اپلیکیشن خرید بیت کوین

معرفی اپلیکیشن خرید بیت کوین برای سرمایه گذاری امن در کریپتو

زمان مطالعه 6 دقیقه

رشد و گسترش بازار کریپتوکارنسی باعث ایجاد پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال متعددی شده است که هر کدام برای دارایی‌های متفاوتی در دسترس هستند. اپلیکیشن خرید بیت کوین را در ادامه بررسی کرده ایم.

هر یک از این برنامه‌ها روش‌های مختلفی را برای تأمین مالی و جفت‌های معاملاتی ارائه می‌دهند و ساختار کارمزد متفاوتی دارند. با این وجود، مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب یک برنامه خرید ارز دیجیتال باید بر روی آن تمرکز داشته باشید، امنیت آن است.

بی‌شک، سطح دارایی‌های دیجیتال به لحاظ ارزش بازار در حال افزایش است. بنابراین، اطمینان از ایمن بودن رمزارزهای سرمایه‌گذاری‌شده و اقدامات امنیتی برنامه‌ مورد استفاده‌تان، بیش از پیش حائز اهمیت است. خوشبختانه با رشد صنعت کریپتو، برنامه‌های ارز دیجیتال نیز بسیار امن‌تر شده‌اند. چنانچه شما نیز برای انتخاب یک برنامه خرید ارز دیجیتال ایمن و مطمئن دچار تردید هستید، در ادامه نگاهی به بهترین‌ها داریم. لازم به ذکر است؛ بیت پین که پشتیبانی از محبوب‌ترین و بهترین بلاک چین‌های ارز دیجیتال را در دستور کار خود دارد، با تمرکز بر موارد امنیتی مانند احراز هویت با ورود دومرحله‌ای، امکان معامله و سپرده­گذاری ایمن کریپتو را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال بیت پین

بیت پین ، یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال است. این صرافی ارز دیجیتال که پلتفرم حرفه‌ای خرید و فروش ارز دیجیتال است، توسط تیم فنی و کارشناسان مالی متخصص، خبره و باتجربه راه‌اندازی شده است.

اپلیکیشن خرید بیت کوین

اپلیکیشن خرید بیت کوین

امکانات بی‌شمار نرم افزار صرافی ارز دیجیتال بیت پین:

  • امکان خرید و فروش بیش‌از 150 ارز دیجیتال پرطرفدار و محبوب
  • رابط کاربری جذاب و کاربرپسند برای خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال
  • ساخت و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هزینه
  • ابزارهای حرفه‌ای برای معامله ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی 24 ساعته ، حتی در روزهای تعطیل
  • امکان مشاهده‌ی نقشه‌ی بازار ارزهای دیجیتال به‌صورت اختصاصی
  • نمایش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به‌صورت آنلاین
  • امکان خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در 24 شبانه‌روز
  • امکان خرید ارز دیجیتال با بازارهای پایه تومان و تتر
  • احراز هویت سریع و آسان
  • امکان ثبت سفارشات محدود خرید یا فروش ارزهای دیجیتال
  • امکان تعیین حد سود و ضرر در معاملات
  • امکان مشاهده تاریخچه‌ی خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • ارائه خدمات به کاربران در سراسر جهان
  • آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال
  • امکان سفارش گذاری استاپ لیمیت (OCO)
  • سیستم درآمدزایی بدون انجام معامله با دعوت از دوستان
  • دریافت جوایز متنوع در بخش سرزمین جوایز (بیت پین لند)

در بیت پین می‌توانید با احراز هویت سریع،  برای خرید بیت کوین(BTC) ، اتریوم (ETH) ، کاردانو (ADA) ، تتر (USDT) ، خرید دوج کوین (DOGE) ، شیبا (SHIBA) ، بیبی دوج کوین ( BABYDOGE) و سایر ارزهای دیجیتال را معامله کنید.
اپلیکیشن خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیت پین با رابط کاربری جذاب و آسان، به شما امکان ثبت سفارشات خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌دهد.

اما چرا باید اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت پین را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال انتخاب کنیم؟!

در انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید، اما با توجه به موارد زیر، ما بیت پین را برای خرید و فروش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اپلیکیشن ارز دیجیتال بیت پین ، هم برای معامله‌گرهای حرفه‌ای و هم برای مبتدیان بسیار کاربردی و مناسب است؛ زیرا هر آنچه که برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال نیاز دارید را در اختیارتان قرار داده است.
در اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال بیت پین به سادگی می‌توانید قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را مشاهده و بررسی کنید.

فرآیند احراز هویت در بیت پین به‌سادگی، در سریع‌ترین زمان و با چند کلیک انجام می‌شود.

بیت پین لند، سرزمین جوایز بیت پین

در بیت پین لند می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف و ساده، همچون دعوت دوستان، انجام اولین تراکنش خرید آسان و چندین مرحله‌ی دیگر، ارز دیجیتال و کارمزد رایگان جایزه بگیرید.

شما می‌توانید برنامه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیت پین را به‌طور رایگان از کافه‌بازار دریافت کنید.

آکادمی ارز دیجیتال بیت پین

آکادمی بیت پین با خلق و انتشار محتوا به‌صورت روزانه و با هدف افزایش اطلاعات کاربران خود در حوزه بلاکچین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، راه‌اندازی شده است. در آکادمی ارزهای دیجیتال بیت پین می‌توانید آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و همین‌طور تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده و بررسی کنید تا دید بهتری از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید.

کوین بیس (Coinbase)

صرافی کوین بیس یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال در سطح جهانی به شمار می‌آید که در زمینه تأمین امنیت، شهرت بالایی بین کاربران دارد. کوین بیس، نزدیک به ۹۹ درصد از دارایی‌های دیجیتال کاربران خود را در سردخانه آفلاین نگهداری می‌کند. بعد از نصب برنامه Coinbase باید شماره تلفن خود را با وارد کردن کدی که از طریق یک پیام متنی برای‌تان ارسال می‌شود، تأیید کنید. این اپلیکیشن دارای احراز هویت دومرحله‌ای (FA2) اجباری در حساب کاربری شماست تا مطمئن شود امنیت حساب‌تان همواره حفظ خواهد شد. با توجه به اینکه کوین بیس یک شرکت سهامی عام محسوب می‌شود؛ این اطمینان وجود دارد که تحت بررسی­های مالی و امنیتی اضافی و بالایی قرار گرفته است.

علاوه‌براین، چنانچه اکانت خود را در این برنامه حذف کنید، می‌توانید از کوین بیس بخواهید که اطلاعات شما را از سرورهای خود حذف کند. مدیریت صحیح و امکان پاک کردن اطلاعات شخصی کاربران، دو نکته ارزشمندی هستند که باعث افزایش رضایت کاربران کوین بیس از این برنامه شده‌ است. افرادی که به دنبال یک برنامه خرید ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری ایمن در این حوزه هستند، با دانلود و نصب برنامه کوین بیس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین صرافی‌های رمزنگاری، امکانات زیر را دریافت خواهند کرد:

  • امکان خرید آسان و سریع ارز دیجیتال برای مبتدیان با وجود UI مناسب
  • دریافت ۵ دلار بیت کوین رایگان پس از تکمیل فرآیند ثبت­نام و انجام اولین معامله
  • ارائه انواع امکانات از جمله صرافی، سرمایه‌گذای، کیف پول
  • ارائه گزینه‌های معاملاتی پیشرفته برای معامله‌گران با تجربه
اپلیکیشن خرید بیت کوین

اپلیکیشن خرید بیت کوین

Gemini

از Gemini می‌توان به عنوان امن‌ترین برنامه و صرافی ارز دیجیتال در جهان نام برد. جمینی یک شرکت معتبر امریکایی است که همواره باید آزمون‌های بانکی را پشت سر بگذراند و تابع مقررات سخت‌گیرانه امنیت سایبری اداره خدمات مالی نیویورک است. جمینی اولین صرافی و برنامه خرید‌وفروش ارز دیجیتال در جهان محسوب می‌شود که آزمون‌های SOC 1 Type 2، SOC 2 Type 2 را با موفقیت گذرانده و توانسته گواهی‌نامه ISO 27001 را دریافت کند. در واقع SOC 1 طراحی و پیاده‌سازی عملیات مالی و مدیریت گزارش‌نویسی Gemini را مورد بررسی قرار می‌دهد و SOC 2، طراحی و اجرای کنترل‌های امنیتی، در دسترس بودن و محرمانه بودن جمینی را ارزیابی می‌کند.

جمینی بخش زیادی از ارزهای دیجیتال را در یک سیستم ذخیره‌سازی سرد آفلاین بسیار ایمن نگهداری می‌کند. مقدار کمی از ارزهای دیجیتال نیز که برای تراکنش‌ها در نظر گرفته شده‌اند، در یک کیف پول داغ نگهداری می‌شوند. لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتال ذخیره‌شده در کیف پول داغ، تحت پوشش بیمه هستند. علاوه‌براین، برنامه جمینی تمام معیارهای امنیتی شخصی معمول مانند کلیدهای امنیتی سخت‌افزاری و احراز هویت دو مرحله‌ای را مورد استفاده قرار می‌دهد.

Kraken

برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را دارند و در پی یک برنامه خرید ارز دیجیتال ایمن هستند باید بگوییم که Kraken نیز دست کمی از جمینی ندارد. در واقع صرافی کراکن از زمان تأسیس خود یعنی سال ۲۰۱۱ هرگز مورد حمله هکرها و حملات سایبری قرار نگرفته است. کراکن از یک تیم امنیتی اختصاصی بهره می‌برد و سرورهای آن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز تحت حافظت و کنترل مانیتورهای ویدئویی هستند.

۹۵ درصد از سپرده‌های موجود در برنامه کراکن در یک فضای ذخیره‌سازی آفلاین نگهداری می‌شوند. با این وجود کراکن تمام ذخایر را نیز نگهداری می‌کند تا در هر زمانی امکان برداشت آن‌ها وجود داشته باشد. این برنامه ارز دیجیتال همواره در حال تست نفوذ است. در واقع آن‌ها برای پیدا کردن نقاط ضعف امنیتی خود، به سیستم‌های‌شان حمله می‌کنند. علاوه‌براین، برای تشویق کاربران جهت پیدا کردن نقاط ضعف امنیتی، به آن‌ها پاداش‌های مالی می‌دهند. از دیگر امکانات کراکن می‌توان به ارائه امنیت بالا در ورود دومرحله‌ای و پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

گفتار پایانی

هنگام انتخاب بهترین برنامه خرید ارز دیجیتال باید گزینه­های موجود را بررسی و مقایسه کنید و به مواردی همچون کارمزدهای دریافتی، اسپردها، پشتیبانی از روش­های سپرده­گذاری و نقدینگی توجه نمایید. در این میان، قابل­توجه­ترین و مهم­ترین فاکتوری که تمام معامله­گران و سرمایه­گذاران باید آن را مد نظر قرار دهند، بحث امنیت برنامه است. عوامل مختلفی مانند مجوزها، ذخیره دارایی، بیمه و امنیت حساب کاربری می­توانند ایمن بودن یک برنامه را تضمین کنند. بهترین اپلیکیشن رمزنگاری باید در حوزه امنیت یک پشرو باشد و در عین حال، به صدور مجوز و ممیزی دقیق نیز بپردازد.

آکادمی بیت پین با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مهم به خصوص مقوله امنیت، امکان خرید بیش از 150 ارز دیجیتال را از طریق پلتفرم و اپلیکیشن اندروید و آی­اواس بیت پین فراهم آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT