لوکس ترین هتل های دنیا

لوکس ترین هتل های دنیا و هزینه یک شب اقامت در آن

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر شما نیز جز آن دست افرادی هستید که همواره کیفیت محل اقامت آنها در سفر برایشان بسیار مهم است، با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر لوکس ترین هتل های دنیا و از نزدیک با آنها آشنا شویم.

در سال های اخیر شاهد ساخت هتل های شش و هفت ستاره در سراسر دنیا بوده ایم. این هتل ها علاوه بر کیفیت ساخت و به کار بردن هنرهای معماری، به شما خدماتی می دهند که بعضا برخی از آنها را پیش از این فقط در رویای آن به سر می بردید. این هتل ها هرچند هزینه بسیار گزافی از شما دریافت می کنند، اما برای چند روزی به شما حس زندگی همانند یک شاهزاده را می دهند.

اما جالب تر اینکه دوبی و کشور امارات متحده عربی، در دنیا گوی سبقت را ربوده و در دهه اخیر تک کشور پیشتاز در این صنعت پر درآمد دنیا بوده است. این کشور چندین هتل هشت ستاره ساخته است.

هتل قصر(کاخ) ابوظبی

کشور امارات متحده عربی تشکیل یافته از هفت امیر نشین می باشد که برای اولین بار شیخ زاید بن سلطان آل نهیان توانست با متحد کردن این هفت امیر نشین یک کشور متحد را تشکیل دهد. از این روی خودش که امیر ابوظبی بود، این شهر را به مرکزیت کشور امارات بنا نهاد. از این روی اگر چه مقصد اکثر گردشگرانی که سالیانه روانه امارات می شوند، امیر نشین دوبی می باشد، اما ابوظبی پایتخت سیاسی این کشور است. قوانین عجیبی نیز بر این شهر حاکم است و میانگین درآمد افراد آن بسیار بالاست.

در قلب شهر ابوظبی هتل قصر وجود دارد. هتل قصر همچنین به عنوان محل عقد قرارداد های نفتی امارات نیز محسوب می گردد. قطعا می شود از آن به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا نام برد.
این هتل، بهترین و گران ترین هتل در جهان است که با 3 میلیارد دلار ساخته شده است. هزینه اقامت یک شب در این هتل به 13 هزار دلار می رسد.
این هتل 394 اتاق دارد، قیمت آن به 611 تا 13 هزار دلار می رسد که 21 نوع خدمات اضافه ارایه می دهد. هر اتاق دارای 7 خدمتکار است که 24 ساعته در حال ارایه خدمات هستند. تعداد کارمندان تا اندازه زیادی بیش از مهمانان است.این هتل همچنین دارای یک ساحل خصوصی است.

لوکس ترین هتل های دنیا

هتل آریزونا

صاحب این هتل مجلل معتقد است که میهمانان وی ثروتمندترین افراد کره زمین هستند. خدماتی که این هتل ارایه می دهد در نگاه اول خدمات خارق العاده ای نیست، اما معماری و طرز ساخت بنای آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. قیمت یک شب اقامت در این هتل لوکس و معروف دنیا گاها به شبی سی میلیون تومان هم می رسد. بنابراین این عجیب نیست که این هتل را در گروه لوکس ترین هتل های دنیا قرار دهیم.

لوکس ترین هتل های دنیا

جهت اطلاع از قیمت ها و رزرو هتل می توانید به سایت booking.com نیز مراجعه کنید.

آیا هتل آتلانتیس دوبی از لوکس ترین هتل های دنیا محسوب می شود

در پاسخ به این سوال باید جواب مثبت داد. این هتل در جزیره نخل دوبی قرار دارد. سازه غول پیکر آن از کیلومترها قبل از رسیدن به هتل چشم همه گردشگران را به خود جلب می کند. هنگامی که از خودروی ترانزیت فرودگاه پیاده می شوید برای چند لحظه ای به بنای این هتل خیره می شوید. اما کمی عجیب به نظر می رسد اگر بدانید این هتل لوکس، جز هتل های 5 ستاره دنیا است.
این هتل یک آکواریوم زیر آب دارد و محوطه ای برای شنا با دلفین ها نیز وجود دارد. ‏میهمانان هتل می توانند به پارک آبی آکواونچر و آکواریوم لاست چمبرز نیز دسترسی داشته باشند. قیمت اقامت در یکی از اتاق های آن از شبی 600 دلار آغاز می شود.

لوکس ترین هتل های دنیا

هتل های زنجیره ای ماریوت نیز جز لوکس ترین هتل های دنیا محسوب می شوند

ماریوت یکی از بزرگترین کمپانی های هتلداری دنیا محسوب می شود که در سر تا سر دنیا هتل دارد. در سال 1950 دست به احداث یک مُتل در واشنگتن زد. اندکی بعد دومین متل خود در ویرجینیا با نام تویین بریجز احداث کرد و رسما توانست نام خود را به عنوان یک کمپانی هتلداری زنجیره ای ثبت کند. در سال 1967 اولین هتل خود را در آریزونا افتتاح کرد و اندکی بعد در سال 1975 پا از مرزهای ایالات متحده آمریکا فراتر گذاسته در شهر آمستردام اولین هتل برون مرزی خود را احداث نمود و بدین ترتیب به یک کمپانی هتلداری بین المللی بدل شد.
ماریوت در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد و تعداد دارایی‌هایش به 6 هزار تریلیون دلار می‌رسند.

لوکس ترین هتل های دنیا

هتل ماریوت شانزه لیزه

شاید بتوان هتل ماریوت شانزه لیزه در پاریس را جز لوکس ترین هتل های دنیا به شمار آورد.
وییت‌ها و اتاق‌های مجهز، حمام‌های مرمری و منظره خیابان شانزه‌ لیزه ترکیب کم‌ نظیری را برای یک هتل در شهر زیبای پاریس به وجود آورده است.

لوکس ترین هتل های دنیا

هتل سونوا جانی مالدیو

در سال 2018 این هتل در صدر لوکس ترین هتل های دنیا قرار گرفت. مالدیو یک کشور پادشاهی در شرق آسیا می باشد که امروزه بخاطر طبیعت بسیار بکر آن مقصد بسیاری از گردشگران ثروتمند جهان قرار گرفته است. شاید جالب باشد که گردشگرانی از اروپا و آمریکا مسافت طولانی را پیموده و هزینه بسیار بالایی را متحمل می شوند تا چند روزی در این کشور بسیار زیبا ریلکس کنند.

هتل لوکس و 5 ستاره فوق العاده سونوا جانی در کشور جزیره مالدیو قرار دارد. تمام خانه های ییلاقی موجود بر روی آب این جزیره مشابه هم نیستند و سوئیت های چوبی عظیم قرار گرفته در Soneva Jani باعث می شود دهان شما از تعجب باز بماند!

سقف های جمع شدنی، استخرهای آبگرم خصوصی دو طبقه و سرسره های خصوصی، تنها برخی از ویژگی های هستند که این اقامتگاه های شناور را متمایز می سازند.

لوکس ترین هتل های دنیا

در پایان فراموش نکنید که مجموعه اول پرداخت و تیم حرفه ای آن جهت رزرواسیون هتل در هر مقصدی که شما بخواهید در کنار شما هستند.

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT