خدمات مشتری از راه دور

مشاغل خدمات مشتری از راه دور: 10 وب سایت برای درخواست

زمان مطالعه 4 دقیقه

خدمات مشتری به تعامل مستقیم شرکت با مشتریان خود، کمک به آنها قبل یا بعد از خرید اشاره دارد. به عبارت ساده، خدمات مشتری به حل مشکلات یا پاسخ به سؤالاتی که ممکن است مشتری داشته باشد کمک می کند.

چرا مشاغل سنتی خدمات مشتری بد است؟

خدمات مشتری یک سرویس کلیدی است که توسط همه صنایع ارائه می شود. نوع صحیح خدمات مشتری به حفظ مشتریان، اطمینان از وفاداری به برند و مهمتر از همه، افزایش تجارت کمک می کند.

عکس

اما مهم نیست که شغل چقدر مهم به نظر می رسد، اغلب می تواند مالیات باشد. این در صورتی است که ما به شیوه ای کاملا سنتی صحبت می کنیم. وقتی صحبت از شکل سنتی آن به میان می‌آید، خدمات مشتری به این معناست که هنگام برخورد با مشتریان مشکل، لبخندی ثابت بر لب داشته باشید، لباسی بپوشید که برای مشتری خوشایند باشد (که اغلب ممکن است ناراحت‌کننده باشد)، و ساعت‌های طولانی کار کنید. بنابراین این رشته ممکن است برای همه مناسب نباشد.

چرا دیگه بدش نمیاد

به لطف رونق کار از راه دور و مشاغل از راه دور جهانی، اکنون گزینه های بهتری برای مشاغل خدمات مشتری داریم. به جای برخورد مستقیم با مشتریان، می توانید فقط با لباس خواب راحت پشت کامپیوتر خود بنشینید و با پاسخ دادن به سوالات خدمات مشتری آنلاین به حل مشکلات کمک کنید.

به نظر جالب میاد؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد بهترین شرکت هایی که متخصصان خدمات مشتری از راه دور استخدام می کنند بدانید:

1. SimplrFlex

SimplrFlex یک پلتفرم آنلاین خدمات مشتری است که متخصصان را با مشاغل در سرتاسر جهان مرتبط می کند، که برای درخواست های خدمات مشتری خود به کمک نیاز دارند. این شرکت یک پلتفرم خدمات مشتری مبتنی بر چت است که همیشه به دنبال استخدام کارشناسان در زمینه های مختلف از هر نقطه از جهان می باشد. آنها به متخصصان خود مشاغل انعطاف پذیری را پیشنهاد می کنند تا هر زمان و هر کجا که می خواهند کار کنند.

نحوه پرداخت آن

SimplrFlex از طریق PayPal یا Venmo به کارشناسان خود پول پرداخت می کند. آنها یک هزینه ثابت 1.50 دلاری برای هر بلیط حل شده دارند، با این حال، هزینه می تواند با توجه به سختی درخواست ها متفاوت باشد. کارشناسان می توانند حدود 300 تا 500 دلار در هفته درآمد داشته باشند.

2. CA5

5CA یک ارائه دهنده خدمات مشتری است که در سطح جهانی با نیروی کار از راه دور در سراسر جهان توزیع شده است. آنها سه نوع خدمات مشتری مانند پشتیبانی مشتری برون سپاری، پشتیبانی از پخش کننده VIP و خدمات پشتیبانی پیش از فروش را ارائه می دهند.

نحوه پرداخت آن

طبق گفته Glassdoor، میانگین دستمزد این شرکت از 12 تا 19 دلار در ساعت متغیر است.

3. TTEC

TTEC یکی دیگر از ارائه دهندگان جهانی خدمات تجربه مشتری هست. این شرکت در زمینه خدمات مشتری، فناوری اطلاعات، مشاوره، بازاریابی و فروش فعالیت می کند. TTEC به عنوان 100 شرکت برتر کار از خانه در مشاغل Flex رتبه بندی شده است. همچنین دارای امتیاز فعلی 3.5 در Glassdoor می باشد.

نحوه پرداخت آن

طبق گفته Glassdoor، TTEC به طور متوسط ​​​​15 دلار در ساعت دستمزد دارد.

4.LiveOPS

LiveOps به عنوان یک شرکت مرکز تماس آنلاین و مبتنی بر ابر فعالیت می کند. آنها راه حل های مرکز تماس مجازی را به شرکت هایی ارائه می دهند که به دستیاران مجازی برای رسیدگی به خدمات مشتری یا خدمات مشابه نیاز دارند.

نحوه پرداخت آن

این شرکت از طریق واریز مستقیم یا چک به نمایندگان خود پرداخت می کند. قیمت آنها توسط مشتریانی تعیین می شود که از حداقل 15 دلار به 65 دلار یا بیشتر در ساعت پرداخت می کنند.

5. Conduent

Conduent به عنوان یک ارائه دهنده جهانی BPO (برون سپاری فرآیند کسب و کار) کار می کند. آنها خدمات تجاری برون سپاری را به شرکت های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند. بنابراین، این شرکت فرصت های کار از خانه را برای مردم از سراسر جهان فراهم می کند. این مشاغل شامل پشتیبانی مشتری، مشاغل مرکز تماس و موارد دیگر است.

نحوه پرداخت آن

طبق گفته Glassdoor، این شرکت سالانه بین 29 تا 40 هزار دلار به کارگران غیر فناوری خود حقوق می دهد. مشاغل فنی دستمزد بیشتری دارند.

6. Asurion

Asurion یک شرکت مراقبت از فناوری جهانی هست که پشتیبانی فنی، تلفنی، چت و ایمیل را برای انواع محصولات و ابزارهای فناوری ارائه می دهد. به عنوان یک کارشناس خدمات مشتری، می توانید به تیم آنها از نمایندگان ماهر پشتیبانی مشتری بپیوندید و از آن حرفه ای عالی بسازید.

نحوه پرداخت آن

این شرکت به طور متوسط ​​18 دلار در ساعت به کارشناسان خود حقوق می دهد.

7. LiveWorld

LiveWorld خدمات پشتیبانی مشتری را به مشاغل مختلف ارائه می دهد. این شغل در درجه اول به شما نیاز دارد که با مشتریان بالقوه چت کنید و آنها را در مورد رویه ها و خدمات برند خاص مطلع کنید.

نحوه پرداخت آن

LiveWorld به کارگران از راه دور خود 31 دلار در ساعت پرداخت می کند.

8. Apple Customer Service

اپل به افراد پیشنهاد می دهد که برای تیم پشتیبانی فنی خود درخواست دهند. به عنوان بخشی از پشتیبانی فنی آنها، از شما انتظار می رود که مشکلاتی را که مشتری با آن مواجه است حل کنید و در زمینه هایی مانند عیب یابی، گارانتی و تعمیرات، و اطلاعات مربوط به محصولات اپل و سایر موارد به او کمک نمایید.

نحوه پرداخت آن

Apply از طریق Apple Pay به کارمندان آنلاین خود پرداخت می کند. حقوق دقیق آنها مشخص نیست.

9. Amazon Customer Service

آمازون نمایندگان پشتیبانی مشتری را از سراسر جهان استخدام می کند. وظیفه این نماینده کمک به مشتریان در رفع مشکلاتشان مانند مکان یابی بسته ها، بازگرداندن اقلام و کمک به رانندگان تحویل در تحویل به موقع است. همکاران خدمات مشتری قادر خواهند بود از طریق چت، تلفن، ایمیل و حتی الکسا با مشتریان تعامل داشته باشند.

نحوه پرداخت آن

آمازون از طریق آمازون پی به نمایندگان پشتیبانی مشتری پرداخت می کند. نرخ دستمزد دقیق آنها نامشخص است.

10. Working Solutions

Working Solutions یک ارائه دهنده خدمات فروش و مشتری بر اساس تقاضا است. می‌توانید به یکی از موقعیت‌های متعددی که برای نمایندگان خدمات ارائه می‌دهند بپیوندید. لیستی از فرصت ها در وب سایت آنها برای افراد بومی و غیر بومی وجود دارد.

نحوه پرداخت آن

راه حل های کاری به نمایندگان خود از طریق سپرده مستقیم یا چک پرداخت می کنند. نرخ دستمزد بستگی به برنامه های مختلفی دارد که در آن کار می نمایید. نمایندگان می توانند از 9 تا 30 دلار در ساعت درآمد داشته باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT