خرید از Optics 2024

خرید از Optics 2024 | پرداخت Optics 2024

زمان مطالعه 5 دقیقه

Optics 2024 یک پلاگین فتوشاپ و برنامه مستقل برای افزودن جلوه های سینمایی خیره کننده به تصاویر شما است. خرید از Optics 2024 را در اول پرداخت انجام دهید.

خرید با پی پال

Optics 2024، از Boris FX، ارزش دیدن را دارد. آزمایش رایگان 14 روزه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعهد، آن را بچرخانید و ناامید نخواهید شد. اگرچه رابط کاربری نیاز به بهبود دارد، اما ابزارها و قابلیت های واقعی این برنامه شگفت انگیز است.

همه افکت‌ها رویه‌ای هستند که سفارشی کردن افکت‌ها را برای اکثر موارد استفاده آسان می‌کند. جلوه‌های نور، جلوه‌های ذرات و ابزارهای کلی ویرایش تصویر، همگی ابزارهای فتوشاپ را گسترش می‌دهند و این واقعیت که به‌عنوان یک افزونه ارسال می‌شود، به این معنی است که به طور یکپارچه در اکثر جریان‌های کاری جا می‌گیرد.

ساختار قیمت مقرون به صرفه باعث می شود که این یک افزودنی عالی برای گردش کار پس از تولید هر هنرمند باشد.

برای

+ تعداد زیادی از پیش تنظیم ها

+ افکت های قدرتمند

+ مقرون به صرفه

در برابر

– رابط کاربری سخت برای یادگیری

Optics 2024 ابزاری قدرتمند برای افزودن طیف وسیعی از افکت ها به تصاویر شما است. این به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان یک افزونه فتوشاپ ارسال می شود و انتخاب بین این دو به گردش کار شما بستگی دارد. همچنین تفاوت‌هایی بین اجرای این دو وجود دارد که هنگام تصمیم‌گیری برای استفاده از کدام یک باید در نظر داشت.

هنرمندان از طریق ابزارهای نوآورانه آن می‌توانند شعله‌های لنز، پرتوهای نور و بسیاری فیلترها و جلوه‌های دیگر را اضافه کنند. قابلیت های آن واقعاً عمیق و گسترده است و جای تعجب نیست که در تعدادی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی استفاده شده است. اما آیا به اندازه کافی خوب است که در بین بهترین پلاگین های فتوشاپ جایگاهی را بدست آوریم؟ بیایید دریابیم.

بررسی OPTICS 2024: الزامات سیستم

بررسی OPTICS 2024: رابط کاربری

نصب و فعال سازی لایسنس روان و ساده بود و پلاگین فتوشاپ به راحتی در منوی فیلتر فتوشاپ پیدا می شود. ما توانستیم اصول اولیه اضافه کردن فیلترها و ویرایش لایه ها را بدون دردسر زیاد بیاموزیم، اما رابط کاربری، به طور کلی، مدت زمان بیشتری طول کشید تا به ذهنمان برسد. گردش کار به خصوص بصری نبود و رابط کاربری گرافیکی، از جمله طراحی دکمه‌ها، می‌توانست با یک تازه‌سازی، آیکون‌ها را تا حد امکان واضح کند. قطعاً می‌تواند از برخی نکات ابزار که کاربر را از طریق یک گردش کار کلیدی راهنمایی می‌کند، بهره مند شود. همانطور که گفته شد، هنگامی که برخی از ویدیوهای آموزشی عالی ارائه شده توسط بوریس FX را تماشا کردم و کمی زمان را صرف کامل کردن گردش کار خود کردم، به زودی متوجه شدیم که در حال انجام چه کاری هستیم.

بررسی OPTICS 2024: نورپردازی و اثرات ذرات

اپتیک مجموعه عظیمی از شعله های لنز رویه ای، نورپردازی، گوبوها و جلوه های ذرات برای عکاسی دارد. همه اینها با ماسک های کاملی که در آن گنجانده شده است یکپارچه کار می کنند. این امر نیاز به تکیه بر عناصر موجود خارجی برای این نوع اثرات را از بین می برد. یکی از قدرتمندترین ویژگی های این افزونه این است که تمام افکت ها رویه ای هستند. این افکت‌های نور را می‌توان اضافه و ویرایش کرد تا شما را قادر می‌سازد ظاهر دقیقی را که می‌خواهید به دست آورید.

این دوربین دارای 126 شعله لنز نوری، 800+ الگوی نورپردازی Gobo و بیش از 600 فیلم است. هنگامی که اینها در یک گردش کار برای ویرایش تصاویر، در کنار درجه بندی عمومی رنگ، ترکیب می شوند، می توانید چیزی واقعاً خاص ایجاد کنید.

یکی از چیزهایی که از این افزونه انتظار نداشتیم، اما به طرز باورنکردنی تحت تاثیر آن قرار گرفتیم، قابلیت های ایجاد ذرات آن بود. برای هنرمندان سه بعدی یا هنرمندان VFX، ذرات می توانند بسیار پیچیده و وقت گیر برای ایجاد و رندر باشند. توانایی ایجاد آنها در Optics بدون بار پردازشی یکسان، این امر را بسیار قدرتمند می کند. همچنین بیش از 1700+ تنظیم از پیش تعیین شده ذرات وجود دارد تا نقطه شروعی عالی به شما بدهد.

بررسی OPTICS 2024 : ابزار ماسک و رنگ

به غیر از جلوه های نور، یکی از ویژگی هایی که بیشتر تحت تاثیر آن قرار گرفتیم ابزارهای ماسکینگ بود. برای ایجاد ماسک می توانید با نقاشی های طولانی و پر زحمت اطراف اشیا یا افراد خداحافظی کنید. ماسک‌های اپتیک را می‌توان با کشیدن یک خط ناهمواری در اطراف داخل شیئی که می‌خواهید ایجاد کنید و سپس یک خط حذف مجزا در قسمت بیرونی شی ایجاد کرد. داشتن هر دو گزینه شامل و حذف به حداکثر رساندن اثربخشی افزونه کمک می کند. ابزارهای ماسک نه تنها برای استفاده آسان هستند بلکه بسیار قدرتمند هستند. یکی از سخت‌ترین ماسک‌ها روی مو است، مخصوصاً جایی که لبه‌های مو بسیار ظریف است. اپتیک توانست این موضوع را به طور قابل پیش بینی و به راحتی مدیریت کند. از این ماسک ها می توان برای جداسازی اشیا یا افکت ها استفاده کرد.

آیا باید اپتیک 2024 بخرم؟

Optics یک افزونه قدرتمند پس از ویرایش است که به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است، به خصوص برای پروژه های یکبار. این دارای طیف وسیعی از ابزارها است که هر کدام به تنهایی چشمگیر هستند. این ابزارها هر یک از تصاویر شما را به سطح بعدی می برند. آنها مجوزهای دائمی و اشتراکی را ارائه می دهند که برای همه انواع کاربران ایده آل است. حتی یک گزینه اشتراک ماهانه نیز وجود دارد که برای پروژه های تکی که نیاز به چیزی اضافی در پس از تولید دارند، عالی است.

نتیجه خرید از Optics 2024

Boris FX Optics 2024

Optics 2024، از Boris FX، ارزش دیدن را دارد. آزمایش رایگان 14 روزه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعهد، آن را بچرخانید و ناامید نخواهید شد. اگرچه رابط کاربری نیاز به بهبود دارد، اما ابزارها و قابلیت های واقعی این برنامه شگفت انگیز است. همه افکت‌ها رویه‌ای هستند که سفارشی کردن افکت‌ها را برای اکثر موارد استفاده آسان می‌کند. جلوه‌های نور، جلوه‌های ذرات و ابزارهای کلی ویرایش تصویر، همگی ابزارهای فتوشاپ را گسترش می‌دهند و این واقعیت که به‌عنوان یک افزونه ارسال می‌شود، به این معنی است که به طور یکپارچه در اکثر جریان‌های کاری جا می‌گیرد. ساختار قیمت مقرون به صرفه باعث می شود که این یک افزودنی عالی برای گردش کار پس از تولید هر هنرمند باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT