Mercado Bitcoin

لیست شدن شیبا در Mercado Bitcoin (مرکادو بیت کوین) | شیبا در بزرگترین صرافی برزیل

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی مرکادو بیت کوین (Mercado Bitcoin) برزیل اعلام کرده است در روز های اول دسامبر شیبا اینو را لیست میکند.

لیست شدن شیبا در Mercado Bitcoin (مرکادو بیت کوین)

در پی اخبار مثبت و پی در پی درباره توکن شیبا اینو و تبلیغات گسترده آن در رسانه های خبری این بار صرافی Mercado Bitcoin، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در برزیل، اعلام کرده است که خرید و فروش شیبا از اوایل دسامبر برای کاربران این صرافی در دسترس خواهد بود.

توکن در زمان نگارش این خبر هنوز به پلتفرم معاملاتی اضافه نشده است ولی انتظار می رود که به زودی اضافه شود.

این اعلامیه با ویدئویی از سگ شیبا اینو در تجهیزات نظامی توسط حساب رسمی صرافی منتشر شده است.

پس از لیست کردن SHIB، مرکادو بیت کوین قرار است در اواخر این هفته از کازماس (ATOM)، پولکادات (DOT) و لوپرینگ (LRC) نیز پشتیبانی کند.

با افزایش محبوبیت این توکن به نظر می رسد که صرافی های برتر در سراسر جهان در حال اضافه کردن شیبا به پنل های معاملاتی خود هستند. ماه گذشته، Korbit اولین صرافی ارز دیجیتالی بود که Shiba Inu را در کره جنوبی فهرست کرد. صرافی کراکن هشتمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان بر اساس رتبه بندی سایت تحلیل بازار Coingecko است. این صرافی خرید و فروش شیبا اینو (SHIB)، یک ارز رمزنگاری الهام گرفته از Dogecoin که پس از رونق توکن‌های میم محبوبیت زیادی پیدا کرده است، پشتیبانی می کند.

همچنین پلتفرم تجارت الکترونیک نیو اگ (Newegg) در حساب توییتر این کمپانی در روز جمعه اعلام کرد که SHIB به زودی به روش های پرداخت این شرکت بزرگ تبدیل خواهد شد. Newegg یکی از تجارت های آنلاین متمرکز بر فناوری پیشرو، در آمریکای شمالی می باشد که خدمات آن در اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه هم در دسترس می باشد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT