لیست شدن پپه و فلوکی در Unocoin

لیست شدن پپه و فلوکی در Unocoin

زمان مطالعه < 1 دقیقه

یکی از صرافی‌های رمزارزی پیشرو در هند به نام Unocoin اخیراً پپه (PEPE) و فلوکی (FLOKI)، دو مورد از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها در جامعه کریپتو را لیست کرده است. نتایج نظرسنجی‌های توییتر نشان می‌دهند که BONE به عنوان توکن بعدی در پلتفرم Unocoin لیست خواهد شد. در این پست به لیست شدن پپه و فلوکی در Unocoin می پردازیم.

لیست شدن پپه و فلوکی در Unocoin

صرافی Unocoin یک پلتفرم رمزارزی محبوب برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال در هند است. اضافه شدن پپه و فلوکی به لیست دارایی‌های این پلتفرم، گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به سبد سرمایه‌گذاری خود در بازار دارایی‌های دیجیتال تنوع ببخشند.
علاوه بر این، Mercado Bitcoin، بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال در برزیل نیز به تازگی از لیست کردن پپه و فلوکی خبر داده است. لازم به ذکر است که صرافی Mercado Bitcoin بیش از ۳٫۸ میلیون کاربر دارد.
تداوم لیست شدن میم کوین‌هایی مانند پپه و فلوکی در صرافی‌های رمزارزی، نشان‌دهنده پذیرش رو به رشد، افزایش روزافزون اهمیت آنها در بازار ارزهای دیجیتال و نیاز به همگامی صرافی‌ها با تقاضاهای در حال تحول، است.
لازم به ذکر است که دو میم کوین پپه و فلوکی پیش‌تر در منطقه نوآوری صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان از لحاظ حجم معاملات، نیز لیست شده بودند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT