مشاغل فریلنسری برای افراد معلول

مشاغل فریلنسری برای افراد معلول: 6 وبسایت برای یافتن کار

زمان مطالعه 4 دقیقه

یافتن شغل می‌تواند برای هر کسی کار دشواری باشد، اما اگر از ناتوانی یا بیماری مزمن رنج می‌برید، چالش ها حتی بیشتر است. حتی اگر شغلی پیدا کنید، ممکن است آن شغل با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد. با این حال، برخی از پلتفرم های شغلی از راه دور مبتنی بر فریلنسر برای افراد معلول وجود دارد که برای آنها اختصاص داده شده است.

خوشبختانه، فرصت های زیادی در اینترنت برای افراد واجد شرایط دارای معلولیت ارسال می‌شود. از کار اداری گرفته تا کار از راه دور، شما این شانس را دارید که شغلی را بدست آورید که انعطاف پذیر است و به شما امکان می‌دهد از روی مبل خود کار کنید. شرکت های بزرگ اغلب به دنبال افراد ناتوان هستند تا تنوع را در محل کار خود تلقین کنند، بنابراین فرصت ها به تدریج در حال افزایش است.

فهرست بسترهای شغلی فریلنسر برای معلولان

در اینجا چند پلتفرم شغلی آنلاین عالی وجود دارد که کار آزاد از راه دور را به افراد معلول در سراسر جهان ارائه می‌دهد:

مشاغل فریلنسری برای افراد معلول Chronically Capable

ChronicallyCapable پلتفرمی است که به متخصصان مبتلا به بیماری مزمن اجازه می‌دهد کار پیدا کنند. آنها را با شرکت هایی که به دنبال نیروی کار دیجیتالی هستند مرتبط می‌کند. این شرکت که توسط یک بنیانگذار که خودش یک بیمار مزمن بود شروع به کار کرد، این شرکت به شما امکان می‌دهد با سازمان های استخدام کننده ارتباط برقرار کنید و مشاغل راه دوری را پیدا کنید که می‌توانید با انعطاف دنبال کنید.

می‌توانید با کلیک بر روی دکمه “Get Started” در صفحه اصلی شروع به جستجوی شغل کنید. مشخصات خود را برای ثبت نام ارائه دهید و برای نقش های مناسب اقدام کنید.

مشاغل فریلنسری برای افراد معلول Disabled Person

DisabledPerson یکی از محبوب ترین پلتفرم های کاریابی برای افراد دارای معلولیت است. این یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن کاهش نرخ بیکاری است. به ویژه جانبازان و به طور کلی افراد دارای معلولیت.

با کلیک بر روی “Jobs” می‌توانید مشاغل مورد نیاز را جستجو کنید. می‌توانید جستجوی خود را بر اساس ایالت، شهر، نوع شغل و حتی نام شرکت فیلتر کنید.

Disability JobExchange

DisabilityJobExchange یک شرکت واقع در ماساچوست است که به افراد ناتوان اجازه می‌دهد تا مشاغل مختلف را در آمریکا جستجو کنند. این سازمان بر روی یک ماموریت تنوع کار می‌کند و به اقلیت ها،  کهنه سربازان و افراد معلول کمک کرده است تا شغل مناسب پیدا کنند.

با تایپ کردن در نوار جستجو می‌توانید مشاغل را بر اساس کشور، شهر جستجو کنید. کاربران می‌توانند مشاغل را بر اساس محدوده حقوق، تجربه و نقش های جستجو با کلمات کلیدی فیلتر کنند. هنگامی که شغل مناسب را پیدا کردید، می‌توانید روی دکمه درخواست کلیک کنید و مراحل درخواست کار را دنبال کنید.

جویندگان کار می‌توانند با بارگذاری مستقیم رزومه خود را از طریق پلتفرم ارسال کنند. شما همچنین می‌توانید یک رزومه آنلاین در وبسایت آنها بسازید.

مشاغل فریلنسری برای افراد معلول OurAbility

OurAbility یک پلتفرم استخدام آنلاین برای افراد دارای معلولیت است. این برنامه به استخدام کنندگان اجازه می‌دهد تا با نگاه کردن به پروفایل های افراد معلول با آنها ارتباط برقرار کنند. کاربران می‌توانند پروفایل های خود را در وبسایت بسازند و با کارفرمایان و سازمان ها شبکه سازی کنند تا شغلی عالی پیدا کنند. سپس کارفرمایان می‌توانند با جستجو در پایگاه داده بر اساس توانایی نامزد، کارمندان آینده نگر را جستجو کنند.

همچنین می‌توانید با رفتن به وبسایت شغل پیدا کنید و شروع به جستجوی نقش هایی کنید که مطابق با نمایه شما هستند. شما می‌توانید مشاغل را در هر کشور، ایالت یا شهر جستجو کنید، و همچنین می‌توانید بر اساس شرکت یا عنوان شغل فیلتر کنید.

مشاغل فریلنسری برای افراد معلول AbilityLinks

AbilityLinks یک وبسایت برای افراد دارای معلولیت است که به آنها کمک می‌کند تا در آمریکا شغل پیدا کنند. این در سال 2001 ایجاد شد و از آن زمان، یک پلتفرم جستجوی محبوب، به ویژه در شیکاگو است. هزاران نفر ادعا کرده اند که از طریق وبسایت شغل پیدا کرده اند. این شرکت همچنین توسط نام های بزرگی مانند Northwestern medicine حمایت می‌شود.

AbilityLinks مشاغل مختلفی از سطح ابتدایی تا حرفه ای را ارائه می‌دهد. با مشخص کردن نوع آن در نوار جستجوی کار می‌توانید چنین مشاغلی را جستجو کنید. کاربران همچنین می‌توانند جستجوی شغل خود را با مشخص کردن ناتوانی خود سفارشی کنند. برخی از گزینه ها شنوایی، تنوع عصبی، تحرک و ناتوانی بینایی هستند.

CareerCast

CareerCast یک پایگاه داده کاریابی است که فرصت هایی را از تمام روزنامه ها و وبسایت های ایالات متحده و کانادا ارائه می‌دهد. میتوان گفت یک گردآورنده طبقه بندی شده مبتنی بر وب است. به افراد دارای معلولیت اجازه می‌دهد تا رزومه خود را ارسال کرده و به صورت آنلاین برای شغل درخواست دهند.

CareerCast توسط CNN، Forbes، ABC، CBS و دیگر سازمان های رسانه ای بزرگ ارائه شده است. این شرکت همچنین برنده جوایزی از جمله جایزه Eppy و جایزه OnRec شده است.

کاربران می‌توانند مشاغل مورد نظر خود را با تایپ کلمات خاص شغل در پایگاه داده از جمله مهندسی، حسابداری، دستیار اداری و غیره جستجو کنند. می‌توانید بر اساس ایالت و شهر نیز جستجو کنید. جستجوی کار خود را با ثبت نام در وبسایت و ایجاد نمایه خود شروع کنید. برای برقراری ارتباط آسان با کارفرمایان، رزومه خود را آپلود کنید.

این روزها پیدا کردن شغل می‌تواند سخت باشد. با این حال، این پلتفرم ها جستجوی شغل های مناسب را آسان‌تر می‌کنند. اگر شما یک جانباز یا یک فرد معلول هستید که به دنبال شغلی انعطاف پذیر هستید، می‌توانید از این وبسایت ها بازدید کنید و شانس خود را امتحان کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT