متاورس سندباکس

متاورس سندباکس و ورود گروه موسیقی Jamiroquai به این دنیا

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی دیگر از گروه های موسیقی محبوب در حال پیوستن به دنیای مجازی The Sandbox است. شرکت تابعه Animoca Brands در روز چهارشنبه اعلام کرد که Jamiroquai، اکنون با این پروژه همکاری می کند. Jamiroquai گروهی است که تاکنون جوایز زیادی برنده شده و سبک هایی همچون فانک، اسید جاز، سول، دیسکو، و R&B می نوازد و رهبری این گروه نیز توسط جی کی (Jay Kay) انجام می شود. در این مقاله به بررسی متاورس سندباکس و ورود گروه موسیقی Jamiroquai به این دنیا می پردازیم.

متاورس سندباکس

Jamiroquai برای آهنگ های موفقی مانند Virtual Insanity، و Canned Heat شناخته شده است. Virtual Insanity به عنوان بهترین ویدیوی سال MTV در سال 1997 انتخاب شد. این آهنگ موفق همچنین جایزه Grammy را در سال بعد برای Jamiroquai به ارمغان آورد. Sandbox و Jamiroquai این همکاری را در 18 می 2022 (28 اردیبهشت) با محصولات Jamiroquai x Sandbox جشن گرفتند.

متاورس سندباکس

متاورس سندباکس

این کالا یک تیشرت و جا کلیدی نسخه محدود خواهد بود و اقلام منحصراً در store.jamiroquai.com در دسترس خواهند بود. شرکت متاورس مبتنی بر بلاک چین روز چهارشنبه گفت: “همکاری استراتژیک با همکاری Bravado، بخش مدیریت برند پیشرو در صنعت گروه موسیقی یونیورسال ایجاد شد. این اطلاعیه می افزاید:

“گروه افسانه ای جاز-فانک علاقه به دنیای مجازی را به سرزمین مجازی خود در سندباکس خواهد آورد.”

سندباکس از زمان شروع پروژه با تعداد زیادی از نوازندگان، هنرمندان، افراد مشهور و برندهای معروف همکاری داشته است. در حال حاضر،  سندباکس بیش از 200 شریک دارد از جمله Smurfs، Care Bears، Atari، Ubisoft، The Rabbids، BLOND:ISH، Deadmau5، Gucci Vault، The Walking Dead، Snoop Dogg و Adidas. Jamiroquai می باشند.

Jamiroquai همیشه آینده‌نگر و فوق‌العاده اجتماعی بوده است. ایجاد سرزمینی که در آن همه می‌توانند با کمی فانک، آزادی و مد در سندباکس گرد هم آیند، مکانی مشترک برای ارتباط دیجیتالی با طرفداران و دوستداران موسیقی ما فراهم می‌کند. جامیروکوایی گفت. “ما مشتاقانه منتظریم تا به زودی چیزهای بیشتری به شما بگوییم، اما در حال حاضر می توان گفت که همکاری ها قطعا شکل خواهند گرفت.”

منبع: news.bitcoin

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT