کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب

کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب: 9 سایت که پول پرداخت می‌کنند!

زمان مطالعه 6 دقیقه

به عنوان یک خواننده مشتاق، ممکن است به این فکر کنید که چگونه از سرگرمی و علاقه خود به کتاب برای کسب درآمد استفاده کنید. می‌توانید از مهارت انتقاد خود برای کسب درآمد در نوشتن نقد کتاب استفاده کنید که می‌تواند به سایر خوانندگان کمک کند تا بینش دقیقی از کتاب پیدا کنند. لازم نیست یک نویسنده حرفه ای باشید تا با اشتیاق خود به کتاب درآمد کسب کنید.

فرصت های زیادی برای داوران آزاد وجود دارد تا در حین انجام کاری که دوست دارند، درآمد جانبی کسب کنند. یک بازار کاملاً جدید برای خوانندگان و نویسندگان کتاب وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید سرگرمی خود را با چند کلیک به یک حرفه تبدیل کنید.

1.کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب سایت Online Book Club

Online Book Club یک سایت مطالعه رایگان است که بیش از 10 سال است که در اینترنت وجود دارد. این انجمن کتابخوانان زیادی از سراسر جهان دارد. این پلتفرم همچنین فرصتی عالی برای بازبینان برای کسب درآمد جانبی است.

برای اولین نقد شما، باشگاه کتاب آنلاین به شما کتابی را برای نقد و بررسی رایگان می‌دهد و پس از آن می‌توانید با هزینه ای ناچیز فرصت نقد را دریافت کنید. شما به عنوان یک منتقد باید یک نقد حرفه ای بنویسید که تمام جنبه های کتاب از جمله ذکر مخاطب مناسب برای کتاب را پوشش دهد. از شما انتظار نمی‌رود که فقط یک بررسی مثبت بنویسید. به یاد داشته باشید، اگر کتاب را دوست ندارید، می‌توانید آن را در نقد ذکر کنید و سپس به آن امتیاز دهید.

«Online Book Club» از طریق PayPal به داوران خود پول پرداخت می‌کند. بازبین ها می‌توانند 5 تا 60 دلار در هر نظر کسب کنند. همچنین به ازای هر 30 مرور، یک کارت هدیه 25 دلاری آمازون دریافت می‌کنید. جدا از کسب درآمد از طریق نقد، باشگاه کتاب آنلاین یک هدیه روزانه نیز برگزار می‌کند، که فرصتی برای دریافت کارت هدیه 20 دلاری آمازون است.

2.سایت Kirkus Reviews

Kirkus Reviews یک مجله آمریکایی نقد و بررسی کتاب است که به دلیل نقدهای کیفی خود شهرت خوبی به دست آورده است. یک مکان عالی برای منتقدان کتاب است تا مطالب خود را در یک انجمن معتبر و معتبر منتشر کنند.

در حال حاضر، رسانه Kirkus به دنبال داوران کتابی است که بتوانند نقدهای حرفه ای درباره کتاب های انگلیسی و اسپانیایی برای Kirkus Indie که بخشی برای کتاب های خود منتشر شده است، بنویسند.

مرورها باید 350 کلمه باشد و باید دو هفته پس از اختصاص کتاب باشد. هیچ هزینه ای برای کتاب ها وجود ندارد، آنها کاملا رایگان هستند. می‌توانید هم برای کتاب های چاپی، نرم افزاری و هم برای کتاب های آنلاین نقد بنویسید.

بازبین ها می‌توانند انتظار یک بازبینی 50 دلاری را برای هر 350 کلمه داشته باشند، اگرچه هیچ اشاره ای به نرخ دقیق پرداخت در وبسایت وجود ندارد. هنگامی که 8 تا 10 بررسی را انجام دادید، حتی می‌توانید از شرکت درخواست افزایش حقوق کنید. توجه به این نکته مهم است که داوران برای درخواست این شغل باید تجربه قبلی در نقد کتاب داشته باشند. اگر دستورالعمل های آنها را رعایت کردید، می‌توانید با ارسال رزومه خود و نوشتن نمونه به ایمیل درج شده در وبسایت آنها درخواست دهید.

3.سایت US Review

نشریه نقد کتاب US Review یک انتشارات نقد کتاب محبوب است که به دلیل بررسی های کیفی خود شناخته شده است. انتشارات آنلاین این فرصت را برای نویسندگان آزاد فراهم می.کند تا با نوشتن نقد کتاب برای کتاب های منتشر نشده درآمد کسب کنند. اگر می‌خواهید برای این شغل اقدام کنید، می‌توانید رزومه خود را به همراه نگارش نمونه و دو توصیه حرفه ای از طریق ایمیل یا پست معمولی ارسال کنید.

وبسایت US Review فهرستی از کتاب ها را برای بررسی فهرست کرده است. از آنجا، داوران می‌توانند با ذکر اولویت های خود در فهرست، کتاب هایی را برای بررسی انتخاب کنند. سپس کتاب ها به ترتیب درخواست داور اختصاص داده می‌شوند. پس از ارسال کتاب، انتظار می‌رود در عرض 2 تا 3 هفته یک نقد بنویسید.

US Review دستورالعمل هایی را در وبسایت خود برای نوع بررسی هایی که از شما انتظار دارند ارائه می‌دهد. داوران موظفند بین 250 تا 300 کلمه بنویسند و بر خلاصه کتاب و همچنین بینش کلی استخراج شده از آن تمرکز کنند. می‌توانید دستورالعمل های کامل را در وبسایت آنها بخوانید و برخی از بررسی های نمونه را مرور کنید. چک های پرداخت به صورت ماهانه و تا پنجمین روز هر ماه ارسال می‌شود.

4.کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب سایت New Pages

New Pages سایتی است که اخبار، اطلاعات و راهنماهای آنلاین مجلات ادبی را ارائه می‌دهد. این وبسایت این فرصت را برای نویسندگان آزاد فراهم می‌کند تا با نوشتن نقدهای فلش درآمد کسب کنند. شما فقط باید 100 تا 200 کلمه بنویسید، اگرچه می‌توانید تا سقف 300 کلمه بنویسید. داوران می‌توانند نظرات صادقانه خود را در مورد هر یک از جدیدترین کتاب ها، مجلات یا نوشته های فردی که اخیرا خوانده‌اند ارائه دهند.

شما می‌توانید نمونه نظرات خود را به New Pages ارسال کنید. اگر تیم ارسال شما را بپذیرد، فوراً پول دریافت خواهید کرد.

5.سایت Booklist

Booklist یک مجله آمریکایی است که نقد کتاب را منتشر می‌کند و به هزاران کتابدار در انتخاب کتاب های مناسب کمک کرده است. این شرکت محصولات دیگری مانند مجله Booklist و Booklist Reader دارد.

آنها فرصت هایی برای نوشتن نقد کتاب برای مجله Booklist و Booklist Reader ارائه می‌دهند.

بررسی شما باید از دستورالعمل های ارائه شده توسط آنها پیروی کند. نقدها معمولاً در حدود 175 کلمه هستند، با این حال، اگر کتاب برجسته ای باشد، می‌توانید یک بررسی بین 200 تا 225 کلمه بنویسید. پس از ارسال مطالب خود به فهرست کتاب، بررسی می‌شود و در صورت پذیرش، قبل از انتشار توسط ویراستاران ویرایش می‌شود.

Booklist برای هر بازبینی 15 دلار و برای پست های وبلاگ و مقالات برجسته 12.5 دلار پرداخت می‌کند. به خاطر داشته باشید که فرصت ها محدود هستند، بنابراین کیفیت را بالا نگه دارید.

6.سایت Writerful Books

Writerful Books یک شرکت تحریریه است که به نویسندگان کمک می‌کند تا از طریق ویرایش کتاب و ارزیابی دست نوشته ها، قرارداد انتشاراتی را تضمین کنند.

در حال حاضر، این شرکت فرصت های شغلی آزاد را برای داوران کتاب ارائه می‌دهد. آنها گروهی از کارشناسان را برای بررسی کتاب های معاصر از نویسندگان آمریکایی، استرالیایی، بریتانیایی، ایرلندی، کانادایی و نیوزلندی استخدام می‌کنند.

هنگامی که در Writerful books به یک منتقد قابل اعتماد تبدیل شدید، می‌توانید پیشنهادی برای کسب درآمد دریافت کنید.

بازبین ها بسته به کیفیت می‌توانند از 10 تا 50 دلار دستمزد دریافت کنند. داوری که بیشترین مقدار محتوای با کیفیت را منتشر کند، یک کارت هدیه 100 دلاری آمازون دریافت خواهد کرد.

۷.کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب سایت Reedsy

Reedsy وبسایتی است که همه چیز درباره کتاب و نوشتن دارد. این کتاب نقد بسیاری از کتاب های منتشر نشده را منتشر می‌کند و شما می‌توانید بخشی از این جامعه پر رونق شوید. صدها نویسنده کتاب های خود را برای بررسی ارسال می‌کنند. نه تنها فرصتی برای نوشتن نقد خواهید داشت، بلکه آن کتاب ها را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

Reedsy مستقیماً به داوران برای کارشان پولی نمی‌دهد. بازبین ها توسط خوانندگانی که نقدهای شما را می‌خوانند و از آنها لذت می‌برند، حقوق دریافت می‌کنند.

خوانندگان می‌توانند 1، 3 دلار یا 5 دلار به عنوان هدیه ای برای تشکر به شما بدهند. بنابراین، مهم است که یک بررسی واقعی بنویسید و پروفایل خود را برای کسب اعتبار بسازید.

8.سایت Get Abstract

Get Abstract وبسایتی است که خلاصه ای از انواع کتاب ها را ارائه می‌دهد. خلاصه ای از کتاب های مختلف از جمله کتاب های دانشگاهی و مجلات را ارائه می‌دهد. این وبسایت فرصت هایی را برای بازبینان ارائه می‌دهد تا به تیم های خود در سوئیس و ایالات متحده بپیوندند. برای عضویت در این تیم می‌توانید رزومه خود را به ایمیل درج شده در وبسایت آنها ارسال کنید.

اگر می‌خواهید به عنوان فریلنسر به آن بپیوندید، Get Abstract درخواست هایی را برای فریلنسرها می‌پذیرد. می‌توانید به عنوان یک نویسنده آزاد استخدام شوید تا خلاصه ای از کتاب ها، مقالات و مجلات به زبان انگلیسی و چینی بنویسید. نویسندگان با پیشینه علم و فناوری به ویژه تشویق می‌شوند که درخواست دهند.

۹.سایت Book Browse

Book Browse وبسایتی است که بررسی برخی از بهترین کتاب های جهان را منتشر می‌کند. آنها همچنین نقدهایی را برای داستان های تخیلی و غیرداستانی بزرگسالان و همچنین کتاب هایی برای جوانان منتشر می‌کنند.

به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید برای موقعیت داوری در Book Browse درخواست دهید و بخشی از جامعه آنها شوید.

شما می‌توانید یک بررسی به صورت ماهانه بنویسید و مبلغ کمی برای آن دریافت کنید. به عنوان یک متخصص در ایالات متحده، می‌توانید یک جلد شومیز برای بررسی دریافت کنید. اما اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌توانید یک کتاب مجازی برای بررسی دریافت کنید.

قبل از درخواست برای این کار، مطمئن شوید که برخی از بررسی های نمونه را در مرور کتاب بخوانید. بررسی ها معمولاً 300 کلمه هستند.

برای درخواست می‌توانید به وبسایت مراجعه کنید و فرم درخواست آنها را پر کنید و چند نمونه ارائه دهید.

به عنوان یک عاشق کتاب، انواع دیگری از فرصت های کسب درآمد نیز در دسترس است. برای مثال، می‌توانید کتاب‌های قدیمی‌تان را به‌صورت آنلاین بفروشید و از آن درآمد کسب کنید!

امتیاز 4.8/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT