انواع حساب پی پال (paypal account)

معرفی انواع حساب پی پال (paypal account)

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر تصمیم به استفاده از پی پال دارید، باید بدانید که این یک پلتفرم آنلاین بزرگ برای پردازش پرداخت ها است. هنگام استفاده از PayPal دو نوع اکانت وجود دارد: تجاری و شخصی. اکانت تجاری برای صاحبان مشاغل یا بازرگانان است و دارای ویژگی های بسیار بیشتری برای صاحبان مشاغل می باشد. در این پست به معرفی انواع حساب پی پال (paypal account) می پردازیم.

افتتاح حساب پی پال

انواع حساب پی پال (paypal account)

PayPal Personal برای کسانی است که به دنبال خرید ایمن آنلاین، پرداخت آنلاین امن و یا تقسیم آسان صورتحساب هستند. وقتی نوبت به انتخاب بین اکانت تجاری پی پال و اکانت شخصی می رسد، مهم است که مطمئن شوید که اکانت مناسب خود را انتخاب کرده اید.

اکانت شخصی پی پال

اگر نیاز به ارسال پول برای خانواده یا دوستان خود دارید، اکانت شخصی پی پال برای شما مناسب می باشد. به همین ترتیب، اگر می خواهید با خیال راحت آنلاین خرید کنید، این اکانت ایده آل است. اگر تعداد کمی خدمات یا کالا می فروشید، اکانت شخصی پی پال همچنان کار خواهد کرد.

این آن ها را برای هنرمندان یا مشاغل آزاد ایده آل می کند. به خاطر داشته باشید که انواع پرداخت های پذیرفته شده در مقایسه با اکانت تجاری PayPal در مقابل شخصی محدود است. اگر از خود می پرسید: “آیا برای پی پال به یک اکانت بانکی نیاز دارید؟” پاسخ کوتاه بله است، همراه با تعدادی از جزئیات. خوشبختانه حداقل در ابتدا، پاسخ به “آیا پی پال رایگان است؟” بله است.

• ارسال و دریافت پول

هنگامی که یک اکانت شخصی پی پال دارید، می توانید به راحتی بین خانواده و دوستان خود به صورت آنلاین پول ارسال و دریافت کنید.

ارسال پول با پی پال

• خرید آنلاین

اکانت شخصی پی پال راهی مطمئن برای خرید آنلاین و خرید ارائه می دهد. علاوه بر ایمنی بیشتر، استفاده از PayPal خرید آنلاین را سریع تر می کند. همچنین هنگام استفاده از PayPal برای خرید، مشوق ها و پاداش های زیادی وجود دارد.

• هزینه ها و درخواست ها

حداقل هزینه تراکنش با اکانت شخصی پی پال وجود دارد. هیچ کارمزدی برای پرداخت های درون فروشگاهی، چه بین المللی و چه داخلی پیدا نمی کنید. همچنین هیچ هزینه ای برای تبدیل ارز وجود ندارد. برای پرداخت آنلاین بین المللی 4% کارمزد مبادله به اضافه کارمزد ثابت ارزهای خاص و 1.5% کارمزد تراکنش بین المللی وجود دارد.

خرید از طریق درگاه پی پال

 

انواع حسای پی پال (paypal account)

انواع حساب پی پال (paypal account)

برخی از مزایای اکانت شخصی پی پال را در نظر بگیرید:

مزایا

1. راه اندازی و استفاده آسان

راه اندازی یک اکانت شخصی پی پال آسان است. شما فقط به چند جزئیات نیاز دارید. آن ها کارت نقدی یا اعتباری، آدرس پستی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، حساب بانکی و چند بیت اطلاعات دیگر را از شما خواهند پرسید. PayPal برای تجارت به هزینه های بیشتری و همچنین هزینه های تراکنش پی پال اضافی نیاز دارد.

2. می توانید پول بفرستید یا دریافت کنید، خرید کنید و صورتحساب بپردازید

اکانت شخصی پی پال پرداخت قبوض، خرید اقلام و ارسال یا دریافت پول را ساده می کند. در واقع یکی از بزرگ ترین مزیت های اکانت شخصی پی پال، سهولت در ارسال پول است.

3. حفاظت از خریدار را ارائه می دهد

اگر چیزی را خریداری می کنید و آن طور که باید نشان داده نمی شود، پی پال به طور مرتب در مورد خریدار اشتباه می کند و وجوهی را برای مواردی که به اشتباه معرفی شده اند، برمی گرداند. همچنین پیشنهاد های ویژه PayPal را با اکانت خود دریافت خواهید کرد.

معایب

1. ویژگی های محدود در مقایسه با یک اکانت تجاری

هنگام استفاده از اکانت شخصی پی پال، به اندازه اکانت تجاری پی پال، ویژگی های زیادی نخواهید داشت. شما حداقل گزینه های پرداخت را برای خرید آنلاین و پذیرش پرداخت خواهید داشت.

2. کارمزد برخی از معاملات

برای برخی از تراکنش ها، مانند پرداخت، کارمزدی وجود دارد. همچنین هزینه کالا و خدمات PayPal خواهید داشت. با این حال، هزینه ای برای ارسال وجوه بین خانواده و دوستان نخواهید داشت. به همین دلیل است که برای یک تجارت کوچک خوب است اما اغلب از بین می رود.

3. محدودیت در مبالغ تراکنش

اگر بیش از تعداد معینی تراکنش انجام می دهید، بسته به جایی که اعمال می شود، کارمزد یا محدودیت هایی خواهید داشت. با اکانت PayPal Business، این موضوع متفاوت خواهد بود.

اکانت تجاری پی پال

مانند اکانت شخصی پی پال، اکانت تجاری ویژگی های بسیار بیشتری را برای کمک به نیازهای روزانه شما به عنوان صاحب کسب و کار ارائه می دهد. شما این امکان را خواهید داشت که به صورت یکپارچه صورتحساب و آن را با حسابداری خود ادغام کنید. حتی بدون نرم افزار حسابداری، می توانید به راحتی با اکانت PayPal Business خود فاکتور ارسال کنید. نگاهی دقیق تر به برخی از مزایا و معایب یک اکانت تجاری پی پال داشته باشید:

• پذیرش پرداخت های کارت اعتباری

هنگام استفاده از اکانت تجاری PayPal، می توانید مطمئن باشید که پرداخت با کارت های اعتباری اصلی به راحتی پذیرفته می شود.

• پرداخت سفارشی

با اکانت PayPal Business گزینه های بیشتری دارید. اگر مشتریان شما دارای اشتراک هستند، تنظیم آن آسان خواهد بود. همچنین می‌توانید کارهایی مانند تنظیم مجدد محموله‌ها را انجام دهید.

• فاکتور و صورتحساب

با ارتقا به یک اکانت تجاری PayPal، فاکتور و صورتحساب بسیار آسان ‌تر می ‌شود. با این حال، برای دریافت پرداخت از کسانی که اکانت پی پال ندارند، هزینه ای وجود خواهد داشت.

مزایا

1. ویژگی های پیشرفته

با PayPal Business، می‌توانید پرداخت ‌های سفارشی ‌سازی شده داشته باشید، پرداخت ‌های کارت اعتباری را انجام دهید و سایر ابزار های حسابداری پیشرفته در دسترس هستند.

2. کارمزد تراکنش های کمتر با تخفیف های حجمی

هنگامی که یک اکانت تجاری در پی پال دارید، فرصت تخفیف های حجمی و کاهش هزینه تراکنش را دارید.

3. گزینه های پشتیبانی مشتری گسترش یافته است

اکانت PayPal Business امکان پشتیبانی 24 ساعته مشتری را در کنار سایر ویژگی ‌ها فراهم می‌ کند تا به شما در ایجاد یک کسب ‌و کار قوی کمک کند.

معایب

1. ممکن است هنوز برای برخی از تراکنش ها کارمزد اعمال شود

هزینه‌های کارت نقدی ممکن است همچنان فقط با نرخی متفاوت از اکانت شخصی PayPal اعمال شود.

2. ممکن است برای راه اندازی و مدیریت به تلاش بیشتری نیاز باشد

برای راه‌اندازی و کارکرد اکانت PayPal Business خود باید چند مرحله اضافی مانند نشان دادن مدرک مالکیت کسب‌وکار را انجام دهید.

3. محدودیت‌ های تراکنش و محدودیت‌ های فعالیت اکانت ممکن است همچنان اعمال شوند

مواردی وجود دارد که همچنان محدودیت ها و محدودیت هایی در معاملات خواهید داشت. به این نکته توجه داشته باشید و جزئیات اکانت کاربری خود را به طور کامل مطالعه کنید.

انواع حسای پی پال (paypal account)

انواع حساب پی پال (paypal account)

کدام اکانت را انتخاب کنیم : انواع حساب پی پال (paypal account)

در نظر گرفتن اینکه آیا به یک اکانت تجاری یا شخصی پی پال نیاز دارید باید تصمیمی باشد که با دقت می گیرید. برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید موارد زیر است:

حجم معامله

باید در نظر بگیرید که چه تعداد تراکنش را تکمیل خواهید کرد. علاوه بر این، مقدار پولی که از طریق اکانت بانکی خود و این تراکنش ها جابه جا خواهید شد را در نظر بگیرید.

نیاز های تجاری

باید در نظر داشته باشید که به چه ابزار و ویژگی هایی ممکن است نیاز داشته باشید. آیا قصد پذیرش کارت اعتباری را دارید؟ آیا نیاز به شخصی سازی فاکتورها دارید؟

هزینه ها

کارمزد های مربوط به هر نوع اکانت را ارزیابی کنید و در نظر بگیرید که کجا پس انداز خواهید داشت و کجا به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید.

پشتیبانی مشتری

سطح پشتیبانی مشتری مورد نیاز خود را در نظر بگیرید، به خصوص اگر از اکانت برای اهداف تجاری استفاده می کنید.

زمان و تلاش

همچنین باید در نظر بگیرید که چقدر تلاش برای راه اندازی این اکانت ها و همچنین زمان لازم برای تکمیل تمام جزئیات لازم است.

سوالات متداول

آیا می توانم از یک آدرس ایمیل برای اکانت های پی پال شخصی و تجاری استفاده کنم؟

در حالی که می ‌توانید هم اکانت شخصی و هم اکانت تجاری داشته باشید، باید با ایمیل‌ های متفاوتی از هم جدا شوند.

آیا می توانم از یک اکانت شخصی به یک اکانت تجاری ارتقا دهم؟

می ‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات و انتخاب «ارتقا» به اکانت تجاری انجام دهید. جزئیات کسب و کار مورد نیاز را ارائه کنید و روی «موافق» ضربه بزنید.

هزینه یک اکانت تجاری پی پال در مقابل اکانت شخصی چیست؟

هیچ کارمزدی برای فروش حضوری یا آنلاین داخلی با اکانت شخصی PayPal وجود ندارد، اما 2.59٪ و .49 دلار برای هر تراکنش با یک اکانت تجاری وجود دارد. هر دو دارای 4 درصد ارز و 1.5 درصد کارمزد تراکنش بین المللی و کارمزد ارز ثابت برای تراکنش های بین المللی هستند. با اکانت تجاری خود، 3.49٪ و .49 دلار در هر تراکنش خواهید داشت. هر دو 2.89٪ و .49 دلار برای هر تراکنش کارمزد برای کمک های مالی دارند. اکانت های تجاری PayPal نیز 20 دلار کارمزد بازپرداخت دارند. بهتر است هنگام مقایسه اکانت PayPal Business با اکانت شخصی، هنگام بررسی تمام ویژگی هایی که با PayPal برای تجارت دریافت می کنید، در مورد هزینه ها با دقت مطالعه کنید.

نتیجه گیری

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک اکانت تجاری PayPal می خواهید یا یک اکانت شخصی، باید چند چیز را در نظر بگیرید، مانند تعداد تراکنش هایی که انجام می دهید، پردازش پرداخت شما چگونه ممکن است به نظر برسد، و اینکه آیا به ویژگی های اضافی نیاز دارید یا خیر.

و به یاد داشته باشید: در حالی که به امور مالی کسب و کار فکر می کنید، مهم است که مشتریان خود را در نظر بگیرید. هر تصمیمی که به عنوان صاحب کسب و کار می گیرید مستقیماً بر مشتریان شما تأثیر می گذارد، بنابراین باید بهترین منافع آنها را در نظر داشته باشید.

یکی از راه‌ های بهبود تجربه مشتری و صرفه ‌جویی در زمان برای تیمتان، سرمایه‌گذاری در راه‌حل پرداخت مانند Podium است. Podium به شما کمک می ‌کند سریع ‌تر دستمزد دریافت نمایید و روند پرداخت را هم برای تیم و هم برای مشتریانتان راحت کنید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT