مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین

5 وبسایت برای یافتن مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا مهارت عالی در ویرایش ویدیو دارید و می‌خواهید در آن به صورت تخصصی مشغول به کار بشوید؟ در این مقاله قصد داریم 5 وبسایت را مورد بحث قرار دهیم که در آنها می‌توانید مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین را پیدا کنید.

به دست آوردن مهارت های خوب ویرایش ویدیو کار ساده ای نیست. برای توسعه مهارت های ایجاد جلوه های ویژه و افزودن آنها به فیلم ها باید تلاش زیادی کنید. ایجاد ویدیوهای جذاب که چشم نواز باشند کار ساده ای نیست. هنگامی که آن مهارت ها را ایجاد کردید، شایسته دریافت پاداش برای آنها هستید.

یافتن کنسرت های مستقل مرتبط با ویرایش ویدیو به دلیل تنوع در صنعت طراحی گرافیک می‌تواند بسیار دشوار باشد. جدا کردن مشاغلی که به طور خاص برای ویرایشگرهای ویدیو در نظر گرفته شده اند از بخش عمومی بسیار دشوار است.

فهرست پلتفرم های کاریابی ویرایش ویدیوی

در ادامه لیستی از چند پلتفرم اختصاصی و محبوب که کار ویرایش آنلاین ویدیو را به افرادی با مهارت های مناسب ارائه می‌دهند آورده شده است:

90Seconds

90Seconds یک پلتفرم عالی برای سازندگان و هنرمندان دیجیتال است تا به نیروی کار جهانی بپیوندند. آنها بیش از 100000 شغل برای جامعه جهانی فراهم کرده اند. می‌توانید به عنوان فیلمبردار، ویراستار ویدیو یا تهیه کننده فیلم به پلتفرم بپیوندید.

90Seconds به شما این فرصت را می‌دهد که با مارک های محبوب بین المللی کار کنید. نه تنها شما را در معرض دید قرار می‌دهد، بلکه درآمد خوبی نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید با ایجاد نمایه و درخواست مشاغلی که با مهارت های شما مطابقت دارند شروع کنید. بهترین ویژگی این پلتفرم کاربر پسند بودن آن است. شما به راحتی می‌توانید مشتریان و پروژه های خود را از طریق یک مکان مدیریت کنید. برقراری ارتباط با مشتریان و تعیین نقاط عطف بسیار آسان است.

جزئیات پرداخت

پرداخت ها نسبت به سایر پلتفرم ها نسبتا سریعتر انجام می‌شود. به محض تکمیل کار به شما دستمزد پرداخت می‌شود. آنها از طریق روش پرداخت Hyper Wallet به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.

مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین Mandy

Mandy یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در صنعت ویدیو آنلاین است. آنها یک شبکه حرفه ای بزرگ با بیش از 2.5 میلیون عضو دارند. Mandy موقعیت های شغلی در تلویزیون، ویدئو، فیلم، تئاتر، تبلیغات و رقص ارائه می‌دهد. پس از پیوستن به پلتفرم، مشاغل مختلفی برای درخواست خواهید داشت.

Mandy بخش راهنماهای کاملی را برای کمک به شما برای شروع ارائه می‌کند. پس از ایجاد نمایه، شروع به دریافت هشدارهای فوری شغلی در داشبورد خود خواهید کرد. حتی می‌توانید با کلیک یک دکمه پروفایل خود را به یک وبسایت تبدیل کنید. به شما امکان می‌دهد نمونه کارها خود را به مشتریان احتمالی به روشی حرفه ای ارائه دهید.

جزئیات پرداخت

Mandy هیچ روش پرداخت متمرکزی را برای مشاغل ارائه نمی‌دهد. کارفرمایان مستقیماً به کارکنان پرداخت می‌کنند. شما باید آنها را شخصاً فاکتور کنید. برای اطمینان از تضمین پرداخت، به شما توصیه می‌شود به اتحادیه بپیوندید.

Upwork

خبر خوب این است که Upwork یک بخش اختصاصی برای مشاغل ویرایش فیلم آزاد دارد. اگر قبلاً در Upwork یک نمایه دارید، حتما می‌دانید درخواست برای این مشاغل بسیار آسان است. به سادگی فهرست موجود در پیوند را مرور کنید و برای هر شغلی که با تخصص شما مطابقت دارد درخواست دهید.

بهترین بخش در مورد کار در Upwork، سبد رو به رشد فریلنسری و پرداخت آسان است. با نمایش نمونه کارها در Upwork خود می‌توانید مهارت های خود را در هر انجمن جهانی نشان دهید. تقریباً هر سازمانی متخصصانی را می‌شناسد که روی Upwork کار کرده اند و امتیاز بازخورد خوبی دارند.

جزئیات پرداخت

دریافت پرداخت از Upwork بسیار آسان است. آنها تعدادی گزینه درگاه پرداخت را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد پرداخت های خود را در همه کشورها دریافت کنید. درگاه ها شامل Paypal، Payoneer و Wire Transfer هستند.

مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین VideoPixie

VideoPixie فرصت های مستقلی را برای فیلمبرداران، فیلمسازان، تهیه کنندگان، کارگردانان، تدوینگران، فیلمنامه نویسان، تدوین‌گران صدا، اپراتورهای دوربین و غیره ارائه می‌دهد. پیوستن به برنامه سازنده آنها بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم ثبت نام را پر کنید تا پروفایل شما ایجاد شود.

به عنوان یک کارکن می‌توانید مستقیماً از طریق مناقصه و ارسال پیشنهادات خود برای مشاغل درخواست دهید. به خاطر داشته باشید که رقابت تنگاتنگی برای مشاغل وجود دارد. شما باید تا جایی که می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد تجربه کاری خود ارائه دهید تا شانس خود را برای یافتن شغل افزایش دهید.

گاهی اوقات آنها دعوت نامه های شخصی برای با تجربه ترین و شناخته شده ترین کارکنان ارسال می‌کنند. به عنوان یک تازه وارد، برای گرفتن اولین دعوت خود با مشکل مواجه خواهید شد.

جزئیات پرداخت

پرداخت ها به صورت هفتگی انجام می‌شود. برای کارکنان های بین‌المللی، از طریق Paypal پرداخت می‌کنند. برای کارگران ایالات متحده، روش پرداخت ACH است. پردازش پرداخت ACH ۲ تا 5 روز طول می‌کشد.

مشاغل ویرایش ویدیوی آنلاین TheCrewingCompany

TheCrewingCompany یک شبکه استخدام متخصص محصولات ویدئویی مستقل مستقر در بریتانیا است. آنها فعالانه به دنبال ویرایشگرها و متخصصان ویدیو هستند تا به گروه خود بپیوندند و روی پروژه های ویرایش کار کنند.

برای عضویت در شرکت باید در سایت ثبت نام کرده و رزومه خود را بارگذاری کنید. هنگامی که آنها شما را انتخاب کردند، شروع به دریافت هشدارهای شغلی خواهید کرد. پیوستن به شبکه آنها کاملا رایگان است.

جزئیات پرداخت

شرکت هر 21 روز حقوق کارکنان را پرداخت می‌کند. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز درخواست پرداخت زودهنگام کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT