مشاغل آنلاین برای دانش آموزان

زمان مطالعه 9 دقیقه

بسیاری از دانشجویان کالج مبارزه بین کلاس ها، تکالیف و برنامه های فوق برنامه را به خوبی می دانند. در حالی که اضافه کردن یک شغل پاره وقت به این ترکیب ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، این یک راه خوب برای به دست آوردن پول نقد اضافی و ایجاد تجربه کاری است که می توانید پس از فارغ التحصیلی به رزومه خود اضافه کنید.

خبر خوب این است که مشاغل پاره وقت دیگر محدود به خرده فروشی در فروشگاه یا پیشخدمت نیستند. در حال حاضر مشاغل آنلاین زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد از خانه کار کنید و در عین حال برنامه خود را تنظیم نموده و مهارت هایی ایجاد کنید که به مسیر شغلی انتخابی شما منتقل می شود.

1. مدیر رسانه های اجتماعی

اگر والدینتان تا به حال شما را به خاطر گذراندن زمان زیاد در شبکه های اجتماعی در دبیرستان سرزنش کرده اند، ما خبرهای خوبی برای شما داریم! شما می‌توانید دانش خود را در مورد پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، توییتر و تیک‌ تاک به یک چالش جانبی سودآور تبدیل کنید، حتی اگر یک تأثیرگذار نباشید.

در سال 2023، تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان به 4.95 میلیارد نفر رسید و پیش‌ بینی می‌شود تا سال 2027 به نزدیک به 6 میلیارد نفر برسد.

اگر در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، طراحی گرافیک یا ارتباطات تحصیل کرده‌اید، مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌تواند شغل پاره‌وقت برای شما باشد. مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند شامل ایجاد و ارسال محتوا در حساب های رسانه های اجتماعی مشتری، تجزیه و تحلیل تعامل، ارتباط با خوانندگان و موارد دیگر باشد.

در حالی که هر مشتری نیازهای منحصر به فرد خود را دارد، شروع با کسب و کارهای کوچکتر و ارتقای مسیر خود می تواند راهی عالی برای ایجاد یک رزومه قوی باشد. متوسط ​​​​مدیر رسانه های اجتماعی می تواند از 14 تا 35 دلار در ساعت در Upwork درآمد کسب نمایید.

2. معلم آنلاین

تدریس خصوصی از راه دور می تواند یک شغل نیمه وقت عالی برای مربیان با هر زمینه و سطح مهارت باشد. اگر به طور اتفاقی در رشته آموزش و پرورش تحصیل می کنید، تدریس خصوصی آنلاین می تواند مقدمه ای عالی برای کار با دانش آموزان از دبستان تا دبیرستان باشد.

اما به خاطر داشته باشید که همه مشاغل تدریس خصوصی شامل کار با کودکان نمی شود. زبان آموزان بزرگسال نیز اغلب معلمانی را استخدام می کنند تا در مورد هر چیزی از امور مالی گرفته تا توسعه وب سایت به آنها آموزش دهند.

شما همچنین می‌توانید در سایت‌هایی مانند Preply و Cambly برای معلم زبان انگلیسی، زبان‌آموزان ESL ثبت ‌نام کنید، حتی اگر مدرک لیسانس یا سابقه تدریس قبلی نداشته باشید. مهم نیست که در چه چیزی متخصص هستید، آموزش آنلاین یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر با به اشتراک گذاشتن دانش خود است.

آموزش آنلاین بسته به پلتفرمی که برای یافتن مشتریان انتخاب می کنید، مقیاس پرداخت انعطاف پذیری را ارائه می دهد. سایت هایی مانند Upwork و Preply به معلمان اجازه می دهند تا نرخ های خود را تعیین کنند.

3. دستیار مجازی

فرقی نمی‌کند در بازاریابی، ورود داده‌ها، امور مالی یا خدمات مشتری مهارت داشته باشید، می‌توانید آنها را به عنوان یک دستیار مجازی به کار ببندید. دستیاران راه دور مانند دستیاران در دفتر، از طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و سطوح تجربه می آیند.

یک مشتری ممکن است یک دستیار مجازی سطح ابتدایی را استخدام کند تا همه چیز را از تحقیق و ورود داده گرفته تا تعامل با مشتریان در آمازون یا لینکدین انجام دهد. ممکن است دستیاران مجازی در سطح متوسط ​​و متخصص برای کمک به کمپین های بازاریابی، تولید سرنخ، تجزیه و تحلیل یا نوشتن محتوا استخدام شوند.

همچنین می‌توانید پست‌های شغلی دستیار مجازی را از مشتریانی بیابید که به دنبال کاندیداهایی با دانش صنعت خود هستند، از املاک و مستغلات گرفته تا تجارت الکترونیک. این فرصت‌ها می‌تواند راه بسیار خوبی برای شروع شبکه‌سازی با متخصصان در صنعت انتخابی شما باشد و در عین حال در طبقه همکف مسیر شغلی انتخابی شما قرار بگیرد.

دستیاران مجازی در Upwork می توانند به طور متوسط ​​از 18 تا 35 دلار در ساعت درآمد کسب کنند.

4. نویسنده فریلنسر

اگر رشته‌ای مانند انگلیسی، روزنامه‌نگاری یا بازاریابی را دنبال می‌کنید، فرصت‌های زیادی برای استفاده از مهارت‌های خود به عنوان یک نویسنده فریلنسر پیدا خواهید کرد. نویسندگان محتوا از طیف وسیعی از فرصت‌های کار از راه دور، از اسکریپت‌های YouTube و TikTok گرفته تا مقاله‌ها، نسخه‌های فروش و پست‌های وبلاگ‌نویسان لذت می‌برند.

مشاغل نویسندگی فریلنسر نیز تمایل زیادی به ارائه انعطاف پذیری دارند. تا زمانی که ضرب الاجل های خود را رعایت کنید، می توانید پروژه ها را طبق برنامه زمانی خود تکمیل کنید.

همچنین از فرصت‌های شبکه‌سازی با مشتریان در صنایع مختلف و فرصت ایجاد یک رزومه حرفه‌ای لذت خواهید برد. بسته به تخصص و تجربه، نویسندگان فریلنسر در Upwork به طور منظم بین 15 تا 40 دلار در ساعت درآمد دارند.

5. رونویسی

اگر در تایپ کردن مهارت دارید، باید به عنوان یک رونویس به دنبال مشاغل راه دور باشید. به زبان ساده، رونویسی شامل تبدیل یک ضبط صوتی به یک سند مکتوب است.

مبتدیان ممکن است کار رونویسی پیدا کنند که شامل تایپ کردن صورتجلسه برای یک کسب و کار یا زیرنویس برای یک تهیه کننده رسانه است. اگر متوجه شدید که از کار رونویسی لذت می برید، ممکن است حتی به دریافت گواهینامه تبدیل شدن به رونویسی قانونی یا پزشکی فکر کنید.

در حالی که این مشاغل تخصصی رونویسی اغلب نیاز به گواهینامه دارند، آنها همچنین تمایل به ارائه نرخ دستمزد بالاتر دارند. همچنین می توانند راهی عالی برای کسب آشنایی بیشتر با زمینه ای باشند که امیدوارید خودتان وارد آن شوید.

رونویسی‌نویسان در Upwork عموماً به طور متوسط ​​بین 17 تا 22 دلار در ساعت درآمد دارند.

6. طراح گرافیک

اگر شما در رشته طراحی گرافیک هستید و دانش بالایی از ابزارهای Canva یا Adobe Creative Suite مانند Photoshop و Illustrator دارید، پس چرا در مسیر شغلی خود شروع نکنید؟

از لوگوها و مواد تبلیغاتی گرفته تا کارهای چاپی و تولید محتوای دیجیتال، مشتریان تقریباً در هر صنعتی برای طیف وسیعی از نیازها به طراحان گرافیک وابسته هستند.

انجام مشاغل از راه دور در حالی که هنوز در کالج هستید یک راه عالی برای کسب درآمد و در عین حال افزایش تحصیلات خود با تجربه دنیای واقعی است. در شروع با پروژه های کوچکتر که مطمئن هستید می توانید بر آنها مسلط شوید شروع کنید. این اطمینان حاصل می شود که می توانید یک لیست از اتصالات شبکه در کنار نمونه کار خود ایجاد کنید.

بسته به تجربه، طراحان گرافیک در Upwork می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​40 تا 75 دلار در ساعت درآمد داشته باشند.

7. طرا@ح وب

این روزها، نیاز به یک وب سایت باکیفیت برای تقریبا هر صاحب کسب و کاری امری بدیهی شده است. اگر در هنر طراحی وب ماهر هستید، در یافتن مشاغل آزاد که به شما کمک می کند مجموعه مهارت های خود را منعطف کنید، مشکلی ندارید.

طراحی وب یک صنعت گسترده و متنوع مملو از متخصصانی است که از ابزارهایی از Adobe Creative Suite تا HTML5 استفاده می کنند. برخی توسعه دهندگان وب هستند که در طراحی یا کدنویسی UI/UX تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر از مهارت های خود برای ساخت صفحات وردپرس یا وب سایت های واکنش گرا استفاده می کنند.

جستجوی مشاغل آزاد مختلف در حالی که هنوز در مدرسه هستید می تواند راهی مفید برای ارتقاء تخصص هایی باشد که بیشتر به سمت آنها کشیده می شوید. ناگفته نماند که وقتی بتوانید از مهارت هایی که به طور روزانه یاد می گیرید درآمد کسب کنید، کلاس بسیار جالب تر می شود!

بسته به تجربه، طراحان وب در Upwork به طور متوسط ​​15 تا 30 دلار در ساعت درآمد دارند.

8. ویرایشگر ویدئو

طبق گزارش اخیر HubSpot، ویدیوی کوتاه یکی از محبوب ترین و سریع ترین روندها در بین بازاریابان امروزی است. چه قصد دارید ویرایش ویدیو را به عنوان یک مسیر شغلی تمام وقت دنبال کنید یا به سادگی راه خود را در مورد ابزارهای ویرایش محبوب مانند Adobe After Effects یا Premiere Pro بشناسید، کارهای از راه دور زیادی برای شما وجود دارد.

مشتریان در صنایع مختلف به دنبال ویرایشگرهای ویدئویی هستند که بتوانند هر چیزی را از محتوای دیجیتال گرفته تا تبلیغات یا فیلم بسازند. اگر دانش و مهارت‌های فنی مورد نیاز برای کار را دارید، حتماً پست‌های شغلی ویرایش ویدیو Upwork را بررسی کنید.

ویراستاران ویدیوی آزاد به طور منظم از 15 تا 30 دلار در ساعت در Upwork درآمد دارند.

9. تصحیح کننده

از روزنامه نگاری و چاپ گرفته تا کپی محصول، اشتباهات تایپی برای حرفه ای ها در صنایع بیشمار کابوس است. به همین دلیل است که بسیاری همیشه در جستجوی تصحیح‌کننده‌هایی هستند که بتوانند اشتباهات املایی و دستوری را از رسیدن به نسخه نهایی باز دارند.

چه شما دارای رشته زبان انگلیسی باشید یا صرفاً به جزئیات توجه داشته باشید، تصحیح آزاد کار می تواند یک کار نیمه وقت عالی باشد. با افزایش محبوبیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، تقاضا برای تصحیح‌کننده‌های قابل اعتماد که می‌توانند خطاهایی را که بر خوانایی تأثیر می‌گذارند اشاره کنند، افزایش می‌یابد.

متخصصان تصحیح در Upwork می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​بین 18 تا 35 دلار در ساعت درآمد داشته باشند.

10. ویرایشگر عکس

یک عکس ممکن است ارزش هزار کلمه را داشته باشد، اما برای بسیاری از متخصصان، یک عکس با ویرایش خوب قیمتی ندارد. ویرایشگرهای عکس از مهارت‌های خود برای انجام هر کاری از لمس کردن عکس‌ها تا تغییر کامل آن‌ها برای مطابقت با نیازهای مشتری استفاده می‌کنند.

بسیاری نیز از ابزارهایی مانند فتوشاپ برای ترکیب و ویرایش عکس ها برای رسانه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی یا سایر تبلیغات استفاده می نمایند. اگر در رشته‌ای مانند طراحی گرافیک، هنرهای زیبا یا عکاسی تحصیل می‌کنید، ویرایش عکس آزاد می‌تواند یک شغل پاره وقت عالی برای شما باشد.

گفته شد، Upwork خانه مشتریانی از صنایع مختلف است که در جستجوی ویرایشگرهای عکس در همه سطوح هستند. تا زمانی که با ابزارهای مورد نیاز برای انجام کار آشنا هستید، از درخواست برای مشاغل ویرایش عکس مستقل بدون توجه به منطقه تحصیلی خود نترسید.

شما می توانید انتظار داشته باشید که ساعات کاری انعطاف پذیری داشته باشید در حالی که درآمدی بین 10 تا 25 دلار در ساعت دارید.

11. مترجم

چه در رشته زبان تحصیل کرده باشید و چه به دو یا چند زبان صحبت کنید، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است تا مهارت های خود را به یک شغل نیمه وقت تبدیل فرمایید. اقتصاد جهانی امروز تقاضای زیادی برای مترجمانی ایجاد کرده است که می توانند انگلیسی را به طور قابل اعتمادی به انواع زبان های مختلف ترجمه کنند.

چه به زبان اسپانیایی، چینی، روسی یا هر یک از ده ها زبان دیگر مسلط باشید، Upwork میزبان تعداد زیادی از مشتریان ترجمه با درآمد خوب است. فقط مطمئن شوید که برای مشاغلی درخواست می‌دهید که به زبان‌هایی که روان صحبت می‌کنید، درخواست می‌دهید و از دور کاری زیاد در برنامه خود لذت خواهید برد.

مترجمان در Upwork معمولاً بین 15 تا 30 دلار در ساعت درآمد دارند.

12. ورود داده ها

مشاغل ورود داده شامل وارد کردن داده ها به کامپیوتر یا سیستم مدیریت داده است. یک مثال ممکن است تایپ مجدد یک سری از اسناد JPG اسکن شده به عنوان فایل های Word قابل ویرایش باشد. یا یک مشتری ممکن است از شما بخواهد که پاسخ های نظرسنجی خاصی را از چندین فرم جمع آوری کرده و آنها را در صفحه گسترده اکسل ثبت کنید. بسیاری از مشاغل ورود داده ها از نظر مهارت های تخصصی دشوار نیستند، اما به سرعت و دقت زیادی نیاز دارند.

اگر به کامپیوتر‌ها علاقه دارید و با ابزارهای آنلاین اولیه مانند Google Docs و Microsoft Suite آشنا هستید، حتماً پست‌های شغلی ورود اطلاعات از راه دور در Upwork را بررسی کنید. ورود داده ها می تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی و در عین حال لذت بردن از یک برنامه بسیار انعطاف پذیر باشد.

مشاغل ورودی داده در Upwork به طور متوسط ​​بین 10 تا 20 دلار در ساعت پرداخت می کنند.

13. عکاس

اگر به تجهیزات دوربین با کیفیت بالا دسترسی دارید (یا می توانید آن را از بخش عکاسی مدرسه خود اجاره کنید)، عکاسی از راه دور ممکن است یک کار نیمه وقت عالی برای شما باشد. برخی از عکاسان در رویدادهای محلی زنده مانند عروسی یا فارغ التحصیلی تخصص دارند.

دیگران برای گرفتن عکس از غذا برای منوی رستوران ها یا عکاسی از محصولات برای لیست آمازون یا Shopify پول می گیرند. اگر دوستانی دارید که اتفاقاً در زمینه هایی مانند کپی رایتینگ، بازاریابی یا طراحی گرافیک تحصیل می کنند، حتی ممکن است برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود با هم همکاری نمایید.

در حالی که مقیاس پرداخت بسته به پروژه می تواند بسیار متفاوت باشد، عکاسان Upwork به طور متوسط ​​25 تا 45 دلار در ساعت درآمد دارند.

14. بازاریاب وابسته

بازاریابی وابسته شامل کسب کمیسیون از طریق ارجاع مخاطبان آنلاین به محصولات یا خدمات مختلف است. شما اغلب این تاکتیک را می بینید که توسط اینفلوئنسرهایی که لینک هایی را به محصولاتی که توصیه می کنند ارسال و استفاده می شود. هر بار که یکی از فالوورهای آنها روی لینک کلیک می کند و محصول را خریداری می کند، اینفلوئنسر از سود خود بهره مند می شود.

اگر دنبال کنندگان آنلاین زیادی دارید، ممکن است علاقه مند باشید که بازاریابی وابسته را برای خود امتحان کنید. اگر نه، ممکن است به عنوان یک مشاور بازاریابی وابسته، کار از راه دور پیدا کنید.

این نوع مشاغل آنلاین شامل کمک به کسب‌وکارها یا تأثیرگذاران برای راه‌اندازی وبلاگ یا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با لینک های وابسته است. در برخی موارد، مشتریان شما را برای ایجاد محتوای جدید یا استفاده از بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای کمک به نمایش لینک‌های خود در مقابل مخاطبان بزرگ ‌تر استخدام می‌کنند.

بازاریابان وابسته در Upwork بسته به تخصص و مجموعه مهارت، نرخ‌های گسترده‌ای را دریافت می‌کنند. مبتدی ها به طور متوسط ​​حدود 25 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند، در حالی که بازاریابان وابسته به حرفه ای متوسط ​​تا متخصص اغلب بین 60 تا 115 دلار در ساعت هزینه می کنند.

15. هنرمند صداگذار

اگر رشته شما تئاتر یا ارتباطات می باشد، ممکن است یک شغل پاره وقت به عنوان یک هنرمند صداپیشگی به بهترین شکل ممکن باشد. مشتریان بازیگرانی را برای تولید آهنگ‌های صوتی برای ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی، آگهی‌های بازرگانی، بازی‌های ویدیویی و طیف وسیعی از پروژه‌های دیگر استخدام می‌نماییند.

در حالی که همه مشتریان از شما نمی خواهند که تجهیزات ضبط خود را داشته باشید، ممکن است بتوانید نرخ های بالاتری را در این صورت دریافت کنید. شما می‌خواهید با ایجاد یک قرقره نمایشی که دارای نمونه‌های خواندنی است، شروع کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند صدای منحصر به فرد و استعدادهای شما را احساس کنند.

هنرمندان Voiceover در Upwork نرخ‌های خود را تعیین می‌کنند که بسته به طول و دامنه کار و همچنین مهارت‌ها و تجربه هنرمند می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

یک شغل آنلاین برای یک مسیر شغلی موفق شروع کنید

مشاغل آنلاین اغلب برای دانشجویان کالج مناسب هستند، زیرا بسیاری از آنها این فرصت را دارند که مهارت های دنیای واقعی را بدون نیاز به کار بر روی برنامه کاری یک کارفرمای سنتی به دست آورند. اگر تازه وارد کار فریلنسری شده اید منابع را بررسی نمایید تا درباره یک روز معمولی در زندگی یک فریلنسر بیشتر بدانید.

ما همچنین نکات زیادی در مورد چگونگی بهره وری در هنگام کار از خانه در دسترس داریم. فارغ از مهارت‌ها، علایق یا توانایی‌هایتان، تا زمانی که اتصال اینترنتی قابل اعتمادی داشته باشید، می‌توانید شغل آنلاینی پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT