لیست شدن داگ ویف هت (WIF) در بایننس

لیست شدن داگ ویف هت (WIF) در بایننس و رشد ۴۶٫۵ درصدی

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، روز گذشته سرانجام میم کوین داگ ویف هت (WIF) سولانا را در پلتفرم معاملات اسپات خود لیست کرد. این اقدام بایننس منجر به رشد چشمگیر و رکوردشکنی قیمت سگ کلاهدار شد که این رشد تا زمان نگارش این خبر هم ادامه دارد. در این پست به بررسی لیست شدن داگ ویف هت (WIF) در بایننس می پردازیم.

لیست شدن داگ ویف هت (WIF) در بایننس

در حال حاضر، سگ کلاهدار با قیمت ۲٫۱۲ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۴۶٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

رشد قیمتی این میم کوین در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۰۵ و ۹۱۰ درصد می‌رسد. این عملکرد چشمگیر بر انعطاف‌پذیری و پتانسیل توکن داگ ویف هت، حتی در مواجهه با نوسانات گسترده‌تر بازار کریپتو تأکید می‌کند.

لیست شدن داگ ویف هت (WIF) در بایننس

داگ ویف هت (WIF) در بایننس

در نتیجه افزایش اخیر قیمت، ارزش بازار داگ ویف هت نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، با ۴۶ درصد رشد به ۲٫۱۱ میلیارد دلار رسیده است. این رشد قابل‌توجه، باعث شده که WIF به جایگاه ۵۰ از نظر ارزش بازار صعود کند.

علاوه بر این، حجم معاملات روزانه سگ کلاهدار هم شاهد افزایش چشمگیری بوده و با افزایشی ۱۸۸ درصدی، به ۱٫۳۹ میلیارد دلار رسیده است. این فعالیت معاملاتی بالا، داگ ویف هت را از نظر حجم معاملات ۲۴ ساعته به رتبه ۱۹ رسانده که نشان‌دهنده افزایش علاقه و نقدینگی پیرامون این میم کوین است.

از آنجایی که لیست شدن در صرافی بایننس می‌تواند دسترسی به این توکن را تقویت کرده و WIF را در موقعیت خوبی برای حفظ مسیر رشد چشمگیر خود قرار دهد، فعالان بازار اکنون منتظر رسیدن قیمت این میم کوین به هدف ۳ دلاری هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT