محدودیت های انتقال در پی پال

محدودیت های انتقال در پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر میخواهید با پی پال به یکی از دوستان یا اعضای خانواده پول ارسال کنید یا برای کسب و کار خود از پی پال استفاده میکنید باید از محدودیت های انتقال پول پی پال مطلع باشید. در این راهنما محدودیت های انتقال پول در پی پال را توضیح میدهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شارژ حساب پی پال

محدودیت انتقال پی پال چیست؟

اگر تازه شروع به استفاده از پی پال برای ارسال پول به داخل و خارج از کشور کرده اید محدودیت هایی در مبلغ ارسالی وجود دارد. با این حال این محدودیت ها بر اساس نوع پرداخت و همچنین نوع حساب شما متفاوت است. برای برداشتن محدودیت‌های پی پال باید حساب خود را وریفای کنید که انجام این کار دشوار نیست. وریفای کردن حساب فقط شامل اضافه کردن یک حساب بانکی مرتبط و اثبات دسترسی به حساب با استفاده از بانکداری آنلاین یا تکمیل یک مرحله به صورت تأیید دستی است.

چرا حساب های پی پال محدودیت انتقال دارند؟

پی پال محدودیت هایی را برای حساب ها اعمال می کند تا مشتریان و پول آنها را ایمن نگه دارد و از قوانین مالی ایالات متحده و جهانی پیروی کند. برای انجام تراکنش‌های مالی قوانین شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا هویت مشتریان خود را دوباره بررسی و تأیید کنند. به همین دلیل است که پی پال انتقال پول از حساب های تایید نشده را محدود می کند.

حتی در حساب‌های وریفای شده نیز محدودیتی وجود دارد، در این صورت هنگامی یک مجرم به حساب شما دسترسی داشته باشد، مقدار پولی که می‌تواند انتقال دهد محدودیت دارد.

حداکثر محدودیت ارسال پی پال چقدر است؟

اگر حساب پی پال ندارید، می توانید یک پرداخت پی پال تا سقف USD 4000 را انجام دهید. اگر به دنبال راهی برای انتقال فوری پول به شخصی هستید، اما نمی خواهید یک حساب پی پال ایجاد کنید این روش می تواند مفید باشد.

اگر حساب پی پال دارید و وریفای نشده است حداکثر محدودیت‌ها بر اساس نوع پرداخت‌هایی که انجام می‌دهید و نحوه استفاده از حسابتان تعیین می‌شوند. این محدودیت‌ها تا زمانی که حساب تأیید نشود همچنان وجود دارد.

اگر حساب خود را تأیید کنید محدودیت شما تا 60000 دلار افزایش می یابد. هر تراکنش شخصی ممکن است به 10000 دلار محدود شود، اما در صورت نیاز می‌توانید چندین انتقال انجام دهید تا زمانی که به حداکثر حد مجاز پی پال خود برسید.

اگر از طرف کسب و کار خود پول ارسال می کنید محدودیت های پی پال بسیار کم است. همچنین در صورت ارسال حواله‌های بین‌مرزی پی پال یک روش گران است، زیرا پی پال کارمزد و هزینه‌های تبدیل ارز را اعمال می‌کند. در این مورد سرویس هایی مانند Wise بهتر است.

محدودیت های انتقال در پی پال

محدودیت های انتقال در پی پال

حداقل محدودیت انتقال پی پال چقدر است؟

شما می توانید از حداقل 1 سنت با پی پال پول ارسال کنید. در واقع حداقل محدودیت انتقال پی پال وجود ندارد. برای پرداخت‌های داخلی نیز هیچ هزینه‌ای برای ارسال پول از حساب بانکی مرتبط، حساب پی پال یا حسابAmex وجود ندارد. بنابراین این گزینه مقرون به صرفه است. اما برای پرداخت های بین المللی و کردیت کارت ها پی پال کارمزد بالایی را اعمال میکند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT