لیست شدن شیبا و فلوکی در Mercado Bitcoin

لیست شدن شیبا و فلوکی در Mercado Bitcoin

زمان مطالعه < 1 دقیقه

FLOKI، رقیب شیبا در بزرگترین و برجسته‌ترین صرافی رمز ارزی در برزیل یعنی Mercado Bitcoin لیست شد. در این پست به لیست شدن شیبا و فلوکی در Mercado Bitcoin می پردازیم.

لیست شدن شیبا و فلوکی در Mercado Bitcoin

حساب رسمی این رمز ارز این اقدام را جشن گرفت و به جامعه کاربری بیش از 3.8 میلیون نفری پلتفرم مذکور اشاره کرد. این امر بر پذیرش ادامه‌دار این میم کوین و رشد گسترده‌ی بازار میم کوین‌ها تاکید دارد.

فلوکی یک رمز ارز الهام گرفته از دوج کوین و رقیب آن شیبا است. این میم کوین توسط اعضای جامعه شیبا ایجد شد و به نام سگ ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های SpaceX و تسلا نامیده شده است.

علاوه بر آن، این صرافی پپه، میم کوین دیگری که بر اساس قورباغه‌ی مشهور در فرهنگ اینترنتی ساخته شده است را لیست کرد. این کوین عملکرد قیمتی چشم‌گیری را بر اثر هیجانات فراوان پیرامون آن تجربه کرده است، اما از زمان لیست شدن PEPE تاکنون 65 درصد افت قیمت را تجربه کرده است. Mercado Bitcoin پپه را به عنوان شتاب‌دهنده‌ای برجسته برای مقطع فعلی فصل میم کوین‌ها لیست کرد. این موضوع بر رشد محسوس آن در طی دو ماه گذشته تاکید دارد.

اضافه شدن این میم کوین‌ها به پلتفرم Mercado Bitcoin نمایانگر پذیرش روبه‌رشد و گسترده‌ی این توکن‌ها در جامعه است. با وجود بیش از 3.8 میلیون کاربر برای پلتفرم Mercado Bitcoin، لیست شدن در این صرافی به کوین‌ها کمک می‌کند تا بیشتر دیده شده و در نتیجه حجم معاملات و افزایش قیمت بیشتری را تجربه کنند.

U.Today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت