خرید آنلاین در قطر

خرید آنلاین در قطر | بهترین مراکز خرید قطر | بهترین فروشگاهای قطر

زمان مطالعه 6 دقیقه

در قطر، مراکز خرید زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنجا غذا، مواد غذایی، لباس، وسایل الکترونیکی، خانه، مبلمان، لوازم خریداری کنید – اساساً همه چیزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید! اما آیا می دانستید که همه این موارد به صورت آنلاین نیز در دسترس هستند؟ در این مقاله به بررسی خرید آنلاین در قطر و معرفی بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در قطر می پردازیم.

خرید با ویزا و مستر کارت 

خرید آنلاین در قطر

در واقع، خرید آنلاین به نظر می رسد این روزها، به ویژه در بحبوحه بحران جهانی فعلی، عاقلانه تر باشد. هنگام خرید آنلاین، نه تنها در زمان، پول و انرژی صرفه جویی می کنید، بلکه در آسایش خانه خود ایمن و سالم می مانید!

بهترین مراکز خرید قطر

خوشبختانه، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید نیازهای اولیه (و بیشتر) را در حین اقامت در قطر خریداری کنید. در پست زیر تعدادی از محبوب ترین پلتفرم ها و وب سایت های خرید آنلاین در کشور را گردآوری کرده ایم. برخی از اینها در داخل قطر واقع شده اند، در حالی که برخی دیگر در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا و حتی فراتر از آن شعبه دارند!     

خرید با پی پال

خرید از سایت AlAneesQatar.qa

خرید آنلاین در قطر

خرید آنلاین در قطر

در جولای 2016 راه اندازی شد و هم به صورت آنلاین و هم خرید به مشتریان خود ارائه می دهد. این فروشگاه دارای طیف گسترده ای از اقلام الکترونیکی مانند تلفن همراه، کنسول های بازی و لوازم جانبی است. خریداران می توانند از طریق وب سایت و همچنین از طریق یک برنامه تلفن همراه، Whatsapp یا Facebook سفارش دهند. نقدی هنگام تحویل نیز موجود است.

خرید از سایت Almotahajiba

اگر به دنبال یک عبای زیبا به عنوان هدیه یا برای استفاده شخصی هستید، بهترین سایت برای خرید است. این یک برند مد لوکس و مجلل است که دارای عبا، شیلا و جلابیا است. بیش از 36 شعبه در سراسر منطقه MENA دارد و یکی از محبوب ترین نام ها در دنیای مد عرب است.

خرید از سایت Baqaala

خرید آنلاین در قطر

خرید آنلاین در قطر

Baqaala که به درستی به عنوان “بهترین و سریع ترین برنامه تحویل مواد غذایی در دوحه” توصیف می شود، به شدت برای ساکنان پایتخت توصیه می شود. این سرویس گوشت تازه، سبزیجات، میوه و سایر کالاها را مستقیماً از فروشگاه به خانه شما تحویل می دهد! می توانید اپلیکیشن Baqaala را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

خرید از سایت Blue Lynx

Blue Lynx که در ابتدا در سال 2011 طراحی شد، اولین شرکت در قطر است که یک پورتال خرید آنلاین منحصراً برای رایانه و لوازم جانبی رایانه ارائه می دهد. این وب‌سایت به طور رسمی در سال 2013 راه‌اندازی شد و طیف وسیعی از محصولات فناوری اطلاعات مانند لپ‌تاپ، رایانه‌های رومیزی، تبلت‌ها و سیستم‌های بازی را ارائه کرد.

خرید از سایت Carrefour Qatar

کارفور که یک برند معروف در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است، در سال 1999 در قطر راه‌اندازی شد. امروز، هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها را با 1800 کارگر تحت استخدام خود دارد. Carrefour با بیش از 30000 محصول غذایی و غیر غذایی به مشتریان خود!

پرداخت از طریق پی پال

خرید از سایت Discounts Qatar

Discounts Qatar اساساً یک پلت فرم خرید آنلاین است که معاملات و تبلیغات شگفت انگیز را از وب سایت های خرید و خرده فروشان مختلف در قطر جمع آوری می کند. در اینجا، جدیدترین محصولات الکترونیک، مد، خانه و آشپزخانه، اسباب‌بازی‌ها و سایر دسته‌های محصولات را پیدا خواهید کرد.

خرید از سایت Doha Online Shopping

دوحه خرید آنلاین یا مارک های مد از خرده فروشان مجاز در ایالات متحده تهیه شده است. دسته بندی محصولات شامل مدهای مردانه، زنانه، نوجوانان و کودکانه و همچنین ساعت، کیف و لوازم جانبی است. پلت فرم یا پول نقد هنگام تحویل را به عنوان یک گزینه ارائه می دهد.

خرید از سایت Doha Sooq

دوحه سوق که در سال 2008 تأسیس شد، اولین بازار تجارت الکترونیک در خاورمیانه است. امروزه تعداد زیادی کاربر ثبت‌نام شده و مشتریان وفادار دارد که جدیدترین‌های مد، جواهرات، لوازم جانبی، مواد غذایی، محصولات بهداشتی، الکترونیک، لوازم خانگی و موارد دیگر را خریداری می‌کنند! همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه رایگان، به علاوه یک درگاه پرداخت آسان، ایمن و مطمئن است.

خرید از سایت GETIT.QA

GETIT.QA که در فوریه 2017 تأسیس شد، یک بازار خرید آنلاین برای «فروشندگان چندگانه» است که اکنون به هزاران خریدار و فروشنده ثبت شده خدمات ارائه می دهد. طیف وسیعی از دسته بندی محصولات را که از برندهای ملی و بین المللی متعددی تهیه می شود، ارائه می دهد.

خرید آنلاین در قطر

خرید آنلاین در قطر

خرید از سایت IKEA Qatar

IKEA یک برند مشهور جهانی است که به دلیل مبلمان با کیفیت بالا، قابل حمل و تنظیم آسان شناخته شده است. ساکنان محلی و حتی مردم کشورهای مجاور زمانی که این شرکت فروشگاهی را در قطر افتتاح کرد هیجان زده شدند. از طریق فروشگاه فیزیکی یا آنلاین، می توانید از بین بیش از 1800 محصول، که شامل اتاق خواب، اتاق نشیمن، مبلمان حمام و موارد دیگر می شود، انتخاب کنید!

خرید از سایت Jazp

Jazp که در سال 2018 تأسیس شد، یک پلت فرم خرید آنلاین پیشرو در خاورمیانه است که ابزارهای الکترونیکی، کالاهای ورزشی، عطرها و بسیاری از موارد دیگر را تولید می کند. چیزی که این پلتفرم را منحصربفرد می کند این است که می توانید خریدها را به اشتراک بگذارید و بررسی کنید، نشان ها را جمع آوری کنید و در خود سایت جوایزی کسب کنید. به غیر از قطر، در هند، عربستان سعودی، عمان و امارات نیز فعالیت می کند.

خرید از Lulu Hypermarket

هایپر مارکت لولو، بخش خرده‌فروشی گروه بین‌المللی لولو، پیشرو در صنعت خرده‌فروشی، با فروشگاه‌هایی در قطر، بحرین، مصر، کویت، هند، اندونزی، مالزی، عمان، عربستان سعودی و امارات است. هر هایپرمارکت شامل فودکورت و زمین‌های بازی کودکان، صرافی‌ها و باجه‌های بانکی است. امروزه می توانید به صورت آنلاین نیز سفارش دهید! در واقع، همانطور که خط برچسب فروشگاه می گوید، هایپر مارکت لولو “جایی است که دنیا برای خرید می آید.”

خرید از NEXT Qatar

NEXT با برچسب “بزرگترین مد الکترونیکی مد در اروپا” یک شرکت چندملیتی بریتانیایی است که پوشاک، کفش و محصولات خانگی تولید می کند. امروزه بیش از 700 فروشگاه دارد که حدود 500 فروشگاه آن در بریتانیا و بقیه در کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه از جمله قطر هستند.

در سه دهه گذشته، NEXT به دلیل ارائه پوشاک کلاسیک-معاصر برای مردان، زنان و کودکان، و همچنین مبلمان ظریف و محصولات خانگی شناخته شده است.

خرید از سایت OurShopee.com

OurShopee.com یک وب سایت تک فروشگاهی برای طیف وسیعی از محصولات و خدمات است. با هدایت فلسفه تجاری آنها، “ما نه تنها بهترین قیمت ها را ارائه می دهیم، بلکه تجربیات عالی کسب می کنیم”، این پلت فرم برای خرید و خرید هدایا عالی است! به غیر از قطر، OurShopee در بحرین، کویت، عمان، عربستان سعودی، هند و امارات نیز فعالیت می کند.

خرید از 6th Street

یکی دیگر از فروشگاه‌های تک فروشگاهی برای جدیدترین لباس‌های مردانه، لباس‌های زنانه و مد کودکان، خیابان ششم، یک وب‌سایت خرید آنلاین محبوب در قطر و در سراسر منطقه خاورمیانه است. بیش از 2000 برند بین المللی مانند Aldo، BHPC، Birkenstock، Call It Spring، Charles & Keith، Dune London، New Balance، Nine West، Skechers، Tommy Hil]ger و بسیاری دیگر را در اختیار دارد.

پرداخت از طریق درگاه ویزا 

خرید از سایت Startechstore.com

Startechstore.com پلت فرم خرید آنلاین STARTECH MIDDLE EAST WLL است که چندین فروشگاه در قطر دارد. در اینجا می توانید جدیدترین تلفن های همراه، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، تجهیزات صوتی، دستگاه های بازی، لوازم جانبی رایانه و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید!

Startech که بیش از 10 سال در قطر فعالیت می کند، یکی از معتبرترین مارک های دیجیتال در این کشور است – یا محصولات با کیفیت را با قیمت های عالی، با گزینه های پرداخت متعدد و همچنین تحویل سریع و رایگان محصول ارائه می دهد!

خرید از سایت Tuzzut

خرید آنلاین در قطر

خرید آنلاین در قطر

Tuzzut یکی از بهترین فروشگاه های خرید آنلاین قطر است که دارای طیف گسترده ای از محصولات، از جمله: لباس، کیف، کیف پول، عینک آفتابی، لوازم جانبی مد، ساعت، تلفن همراه، تبلت، لوازم جانبی تلفن، اسباب بازی های کودکان، اقلام هدیه و بسیاری موارد دیگر است. همچنین در سراسر کشور به صورت نقدی تحویل می دهد. سرد!

خرید از Ubuy Qatar

Ubuy یکی از بزرگترین نام ها در خرید آنلاین است، نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر جهان! اگرچه در کویت مستقر است، اما در حال حاضر در بیش از 50 کشور در شش قاره فعالیت می کند و بیش از 50 میلیون محصول دارد. وای! با خط برچسب جذاب، “Ubuy, We Deliver” این پلتفرم ممکن است آخرین پلتفرم در این لیست باشد، اما مطمئنا کمترین چیز نیست!

همانطور که می بینید، وب سایت های خرید آنلاین زیادی در قطر وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، چه در حال خرید غذا، خواربار، لباس، وسایل و سایر اقلام هستید. و در مورد خرید، آیا قصد دارید به زودی سوغاتی بخرید – برای خانواده و دوستان خود در خانه؟ هنگام خرید سوغاتی در اینجا در قطر وقت بگذارید و این نکات را بخوانید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT