مشاغل Web3

مشاغل Web3 و 6 پلتفرم آینده نگر برای یافتن شغل بعدی

زمان مطالعه 5 دقیقه

وب 3 و بلاکچین کلمات رایج این روزها هستند. با شکوفایی صنعت بلاکچین، چندین راه و پروژه جدید باعث ایجاد مشاغل وب 3 و کار آزاد شده است. اگر می‌خواهید وارد این حوزه جدید شوید و یک شغل وب 3 برای خود پیدا کنید، این پست وبلاگ را خوب بخوانید. مشاغل Web3 را بشناسید.

همه برندهای بزرگ از جمله نایک، اپل، مایکروسافت و دیگران شروع به کاوش در متاورس و دنیای NFT کرده اند. بنابراین، ممکن است تعجب کنید که چگونه بدون استخدام هزاران کارمند جدید که در حوزه Web3 دانش دارند، امکان پذیر می باشد. حق با شماست، شرکت ها دائماً برای نقش های مختلف وب 3 استخدام می کنند. شاید در مورد این فرصت ها شنیده باشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

حالا بهش فکر کن ممکن است بر اساس مهارت های خود در یکی از این دسته بندی ها قرار بگیرید. اگر این درست باشد، فرصت‌های بزرگی را از دست می‌دهید که زندگی را تغییر می‌دهند که در غیر این صورت نمی‌دانستید. گاهی اوقات، فرصت مناسب در زمان مناسب می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

  • برنامه نویس Web3 Frontend / Backend / Full-stack Web3 
  • نویسنده محتوا / نویسنده فنی 
  • مدیر انجمن / هماهنگی 
  • مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی 
  • هنرمند NFT 
  • روابط توسعه‌دهنده / مدافع توسعه‌دهنده 
  • طراح محصول 
  • همکار / حرفه ای تحقیقات بلاک چین 
  • و…

لیست پلتفرم های آنلاین برای یافتن مشاغل Web3

در این راهنما، ما قصد داریم چند پلتفرم آنلاین شگفت انگیز و ناشناخته را برای یافتن شغل بعدی Web3 خود به اشتراک بگذاریم. اطمینان حاصل نمایید که قبل از عضویت و درخواست، هر یک از این موارد را به طور کامل مرور کنید:

  • Talent Protocol
  • Braintrust
  • CryptoJobsList
  • Crypto Jobs
  • Kleoverse
  • HireVibes

Talent Protocol

Talent Protocol یکی از پلتفرم های مبتنی بر وب 3 برای شروع حرفه شما در صنعت می باشد. اولین برداشت از برنامه وب ممکن است شما را شگفت زده کند، بنابراین حتماً تمام جزئیات را مرور کنید.

نحوه عملکرد آن با سایر پلتفرم های مبتنی بر مشاغل که ممکن است استفاده کرده باشید کاملاً متفاوت هست. سعی می کنیم کل فرآیند را به ترتیب توضیح دهیم:

شما ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

پروفایل خود را به عنوان NFT در اختیار داشته باشید.

رمز رایگان خود را راه اندازی نمایید و اجازه دهید دیگران از سفر شغلی شما حمایت کنند.

می دانیم که در ابتدا گیج کننده به نظر می رسد. اما فرآیند سوار شدن کاملاً شهودی است. پس از شروع فرآیند ثبت نام، بقیه کارها آسان خواهد بود.

یکی از بزرگترین امتیازات پیوستن به پلتفرم این می باشد که می توانید توکن خود را راه اندازی کنید و برای شروع چند توکن رایگان دریافت نمایید. نه تنها می‌توانید از طریق این پلتفرم برای مشاغل شگفت‌انگیز Web3 درخواست دهید، بلکه به سایر کاربران نیز اجازه می‌دهید با خرید توکن‌های ساخته شده سفارشی خود، از سفر شما پشتیبانی کنند. تا زمانی که به اهداف خود نرسیده اید، همچنان با اجازه دادن به دیگران برای حمایت مالی از سفر شما، چیزی به دست خواهید آورد.

BrainTrust

Braintrust اخیراً موج های بزرگی را در صنعت استعداد ایجاد کرده است. آنها پلتفرمی ساخته اند که بسیار بیشتر از یک پورتال مشاغل می باشد. بیشتر شبیه یک جامعه هست. می توانید به کانال Discord آنها بپیوندید و خود را به همه معرفی کنید. آنها یک سیستم مبتنی بر لایه دارند که تضمین می کند بهترین فرصت ها برای فعال ترین اعضای پلتفرم در دسترس است.

یکی از بهترین ویژگی‌های عضو Braintrust این است که می‌توانید 100% درآمد خود را برای خود نگه دارید. آنها فقط از کارفرمایان کمیسیون دریافت می کنند، نه از کارمندان، برخلاف Upwork که بیش از 20٪ از درآمد شما را می گیرد.

شما می توانید برای نقش های کوتاه مدت و بلند مدت درخواست دهید. با این حال، ابتدا باید پروفایل خود را تأیید کنید. شما می توانید این کار را با ایجاد پروفایل خود و پر کردن تمام جزئیات انجام دهید. هنگامی که 100٪ کامل شد، به طور خودکار برای بررسی ارسال می شود.

Braintrust همچنین دارای منابع و دوره های آموزشی شگفت انگیزی است که به شما کمک می کند بهترین فرصت ها را بدست آورید.

CryptoJobsList.com

CryptoJobsList یک منبع جدید شگفت انگیز برای یافتن شغل بعدی وب 3 شما می باشد. دارای فهرست بزرگی از مشاغل است که به صورت روزانه به روز می شوند. بهترین چیز در مورد این وب سایت این می باشد که فوق العاده کاربرپسند است و فرصت های شغلی را به اشتراک می گذارد که معمولاً در سایر وب سایت های مشابه پیدا نمی کنید.

اگر می خواهید در بازی شکار شغل وب 3 خود پیش قدم باشید،این وب سایت را توصیه می کنیم. یکی دیگر از ویژگی های عالی، رزومه ساز هوش مصنوعی هست. می توانید از آن برای ایجاد یک CV شگفت انگیز برای خود استفاده کنید.

Crypto.Jobs

Crypto.Jobs یک وب سایت عالی برای یافتن و درخواست برای آخرین مشاغل web3 در صنعت است. تنها چیزی که در مورد این پرتال دوست داریم، سهولت استفاده می باشد. بسیار ساده است که به پرتال بپیوندید، پروفایل خود را ایجاد نموده و فوراً شروع به درخواست شغل کنید.

این وب سایت معمولاً دارای طیف بسیار متنوعی از فرصت های شغلی است. شما می توانید برای نقش های نویسنده محتوا، نقش های توسعه دهنده، به عنوان مدیر انجمن، طراح گرافیک و بسیاری دیگر درخواست دهید.

برخی از بزرگ ‌ترین نام‌های صنعت از این پلتفرم برای ارسال مشاغل از جمله Consensys، OKEX، Coinlist، houbi، IOTA و غیره استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید ببینید که چند نفر دیگر برای نقش مورد علاقه شما درخواست داده‌اند.

Kleoverse

Kleoverse اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل اصلی آن این می باشد که این برنامه به شما امکان می دهد پروفایل خود را ایجاد کنید و به صورت کاملا غیر متمرکز برای مشاغل درخواست دهید. می توانید با استفاده از کیف پول رمزنگاری خود ثبت نام نمایید، نشان NFT خود را درخواست کنید و شروع به درخواست شغل کنید.

Kleoverse مشاغل و همچنین Bounties را ارائه می دهد. اگر فقط به کارهای کوتاه مدت علاقه دارید و جوایز دریافت می کنید، این مکان عالی برای شروع است.

اگر به انجمن Discord آنها بپیوندید و در آن شرکت کنید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت و بیشتر در معرض فرصت های عالی قرار خواهید گرفت.

Kleoverse همچنین دارای یک برنامه Ambassador است که به شما امکان می دهد در حالی که سایر نامزدها و شرکت های بالقوه را به شبکه معرفی می کنید، درآمد کسب نمایید. می توانید جزئیات بیشتری در مورد آن در Discord پیدا کنید.

HireVibes

HireVibes یک شبکه استعداد نسبتاً جدید وب 3 هست که به شما امکان می دهد یک پروفایل ایجاد کنید و برای مشاغل سطح پایین و ارشد درخواست دهید. بهترین چیز این است که علاوه بر حقوق، مقدار کمی از جوایز کریپتو نیز دریافت خواهید کرد.

آنها در حال ایجاد یک اکوسیستم عالی پیرامون برخی از بزرگ ترین نام ها در صنعت بلاکچین از جمله اتریوم، استکس، پولکادوت، آوالانچ و دیگران هستند.

شما می توانید تمام مشاغل را بر اساس حقوق، مکان، عنوان و نوع قرارداد فیلتر کنید. همچنین می توانید ببینید که چند نفر دیگر برای یک نقش خاص درخواست داده اند.

ما همچنان به افزودن تعداد بیشتری از این پلتفرم‌های مشاغل web3 به لیست ادامه می‌دهیم. برنامه های شگفت انگیز زیادی در Web3 ساخته می شوند. اگر در این دامنه قدم نگذاشته اید، این بهترین زمان برای انجام این کار می باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT