بهترین رزومه ساز

10 بهترین رزومه ساز: برترین سایت های رایگان و پولی

زمان مطالعه 13 دقیقه

نوشتن یک رزومه خوب می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. شما باید تمام اطلاعات مرتبط در مورد سابقه حرفه ای خود را بگنجانید و اطمینان حاصل کنید که سند شما مطابق با الزامات فعلی منابع انسانی است. یافتن بهترین رزومه ساز نه تنها گزینه ای عالی برای سهولت کار شماست، بلکه یکی از بهترین راه ها برای نوشتن رزومه ای است که برجسته است.

به دست آوردن یک شغل عالی با دستمزد عالی با یک رزومه عالی شروع می شود

یک رزومه ساز نه تنها می تواند به بهبود رزومه شما کمک کند، بلکه می تواند آن را با اهداف شغلی شما مطابقت دهد. برای شروع روی حالت خود کلیک کنید.

بهترین نظرات سازنده رزومه

بهترین برای بررسی رزومه: Zety

مزایا

قالب های رزومه طراحی شده توسط “کارشناسان حرفه ای تایید شده”

فرآیند ایجاد رزومه آسان و ساده

نمونه های برتر رزومه

نکات تخصصی

از سرگیری امتیاز دهی

نامه همراه

سازگار با ATS

ابزار غلط گیر املا

معایب

بدون گزینه رایگان واقعی، فقط یک آزمایش برای مشاهده فرآیند ایجاد رزومه

برای شخصی سازی کامل بهترین نیست

اشتراک تا حدودی گران است

چرا آن را انتخاب کردیم: علاوه بر فرآیند ایجاد رزومه روان، Zety یک امتیاز رزومه شخصی به شما ارائه می دهد تا به شما کمک کند نقاط ضعف خود را بهبود بخشید.

Zety یک ابزار رزومه ساز آنلاین است که با چندین قالب از پیش ساخته شده از جمله الگوهای طراحی شده توسط “کارشناسان حرفه ای معتبر” این شرکت ارائه می شود. فرآیند ایجاد رزومه کاملاً ساده و سرراست است زیرا Zety شما را در تمام بخش‌های مهمی که باید بگنجانید راهنمایی می‌کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک رزومه خوب بنویسید، می توانید از نمونه های برتر رزومه و نکات تخصصی بر اساس سابقه شغلی و حرفه خود استفاده کنید.

بلافاصله پس از ایجاد رزومه، یک امتیاز رزومه شخصی دریافت می کنید که نقاط ضعف را برجسته می کند و برخی از راه حل های سریع را ارائه می دهد. همچنین می توانید رزومه خود را با سایت های کاریابی تنظیم کنید و از بین الگوهای نامه پوششی متناسب با سبک رزومه خود انتخاب نمایید تا شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

در حالی که Zety یکی از بهترین سایت‌های رزومه به دلیل ویژگی‌های قدرتمند و شهودی‌اش است، نقاط ضعفی نیز دارد. این سرویس خود را 100٪ رایگان برای استفاده تبلیغ می کند، با این حال، برای دانلود رزومه خود باید یک اشتراک بخرید. همچنین، ممکن است بهترین گزینه برای کسانی نباشد که ترجیح می دهند رزومه خود را کاملا شخصی کنند.

بهترین برای سادگی: Indeed

مزایا

کاملا رایگان

استفاده از آن بسیار آسان است

برای مبتدیان عالی است

نیازی به ثبت نام نیست

معایب

برای شخصی سازی بهترین نیست

بدون ویژگی های پیشرفته

هیچ نامه پوششی گنجانده نشده است

شما فقط می توانید رزومه خود را به صورت PDF ذخیره کنید

چرا آن را انتخاب کردیم: اگر به دنبال یک فرآیند ساده رزومه سازی هستید، Indeed یکی از بهترین سازندگان رزومه است.

به لطف رابط کاربری آسان، سرویس Indeed یکی از بهترین سازندگان رزومه برای مبتدیان است. نیازی به ثبت نام ندارد و کاملا رایگان است، بنابراین می توانید بلافاصله کار بر روی یکی از هشت قالب از پیش ساخته شده را شروع کنید. منوی کشیدن و رها کردن بسیار شهودی است و شامل تمام بخش های مهمی است که می توانید به رزومه خود اضافه کنید.

Indeed برای کسانی که می خواهند به سرعت یک رزومه ساده ایجاد کنند عالی است. با این حال، اگر ترجیح می دهید آن را شخصی کنید یا از تنظیمات و ویژگی های پیشرفته استفاده کنید، رزومه ساز Indeed قطعا برای شما مناسب نیست. اشکال دیگر این است که این نرم افزار فقط به شما امکان می دهد رزومه خود را به صورت PDF ذخیره کنید.

بهترین برای بدون تجربه: Resume Genius

مزایا

بسیار شهودی

برای مبتدیان عالی است

نکات تخصصی

نامه همراه، نامه استعفا، توصیه نامه و نامه تشکر گنجانده شده است

معایب

هیچ گزینه رایگان واقعی وجود ندارد

برای شخصی سازی بهترین نیست

چرا آن را انتخاب کردیم: به لطف شهودی بودن و طیف گسترده ای از قالب ها، Resume Genius یک گزینه عالی برای افرادی است که هیچ تجربه ای در ایجاد رزومه ندارند.

Resume Genius یک راه بصری برای ایجاد یک رزومه حرفه ای ارائه می دهد. وب سایت شما را از طریق یک سری سوالات در مورد تجربه کاری و تحصیلات راهنمایی می کند تا نکاتی را در اختیار شما قرار دهد. همراه با صدها الگو، نمونه رزومه و منابع شغلی اضافی به شما کمک می کند تا یک رزومه، نامه پوششی، نامه استعفا یا توصیه نامه بنویسید.

در حالی که Resume Genius خود را رایگان برای استفاده تبلیغ می کند، نسخه رایگان فقط به شما امکان می دهد رزومه خود را ایجاد کرده و آن را به صورت یک فایل متنی دانلود کنید. اگر می خواهید رزومه خود را به صورت PDF یا فایل Word دانلود کنید، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کرده و هزینه اشتراک را پرداخت کنید. اشکال دیگر عدم وجود گزینه های شخصی سازی است. شما می توانید صدها قالب از پیش ساخته را برای استفاده به عنوان یک فایل Word دانلود کنید، اما فقط تعداد کمی از الگوها در خود نرم افزار رزومه ساز موجود است.

بهترین برای ویرایش هوشمند: Novoresume

 

مزایا

بسیار شهودی

ATS پسند

بازخورد در زمان واقعی

ویرایش در زمان واقعی

بسیار قابل شخصی سازی

معایب

محدودیت یک صفحه در نسخه رایگان

ثبت نام لازم است

چرا آن را انتخاب کردیم: Novoresume با مجموعه ای از ابزارهای هوشمند و قالب های مدرن ارائه می شود تا به شما در ایجاد یک رزومه حرفه ای قوی کمک کند.

Novoresume یکی از بهترین وب سایت ها برای ساخت رزومه است، زیرا بسیار شهودی است، گزینه های زیادی برای شخصی سازی رزومه شما دارد و با قالب های جدید ارائه می شود. پس از پاسخ به برخی سوالات اساسی در مورد سابقه حرفه ای خود، نکات تخصصی و قالب های حرفه ای به شما ارائه می شود که بسیار قابل شخصی سازی هستند. ویرایش در زمان واقعی و بازخورد اجازه می دهد تا روند ایجاد رزومه گام به گام سریعتر انجام شود.

Novoresume یک طرح رایگان و یک طرح Premium دارد. اگر رزومه ساز رایگان را انتخاب کنید، فقط می توانید از الگوهای خاصی استفاده کنید و رزومه های یک صفحه ای ایجاد کنید. طرح Premium دسترسی به الگوهای بیشتر، طرح‌بندی‌های سفارشی، تم‌های رنگی، حروف جلد و ویژگی‌های پیشرفته‌تر را فراهم می‌کند. هر دو طرح نیاز به ثبت نام دارند.

بهترین برای سفارشی سازی: Canva

مزایا

بسیار قابل تنظیم

قالب ها، سبک ها و عناصر متعدد

ویرایش در زمان واقعی

بسیاری از قالب ها در نسخه رایگان نیز موجود است

معایب

ثبت نام لازم است

بدون راهنمایی و راهنمایی تخصصی

چرا آن را انتخاب کردیم: Canva برای کسانی که عاشق خلاقیت هستند بهترین است زیرا گزینه های بی پایانی برای شخصی سازی رزومه شما دارد.

Canva یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین با کاربری آسان و حرفه ای است. پس از ثبت نام، می توانید بلافاصله شروع به ایجاد رزومه خود از ابتدا یا با انتخاب از بین صدها قالب از پیش ساخته شده کنید. Canva بهترین گزینه برای کسانی است که عاشق طراحی گرافیکی هستند زیرا گزینه های زیادی برای شخصی سازی رزومه شما ارائه می دهد. می‌توانید سبک‌ها، عناصر، رنگ‌ها و فونت‌های مختلف را مرور کنید و فقط آن‌ها را بکشید و در سند خود رها کنید.

هر دو نسخه رایگان و پریمیوم دارای الگوهای مختلف به اندازه کافی هستند تا اطمینان حاصل شود که هر کسی می تواند الگوی مناسب را پیدا کند. با این حال، نکات تخصصی، راهنماها یا امتیازدهی رزومه را در اختیار شما قرار نمی دهد.

بهترین برای رزومه های آماده: VisualCV

مزایا

ATS پسند

ویرایش در زمان واقعی

بسیار قابل تنظیم

وب سایت حرفه ای شخصی در نسخه Pro

نامه همراه

بسیاری از الگوها و نمونه های رزومه

تجزیه و تحلیل عملکرد رزومه و یک بررسی رایگان موجود در Pro

معایب

ثبت نام لازم است

نسخه رایگان تنها یک رزومه با واترمارک روی آن ارائه می دهد

چرا آن را انتخاب کردیم: با تعداد زیادی نمونه رزومه از پیش نوشته شده و رابط کاربری آسان، VisualCV یک گزینه عالی است اگر هم در نوشتن و هم در ساخت رزومه خود به کمک نیاز دارید.

VisualCV یک سازنده CV سریع و آسان برای استفاده است. این نیاز به یک ثبت نام دارد که پس از آن می توانید با انتخاب بیش از 30 قالب شروع به ایجاد CV کنید. می توانید از نمونه های از پیش نوشته شده برای شروع رزومه خود استفاده کنید، که برای کسانی که برای نوشتن آن به کمک نیاز دارند، افزودنی عالی است. شما می توانید رزومه خود را با ابزار ویرایش زمان واقعی مناسب سفارشی کنید.

در حالی که VisualCV یک نسخه رایگان دارد، فقط به شما امکان می دهد یک رزومه با واترمارک های بزرگ روی آن ایجاد کنید. نسخه Pro به شما امکان می دهد رزومه و نامه های پوششی نامحدود بسازید. همچنین دارای ویژگی های جالبی مانند وب سایت حرفه ای شخصی و تجزیه و تحلیل عملکرد رزومه است.

بهترین برای ویژگی های اضافی: Resume.io

مزایا

عبارات از پیش نوشته شده هوش مصنوعی

غلط گیر املای خودکار

ویرایش در زمان واقعی

امتیاز رزومه در زمان واقعی

ATS پسند

نامه همراه

معایب

ثبت نام لازم است

بدون گزینه رایگان

برای سفارشی سازی کامل بهترین نیست

چرا آن را انتخاب کردیم: علاوه بر فرآیند ویرایش ساده، Resume.io ویژگی های مفیدی مانند عبارات از پیش نوشته شده با هوش مصنوعی و امتیازدهی در زمان واقعی را ارائه می دهد.

Resume.io یک رزومه ساز با ویژگی های جالب است. شما می توانید از بین 25+ رزومه حرفه ای طراحی شده برای استفاده انتخاب کنید. فرآیند ویرایش بسیار ساده است. در حالی که بخش‌های جدیدی به رزومه شما اضافه می‌کند، Resume.io نوشته‌های شما را بررسی می‌کند و شما را با امتیازدهی رزومه در زمان واقعی به‌روز نگه می‌دارد. همچنین نکاتی را در مورد اینکه چگونه می توانید نمره خود را بهبود بخشید به شما می دهد و عبارات از پیش نوشته شده را برای هر بخش مربوطه ارائه می دهد.

برای دانلود رزومه ای که به صورت PDF ایجاد کرده اید، باید یک اشتراک فعال داشته باشید. یکی دیگر از نقاط ضعف Resume.io این است که گزینه ای برای شخصی سازی کامل رزومه شما ندارد. بهترین کار برای کسانی است که به دنبال یک رزومه ساز هوشمند با ویژگی هایی هستند که نوشتن رزومه را آسان تر و موثرتر می کند.

بهترین پیشنهادات شغلی: Enhancv

مزایا

ATS پسند

نمونه های رزومه

ابزار تجزیه و تحلیل محتوا گنجانده شده است

پیشنهادات شغلی

پوشش نامه منطبق

تا حدودی قابل تنظیم

بسیار شهودی

معایب

ثبت نام لازم است

گزینه رایگان فقط شامل رزومه های برند می شود

چرا آن را انتخاب کردیم: اگر می‌خواهید بلافاصله پس از ایجاد رزومه خود، پیشنهادهای شغلی مناسب را ببینید، Enhancv یک گزینه عالی برای شما است.

Enhancv یک ابزار رزومه ساز بسیار بصری است که با انواع الگوها و نمونه های رزومه ارائه می شود. پس از ثبت نام، می توانید با کمک یک ابزار هوشمند تحلیل محتوا، رزومه مناسب ATS خود را ایجاد کنید (ATS به معنای سیستم ردیابی متقاضی). علاوه بر ابزار غلط‌گیر املا، پیشنهادات و توصیه‌های مناسب را در زمان واقعی دریافت می‌کنید. فرآیند ویرایش کاملاً ساده است و شامل گزینه های زیادی برای سفارشی سازی است.

یک ویژگی عالی Enhancv پیشنهادهای شغلی مناسبی است که پس از ایجاد رزومه دریافت می کنید. می‌توانید موقعیت‌ها را مرور و درخواست‌های شغلی متناسب با مشخصات خود ارسال کنید. همه طرح‌ها شامل این ویژگی هستند، بنابراین برای دسترسی به آن نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارید. با این حال، شما فقط می توانید قالب های رایگان را با نام تجاری Enhancv دانلود کنید، بنابراین ممکن است بخواهید یک طرح را خریداری کنید.

بهترین برای شبکه: CakeResume

مزایا

برای مبتدیان عالی است

رابط کاربری آسان

تا حدودی قابل تنظیم

ویرایشگر بلادرنگ

جستجوی کار

تنوع زیادی از نمونه های رزومه

جامعه نمونه کارها و نمونه کارها

نکات تخصصی

ارزیابی ها

معایب

ثبت نام لازم است

نسخه رایگان فقط شامل یک رزومه با نام تجاری است

نامه همراه گنجانده نشده است

چرا آن را انتخاب کردیم: CakeResume با انواع ویژگی‌های جامعه، رزومه را ایجاد یک تجربه سرگرم‌کننده و تعاملی‌تر می‌کند.

CakeResume یک رزومه ساز با کاربری آسان است که برای مبتدیان عالی است. پس از ثبت نام، باید به چند سوال اساسی در مورد سابقه حرفه ای خود پاسخ دهید و الگوی مورد علاقه خود را پیدا کنید، و یک رزومه زیبا و ساده دریافت می کنید که می توانید با استفاده از یک ویرایشگر بلادرنگ آن را سفارشی کنید.

با یک پروفایل فعال، می توانید از ویژگی های انجمن قدرتمند CakeResume استفاده کنید. می‌توانید با وارد کردن مخاطبین، نمونه‌های رزومه و نمونه کارها ایجاد شده توسط سایر اعضا، شبکه حرفه‌ای خود را بسازید، اعتبارات شهرت را جمع‌آوری کنید و ارزیابی‌های کامل را انجام دهید. شما همچنین این فرصت را دارید که با موتور جستجوی کار مبتنی بر هوش مصنوعی CakeResume، پورتفولیوی خود را ایجاد و به اشتراک بگذارید و به دنبال شغل بگردید.

برای لذت بردن از ابزارهای CakeResume، به احتمال زیاد می خواهید هزینه اشتراک را بپردازید زیرا طرح رایگان تنها به شما امکان می دهد یک رزومه مارک دار بسازید. متأسفانه، نامه های پوششی در برنامه های CakeResume گنجانده نشده است.

بهترین رایگان: Adobe Express

مزایا

نسخه رایگان همه چیز مورد نیاز شما را دارد

بسیار قابل تنظیم

بسیار شهودی

انواع قالب های با ظاهری تازه

معایب

بدون راهنمایی تخصصی

ثبت نام لازم است

چرا آن را انتخاب کردیم: نسخه رایگان Adobe Express ترکیب مناسبی از الگوهای رزومه حرفه ای و گزینه های سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهد که فقط در نسخه های پولی خدمات دیگر ارائه می شوند.

Adobe Express از نظر عملکرد و ویژگی ها بسیار شبیه به Canva است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن بسیار بصری، انواع قالب ها، اشکال، دارایی های طراحی و پس زمینه های مدرن را ارائه می دهد. نسخه رایگان اکثر ابزارهای ارائه شده توسط رقبا را در اختیار شما قرار می دهد که احتمالاً همه چیزهایی را که نیاز دارید را پوشش می دهد، اما همچنین می توانید برای دسترسی کامل به عناصر اضافی مانند قالب های برتر، فونت های بیشتر و تصاویر موجود بیشتر هزینه اشتراک را بپردازید.

از آنجایی که Adobe Express بر روی طراحی و طرح‌بندی ایجاد رزومه تمرکز می‌کند، نکات تخصصی یا امتیازدهی رزومه را شامل نمی‌شود. این بهترین حالت برای کسانی است که از طراحی رزومه نسبتاً خوبی راحت هستند و فقط برای شروع به چند الگوی حرفه ای نیاز دارند.

سایر رزومه سازان را در نظر گرفتیم

Resume.com

مزایا

کاملا رایگان

آسان برای استفاده

ATS پسند

نامه همراه

نکات تخصصی

معایب

هیچ گزینه سفارشی سازی وجود ندارد

فقط برای رزومه های ساده خوب است

چرا Resume.com به این نتیجه نرسید: Resume.com یک راه آسان و کاملا رایگان برای ساخت رزومه های مناسب ATS ارائه می دهد. همراه با چند نکته و نمونه کارشناس مفید است. این برای افرادی با تجربه محدود در ساخت رزومه عالی است که به دنبال ایجاد سریع یک رزومه اولیه یا نامه پوششی هستند. با این حال، از آنجایی که واقعاً هیچ ویژگی سفارشی سازی دیگری به جز قالب ها در اختیار شما قرار نمی دهد، اگر به دنبال بهترین رزومه ساز هستید، گزینه های بهتری برای انتخاب دارید.

لینکدین

مزایا

یک رزومه از نمایه شما به سرعت ایجاد می کند

نکات تخصصی

کلمات کلیدی پیشنهادی

ATS پسند

گزینه رایگان

معایب

برای ایجاد رزومه به پروفایل لینکدین نیاز دارید

هیچ گزینه سفارشی سازی وجود ندارد

چرا لینکدین موفق نشد: پلتفرم محبوب رسانه اجتماعی متمرکز بر کسب و کار و اشتغال، لینکدین سازنده رزومه خود را دارد. برای استفاده از این ابزار باید یک پروفایل لینکدین فعال داشته باشید. از داده‌های نمایه شما برای ایجاد رزومه به صورت خودکار استفاده می‌کند که می‌توانید فوراً آن را در زمان واقعی ویرایش کنید. در حالی که نکات مفید و کلیدواژه های پیشنهادی را ارائه می دهد، ابزار سازنده رزومه با کمترین گزینه های سفارشی سازی در لیست ما است.

راهنمای رزومه ساز

رزومه ساز مناسب می تواند شانس استخدام شما را به شدت افزایش دهد. با این حال، اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را باید جستجو کنید، پیدا کردن بهترین سازنده رزومه برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد. در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید بهترین سازنده رزومه را انتخاب کنید، میانگین هزینه رزومه ساز چقدر است، سازندگان رزومه چگونه کار می کنند و چرا در جستجوی شغل شما مهم هستند.

نکات اصلی که قبل از انتخاب رزومه ساز باید بدانید

قبل از انتخاب رزومه ساز باید چند نکته مهم را بدانید. اول از همه، درک تفاوت بین یک سازنده رزومه و یک سرویس رزومه نویسی ضروری است. در حالی که بهترین خدمات رزومه نویسی رزومه شما را متناسب با نیازهای شما ایجاد یا اصلاح می کند، انتخاب رزومه ساز به این معنی است که شما با استفاده از قالب ها و ابزارها روی رزومه خود کار می کنید.

اگر می خواهید بهترین رزومه ساز را پیدا کنید، باید حداقل یک ایده اولیه از رزومه ای که قصد ایجاد آن را دارید داشته باشید. باید تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید یک سند ساده با اطلاعات ضروری خود داشته باشید یا یک سند شیک که برجسته باشد. باید بدانید که آیا به بررسی کامل رزومه و ویژگی های اضافی نیاز دارید یا فقط می خواهید خودتان خلاق باشید. آخرین اما نه کم اهمیت، شما باید عواملی مانند بودجه و زمانی که برای ایجاد رزومه دارید را در نظر بگیرید.

میانگین هزینه رزومه سازان چقدر است؟

اکثر سازندگان رزومه یک آزمایش رایگان با عملکرد محدود ارائه می دهند که پس از آن بسته به طرح و خدماتی که انتخاب می کنید، اشتراک ماهانه می تواند بین 4 تا 30 دلار باشد. سایرین مانند Indeed، Canva یا Adobe Express یا کاملاً رایگان هستند یا یک برنامه رایگان دارند که شامل همه چیزهایی است که یک کارجوی متوسط ​​برای ایجاد یک رزومه عالی نیاز دارد.

رزومه سازان چگونه کار می کنند؟

اکثر سازندگان رزومه قبل از اینکه بتوانید رزومه خود را ایجاد کنید نیاز به ثبت نام دارند. پس از ثبت نام، باید چند جزئیات در مورد سابقه حرفه ای خود وارد کنید و قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید. سپس می توانید ویرایش فایل خود را شروع کنید.

گزینه های شهودی و سفارشی سازی به سازنده رزومه ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد. برخی از سازندگان رزومه، پلتفرم‌های ویرایش بسیار شهودی و مدرن با گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال ارائه یک فرآیند ویرایش آسان و سریع هستند. بهترین رزومه سازها ویژگی های اضافی مانند بررسی رزومه در زمان واقعی، ابزارهای غلط گیر املا، تجزیه و تحلیل محتوا، نکات تخصصی و پیشنهادات شغلی را که برای شما از بهترین سایت های کاریابی طراحی شده است، در اختیار شما قرار می دهند.

چرا رزومه سازان مهم هستند؟

ساختن رزومه ای که سازگار با ATS (سیستم ردیابی متقاضی) باشد و از همه چیز متمایز باشد، آسان نیست. سازندگان رزومه می توانند به شما کمک کنند اطلاعات خود را سازماندهی کرده، یک الگوی مدرن پیدا کنید و شما را در کل فرآیند ایجاد رزومه با نکات تخصصی راهنمایی نمایند. آنها همچنین می توانند دارایی های طراحی زیبا، عناصر، اشکال و فونت ها را برای گنجاندن در فایل خود در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول رزومه ساز

آیا استفاده از رزومه ساز بهتر از ساختن رزومه شخصی است؟

ایجاد یک رزومه از ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد اگر در مورد روند فعلی منابع انسانی مطمئن نیستید. سازندگان رزومه اطمینان حاصل می کنند که رزومه شما دارای یک فرمت واضح با تمام بخش های ضروری است.

آیا سازندگان رزومه قانونی هستند؟

رزومه سازان کاملاً قانونی هستند و معمولاً توسط جویندگان کار در سراسر جهان استفاده می شود.

استفاده از رزومه ساز بهتر است یا خدمات رزومه نویسی؟

به عنوان یک سازنده رزومه و یک سرویس رزومه نویسی دو سرویس کاملاً متفاوت هستند که بستگی به نیاز شما دارد. اگر می خواهید برای رزومه نویسان حرفه ای برای ساخت یا اصلاح رزومه خود پولی بپردازید، ممکن است بخواهید به دنبال خدمات رزومه نویسی باشید. با این حال، اگر ترجیح می دهید رزومه خود را خودتان با کمک یک ابزار حرفه ای ایجاد کنید، رزومه سازها همان چیزی هستند که باید به دنبال آن باشید.

آیا ارزش داشتن یک رزومه ساز را دارد؟

استفاده از یک سازنده رزومه قابل اعتماد می تواند کاملاً ارزشش را داشته باشد. این می تواند به شما کمک کند مهم ترین بخش هایی را که باید در رزومه خود گنجانده شود شناسایی کنید، یک الگوی مدرن برای شما پیدا کند و نکات و بررسی های تخصصی را در اختیار شما قرار دهد تا رزومه شما متمایز شود.

چگونه بهترین رزومه سازان را پیدا کردیم

ما به چند ویژگی مهم برای محدود کردن ده سازنده برتر رزومه نگاه کردیم، از جمله:

میانگین قیمت: ما به دنبال شرکت‌هایی بودیم که کاملاً رایگان هستند یا آزمایشی رایگان دارند، بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که قبل از پرداخت رزومه مورد نظر خود را دریافت می‌کنید.

الگوهای گنجانده شده: ما سعی کردیم شرکت‌هایی را فهرست کنیم که طیف گسترده‌ای از قالب‌های با ظاهر مدرن را ارائه می‌دهند تا در یافتن الگوی متناسب با نیازها و شخصیت خود مشکلی نداشته باشید.

نامه پوششی شامل: اکثر کارفرمایان کاندیداهایی را ترجیح می دهند که دارای نامه پوششی باشند. اکثر شرکت‌هایی که ما فهرست کردیم، سازنده نامه‌های پوششی نیز ارائه می‌کنند.

شهودی: لیست ما شامل سازندگان رزومه است که دارای نرم افزار ویرایش کاربر پسند و بصری هستند.

گزینه‌های سفارشی‌سازی: علاوه بر بهترین ابزار برای کسانی که به دنبال یک رزومه ساده و ابتدایی هستند، ما رزومه‌سازهایی را گنجانده‌ایم که گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های اضافی: ما سعی کردیم رزومه‌سازهایی را پیدا کنیم که ویژگی‌های اضافی عالی را برای کسانی که در طول فرآیند ایجاد رزومه به راهنمایی کمی نیاز دارند، ارائه دهند. لیست ما شامل سازندگان رزومه با بررسی رزومه، تجزیه و تحلیل محتوا، ابزارهای غلط گیر املا، پیشنهادات شغلی، نمونه های رزومه و کلمات کلیدی پیشنهادی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT