کاهش قیمت ETH

کاهش قیمت ETH | احتمال سقوط قیمت زیر ۴ هزار دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای اولین بار از اواسط ماه میلادی اکتبر به بعد، قیمت ETH به زیر 4,000 دلار سقوط کرد که البته توانست به بالای این سطح حیاتی بازگردد. در این خبر به بررسی کاهش قیمت ETH می پردازیم.

کاهش قیمت ETH

با توجه به تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم به تازگی به زیر یکی از قوی ترین سطوح حمایت خود سقوط کرد. البته که در زمان نگارش این خبر، قیمت توانست باری دیگر به بالای 4,000 دلار بهبود داشته باشد؛ اما بازار هنوز باید منتظر ریکاوری با شکل “V” باشد.

نرخ نقدینگی در بازار کریپتو برای Ethereum در چند ساعت گذشته به 60 میلیون دلار رسیده است. با توجه به داده های چندین صرافی متمرکز، تعداد قابل ملاحظه ای از سفارشات اهرمی برای ETH جمع آوری شده است؛ این اتفاق در قیمت (یا نزدیکی قیمت) 4,000 دلار رخ داده است.

قبل از این، اتریوم به دفعات زیاد در حال آزمایش کردن این محدوده قیمت بود اما نتوانست از سطح 4,000 دلار پایین تر رود. در زمان انتشار این خبر در یو تودی، معاملات ETH با قیمت 4,053 دلار انجام می گیرد که 10 درصد کاهش روزانه را به همراه داشته است.

کاهش قیمت ETH

کاهش قیمت ETH

قبلاً گزارش شده بود که تحلیلگر بلومبرگ، معاملات اتر سطحی محدود را برای طولانی مدت، بعد از اصلاح سقف قیمت، پیش بینی کرده بود. حاشیه پایینی این سطح محدود را 4,000 دلار و حاشیه بالایی را 5,000 دلار تشکیل می دهند.

دیگر دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin)، دوج کوین (Doegecoin) و کاردانو (ADA) کاهش 7 درصدی را شاهد بوده اند که البته در مقایسه با کاهش 10 درصدی ETH کمتر به چشم می آیند.

با توجه به داده های TradingView، بازار رمز ارزها با کاهش سریع ارزش خود به دلیل ریسک های ناشی از پاندمی جدید، معمولاً مسیر بازار سهام را دنبال می کند.

با توجه به ورودی صرافی ها، هنوز معامله گران عجله ای برای فروش دارایی خود نشان نداده اند و این در حالی است که در زمان رسیدن قیمت BTC به نزدیکی 60,000 دلار، حجم ورود زیادی ثبت شده است. در حال حاضر، اصلی ترین عوامل فروش فروش از موسسات و معامله گران خرد نشأت می گیرد و فعالیت کیف پول ماینر های کریپتو هنوز در سطح پایین سالانه خود قرار دارد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT