نوشتن نظر و کسب درآمد

20 سایت نوشتن نظر و کسب درآمد

زمان مطالعه 6 دقیقه

با شروع همه‌گیری و قرنطینه، اکنون افراد بیشتری به دنبال منابع درآمد اضافی هستند. یکی از بهترین کارهایی که می توان به راحتی از خانه شروع کرد، نوشتن نقد است. افراد می توانند برای نوشتن نظرات در وب سایت های مختلف پول دریافت کنند. حتی زمانی که نویسنده خیلی خوبی نیستید، باز هم می توانید در این کار برتر باشید. تبدیل شدن به یک بررسی کننده محصول چشم اندازی است که امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است. می‌توانید در نظرسنجی شرکت کرده، ویدیوها را تماشا و آنلاین خرید کنید و در مقابل آن پاداش بگیرید. امکان بررسی وب سایت های شرکت توسعه cms نیز وجود دارد.

نقد درآمد ارزی

در اینجا سایت های برتری هستند که برای نوشتن سایت ها به شما پول می دهند

با ارزش ترین چیز برای شرکت ها و برندها، نقد و بررسی است. از آنجایی که این کسب‌ وکارها به اهمیت نقدها پی می‌برند، با خوشحالی به نویسندگان برای نوشتن نقدهای جذاب هزینه پرداخت می‌کنند. بنابراین برای نوشتن نظرات با وب سایت های زیر پول دریافت کنید:

Swagbucks – اگر می خواهید برای نوشتن نظرات پول دریافت کنید، وب سایت Swagbucks یک نام معتبر است. در این لحظه با نوشتن نقد، حتی می توانید از آنها کارت هدیه دریافت کنید. گزینه هایی برای کسب امتیاز با تماشای ویدیوها، خرید محصولات از طریق Swagbucks، پاسخ دادن به نظرسنجی ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. استفاده از امتیاز برای کارت های هدیه امکان پذیر هست، پس از آن می توانید محصولات را از تعداد بی شماری از خرده فروشان خریداری کنید. به عنوان مثال، هنگامی که شما 2500 امتیاز کسب می نمایید، می توانید یک جایزه 5 دلاری کسب کنید. گزینه های انتقال امتیاز به پول در اکانت PayPal نیز یک فرآیند بدون دردسر است. در صورت تمایل، حتی می توان کارت پاداش ویزا را انتخاب نمود.

ReviewStream – به دنبال بهترین وب سایت های نقد برای پول هستید؟ خوب، ReviewStream یک وب سایت بسیار سرگرم کننده است که در آن می توانید تقریباً برای هر محصولی نظرات خود را بنویسید. از آنجایی که کاربر به محتوای ارائه شده توسط شما رای می دهد و نظر شما را مفید می داند، پاداش نقدی دریافت خواهید کرد. می توانید پرداخت را در اکانت پی پال دریافت کنید.

Gen Video – وقتی صحبت از Gen Video می شود، کسب درآمد نقدی برای بررسی نویسندگان بسیار هیجان انگیز می شود. در اینجا وب سایت بر ایجاد بررسی های ویدیویی برای محصولات مختلف تمرکز دارد. امروزه تعداد زیادی از مردم به این بررسی های ویدیویی علاقه مند هستند. Gen Video شما را قادر می سازد تا ویدیوهای YouTube را برای تبلیغات محصولات مختلف درست کنید. بنابراین، کسب درآمد از بررسی ایجاد شده امکان پذیر هست. علاوه بر این، ممکن است تعدادی از ویدیوهای شما در صفحات آمازون پست شوند تا به شما کمک کنند درآمد بیشتری کسب نمایید.

Slice the Pie – اگر تعجب می کنید که چگونه می توان برای بررسی ها پول دریافت کرد، می توانید وب سایت Slice the Pie را بررسی کنید. در ابتدا این وب‌سایت برای گوش دادن به آهنگ‌ها به مردم پول می‌داد، اما اکنون می‌توانید برای کسب درآمد هر تعداد که می‌خواهید درباره لباس‌ها نظر بنویسید. بررسی‌های شما باید بی‌طرفانه باشد، و این به شرکت‌های ضبط، گروه‌ها و هنرمندان کمک می‌کند تا تصمیم‌های متعددی برای ارتقای آثار کنونی بگیرند و در زمان‌های نزدیک آثار بهتری بسازند. محصول یا آهنگی که بررسی می‌کنید، کیفیت و طول بررسی میزان درآمد شما را در هر بررسی تعیین می‌کند. این وب سایتی است که از طریق پی پال به شما پرداخت می کند. مبلغی که برای برداشت سود نیاز دارید 10 دلار است.

User Testing – User Testing وب سایتی هست که به شما کمک می کند تا با آزمایش برنامه ها و وب سایت ها درآمد کسب کنید. فقط باید از برنامه یا وب سایت دیدن کرده و چند کار را همراه با بیان افکار خود انجام دهید. در هر آزمون، می توانید 60 دلار بکشید. همچنین، شما می توانید برای هر ویدیوی 20 دقیقه ای 10 دلار به دست آورید. پرداخت را در اکانت پی پال خود دریافت کنید و لذت ببرید.

Crowdtap – آیا می خواهید بنویسید تا ابت آن پول نقد دریافت کنید ؟ می‌توانید Crowdtap را امتحان کنید، یک سایت جمع‌سپاری که به شما این فرصت را می‌دهد تا با برخی از محبوب ‌ترین برندهایتان ارتباط برقرار کرده و پس از آن به شما پول پرداخت می‌شود. پس از ثبت نام، پروفایل را پر کنید تا با شرکت هایی که مایل به همکاری با شما هستند مطابقت داشته باشد. این وب‌سایت شامل وظایف متعددی است که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. برخی از مارک‌ها سوالاتی را مطرح می‌کنند یا به شما چند فعالیت سرگرم‌کننده را پیشنهاد می‌دهند تا برای کسب امتیاز بپیوندید. همچنین، تعداد بی‌شماری چشم‌انداز بررسی محصول وجود دارد که می‌توان بخشی از آنها بود. امکان دریافت کارت هدیه با امتیازهایی که می توانید از آمازون، والمارت و غیره برای خرید استفاده کنید، وجود دارد.

Cooperatize – Cooperatize یکی از این وب سایت های شگفت انگیز است که اگر وبلاگ نویس هستید برای شما مناسب است. در این پلتفرم، مشتریان احتمالی محتوای حمایت شده از برندهای مختلف وجود دارد. حتی امکان دریافت دعوتنامه های اختصاصی برای سفرها و رویدادهای رسانه ای وجود دارد. شما می توانید از این پس یک تأثیرگذار باشید و برای آن درخواست دهید. جزئیات مربوط به وبلاگ خود، مانند کانال های رسانه های اجتماعی و خوانندگان را ارائه دهید، پس از آن می توانید از محتوای حمایت شده برای شروع کسب درآمد استفاده کنید. پاداش عظیم 160 تا 900 دلاری در انتظار شماست که با نوشتن پست های حمایت شده به دست آورید. بنابراین، درست است که بگوییم تلاش برای وب‌سایت‌های نقد شما برای پول ممکن است با این پایان یابد.

Mindswarms – می‌توانید برای مرور با Mindswarms پول دریافت کنید، اما یک پیچ و تاب در آن وجود دارد. در اینجا لزوماً برای نوشتن نظرات پولی دریافت نخواهید کرد، اما وقتی در مورد بررسی محصول با تلفن هوشمند خود صحبت می کنید، سایت به شما پول می دهد. به طور دقیق، شما از ویژگی ویدئو برای ضبط خود در نظرسنجی های ویدئویی استفاده خواهید کرد و نه به صورت مکتوب. اگر به سوالاتی در مورد موضوعی برای دریافت پول پاسخ دهید، کمک خواهد کرد. این سایت همچنین گاهی اوقات به جای پاسخ دادن به سؤالات نظرسنجی، فرصت هایی را برای انجام بررسی محصول در دوربین فراهم می کند. از سایت، می‌توانید به ازای هر بررسی که به پایان می‌رسانید و تأیید دریافت می‌کنید 50 دلار دریافت کنید.

BookLook Bloggers – اگر عاشق کتاب هستید، می توانید اکانت خود را در بلاگرهای BookLook ایجاد کنید. این پلتفرمی است که کتاب های رایگان در اختیار شما قرار می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید،ارائه یک بررسی است. پس از اتمام ثبت نام در وب سایت، می توانید عنوانی را از فهرست کتاب های قابل دسترس وب سایت انتخاب کنید. پس از این، یک کپی کاملا رایگان دریافت خواهید کرد. شما می توانید با بررسی کتاب های رایگان در این وب سایت، نقدهایی را برای دریافت پول بنویسید. اما برای کسب درآمد از این سایت باید وبلاگ داشته باشید.

FameBit – بررسی محصولات به روش های بی شماری با وب سایتی به نام FameBit امکان پذیر هست. ویدئوهای تصویری یا عمومی موجود است که می توانید پس از ثبت نام در اکانت خود مرور نمایید. چنین نقدهایی را می توان برای چندین طرف که مشتاقانه به دنبال انتشار آثار هستند ارسال کرد. FameBit بر قرارداد با همه ناشران محتوا تأکید دارد. در اینجا می توان چندین دلار درآمد کسب کرد، اما کار شما باید هر بار تایید شود. بنابراین برای نوشتن نظرات دراین سایت شروع به دریافت پول کنید.

BlogExpose – هنگامی که مشتاق هستید یک وبلاگ راه اندازی کنید یا یک وبلاگ داشته باشید، BlogExpose پلتفرم مناسبی هست. در اینجا می توانید برای نوشتن نقد پول دریافت کنید. می توان پست های وبلاگی با بودجه برای برندهای متعدد نوشت. پس از تکمیل پروفایل خود، جزئیات مربوط به خود و کل تجربه نوشتن را ارائه خواهید داد. وب سایت همچنین لینک هایی به سه بررسی قبلی شما را درخواست می کند. پس از انجام این مراحل، می توانید در مشاغل مختلف گشت و گذار کرده و آنچه را که می خواهید برای آن درخواست دهید انتخاب نمایید. وقتی کار را تمام کردید، سایت پست وبلاگ شما را منتشر می کند که معیارهای برند خاص را برآورده می کند.

InstaGC – مطمئن نیستید که چگونه می توان برای بررسی ها پول دریافت کرد؟ وب سایت InstaGC را باز کرده و شروع به کار نمایید. در اینجا شما نظرسنجی ها را برای کسب امتیاز کامل می کنید. با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، آن امتیازها را با پولی که می‌توانید برداشت کنید، خارج گردانید. وقتی برای پول نقد می نویسید، می توانید از طریق پی پال پول برداشت کنید. گزینه های بی شماری برای برداشت کارت های هدیه مانند والمارت، آمازون و غیره وجود دارد. فقط نظر صادقانه خود را ارائه دهید و می توانید صدها دلار به دست آورید. بهترین بخش در مورد این وب سایت این است که شما مجبور نیستید یک وبلاگ نویس باشید، هیچ الزامی برای کانال یوتیوب وجود ندارد و همچنین به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی زیادی نیاز ندارید. همه می توانند با بررسی خدمات و محصولات برندها بپیوندند و کسب درآمد کنند.

PinchMe – اگر به جعبه های نمونه رایگان و ارسال رایگان علاقه دارید، بررسی PinchMe را به شدت به شما توصیه می کند! ابتدا، پس از ثبت نام، پروفایل عضو را ایجاد کنید، جایی که باید به چند سوال در مورد عادات خرید و خانواده خود پاسخ دهید. سپس PinchMe جزئیاتی در مورد شما و ترجیحات شما می فهمد. سپس نمونه هایی را دریافت خواهید کرد که برای شما کاربرد دارند. نمونه‌هایی را که می‌خواهید امتحان نمایید انتخاب کنید، و آماده هستید.

در اینجا چند سایت دیگر وجود دارد که برای نوشتن نظرات به شما پول می دهند.

  • Story Cartel
  • Modern Mom
  • MyPoints
  • Testzon
  • Opinion Outpost
  • Blogsvertise
  • QuickRewards.net
  • Final Say

راه‌های کسب درآمد خوب بدون نیاز به کار میز متفاوت هستند. تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ، اینترنت و یک اراده قوی است. به سادگی با به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود در مورد محصولات مختلف، می توانید برای نوشتن نظرات پول دریافت کنید. برای مدیریت کامل امور مالی خود، وب سایت های ذکر شده در بالا را امتحان نمایید.

اگر می‌خواهید از طریق نظرات شانس کسب درآمد را به دیگران ارائه دهید، می‌توانید با کمک یک شرکت توسعه‌دهنده cms یک وب ‌سایت ایجاد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT