مشکلات برداشت Dogecoin

مشکلات برداشت Dogecoin و انتقاد ایلان ماسک از مدیر عامل بایننس در مورد

زمان مطالعه 2 دقیقه

توییتر به عرصه نبرد و انتقاد در مورد ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، زیرا بایننس با مشکلات برداشت Dogecoin مواجه است. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا یکی از بزرگترین طرفداران Dogecoin در جهان، روز سه‌شنبه در توییتر به مسائل مربوط به برداشت‌های DOGE در Binance اشاره کرد. ماسک خطاب به Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس نوشت: چه اتفاقی دارد بر سر مشتریان دوج کوین در بایننس می‌افتد؟ اوضاع مشکوک و مبهم به نظر می‌رسد.

مشکلات برداشت Dogecoin و انتقاد ایلان ماسک

اکانت رسمی توییتر بایننس حدود 30 دقیقه طول کشید تا پاسخ دهد، با این استدلال که هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. بایننس گفت: “علت اصلی یک مشکل فنی در طول فرآیند بروزرسانی اخیر بوده است که باعث شد تراکنش های قدیمی دوباره به 1674 کاربر ارسال شوند.”

در نتیجه به علت این مشکل برخی از کاربران بایننس به طور مجدد تراکنش های قدیمی را دریافت کرده اند، و برخی دیگر نتوانسته اند Dogecoin خود را برداشت کنند.

بایننس اعلام کرد :

“ما با احترام از کسانی که تراکنش‌های قدیمی را دریافت می‌کنند خواسته‌ایم آن‌ها را برگردانند، اما می‌دانیم که برخی از کاربران برای دسترسی به کیف‌پول‌ خود مشکل دارند.”

این شرکت افزود که این مشکل فقط در بایننس رخ داده است؛ زیرا این پلتفرم دارای یک کیف پول متفاوت برای DOGE است. این شرکت اعلام کرد برای رفع این مشکل، بایننس باید کیف پول را به طور کامل بازسازی کند، که ممکن است «یک هفته یا بیشتر» طول بکشد.

ظاهراً مدیر عامل تسلا از پاسخ بایننس قانع نشد و به انتقاد از این صرافی ادامه داد و در توییت دیگری گفت:
«دارندگان دوج که از بایننس استفاده می‌کنند باید از خطاهایی که تقصیر آنها نیست محافظت شوند.»
مدیرعامل تسلا در ادامه به موضوعی که از سوی توسعه‌دهندگان دوج کوین منتشر شده بود اشاره کرد که بیش از یک سال است این مشکل در بایننس وجود دارد.

مدیر عامل بایننس پاسخ داد که مشکل مربوط به کیف پول جدید دوج کوین است. وی افزود: ما برای حل این مشکل در حال ارتباط با توسعه دهندگان هستیم.

ژائو همچنین با اشاره به گزارش گاردین مبنی بر اینکه نرم‌افزار تسلا در ماه اکتبر دچار مشکل شد و امنیت حدودا ۱۲ هزار خودرو را در سراسر ایالات متحده، در معرض ریسک قرار داده است، به ماسک پاسخ داد. تسلا در نهایت مجبور شد به‌روزرسانی FSD را در خودروها لغو کند تا مشکل را برطرف کند.

مدیر عامل بایننس در ادامه این بحث خطاب به ماسک درباره وعده کمک 6 میلیارد دلاری برای رفع گرسنگی جهان به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد پرسید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT