بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت

بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت برای سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

درگاه پرداخت یک راه حل پشتیبان فناوری است که فرآیند پرداخت را برای مشاغل آنلاین تسهیل می کند. مهم است، درست است؟ بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت را در ادامه معرفی کرده ایم.

با وجود اینکه استفاده از خدمات درگاه پرداخت در سال های اخیر به دلیل افزایش استفاده از ارز مجازی رواج بیشتری یافته است، اما برای تجارت امروزی که بدون ارز مجازی به درستی کار می کند، کاملا غیر قابل تصور است. یکی دو سال است که همینطور است.

نمونه هایی از درگاه های پرداخت شناخته شده عبارتند از Stripe، PayPal، Payoneer و غیره. یا این که این ارائه دهندگان خدمات پرداخت (PSP) پردازنده های پرداخت هستند؟

درگاه‌های پرداخت در مقابل ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (PSP)

بیایید ابتدا اصطلاحات را توضیح دهیم. تمایز بین پردازشگر پرداخت و درگاه پرداخت در این است که اولی ارائه‌دهنده خدماتی است که تراکنش را تسهیل می‌کند، در حالی که دومی کانال ارتباطی است که مسئول تحویل ایمن داده‌های پرداخت به شبکه‌های کارت‌های اعتباری و پردازشگر پرداخت است.

برای مثال، وقتی می‌گوییم Stripe، آن را به عنوان یک پردازشگر پرداخت در نظر می‌گیریم که تضمین می‌کند داده‌های تراکنش از طریق دروازه پرداختی که ارائه می‌دهند، جمع‌آوری و مدیریت ایمن می‌شوند. با این حال، در اینجا در مورد دروازه‌ها صحبت خواهیم کرد، به عنوان مثال، آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، پیشنهاد Stripe را بسیار خوب می‌کند.

 

درگاه های پرداخت چگونه کار می کنند؟

هنگامی که مشتری اقلامی را که می خواهد خریداری کند اضافه می کند، به سمت مرحله پرداخت می رود، جایی که تمام اطلاعات پرداخت ارائه می شود.

سپس اطلاعات پرداخت (به عنوان مثال، جزئیات کارت) رمزگذاری شده و به درگاه پرداخت ارسال می شود.

درگاه اطلاعات کارت را به مؤسسه صادرکننده انتقال می دهد و سپس آن را مجاز به پرداخت می کند.

هنگامی که مرجع صادرکننده چک های مورد نیاز را انجام داد، پیامی مبنی بر تایید یا عدم تایید پرداخت به درگاه پرداخت ارسال می کند.

سپس درگاه پرداخت همان اطلاعات را به تاجر ارسال می‌کند، که بر اساس آن کاربر صفحه تأیید پرداخت را در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت و یا صفحه خطا را در صورت مخالف مشاهده می‌کند.

رفت و برگشت زیاد، درست است؟ به طور معمول، کل این فرآیند حداکثر تنها چند ثانیه طول می کشد.

انتخاب درگاه پرداخت

هنگام تلاش برای انتخاب یکی، باید موارد زیر را در نظر بگیرید و موردی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و موارد استفاده شما مطابقت دارد.

رمزگذاری رمزگذاری بسیار مهم است زیرا اطلاعات ارسال شده به این دروازه ها بسیار حساس است. برای به حداقل رساندن خطرات و جلوگیری از تقلب، باید اطمینان حاصل کنید که درگاه پرداخت انتخابی شما از تمام استانداردهای رمزگذاری عبور می کند.

موقعیت مکانی اگر یک فروشگاه آنلاین در چندین کشور دارید، مکان یابی ضروری است. همه درگاه های پرداخت در هر کشوری خدمات ارائه نمی دهند. یکی از این نمونه ها Razorpay است که فقط برای مشتریان در هند قابل دسترسی است.

هزینه هنگام انتخاب دروازه، یکی از اولین سوالات این است که “هزینه آن چقدر است؟” همه دروازه ها هزینه ها و هزینه های خود را دارند. برخی نرخ‌های ثابت را دریافت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بر اساس ارزش تراکنش‌ها شارژ می‌کنند. علاوه بر این، هزینه های اضافی تبدیل ارز و سایر خدمات به کل اضافه می شود.

بیایید اکنون در مورد راه حل های موجود صحبت کنیم.

درگاه های پرداخت در سال 2023

بیایید به جای رتبه‌بندی انتخاب‌هایمان به‌عنوان بهترین‌ها، برخی از محبوب‌ترین راه‌حل‌هایی که استفاده کرده‌ایم را مورد بحث قرار دهیم و تصمیم‌گیری را به شما واگذار کنیم.

Stripe

Stripe یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین دروازه ها است. این به دلیل محبوبیت و سهولت استفاده آن مشهور است. این به مشاغل اجازه می دهد تا از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود پرداخت ها را دریافت کنند.

با Stripe، شما به تعدادی API دسترسی دارید تا پرداخت را برای برنامه وب خود تا حد امکان یکپارچه کنید، با پشتیبانی از زبان های متعددی مانند Go، Ruby، Python، Node و غیره. علاوه بر این، Stripe همچنین دارای پشتیبانی بیش از حد است صد ارز و ویژگی های مناسبی مانند اشتراک و پرداخت با یک کلیک را در اختیار شما قرار می دهد.

Stripe با کمک کتابخانه ها و عناصر وب مختلف، ادغام را تا حد امکان آسان کرده است. علاوه بر آن، شما همچنین یک راه حل کم کد به نام Checkout دریافت می کنید که یک صفحه پرداخت از پیش ساخته شده است. اگر ترجیح می‌دهید ویترین نسازید و فقط باید با اشتراک‌گذاری یک پیوند، پرداخت‌ها را جمع‌آوری کنید، Stripe شما را در آنجا با گزینه پیوندهای پرداخت خود تحت پوشش قرار داده است.

اگر به دنبال یک ادغام پرداخت سریع برای امکان پرداخت های مبتنی بر کارت هستید، Stripe یکی از بهترین گزینه های موجود است. با این حال، برای بهره مندی از مزایای ویژگی های پیشرفته تر ارائه شده توسط پلتفرم، به دانش فنی نیاز دارید.

هزینه با Stripe، شما در حین حرکت پرداخت می کنید. راه اندازی رایگان است و هزینه ماهیانه ندارد. هزینه های تراکنش ممکن است بر اساس مکان متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای کارت های نروژی، 2.4٪ و هزینه اضافی کمی است، در حالی که، برای کارت های بین المللی، 2.9٪ و یک کارمزد اضافی برای هر تراکنش است.

برای ادغام Stripe با Crystallize، راهنمای ادغام Stripe ما را بررسی کنید.

بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت: Adyen

از زمان آغاز به کار خود در سال 2006، Adyen در طول سال ها رشد فوق العاده ای داشته است. مشتریان آن شامل شرکت هایی مانند eBay، Mango، Spotify و Uber هستند. این یک سیستم پرداخت همه‌کاناله است، به این معنی که هر تراکنش در یک پلتفرم واحد است. Adyen همچنین ویژگی هایی مانند تشخیص تقلب را برای به حداقل رساندن ریسک مرتبط با تراکنش در اختیار شما قرار می دهد.

با Adyen، به بیش از 250 روش پرداخت و پشتیبانی برای چندین مکان در اقیانوسیه، آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکا و اروپا دسترسی دارید. جالب‌تر این است که شما بینشی از رفتار مشتری نیز دریافت می‌کنید. آیا این فقط شگفت انگیز نیست؟

ادغام تا حد امکان آسان شده است، زیرا Adyen دارای پلاگین های مختلفی است. پشتیبانی از بسیاری از زبان ها، از جمله جاوا اسکریپت، Go، روبی، پایتون و غیره وجود دارد. مستندات نیز بسیار جامع هستند و حاوی راهنماهای دقیقی برای ادغام سرویس در برنامه شما هستند.

هزینه هیچ هزینه راه اندازی برای Adyen دریافت نمی شود. پس از آن، حداقل کارمزد پردازش ثابت علاوه بر کارمزدی بر اساس روش پرداخت انتخابی برای هر تراکنش دریافت می‌شود.

Vipps

Vipps بزرگترین ارائه دهنده پرداخت در نروژ است. این اپلیکیشن که در سال 2015 توسط DNB توسعه یافت، در شش ماه اول به یک میلیون کاربر رسید.

تراکنش با Vipps فوق العاده راحت است. تنها چیزی که یک کاربر نیاز دارد یک شماره تلفن است. با این حال، بر خلاف Stripe یا Adyen، این ارائه دهنده پرداخت تنها از کاربران یک کشور، یعنی نروژ پشتیبانی می کند. تمام تراکنش ها از طریق تلفن همراه انجام می شود، بنابراین داشتن شماره تلفن نروژی پیش نیاز است. Vipps علاوه بر ارائه راهی برای ارسال و دریافت پول، یک API ورود نیز دارد. اگر پایگاه مشتری شما نروژ است، می توانید از Vipps به عنوان ارائه دهنده پرداخت و به عنوان راهی برای احراز هویت کاربران استفاده کنید.

هزینه. Vipps هیچ هزینه ای ماهانه دریافت نمی کند. برای هر تراکنش هزینه پردازش دریافت می شود. از طرف دیگر، خدمات ورود به سیستم رایگان است. یک نمای کلی بیشتر از این را می توان در صفحه قیمت آنها یافت.

دفتر مرکزی ما در نروژ است، بنابراین، البته، ما مجبور شدیم ادغام را برای Vipps انجام دهیم.

بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت: Klarna

استراتژی خرید اکنون، پرداخت بعد از Klarna، آن را به یکی از برجسته ترین ارائه دهندگان پرداخت در اروپا تبدیل کرده است. Klarna اولین بار در سوئد راه اندازی شد و به طور پیوسته در سایر کشورهای شمال اروپا محبوبیت پیدا کرد. مشتریان فعلی آنها شامل نام های بزرگی مانند آدیداس، بولگاری، دایسون و غیره است.

Klarna با رقبای خود تفاوت دارد. با Klarna، تجار پیش پرداخت دریافت می کنند، در حالی که کاربران می توانند پرداخت را به صورت اقساطی انتخاب کنند. این منجر به افزایش تبدیل فروش می شود.

هزینه مانند ارائه دهندگان پرداخت ذکر شده در بالا، Klarna نیز بر اساس تراکنش هزینه می کند. با وجود چندین گزینه پرداخت، اصلاً نیازی به نگرانی در مورد هزینه های پنهان نیست.

Razorpay

اگر کاربر هندی هستید، به احتمال زیاد نام Razorpay را شنیده اید. این یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت در کشور است که از روش های پرداخت مختلف از جمله کارت، UPI و کیف پول های مختلف موبایل پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Razorpay یک API بسیار توسعه‌دهنده دارد. ادغام ها با ارائه SDK ها، پلاگین ها، و نمونه برنامه های کاربردی برای چندین زبان، از جمله جاوا اسکریپت، پی اچ پی، روبی، گو، جاوا، پایتون و غیره تا حد ممکن صاف شده است. علاوه بر این، مجموعه Postman نیز ارائه شده است تا بتوانید با API به راحتی

یکی از معایب استفاده از این ارائه دهنده این است که در حال حاضر فقط در هند در دسترس است.

در Crystallize، ما ادغام Razorpay را آسان‌تر کرده‌ایم. نمونه ای از این را می توان در جدیدترین دیگ بخار Remix ما مشاهده کرد.

بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت: Braintree

توسط مارک های برجسته مانند GitHub، Airbnb، Krispy Kreme، Skyscanner و غیره استفاده می شود. Braintree یکی از قابل اعتمادترین راه حل های پرداخت موجود است و یک سرویس PayPal است. برای اکثر روش‌های پرداخت رایج مانند Apple Pay، Google Pay، کارت‌های اعتباری، Samsung Pay، PayPal، Venmo و حتی برخی از بانک‌های محلی بر اساس موقعیت مکانی شما پشتیبانی می‌شود.

یکی از خطرات اصلی پرداخت های آنلاین تقلب است. برای کاهش این موضوع، Braintree همچنین ابزارهایی مانند 3D Secure 2 و همچنین ارزیابی بلادرنگ و بررسی های تشخیص را قبل از پردازش کامل پرداخت ارائه می دهد. آیا این شگفت انگیز نیست؟

راه های مختلفی برای ادغام این راه حل در برنامه شما وجود دارد. سریعترین آنها رابط کاربری Drop-in آنها است که یک واسط پرداخت آماده و ایمن است. نمونه هایی از زبان های برنامه نویسی پرکاربرد، از جمله Ruby، PHP، .NET، Node.js و Python را می توان در GitHub یافت.

هزینه مشابه برخی از راه حل های پرداخت فوق، هیچ کارمزد ماهانه یا پنهانی وجود ندارد. هزینه های Braintree بر اساس روش پرداخت انتخاب شده برای تراکنش و مکان شما محاسبه می شود. مثال: اگر در بریتانیا هستید، کارمزد تراکنش 1.9% + 0.20 پوند برای هر تراکنش است.

Montonio

مستقر در استونی، Montonio یک ارائه دهنده پرداخت رو به رشد است که بازار اروپا را هدف قرار می دهد. مانند Klarna، این راه حل علاوه بر مراقبت از تحویل و همچنین بازپرداخت، گزینه «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» را برای کاربران خود فراهم می کند.

یکی از مزایای استفاده از این سرویس این است که از طریق لینک های پرداخت برای اکثر بانک های بزرگ در بالتیک، لهستان و فنلاند پشتیبانی می کند.

ادغام با Montonio از طریق در دسترس بودن تعداد زیادی افزونه ساده شده است. علاوه بر پلاگین ها، می توانید از API نیز استفاده کنید تا کنترل بیشتری روی ادغام داشته باشید.

هزینه اگر کاربر بخواهد با استفاده از پیوندهای پرداخت ذکر شده در بالا پرداخت کند، Montonio 0.05 یورو + مالیات بر ارزش افزوده برای هر تراکنش دریافت می کند که نسبتاً ارزان تر از پرداخت های انجام شده از طریق کارت است.

بهترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت: SquareUp

SquareUp یک راه حل قدرتمند پرداخت است. با SquareUp، به راه حل های کارکنان (حقوق، مدیریت تیم، و غیره)، راه حل های مشتری (تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، بازاریابی و غیره) و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. مشابه Adyen، این نیز یک سیستم پرداخت همه‌کاناله است که در آن هر تراکنشی که انجام می‌شود در یک پلتفرم واحد متحد می‌شود.

علاوه بر این، APIهایی برای هر مرحله، از پرداخت تا تحویل، وجود دارد تا گردش کار شما را تا حد امکان راحت کند. این شامل API هایی برای سفارش ها، فاکتورها، اشتراک ها، موجودی، بازرگانان، مکان ها، اختلافات و غیره می شود. حتی یک API کارت هدیه وجود دارد!

از تعداد API ها غرق شده اید؟ نیازی به نگرانی نیست زیرا SquareUp همچنین تجربه توسعه دهنده را با API Explorer خود بسیار روان می کند، جایی که می توانید با تمام API های آنها بازی کنید تا پرس و جوها و همچنین پاسخ ها را ببینید. علاوه بر این، SDK برای چندین زبان برنامه نویسی مانند Ruby، Java، .Net، Node.js، PHP و Python در دسترس است.

هزینه. هیچ هزینه ای برای راه اندازی یا ماهانه وجود ندارد که باید پرداخت کنید. پس از پرداخت، هزینه پردازش SquareUp فقط 2.9٪ + 30¢ در هر تراکنش آنلاین است. پردازش با تخفیف در طرح Premium پولی نیز موجود است.

کدام یک را انتخاب کنیم؟

هیچ راه حلی برای موارد استفاده وجود ندارد. بهترین توصیه ای که می توانیم انجام دهیم این است که قبل از تصمیم گیری، گزینه های درگاه پرداخت را با اهداف و بودجه شرکت یا پروژه خود بسنجیم.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT