لیست شدن فلوکی اینو در LBank

لیست شدن فلوکی اینو در LBank

زمان مطالعه 2 دقیقه

پلتفرم MemeFi با همکاری صرافی ال بانک 50000 دلار به کاربران در کمپین معاملات آتی پاداش می‌دهد. در این پست به بررسی لیست شدن فلوکی اینو در LBank می پردازیم.

لیست شدن فلوکی اینو در LBank

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، LBank، فلوکی را فهرست کرده است. برای جشن گرفتن این اتفاق قرار است یک کمپین هدیه به ارزش 50000 دلار ارز فلوکی در ارتباط با پلتفرم MemeFi راه اندازی کند.

کمپین هدیه بزرگ، “فعالیت معاملات آتی FLOKI X LBank”، فقط برای معامله گران قرارداد های آتی فلوکی در صرافی ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است. این رویداد به سه دسته تقسیم می شود و همانطور که توسط صرافی توییت شده است، از 29 آوریل آغاز و در 13 می به پایان می رسد.

معامله گران آتی جدید و موجود در LBank واجد شرایط شرکت در این کمپین هستند. از جزئیات رویداد در اعلامیه رسمی وبلاگ LBank، کاربران تازه ثبت نام شده ای که در این پلتفرم ثبت نام کرده و معاملات آتی FLOKI را با حجم معاملات تجمعی حداقل 10000 USDT انجام دهند، از یک استخر جایزه 20000 دلاری FLOKI پاداش خواهند گرفت.

LBank باقی مانده جایزه 30000 دلاری را در رقابت معاملات آتی به اشتراک خواهد گذاشت. طبق این وبلاگ، کاربران بر اساس حجم معاملات آتی تجمعی در طول رویداد پاداش دریافت خواهند کرد.

در این وبلاگ آمده است: در طول دوره رویداد، برای کاربرانی که معاملات آتی FLOKI انجام می‌دهند، پاداش مربوطه با توجه به رتبه‌ بندی نهایی آنها در حجم معاملات آتی تجمعی صادر می‌شود.

به غیر از استخر جایزه 50000 دلاری، به 50 معامله گر آتی به هر کدام 100 دلار فلوکی (5000 دلار جایزه) پاداش داده می شود. با این حال، آنها باید حجم معاملات آتی تجمعی حداقل 1,000,000 USD داشته باشند تا واجد شرایط شوند. علاوه بر این، LBank پاداش را بر اساس اولویت اول توزیع خواهد کرد.

آخرین ابتکار عمل مهم دیگری است که توسط Floki برای تشویق کاربران در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) انجام شده است. علاوه بر این، این کمپین پذیرش و آگاهی برند را افزایش می دهد و این توکن را در معرض دید علاقه مندان بیشتری به ارزهای دیجیتال قرار می دهد. افراد علاقه مند باید اطلاعیه LBank را برای اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و توزیع، از جمله شرایط و ضوابط، مطالعه کنند.

bsc

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT