اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

معرفی بهترین اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی و مکالمه ای شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

چه بخواهید به مکالمات خود گیرایی ببخشید یا مهارت های اجتماعی خود را تقویت کنید، این برنامه ها شما را پوشش می دهند. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی می پردازیم.

خرید گیفت کارت

معرفی بهترین اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

با این برنامه هایی که برای برانگیختن مکالمات جذاب طراحی شده اند، ارتباطات جدید ایجاد کنید و روابط فعلی خود را تقویت کنید. چه نیاز داشته باشید که بحث را از طریق تماس زوم (Zoom) شروع کنید یا  مهمانی شام خود را زنده کنید، معمولاً به شروع کنندگان مکالمه عالی نیاز است.

از یخ‌شکن‌ها (icebreaker) گرفته تا بحث‌های معنادار، این برنامه‌ها چیزی برای گپ زدن به شما می‌دهند. ممکن است یک دوستی جدید ایجاد کنید یا چیز جدیدی در مورد کسی که برای همیشه می شناسید بیاموزید.

اپلیکیشن Gather – Conversation Starter

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

از سؤالات سبک دلخواه تا بحث های فلسفی. دسته‌ها شامل سؤالاتی برای خانواده‌ها، بچه‌ها، زوج‌ها و دوستان می‌شوند تا بتوانید آنها را تنظیم کنید.

همچنین مجموعه گسترده‌ای از شروع ‌کننده‌های مکالمه برای رویدادهای خاص وجود دارد، چه در حال جشن گرفتن فارغ‌التحصیلی یا گپ زدن با باشگاه کتاب خود باشید. بخشی از سوالات کار پسند می تواند به شما در درک استعدادها و موانع همکارانتان کمک کند. این بخش همچنین یک منبع عالی برای سوالات سرگرم کننده یخ شکن (icebreaker) برای جلسات مجازی است.

برای افرادی که به تازگی ملاقات کرده اید، می توانید در مورد استعدادهای پنهان یا مشاغل رویایی آنها بپرسید. زوج ها می توانند در مورد داستان اولین قرار یا لباس های مورد علاقه خود صحبت کنند. همچنین بخشی از سوالات هرگز برای جمعیت بالای 18 سال وجود دارد که می تواند به یک مهمانی یا گردهمایی های دیگر جان بخشد. (چه کسی اعتراف می کند که از طریق تلفن شریک زندگی خود جاسوسی کرده است؟)

شما می توانید بیشتر برنامه را به صورت رایگان کاوش کنید، اما یک اشتراک امکان دسترسی به تمام سوالات را فراهم می کند.

Download: Gather – Conversation Starter for iOS (Free, subscription available)

اپلیکیشن TableTopics: The App

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

بر اساس بازی گفتگوی محبوب، برنامه TableTopics یخ شکن هایی (icebreakers) را برای جمع های خانوادگی، جلسات مجازی و واقعی، مهمانی های شام و اساساً هر رویداد دیگری ارائه می دهد. مضامین شامل فرهنگ پاپ گیک، غذا و آشپزی، داستان های سفر، و بسیاری موضوعات دیگر است. هر مبحث شامل یک پیش ‌نمایش رایگان برای درک سؤالات است و می‌توانید برای هر یک از آن‌ها کل عرشه را خریداری کنید.

بخش «چه کاری انجام می‌دهید» شامل سؤالاتی درباره موضوعاتی است که ممکن است در غیر این صورت به آنها نپردازید، مانند مریض بودن برای رهایی از تعهدات. در همین حال، عرشه مهمانی شام با صحبت در مورد اتومبیل های مورد علاقه یا معلمان محبوب گذشته شما، گفتگو را آغاز می کند.

برای افراد جوان‌تر، می‌توانید سؤالاتی بپرسید که به طور خاص برای کودکان یا نوجوانان طراحی شده است. از فرزندان خود بپرسید که چه چیزی باعث می شود در هنگام بیماری احساس بهتری داشته باشند، یا دریابید که کدام 5 غذا برای نوجوان شما منزجر کننده است.

همچنین می‌توانید به سؤالاتی که درباره فعالیت‌های فصلی، مانند کمپینگ یا پیک نیک طراحی شده‌اند، پاسخ دهید. (روش مورد علاقه شما برای پختن s’mores، کمی تفت داده شده یا سوخته چیست؟) همچنین مجموعه ای از سؤالات وجود دارد که به طور خاص برای باشگاه های کتاب طراحی شده اند تا جرقه گفتگو در مورد آخرین مطالب شما ایجاد شود.

چه در حال گپ زدن با مردم در زندگی واقعی باشید و چه از پیامک های توییتر خود نهایت استفاده را می کنید، این سوالات راهی فوق العاده برای شروع بحث های جدید است.

Download: TableTopics: The App for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن Longwalks: A Question Each Day

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

برنامه Longwalks که توسط Oprah توصیه شده است، هر روز یک سوال جدید ارائه می دهد که می توانید به صورت آنلاین یا حضوری به آن پاسخ دهید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید از یک انجمن آنلاین برای ایجاد ارتباطات جدید استفاده کنید، که آن را به یک پلتفرم عالی برای ملاقات با دوستان جدید تبدیل می کند.

هر روز با یک سوال غافلگیرکننده مواجه می شوید که باید به تنهایی پاسخ دهید. همچنین گزینه ای برای مشاهده نکات و دیدن آنچه که دیگران در جامعه نوشته اند وجود دارد. اگرچه سؤالات ساده به نظر می رسند، اما می توانند شما را تشویق کنند که قبل از پاسخ دادن متوقف شوید و فکر کنید. روزهای مختلف می توانند روی یک موضوع خاص تمرکز کنند. به عنوان مثال، شما در مورد آسیب پذیری چهارشنبه ها فکر می کنید. سؤالات روز بعد تا نیمه شب ظاهر نمی شوند، بنابراین همیشه جای تعجب دارد.

ممکن است سوالاتی در مورد چیزهایی که می خواهید در زندگی خود تغییر دهید، علایق و دلایل قدردانی از شما بپرسند.

ارائه پاسخ خود و دیدن اینکه اعضای جامعه چگونه واکنش نشان می دهند سرگرم کننده است زیرا واکنش های زیادی می تواند وجود داشته باشد. مردم با این پاسخ های کوتاه به سؤالات متفکرانه در مورد شغل، روابط، اهداف و آرزوهای خود صحبت می کنند.

علاوه بر سوالات روزانه، می‌توانید سایر کاربران را نیز دنبال کنید، به باشگاه‌ها بپیوندید و دوستان خود را نیز به عضویت دعوت کنید. به عنوان مثال، این باشگاه ها شامل گروه هایی برای معلمان، دوستداران کتاب، عکاسان و دانشجویان است.

در این زمان، استفاده از برنامه کاملاً رایگان است، بنابراین می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای وارد آن شوید و با جامعه ارتباط برقرار کنید.

Download: Longwalks: A Question Each Day for iOS | Android (Free)

اپلیکیشن Never Have I Ever: Party Game

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

با این بازی کلاسیک، که صدها سوالی را ارائه می دهد که هرگز فکر نمی کنید بپرسید، حقایق جدیدی در مورد دوستان خود بیاموزید. برای مثال، می‌توانید ببینید کدام دوستان در تلویزیون ظاهر شده‌اند یا از یک فیلم بد خارج شده‌اند.

این برنامه ساده به هر سوال دو پاسخ به شما می دهد: انجام شد یا هرگز. شما خیلی سریع سوالات را مرور می کنید. در بیشتر موارد، این یک راه فوق‌العاده برای زنده کردن هر جمعی است، درست مانند بهترین بازی‌های پارتی الکسا. در هر حال، شما چیزی خواهید داشت که ارزش بحث کردن را داشته باشد.

اگر ویژگی آمار را فعال کنید، می‌توانید ببینید که سایر کاربران برنامه چگونه رأی داده‌اند. برای مثال دیدن اینکه چند نفر دیگر نیز وارد یک در شیشه ای شده اند یا به شخص اشتباهی پیامک ارسال کرده اند، مایه اطمینان است.

شما می توانید به سوالات Normal و Party به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، اما بسته های Extreme و Couples نیاز به خرید یکباره دارند. همچنین، هنگام استفاده از نسخه رایگان برنامه، با تبلیغات مبارزه خواهید کرد، اما می توانید قبل از ظاهر شدن چندین سؤال از طریق آنها پاسخ دهید.

Download: Never Have I Ever: Party Game for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن Big Talk

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

با این برنامه که سؤالات جالب و باز ارائه می دهد، مکالمات معناداری را جرقه بزنید. عرشه های مختلف بر روی زمینه هایی مانند کار، مسافرت و خانواده تمرکز دارند. در مورد جایی که در یک سفر جاده ای حماسی تابستانی می روید، چیزهایی که از دوران کودکی دلتنگ می شوید و بسیاری از موضوعات جذاب دیگر صحبت کنید.

سؤالات هنری شما را تشویق می‌کند که در مورد چیزهایی فکر کنید که به خلاقیت شما کمک می‌کنند، در حالی که سؤالات مهمانی شامل مواردی است مانند اینکه اگر فرصتی برای شما به ارمغان بیاورد یا نه. حتی مجموعه‌ای از سؤالات شخصی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای تأمل در دوران کودکی خود استفاده کنید یا در مورد افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید فکر کنید.

این سوالات متفکرانه و باز برای الهام بخشیدن به مکالمات معنادار با هر کسی که دوست دارید بهتر بشناسید عالی هستند.

Download: Big Talk for iOS | Android (Subscription required, free questions available)

اپلیکیشن What Would You Choose? Rather 

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

اپلیکیشن تقویت مهارت های اجتماعی

با این برنامه که از بازی کلاسیک استفاده می کند و صدها سوال را به این ترکیب اضافه می کند، به مکالمات خود جان بخشید. آیا ترجیح می دهید ده حیوان خانگی داشته باشید یا اصلاً حیوان خانگی نداشته باشید؟ ماشین زمان دارید یا تله‌پورتر؟ گاهی اوقات احمقانه، اغلب تخیلی، سوالات به شما و دوستانتان فرصت زیادی برای بحث در کوتاه مدت می دهد.

این سوالات باعث می شود سناریوهای کاملاً جدیدی را در نظر بگیرید و سعی کنید بهترین تصمیم را بگیرید. مجموعه سوالات عادی برای استفاده در تبلیغات رایگان است، یا می‌توانید با خرید یکباره تبلیغات را حذف کنید. عرشه سوالات بزرگسالان نیز نیاز به خرید دارد.

Download: What Would You Choose? Rather for iOS (Free, in-app purchases available)

با برنامه‌هایی که باعث ایجاد مکالمه می‌شوند، فراتر از صحبت‌های کوچک بروید

چه با غریبه‌ها یا افرادی که برای همیشه می‌شناسید معاشرت داشته باشید، این برنامه‌ها به جریان داشتن مکالمات شما کمک می‌کنند.

سوالاتی بپرسید که الهام بخش ارتباطات عمیق هستند، یا با بازی های سوال احمقانه به مهمانی شادی بخشید. در هر صورت، همیشه چیزی برای صحبت کردن خواهید داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT