محدودیت های انتقال شخصی پی پال

محدودیت های انتقال شخصی پی پال: راهنمای نهایی شما برای انتقال وجه

زمان مطالعه 6 دقیقه

پی پال به یک روش پرداخت برای بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است. محدودیت های انتقال شخصی پی پال را در ادامه بشناسید.

این اصلا تعجب آور نیست، زیرا این سرویس راحت است، دسترسی جهانی را ارائه می دهد و برای اکثر تراکنش ها به خوبی کار می کند.

اما محدودیت انتقال شخصی پی پال چیست؟ کسانی که از پلتفرم پرداخت دیجیتال استفاده نمی کنند ممکن است متوجه نباشند که محدودیت های خاصی در میزان پولی که می توانید ارسال کنید وجود دارد.

شارژ حساب پی پال

درک محدودیت های انتقال شخصی پی پال

پی پال فقط یک محدودیت انتقال برای همه اکانت ها ندارد. سیستم پرداخت دارای محدودیت هایی است که بر اساس محل زندگی کاربر، سابقه اکانت کاربری، تأیید شده بودن آنها و سایر عوامل متفاوت است.

مانند بانک های معمولی یا سایر کیف پول های دیجیتال، محدودیت پی پال برای نقل و انتقالات شخصی برای محافظت از کاربران وجود دارد. دلایل اصلی وجود چنین محدودیت هایی عبارتند از:

جلوگیری از تقلب

در حالی که کاربران ممکن است محدودیت های انتقال را آزاردهنده بدانند، اما نقش مهمی در محافظت از حساب ها در برابر فعالیت های کلاهبرداری دارند. اگر حساب پی پال شما هک شود، برداشت بیش از حد تعیین شده غیرممکن خواهد بود.

از اشتباهات دوری کنید

اشتباه کردن هنگام انجام معاملات، به خصوص در عجله، بسیار آسان است. محدودیت انتقال از ارسال تصادفی مقدار زیادی پول به یک نفر جلوگیری می کند.

اختلافات احتمالی را به حداقل برسانید

یکی دیگر از دلایل داشتن محدودیت پی پال در ارسال پول، به حداقل رساندن تعداد بازپرداخت ها یا اختلافات احتمالی بر سر تراکنش ها است. این شرکت می تواند آسان تر و سریع تر با تراکنش های مشکل دار برخورد کند و در صورت وجود محدودیت، بازیابی وجوه را تضمین کند.

قوانین مبارزه با پولشویی را رعایت کنید

از آنجایی که PayPal یک پلتفرم منظم است که در کشورهای مختلف کار می کند، باید به الزامات متعددی پایبند باشد. پی پال دائماً تراکنش ها را رصد می کند تا در صورت مشکوک به نظر آمدن آنها واکنش نشان دهد. محدودیت‌های انتقال به شرکت اجازه می‌دهد تا هرگونه فعالیت غیرمعمول یا متقلبانه در اکانت‌ها را به طور موثر نظارت کند.

ارسال وجوه با استفاده از پی پال: محدودیت ها چیست؟

اولین چیزی که در مورد محدودیت های PayPal باید به آن توجه کرد این است که بسته به موقعیت خاص، واحد پول و مکان کاربر متفاوت است. برخی از کشورها مقررات سختگیرانه تری نسبت به سایرین در مورد حداکثر مبالغ نقل و انتقالات دارند.

به طور کلی، کاربری که دارای یک اکانت تایید شده است می تواند در یک تراکنش تا سقف 60000 دلار ارسال کند. با این حال، پی پال خاطرنشان می کند که این مبلغ می تواند به 10000 دلار محدود شود. با این حال، PayPal محدودیتی برای کل مبلغی که می تواند توسط کاربران با اکانت های تأیید شده ارسال شود، ندارد.

با دنبال کردن این مراحل می‌توانید محدودیت‌های انتقالی را که برای اکانتتان اعمال می‌شود مشاهده کنید:

. در اکانت PayPal خود، تنظیمات را در بالا سمت راست باز کنید.

. روی Accounts and Settings کلیک کنید.

. روی View limits نشان داده شده در قسمت Account Information کلیک کنید.

. در اینجا تمامی محدودیت های دریافت و ارسال اکانت خود را مشاهده خواهید کرد.

اگر نیاز به تراکنش دارید اما نمی خواهید اکانت پی پال ایجاد کنید، همچنان می توانید یک بار پرداخت کنید که محدود به 4000 دلار خواهد بود. هنگامی که یک اکانت کاربری ایجاد کردید و با محدودیت های انتقال آشنا شدید، می توانید پول خود را برای گیرنده ارسال کنید. برای انجام این کار:

1) اکانت پی پال خود را باز کنید.

2) به بخش Send & Request بروید. اطلاعات گیرنده (ایمیل یا شماره تلفن) را وارد کنید، مبلغ مورد نظر برای ارسال را مشخص کنید و روی ارسال کلیک کنید.

3) در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش، پی پال تأییدیه را در ایمیل و/یا شماره تلفن مرتبط به اکانت شما ارسال می کند.

دریافت وجوه: آیا همین محدودیت ها اعمال می شود؟

موضوع دیگری که نگران کسانی است که می خواهند از این پلتفرم پرداخت استفاده کنند این است که “محدودیت دریافت پول از پی پال چقدر است؟” اگر محدودیت‌های خاصی در اکانت خود دارید، چه بخواهید پول دریافت کنید و چه بخواهید یکسان هستند.

کسانی که دارای اکانت های تجاری هستند می توانند حداکثر 250000 دلار در هفته یا 60000 دلار برای هر تراکنش دریافت کنند. کاربران دارای اکانت های شخصی پی پال می توانند حداکثر 10000 دلار در یک تراکنش دریافت کنند و نمی توانند بیش از 60000 دلار در هفته باشد.

اگر هنوز اکانت خود را تأیید نکرده اید، بهترین راه برای دریافت محدودیت پی پال بالاتر برای دریافت پول این است که این کار را در اسرع وقت انجام دهید.

افزایش محدودیت های پی پال

اگر تصمیم به افزایش سقف انتقال خود گرفته اید، پی پال به شما این امکان را می دهد که با تأیید اکانت خود این کار را انجام دهید. برای لینک دادن اکانت بانکی خود به پی پال:

. شما باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را در قسمت خلاصه پروفایل PayPal خود تأیید کنید.

. سپس، Wallet را انتخاب کنید و روی Link a Bank کلیک کنید.

. مرحله بعدی ارائه جزئیات اکانت بانکی خود است.

. برای اینکه پی پال اطلاعات وارد شده را بررسی کند، باید دو واریز به اکانت بانکی خود انجام دهید.

. چند روز دیگر، باید یک ایمیل تأیید از پی پال دریافت کنید.

. پس از دریافت ایمیل، باید جزئیات تراکنش را در سیستم پی پال وارد کنید.

پس از تکمیل این فرآیند، اکانت شما وضعیت تأیید شده را دریافت می کند و می توانید از محدودیت ارسال بیشتر PayPal در روز برخوردار شوید.

نکاتی برای مدیریت محدودیت های انتقال شخصی پی پال

آیا نمی دانید مدیریت محدودیت های انتقال پی پال خود را از کجا شروع کنید؟ در اینجا چیزی است که قبل از شروع باید بدانید.

محدودیت های مربوط به کشور یا پول خود را بیابید

اولین نکته مهم این است که محدودیت های دقیقی را که در کشور شما اعمال می شود و ارزی که ارسال یا دریافت می کنید، بیابید. می‌توانید هنگام ارسال وجوه از اکانت خود محدودیت‌ها را مشاهده کنید، یا برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با تیم پشتیبانی PayPal تماس بگیرید.

از محدودیت های انتقال فوری آگاه باشید

کسانی که علاقه مند به تراکنش های سریع تر هستند باید به انتقال فوری از پی پال توجه کنند. هنگامی که از این سرویس استفاده می کنید، می توانید تنها در 30 دقیقه پول به PayPal ارسال کنید یا وجه را به اکانت بانکی خود دریافت کنید. نکته ای که در مورد این سرویس باید به آن توجه کنید این است که نمی توانید محدودیت ارسال را بردارید. محدودیت فعلی تعیین شده توسط PayPal 25000 دلار برای هر تراکنش است اگر یک اکانت بانکی مرتبط دارید. سقف پرداخت کارت نقدی 5000 دلار است.

نتیجه

پی پال از چندین محدودیت انتقال برای محافظت از کاربر و نظارت صحیح بر هر گونه فعالیت در اکانت ها برای جلوگیری از کلاهبرداری و طرح های پولشویی استفاده می کند. اگر کسب‌وکاری دارید، مطمئناً باید در مورد محدودیت‌های انتقالی که ممکن است داشته باشید، بدانید. بهترین راه برای افزایش چنین محدودیت هایی این است که اکانت خود را تأیید کنید.

سوالات متداول

چه زمانی محدودیت انتقال هفتگی PayPal من بازنشانی می شود؟

محدودیت انتقال به طور خودکار بازنشانی می شود و برای همه متفاوت است. دلیل آن این است که بستگی به روز آخرین تراکنش پی پال شما دارد.

محدودیت پی پال: چه مقدار پول می توانم از اکانت خود منتقل کنم؟

بستگی به این دارد که آیا فرآیند تأیید پی پال را تکمیل کرده اید یا خیر. 4000 دلار برای اکانت های تایید نشده و 10000-60000 دلار اگر کارت بانکی خود را لینک دهید. همچنین، برخی محدودیت های دیگر ممکن است با توجه به کشوری که در آن زندگی می کنید اعمال شود.

چگونه می توانم محدودیت انتقال پی پال را بررسی کنم؟

برای بررسی محدودیت ارسال روزانه PayPal خود، وارد اکانت PayPal خود شوید، تنظیمات را باز کنید و View Limits را انتخاب کنید. تمام اطلاعات در مورد محدودیت های انتقال مربوط به اکانت شما وجود دارد.

محدودیت انتقال پی پال برای اکانت شخصی بانک من چقدر است؟

اگر اکانت بانکی خود را به اکانت پی پال خود متصل کرده اید، محدودیت انتقال 25000 دلار در روز و 10000 دلار برای هر تراکنش خواهید داشت.

بهترین راه برای افزایش سقف اعتباری پی پال چیست؟

ابتدا، اکانت شما باید بیش از 6 ماه قدیمی باشد تا واجد شرایط افزایش سقف اعتبار باشد. اگر چنین است، می‌توانید درخواستی را به صورت آنلاین به PayPal ارسال کنید، اما راه بهتر و سریع‌تر برای افزایش سقف اعتبار خود تماس با پشتیبانی مشتری است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT