ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین

8 تا از بهترین ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین

زمان مطالعه 6 دقیقه

چه چیزی جالب تر از یک موسیقی متن عالی؟ چیزی که با عناصر گرافیکی زنده می شود. خودتان با این تجسم‌کننده‌های موسیقی آنلاین ببینید.

شما می توانید از موسیقی بیشتر از گوش خود لذت ببرید. یک ریتم می تواند در بدن شما موج بزند یا با کمک فناوری شکل بصری به خود بگیرد. محرک های اضافی موسیقی را بسیار فراگیرتر می کند.

اگر ایده ادغام صدا با گرافیک را دوست دارید، با برخی از بهترین تجسم‌کننده‌های موسیقی آنلاین که خدمات رایگان و ممتاز ارائه می‌کنند آشنا شوید.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین: Motionbox

اولین تجسم‌کننده موسیقی که باید از آن آگاه باشید، در واقع بخشی از یک سرویس بزرگ‌تر است—رایگان و با طرح‌های برتر.

Motionbox یکی از بسیاری از ابزارهای ویرایش ویدیوی آنلاین رایگان است که ارزش کاوش را دارد زیرا دارای ویژگی‌های زیادی است که به شما امکان می‌دهد هر کاری از ایجاد GIF تا تبدیل پادکست خود به ویدیو را انجام دهید.

پس از ورود به ویرایشگر Motionbox، ابزارهای تجسم موسیقی را در میان همه گزینه های دیگر پیدا خواهید کرد. صدا، تصاویر یا ویدیوهای خود را آپلود کنید و عناصری مانند متن و تصویرساز را اضافه کنید. متناوبا، از تصاویر استوک یا یک الگوی از پیش ساخته شده استفاده کنید.

هر آنچه را که انتخاب کنید، می‌توانید همه چیز را مطابق با دلخواه خود سفارشی کنید و از یک بصری‌ساز صوتی جذاب رایگان لذت ببرید.

Videobolt

یکی دیگر از بصری سازهای آنلاین عالی موسیقی با نسخه رایگان Videobolt است. شما با طیف گسترده ای از سبک ها برای ویدیوی خود شروع می کنید، مانند یکپارچهسازی با سیستمعامل، کارتونی، گرانجی و سینمایی.

قبل از باز کردن ویرایشگر، یک الگو و ابعاد مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در اینجا، می‌توانید ویدیوی خود را به روش‌های مختلفی سفارشی کنید.

تنوع رنگ الگو را امتحان کنید یا همه چیز را در مورد آن تغییر دهید. به عنوان مثال، هر آهنگ از پیش طراحی شده ممکن است عنوان، زیرنویس، لوگو و موارد دیگر را نمایش دهد که می توانید بدون از دست دادن هیچ افکتی آن ها را تغییر دهید.

ویژوالایزر موسیقی دارای تنظیمات خاص خود است که در صورت لزوم آماده تنظیم دقیق است. چه صدای پیش‌فرض را نگه دارید یا فایل خود را آپلود کنید – در فرمت MP3، WAV، FLAC یا M4A، Videobolt به شما آزادی خلاقانه زیادی می‌دهد تا آهنگ‌های خود را به‌طور رایگان تجسم کنید.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین Veed

اگر می خواهید ویدیوهای چشم نواز برای کسب و کار خود و نه فقط برای سرگرمی خود داشته باشید، مطمئن شوید که تصویرساز صوتی Veed و ویژگی های رایگان آن را بررسی کنید.

عملکردهای اصلی آن مانند Motionbox و Videobolt است، اما الگوهای آن نیازهای مختلف برای تجسم موسیقی را پوشش می دهند، خواه برای تبلیغ، بنر، آموزش یا انتشار آهنگ شما باشد.

ویرایشگر Veed ابزارهای زیادی را ارائه می دهد و استفاده از آن آسان است. برای شروع، می توانید از رسانه های موجود، آپلود یا ضبط شده استفاده کنید. از آنجا، امواج صوتی، زیرنویس‌ها، اشکال و متن را اضافه کنید، چه تایپ شده یا کشیده شده باشد.

چیزهای بیشتری برای کشف کردن در این بصری ساز رایگان موسیقی وجود دارد بدون اینکه حتی نیازی به ارتقاء به نسخه برتر آن باشد. علاوه بر تقویت صدای شما، Veed می تواند یک دارایی قدرتمند در توسعه برند شخصی خود باشد.

Specterr

Spectrer قالب های سرگرم کننده زیادی دارد که به طور پیش فرض برای نوازندگان طراحی شده است، اما می توان آنها را برای پروژه های مختلف تطبیق داد. شما می توانید قبل از انتخاب هر کدام پیش نمایش را مشاهده کنید.

پس از وارد شدن به ویرایشگر، رنگ، شکل، حرکت و جلوه های ویژوالایزر را سفارشی کنید. می توانید متن موجود را تغییر دهید یا حذف کنید یا موارد بیشتری از جمله اشعار اضافه کنید. ویدیو را حتی بیشتر با پس‌زمینه و صدای دلخواه شخصی‌سازی کنید.

Spectrer یک نامزد عالی برای نیازهای تجسم موسیقی شما است. نسخه رایگان آن فقط ابزار کافی برای انجام کار دارد، اما یک طرح ممتاز مزایای اضافی مانند فضای ذخیره‌سازی نامحدود آنلاین و بدون واترمارک را باز می‌کند.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین Renderforest

در جستجوی خود برای بصری ساز موسیقی آنلاین عالی، Renderforest را نادیده نگیرید. مانند Veed، الگوهایی را برای ویدیوهای حرفه ای و سرگرمی، از جمله دسته تجسم موسیقی ارائه می دهد.

می‌توانید قالب‌ها را با نگه‌دارنده‌های متن یا عکس مرور کنید، در حالی که بسیاری از گزینه‌های جالب خود را بر اساس نسبت ابعاد، مدت زمان، فریم‌ها در ثانیه و برچسب‌های خاص فیلتر کنید. حتی می‌توانید روی ویدیوها با پشتیبانی 4K، گزینه‌های تغییر رنگ و ویژگی اسکریپت به انیمیشن مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کنید.

پس از انتخاب یک الگوی تجسم موسیقی، چند گزینه ویرایش دارید. از نظر ویژوالایزر، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. اما می توانید متن، تصاویر و فایل صوتی را تنظیم کنید.

به خاطر داشته باشید که ویدیو و موسیقی آن در طرح رایگان Renderforest فقط یک دقیقه طول می کشد، اما این پلتفرم همه چیز را در یک ویدیوی جذاب ادغام می کند. این یک سرویس ساده و در عین حال مفید است.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین SongRender

اگر سادگی را دوست دارید، SongRender را امتحان کنید. هیچ قالبی وجود ندارد—شما فقط اندازه ویدیوی خود را انتخاب کرده و یک فایل صوتی و تصویر پس زمینه را آپلود کنید.

سپس، می‌توانید تجسم‌کننده موسیقی را در پس‌زمینه آن سفارشی کنید، در حالی که کل ویدیو را با متن، نوار پیشرفت، یا تصاویر یا شکل موج‌های بیشتر تقویت کنید.

استفاده از SongRender ساده است و برای تولید محتوای شخصی شما عالی است. برای اینکه واقعاً مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید، مطمئن شوید که فایل های بصری و صوتی شما با کیفیت بالا هستند.

از بهترین برنامه ها برای ضبط پادکست ها یا سایر صداها استفاده کنید و هر کاری که می توانید برای بهبود استودیوی ضبط خانگی خود انجام دهید، البته فقط برای اطمینان از صدای واضح و شفاف برای ویژوالایزر آنلاین خود.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین Vizzy

برای یک تجربه کاملا رایگان، Vizzy و ابزارهای تجسم موسیقی آن را کاوش کنید. نسبت به سایر پلتفرم‌های اینجا کاربرپسندتر است و بیشتر با Google Chrome سازگار است، اما تمرین منظم ساخت ویدیوهای چشمگیر را آسان‌تر می‌کند.

از جنبه مثبت، ویژگی‌های زیادی در دستان خود دارید که به شما امکان می‌دهند همه چیز را از صدا، تصاویر و ویدیوهای خود گرفته تا بصری‌کننده‌های صوتی، جلوه‌ها و انیمیشن‌های خود ویرایش کنید.

با بازی کردن با لغزنده‌ها، می‌توانید عملکرد موزیک ویدیوی خود را حتی بین رزولوشن 480، 720 و 1080p تنظیم کنید. حالت سه بعدی نیز وجود دارد.

به طور خلاصه، این یک پلت فرم قدرتمند، اگر چه پیچیده، برای تجسم موسیقی است. می توانید پروژه های خود را به صورت آنلاین به صورت رایگان کار کرده و ذخیره کنید. علاوه بر این، می‌توانید خلاقیت‌های دیگر کاربران را برای الهام گرفتن یا به‌عنوان الگوهایی برای محتوای صوتی خود کاوش کنید.

ویژوالایزر رایگان موسیقی آنلاین Bouncy Balls

یک وب سایت نهایی و خنده دار که باید امتحان کنید Bouncy Balls است. از این جهت متفاوت عمل می کند که به جای ادغام فایل ها و تولید ویدئو، صداها را در محیط شما تجسم می کند.

ممکن است در حال آواز خواندن، فریاد زدن یا پخش موسیقی باشید. Bouncy Balls از میکروفون شما برای دریافت صدا استفاده می کند و توپ های مجازی خود را به دور مانیتور شما می پرد.

تمی مانند شکلک، اعداد یا کره چشم را انتخاب کنید. تعداد کل توپ ها و حساسیت آنها به صدا را تنظیم کنید. همچنین می توانید یک هشدار سر و صدا را انتخاب کنید که برای مثال زمانی که سعی می کنید دانش آموزان یا همکاران خود را ساکت نگه دارید مفید است.

به دنبال یک تصویرساز صوتی آنلاین ساده با پیچ و تاب سرگرم کننده هستید؟ Bouncy Balls مکان خوبی برای شروع است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، افزودنی سرگرم کننده به برنامه ها برای معلمان برای استفاده در کلاس درس ایجاد می کند.

از ابزارهای آنلاین برای ادغام صدای خود با عناصر بصری به صورت رایگان استفاده کنید

چندین گزینه عالی برای بصری سازهای موسیقی آنلاین رایگان وجود دارد، برخی ابزارهای ویرایش ویدیو قوی را ارائه می دهند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی شما وجود دارند. همه آنها را کاوش کنید تا مناسب پروژه های خود را بیابید.

اگر سرویس‌های مبتنی بر مرورگر آن را کاملاً قطع نمی‌کنند، به برنامه‌های قابل دانلود نگاه کنید. بهترین‌ها می‌توانند قدرتمندتر، اما گران‌تر باشند. آنها را برای نیازهای حرفه ای خود با دقت در نظر بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT