خرید از سایت yousician

خرید از سایت yousician | پرداخت اشتراک پریمیوم Yousician

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت yousician یک پلتفرم آنلاین است که در آن می توانید نحوه نواختن آلات موسیقی را یاد بگیرید. سازهایی که در Yousician آموزش داده می شود شامل گیتار، پیانو، باس و یوکلله است. می توانید اپلیکیشن را روی گوشی و تبلت خود دانلود کنید یا نرم افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنید.با Yousician Premium ، دسترسی نامحدود و بدون وقفه به هر 5 ساز دارید. همچنین به کاتالوگ در حال گسترش آهنگ ها، تمرین ها و ویدیوهای آموزشی این پلتفرم دسترسی خواهید داشت. برای خرید از سایت yousician می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت yousician

خرید از سایت yousician

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician ، می توانید در تمام کلاس ها بدون هیچ محدودیتی شرکت کنید. Yousician به صورت رایگان نیز قابل استفاده است. با این حال، نسخه رایگان فقط به شما اجازه می دهد تا 15 دقیقه در روز از برنامه استفاده کنید.

خرید از سایت yousician

خرید از سایت yousician

اگر می خواهید نواختن یک ساز را یاد بگیرید، می توانید یک حساب پریمیوم Yousician با قیمت 19.99 دلار در ماه بخرید. این قیمت برای یادگیری نواختن تمام سازها به 29.99 دلار می رسد. حساب پریمیوم Yousician دارای یک طرح + Premium نیز است.

خرید از سایت yousician

خرید از سایت yousician

در این طرح به مجموعه عظیمی از آهنگ ها دسترسی پیدا می کنید و می توانید نواختن تمام سازها را یاد بگیرید. می توانید یوسیسین را برای یک دوره آزمایشی 7 روزه امتحان کنید. با این حال، پس از پایان دوره آزمایشی، می توانید یک حساب پریمیوم Yousician با طرح + Premium به قیمت 179.99 دلار در سال خریداری کنید.

اشتراک پریمیوم Yousician

با یک حساب پریمیوم Yousician، می توانید نواختن آلات موسیقی مورد علاقه خود را بدون نیاز به اتصال ساز خود به تلفن یا رایانه یاد بگیرید. هنگامی که برنامه را نصب می کنید، از شما خواسته می شود که ابزاری را که می خواهید یاد بگیرید را مشخص کنید.

با خرید اشتراک پریمیوم Yousician، می توانید در این برنامه سطح خود را انتخاب می کنید. می توانید بگویید که چیزی در مورد ساز نمی دانید یا دانش اولیه دارید. همچنین، می توانید بگویید که می توانید تعداد زیادی آهنگ یا تقریباً همه آهنگ ها را پخش کنید.

خرید از سایت yousician

خرید از سایت yousician

پس از این تنظیمات اولیه، می توانید درس های خود را شروع کنید. با این حال، در صورت تمایل می توانید کوک ساز خود را با کمک برنامه یاد بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT