسلایدهای مدرن پر از اشکال و رنگ های هندسی شیک است. برای برندسازی مدرن و ارائه های تجاری عالی است. این قالب شامل 29 اسلاید منحصر به فرد است.

قالب پاورپوینت زیبایی مدرن رایگان

حس مدرن و زیباشناختی این قالب پاورپوینت آن را به انتخابی عالی برای طراحی ارائه برای برندها و مشاغل زنانه تبدیل کرده است. 32 طرح اسلاید برای انتخاب در این الگو وجود دارد.

Nolan – قالب پاورپوینت معماری

برای معمارانی که به دنبال ایجاد یک نمایش تاثیرگذار هستند، Nolan یکی از بهترین قالب‌های پاورپوینت مدرن موجود است. این یک طراحی جذاب و تقریباً تمام ویژگی هایی دارد که برای ارائه شما برای ایجاد حس در اتاق جلسه مورد نیاز است.

الگوی پاورپوینت مدرن Mirror

Mirror، بعدی از الگوهای پاورپوینت مدرن ما، مجموعه ای زیبا و چند منظوره از 40 اسلاید منحصر به فرد، با 10 طرح رنگی مختلف، قابلیت کشیدن و رها کردن تصویر، و طیف وسیعی از نمودارها و نمودارها است. برای هر نوع ارائه تجاری یا شخصی ایده آل است و همه اشیا به راحتی قابل تنظیم هستند.

Maon – طراحی پاورپوینت مدرن

Moan یک قالب پاورپوینت عمودی است که امکانات بی پایانی را در اختیار شما قرار می دهد. دارای 70 طرح اسلاید مدرن و حرفه ای است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و گزینه های سفارشی سازی زیادی برای شما ارائه می شود تا الگوی مورد نظر خود را بسازید.

Zunny – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

گزینه ای درجه یک و نفس گیر برای تقریباً هر کسب و کار مد یا عکاسی، Zunny واقعاً می تواند به شما کمک کند تا ایده های خود را در ذهن مشتریان خود تثبیت کنید و قراردادی را که برای آن بسیار سخت تلاش کرده اید را امضا کنید. به عنوان یکی از بهترین طرح های پاورپوینت در لیست ما، Zunny همه چیزهایی را که می توانید برای ایجاد یک ارائه تاثیرگذار نیاز داشته باشید، دارد.

Invest – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

همانطور که از نام آن پیداست، Invest یک الگوی pitch deck است که به منظور پاسخگویی به بخش مالی ساخته شده است. همانطور که گفته شد، این تم پاورپوینت مدرن کاملاً انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد از آن برای اهداف مختلف دیگری استفاده کنید. Invest طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، که وقتی به دنبال راهی برای ایجاد یک ارائه سریع هستید، زندگی شما را آسان می‌کند.

Swarofky – الگوی پاورپوینت مدرن

اگر به دنبال یک فرمت ارائه فوق مدرن هستید که فقط سبکی را ایجاد کند، Swarofky می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. این دارای اسلایدهای شیک بدون دردسر است که آن را به یکی از رقبای برتر در مورد بهترین قالب های پاورپوینت مدرن تبدیل می کند.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: تم پاورپوینت مدرن رایگان ارائه تجاری

این قالب شامل طرح های اسلاید مدرن برای ساخت انواع ارائه های تجاری می باشد. نسخه رایگان چندین طرح بندی اسلاید منحصر به فرد دارد که می توانید آنها را آزمایش کنید. همیشه می توانید آنها را کپی کنید تا اسلایدهای بیشتری برای خود بسازید.

No Brand – قالب پاورپوینت مدرن رایگان

No Brand یک قالب پاورپوینت شیک و مدرن است که دارای طراحی تاریک و شهری است. این الگو با طرح‌بندی‌های محتوای شیک، مکان‌نماهای تصویر و موارد دیگر ارائه می‌شود. می توانید نسخه رایگان آن را برای استفاده در پروژه های شخصی خود دانلود کنید.

Spece – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

در اینجا ما Spece را داریم، یک تم پاورپوینت مدرن با طراحی زیبا که می‌توان از آن برای اهداف تبلیغاتی، بازاریابی برند و تبلیغات استفاده کرد. 50 اسلاید آماده برای استفاده، 50 طرح رنگی از پیش ساخته شده و صدها و هزاران شکل برداری، نمادها و عناصر دیگر را ارائه می دهد.

Kanipo Sans – تم پاورپوینت مدرن

اگر واقعاً برای شما ارزش قائل هستید، کانیپو سانس باید در صدر فهرست نهایی شما باشد. طراحی خلاقانه و مدرنی دارد که فوراً توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند و آن را حفظ می کند. این قالب دارای 40 اسلاید با طراحی زیبا است که می توانید آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. یکی از بهترین قالب های پاورپوینت مدرن که از خرج کردن پول خود در آن پشیمان نخواهید شد.

Fedora Fashion – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

تم پاورپوینت مدرن بعدی ما که کاملاً برای مد، عکاسی و سایر مشاغل خلاقانه مناسب است، با طرح‌بندی تمیز، شیک و چند منظوره، اسلایدهایی با طراحی حرفه‌ای، و مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی که می‌توانند مطابق با دلخواه شما سفارشی شوند، ارائه می‌شود.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: Metana – قالب پاورپوینت مدرن

در مرحله بعد «Metana» است، یک تم پاورپوینت مدرن تاریک و دراماتیک که کمی لبه جدول را به ارمغان می آورد. این شامل اینفوگرافیک های سه بعدی برداری، آیکون ها، عناصر و طیف وسیعی از ویژگی های دیگر است که به شما کمک می کند ارائه بعدی خود را نشان دهید. یکی از شیک ترین قالب های پاورپوینت مدرن موجود است!

Xilphe – طرح های پاورپوینت مدرن

چه بخواهید مجموعه‌ای از قالب‌های پاورپوینت مدرن را برای ارائه ایده‌های خلاقانه، پروژه‌های راه‌اندازی یا هر هدف دیگری داشته باشید، Xilphe این کار را برای شما انجام خواهد داد. این یک قالب فوق العاده همه کاره است که می تواند برای هر کسب و کار یا نیازهای شرکتی سفارشی شود.

قالب پاورپوینت مدرن

تم New Photo یکی از بهترین قالب های پاورپوینت مدرن برای پروژه های عکاسی است و همچنین برای نمونه کارهای مد و طراحی عالی است! دارای پنج تنوع رنگی شاد، اسلایدهای گالری و نمونه کارها، و کشیدن و رها کردن مکان‌نماهای عکس، استفاده از آن لذت بخش است.

قالب پاورپوینت مدرن Mathieu

Mathieu یک قالب پاورپوینت با مضمون مد شهری است که طراحی مدرن با عناصر یکپارچه سازی با سیستم عامل، از جمله طرح‌های رنگی برجسته، فونت‌های جالب، و طرح‌بندی اسلایدهای چشم‌نواز را ارائه می‌دهد که تنظیم آن برای نیازهای خاص شما بسیار آسان است. همچنین شامل مستندات کامل برای کمک به شما برای شروع است.

قالب پاورپوینت Sanct Modern

الگوی Sanct با طرح رنگ زرد برجسته و چشم نواز و تایپ‌فیس‌های تمیز و بدون سریف، برای ارائه شرکتی، خلاصه محصول یا طرح تجاری مناسب است، اما همچنین می‌تواند برای استفاده به عنوان نمونه کار سفارشی شود. این شامل انتقال های اسلاید زیبا و تنوعی از طرح های از پیش طراحی شده برای اهداف مختلف است.

قالب پاورپوینت مینیمال مدرن

ارائه پاورپوینت مدرن Minimal یک الگوی ساده و در عین حال خلاقانه از اسلایدهای منسجم و حرفه ای است که برای یک نمونه کار شخصی ایده آل است. این بسته شامل طیف وسیعی از اینفوگرافیک ها و آیکون های برداری است و تم رنگی به راحتی متناسب با برند شما تغییر می کند.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت Amzea Modern

اگر به دنبال یک الگوی پاورپوینت مدرن برای ارائه در صنعت ساخت و ساز هستید، به دنبال آن نباشید – قالب Amzea به طور حرفه ای به طور خاص برای ارائه های صنعت ساختمان طراحی شده است. این صفحه نمایش عریض 16:9 با 30 اسلاید منحصر به فرد و دو گزینه تم رنگی مختلف ارائه می شود.

قالب پاورپوینت کسب و کار مدرن

یک الگوی ارائه بسیار کاربردی و از نظر بصری جذاب، اسلایدهای مدرن تجاری ساده، زیبا و مناسب برای هر گونه استفاده شرکتی یا تجاری است، به ویژه در زمینه های بازاریابی یا تبلیغاتی به دلیل سبک نمونه کار تمیزشان. متغیرهای تصویر و رسانه نیز ویرایش آنها را بسیار آسان می کند.

قالب پاورپوینت مدرن Vureo

طرح بعدی پاورپوینت مدرن ما Vureo است، مجموعه ای تازه و جذاب از 50 اسلاید منحصر به فرد و با کیفیت بالا که در دو تم رنگی مختلف ارائه می شوند. تصاویر وکتور شکل، نسبت تصویر عریض با وضوح بالا 16:9 و رنگ RGB به آن پرداخت حرفه ای و باکیفیت بخشیده است. برای صنایع خلاق، مانند طراحی داخلی، عالی است.

Meka – اسلایدهای پاورپوینت مدرن

«Meka» فوق‌العاده با 30 اسلاید با وضوح بالا، مکان‌نمای تصویر کشیدن و رها کردن، انتقال صاف، و طیف وسیعی از ویژگی‌های دیگر ارائه می‌شود تا در وقت شما صرفه‌جویی کرده و ارائه بعدی شما را حرفه‌ای و صیقلی جلوه دهد. یکی از بهترین طرح های پاورپوینت مدرن موجود در بازار!

الگوی پاورپوینت مدرن Rebound

الگوی Rebound روشن، جسورانه و آینده‌نگر، گزینه‌ای عالی برای ارائه‌های پاورپوینت مدرن است که نیاز به یک چیدمان تمیز و ساده اما طراحی چشم‌گیر دارند! طرح رنگ سبز نئون آن را به ویژه برای پروژه های نرم افزار کامپیوتر و صنایع IT مفید می کند.

الگوی پاورپوینت مدرن Roaste

قالب Roaste مجموعه ای زیبا از 30 اسلاید دست ساز است که در پنج طرح رنگی از پیش ساخته شده با طرح های گالری و نمونه کارها موجود است. این یک گزینه عالی برای ارائه شخصی برای به نمایش گذاشتن کار خود یا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای یک شرکت کوچک مانند یک قهوه خانه است.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت Wynter Modern

ایده آل برای طیف وسیعی از مشاغل، Wynter یکی از همه کاره ترین قالب های پاورپوینت مدرن است که برای استفاده های شرکتی طراحی شده است. این شامل 38 اسلاید کاملاً قابل تنظیم با نمادهای برداری، مکان‌نماهای عکس و فرمت عریض با کیفیت بالا است.

قالب پاورپوینت مدرن کار تیمی

اگر به یک الگوی مدرن و به راحتی قابل ویرایش برای پروژه تجاری بعدی خود نیاز دارید، برای یک ظاهر بسیار حرفه ای و صیقلی، ارائه Teamwork یک راه حل عالی است. این شامل چارت ها، نمودارها، جداول و سایر عناصر تجسم داده‌های منطبق است که برای پر کردن داده‌های خود آماده است.

قالب پاورپوینت مدرن Beaureum

قالب Beaureum یک چیدمان همه کاره و جلب توجه از اسلایدها است که دارای 3 گزینه رنگی، گزینه های بک گراند تیره و روشن و اندازه صفحه عریض و استاندارد است. همچنین شامل طیف گسترده‌ای از طرح‌بندی‌های اسلاید ساخته شده و کشیدن و رها کردن متغیرهایی برای سفارشی‌سازی فوری است.

قالب پاورپوینت Santi Modern

یک الگوی ارائه خیره کننده و مینیمالیستی، Santi مجموعه ای از 30 اسلاید منحصر به فرد با کیفیت بالا است که برای نمایش محصول یا نمونه کارها عالی است. خلاقانه و مدرن، این گزینه به راحتی قابل ویرایش است و از عناصر گرافیکی خلاقانه برای تأثیرگذاری واقعی استفاده می کند.

قالب پاورپوینت Thray Modern

الگوی ارائه Thray یک گزینه جدید و الهام گرفته از طبیعت است که برای یک پروژه تجاری شخصی یا خلاق بهترین است. دارای طرح‌بندی به سبک نمونه کارها، فونت‌های سریف ظریف و رنگ‌های ظریف و خنثی است. هر یک از اسلایدها شامل گرافیک کشیدن و رها کردن است و می توان آن را به طور کامل سفارشی کرد.

قالب پاورپوینت مدرن Wellbush

برای ارائه پیچیده و تجاری، الگوی Wellbush را در نظر بگیرید. این شامل 30 اسلاید با کیفیت بالا است که در یک طرح رنگی تیره و دراماتیک با گرافیک تمیز و متقارن و تاکید بر سرفصل های قدرتمند طراحی شده اند و به شما امکان می دهد یک ارائه حرفه ای و جذاب ایجاد کنید.

قالب پاورپوینت مدرن نئولیت

قالب های پاورپوینت مدرن 2024

قالب Neolit ​​مجموعه ای سرگرم کننده و بازیگوش از اسلایدها است که در 3 تم رنگی مختلف، با تغییرات روشن و تیره و همچنین گزینه های اندازه استاندارد و عریض ارائه شده است. با داشتن عناصر طراحی ساده و زیبایی‌شناسی همه‌کاره و آرام، می‌توانید آن را کاملاً مطابق با پروژه شخصی یا تجاری خود سفارشی کنید.

قالب پاورپوینت Belle Modern

یکی از خیره‌کننده‌ترین ارائه‌های پاورپوینت مدرن، به زیبایی در قالبی به سبک گالری با گرافیکی زیبا و شیک و ترکیبی از پیچیدگی و سادگی طراحی شده است که کاملاً به هر تلاش هنری مانند نمونه کار عکاسی یا لوک بوک (lookbook) آژانس خلاق کمک می کند.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت Jord Modern

یکی دیگر از گزینه های پیچیده، قالب Jord، نامرتب و ظریف است، با یک پالت رنگ تیره و خاکی و تاکید بر عناصر تمیز و شیک مانند فونت های سریف اولیه و اینفوگرافیک های ساده. برای ارائه شرکتی با دیدگاهی تازه و معتبر بسیار عالی است.

قالب پاورپوینت Fyra Modern

Fyra که برای یک طراح داخلی یا معمار برای استفاده به عنوان نمونه کار یا ابزار بازاریابی ایده آل است، یکی از بهترین قالب های پاورپوینت مدرن برای یک حرفه ای هنری است تا پیشنهادات خود را به نمایش بگذارد. دارای تم رنگی ملایم و سبز دریایی و 30 اسلاید منحصر به فرد با کیفیت بالا با طیف وسیعی از طرح‌بندی‌ها.

قالب پاورپوینت فضای مدرن

جسور، سرگرم کننده و به یاد ماندنی، این الگو یک انتخاب عالی برای یک ارائه تجاری مدرن است که مطمئناً توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند! در مجموع دارای 150 اسلاید، با پنج تم رنگی مختلف و طیف وسیعی از اینفوگرافیک‌ها و تصاویر بی‌نقص پیکسلی است که می‌توانید آن را سفارشی کنید.

قالب پاورپوینت Miracle Modern

قالب Miracle رنگارنگ، مدرن و مناسب برای هر نوع پروژه یا زمین حرفه ای است. این در 3 تم رنگی مختلف ارائه می شود و دارای اشیاء به راحتی قابل ویرایش، اینفوگرافیک های قابل تنظیم، و کشیدن و رها کردن مکان های تصویر برای استفاده بهینه است.

یک قالب پاورپوینت مدرن

یک الگوی نمایشی خیره کننده و تک رنگ، این گزینه برای نیازهای شخصی و حرفه ای عالی است و عناصر طراحی ساده همراه با فونت های زیبا و استفاده جسورانه از تصاویر را ارائه می دهد. دارای اسلایدهایی به سبک نمونه کارها و اینفوگرافیک های قابل تنظیم و همچنین استفاده گسترده از متن است.

قالب پاورپوینت مدرن Minimax

Minimax یکی از همه کاره ترین قالب های پاورپوینت مدرن است و به ویژه به عنوان یک نمونه کار یا گالری خلاقانه برای نمایش کار شما موثر است. این ویژگی دارای یک طرح رنگی خوش سلیقه، بی صدا، 30 اسلاید منحصر به فرد و عناصر گرافیکی کاملاً قابل ویرایش، از جمله مکان‌هایی برای عکس کشیدن و رها کردن است.

الگوی پاورپوینت Disguise Modern

قالب پاورپوینت مدرن Disguise با پنج طرح رنگ منحصر به فرد و طراحی مینیمالیستی و در عین حال خلاقانه یک گزینه چند منظوره است که برای ارائه های تجاری یا تجاری در هر زمینه ای مناسب است و همچنین می تواند برای نمایش اسلایدهای شخصی با کمی سفارشی سازی با استفاده از وکتور کاملاً قابل ویرایش استفاده شود. عناصر گرافیکی مبتنی بر!

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت مدرن Innovative

اگر الگوهای پاورپوینت روشن، تازه و مدرن چیزی است که به دنبال آن هستید، الگوی Innovative مطمئناً همه کادرهای شما را علامت می‌زند. این برای استفاده حرفه ای، به ویژه توسط آژانس ها یا کسب و کارهای خلاقانه فناوری طراحی شده است، و شامل 150 اسلاید، قابلیت ویرایش آسان، و یک چیدمان قابل تنظیم خیره کننده است.

قالب پاورپوینت مدرن Zaia

اگر به دنبال قالب‌های پاورپوینت مدرنی هستید که برای استفاده در صنایع فناوری ایده‌آل هستند، تم Zaia را در نظر بگیرید – مجموعه‌ای از 40 طرح اسلاید اصلی با عناصر گرافیکی کاملاً قابل ویرایش، فونت‌های وب رایگان، و مکان‌نماهای عکس، با ظاهری شیک و مدرن. طراحی که مطمئنا تحت تاثیر قرار می دهد.

قالب پاورپوینت مدرن Hygge

برای داشتن یک الگوی پاورپوینت با ظاهری فوق‌العاده دنج با فضایی فوق‌العاده شیک و مدرن، موضوع Hygge راهی است که باید انجام دهید. با تایپوگرافی واضح و بد بو و اشکال و اینفوگرافیک های برداری با کیفیت بالا، به علاوه نسبت تصویر 16:9 مفید، سفارشی کردن آن آسان است و می توان از آن برای طیف وسیعی از اهداف استفاده کرد.

قالب پاورپوینت مدرن Minimaz

گزینه بعدی ما در انتخاب بهترین قالب های پاورپوینت مدرن Minimaz است – همانطور که از نام آن پیداست، این تم یک طراحی مینیمال و مدرن با پنج طرح رنگی از پیش ساخته شده برای شما ارائه می دهد، به علاوه طیف وسیعی از طرح بندی اسلایدهای همه کاره با تصاویر پیکسلی عالی و عناصر گرافیکی کاملاً قابل تنظیم.

قالب های پاورپوینت مدرن 2024: قالب پاورپوینت مدرن Xapa

آخرین قالب پاورپوینت مدرن ما Xapa است، مجموعه‌ای از 30 اسلاید آینده‌نگر و هیجان‌انگیز با رنگ‌ها و فونت‌های بد بو و تمرکز بر عناصر بصری به‌جای پاراگراف‌های متن، که آن را برای حرفه‌ای‌های خلاق مانند طراحان گرافیک و موسیقی‌دانان ایده‌آل می‌کند تا از آن به عنوان نمونه کار یا ارائه مختصر استفاده کنند.

اینها برخی از بهترین قالب‌های پاورپوینت مدرن برای اهداف شخصی و تجاری هستند و همه به صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند تا به شما امکان سفارشی‌سازی کامل آن‌ها را برای پروژه بعدی خود بدهید. برای ارائه‌ای خیره‌کننده و جذاب، دیگر به دنبال آن نباشید – هر کدام آماده دانلود و تکمیل فوراً کار شما هستند و در عرض چند دقیقه یک نمایش اسلاید حرفه‌ای سفارشی را به شما ارائه می‌دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT