بهترین سایت های قالب ایمیل

معرفی بهترین سایت های قالب ایمیل برای مشاغل

زمان مطالعه 6 دقیقه

این قالب‌های ایمیل رایگان اطمینان حاصل می‌کنند که قوانین و قالب‌های ناگفته ایمیل‌های محل کار را رعایت کنید و در عین حال مودب و حرفه‌ای باشید. درواقع ایمیل یک ابزار ارتباطی ضروری در دفاتر مدرن است. استفاده از قالب‌های ایمیل باعث می‌شود در حین انتقال حرفه‌ای و مودبانه پیام، قوانین و قالب‌های ناگفته ایمیل‌های مربوط به محل کار را نیز رعایت کنید. در این مقاله به معرفی بهترین سایت های قالب ایمیل برای مشاغل می پردازیم.

بهترین سایت های قالب ایمیل

قطعا مکان‌های کاری مختلف معیارهای متفاوتی برای ظاهر ایمیل‌ها دارند: برخی رسمی و برخی غیررسمی هستند. اگر شما از یک نوع فرهنگ کاری هستید و قرار است برای گیرنده ای که به نوع دیگری از فرهنگ کاری عادت دارد ایمیلی ارسال کنید، ممکن است پیام شما به نحوی بی ادبانه یا غیرحرفه ای تفسیر شود. در طول سال‌ها، برخی از افراد بهترین نکات مرسوم مربوط به آداب ایمیل را جمع‌آوری کرده‌اند و آنها را به قالب های ثابت یا پاسخ‌های آماده تبدیل کرده‌اند. این سایت‌ها و برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند از این الگوها به صورت رایگان در Gmail یا هر برنامه ایمیل دیگری که انتخاب می‌کنید استفاده کنید.

سایت Art of Emails : ارائه دهنده ی بیش از 80 الگوی تجاری رایگان برای وظایف و نیازهای مختلف اداری

پلتفرم Art of Emails وب سایتی است که صرفاً به جمع آوری الگوهای ایمیل اثبات شده برای انواع مختلف وظایف و نیازهای اداری اختصاص دارد. همه ی این الگو ها به صورت رایگان در دسترس هستند و بر اساس هدف شما جمع آوری می شوند. به عنوان مثال، لیست فعلی این سایت شامل الگوهای ایمیل برای کارهایی مانند:

  • چگونه به مشتریان بالقوه و مشتریانی که از آخرین فعالیتشان زمان زیادی گذشته است، ایمیل ارسال کنیم
  • نحوه پیگیری و احیای سرنخ هایی که مدت زیادی از آن ها گذشته است
  • چگونه به خاطر تجربه ی بد مشتری ها عذرخواهی کنیم
  • نحوه پیگیری در زمینه ی پیشبرد فروش
  • چگونه سرمایه گذاران را برای افزایش شانس خود در دورهای بعدی جذب کنیم
  • نحوه ارائه ی پوشش مطبوعاتی و رسانه های کشور

هر هدف نام برده شده در بالا دارای چندین قالب مختلف است که به جزئیات بیشتری می پردازد. به عنوان مثال، در عذرخواهی برای تجارب بد مشتری، یاد می‌گیرید که چگونه با تدبیر به یک فحش آنلاین پاسخ دهید یا بین یک تجربه بد یا یک موضوع گسترده تر، تفاوت قائل شوید.

در این پلتفرم شما می توانید به سرعت هر قالبی را کپی کنید، آن را در سرویس گیرنده ایمیل خود قرار دهید و جزئیات مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید تمام قالب ها را به صورت بسته ای در فایل های PDF دانلود کنید.

سایت Starter Story :  ارائه دهنده ی الگوهای ایمیل برای یادگیری نحوه ی نه گفتن مودبانه اما به صورت محکم

بهترین سایت های قالب ایمیل

بهترین سایت های قالب ایمیل

به عنوان یک حرفه ای، یادگیری نحوه نه گفتن مودبانه اما محکم ضروری است. در غیر این صورت، شما در معرض خطر این هستید که مردم از کم رویی شما سوء استفاده کنند. گفتن این موضوع آسان تر از انجام دادن است، به خصوص اگر از مردم خوشرو هستید یا عموماً از اینکه دوست داشته نشوید، می ترسید. بنابراین دفعه بعد که در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، میتوانید از بسته ی عالی که توسط پلتفرم Starter Story مربوط به قالب های ایمیل گردآوری شده است، برای نه گفتن استفاده کنید.

31 قالب ارائه شده در این سایت از متخصصان ارتباطات حرفه‌ای مانند The Muse، Steve Jobs، Tim Ferris، James Clear، Office Ninjas و غیره تهیه شده است. می‌توانید به سرعت ایمیل‌ها را بر اساس افرادی که می‌خواهید به آنها نه بگویید فیلتر کنید: چت‌های تلفنی، افراد سخت‌گیر، سرمایه‌گذاران، رویدادهای اجتماعی، استخدام‌کنندگان، کار، مشتریان، جلسات، مصاحبه‌ها، فروشندگان و حتی قرار ملاقات ها.

می‌توانید هر ایمیلی را در جیمیل خود کپی و جای‌گذاری کنید تا فوراً از آن استفاده کنید. اگر از Pigeon for Gmail،Productive add-on for Gmail استفاده می کنید، می‌توانید همه ی الگوها را در پاسخ‌های آماده افزونه ی خود وارد کنید.

سایت  Networking Emails by Resume Worded : ارائه دهنده ی قالب های مربوط به پیگیری‌ها، تشکرها و راه‌های ارتباط با شبکه

بهترین سایت های قالب ایمیل

بهترین سایت های قالب ایمیل

پلتفرم Resume Worded، یکی از منابع مورد علاقه ی ما برای رزومه و جستجوی شغل، مجموعه ای از قالب های ایمیل را برای کمک به یافتن شغل گردآوری کرده است. اساساً، این قالب ها به پنج دسته با زیر مجموعه های بیشتر تقسیم می شوند:

ایمیل‌های بعدی: نحوه ی برقراری ارتباط مجدد با یک مخاطب قدیمی، نحوه ی پیگیری پس از درخواست شغل، و حتی نحوه ی پیگیری پس از دریافت نکردن پاسخ

مصاحبه های اطلاعاتی: چگونه می توان یک مصاحبه اطلاعاتی درخواست کرد که در آن دانش را از یک متخصص در زمینه ای که درخواست شغل می دهید، به دست آورید.

ایمیل‌های تشکر: نحوه ی ارسال تشکر پس از مصاحبه، نحوه ی مصاحبه‌های اطلاعاتی یا نحوه ی ارسال ایمیل به استخدام‌کنندگان

پیام های لینکدین: نحوه ی معرفی لینکدین، نحوه ی دستیابی به شغل یا نحوه ی درخواست توصیه در لینکدین

موارد دیگر: نحوه ی درخواست بازخورد، نحوه ی درخواست معرفی، نحوه ی معرفی خود و بسیاری موارد دیگر

هر یک از موارد فوق چندین قالب برای مطالعه ی شما دارند و می توانید به سادگی آنها را در ایمیل خود کپی کنید. هر الگو چند نکته را در نوار کناری ذکر می‌کند تا توضیح دهد که چرا به این شکل نوشته شده است و چگونه می‌توانید آن را برای خود بهبود داده یا سفارشی کنید. پلتفرم Resume Worded همچنین اطلاعات اضافی مانند بهترین بخش های موضوعی را برای استفاده بر اساس نرخ بیشترین پاسخ اضافه می کند.

سایت Templates Dover : ارائه دهنده ی بهترین قالب های ایمیل ها برای رد یا استخدام نامزدها

بهترین سایت های قالب ایمیل

بهترین سایت های قالب ایمیل

پلتفرم Dover ابزار کاری برای شرکت‌ها است تا نامزدها را پیدا کنند و بفهمند چه کسی را می‌خواهند استخدام کنند. طبیعتاً، این تیم با چندین شرکت برتر کار کرده است و از ایمیل‌هایی که مدیران استخدام کننده ی نخبگان ارسال می‌کنند، آگاه است. Dover این ایمیل ها را تجزیه و تحلیل کرده است تا چند الگو مناسب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

در حال حاضر، می‌توانید نمونه‌هایی از بهترین ایمیل‌های رد کردن (مجموعاً  36 مورد) و بهترین ایمیل‌های استخدام (در مجموع 20 مورد) را دریافت کنید. علاوه بر این، ایمیل هایی از Google، IKEA، Apple، Facebook، NASA، NPR، Y Combinator و غیره را خواهید یافت. این فایل‌ها به‌عنوان فایل‌های PDF در دسترس هستند، که وقتی آدرس ایمیل خود را به پلتفرم Dover بدهید، برای شما ایمیل می‌شود.

در این ایمیل‌ها موارد جالبی وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه یک مدیر استخدام خوب می‌تواند اطمینان حاصل کند که یک نامزد بالقوه احساس ارزشمندی می‌کند یا چگونه ضربه را در حالی که کسی را رد می‌کند کم کند تا احساس کند می‌تواند دوباره در آینده درخواست دهد. این قالب ها برخی از بهترین ابزارها برای مدیر بهتری بودن، هستند.

سایت Hunter Templates : ارائه دهنده ی قالب هایی برای ارسال ایمیل های سرد که پاسخ دریافت می کنند

بهترین سایت های قالب ایمیل

بهترین سایت های قالب ایمیل

سخت ترین نوع ایمیل تجاری برای نوشتن ایمیل سرد است. اگر گیرنده شما را نمی شناسد، چرا باید وقت روز خود را به شما بدهد؟ چگونه می خواهید آنها را به توجه محدودی که به شما می کنند علاقه مند کنید؟ اپلیکیشن ایمیل حرفه‌ای Hunter با مجموعه‌ای از قالب‌های ایمیل سرد آزمایش شده به صورت رایگان که درواقع پاسخ نیز دریافت کرده‌اند، در این امر به شما کمک می کند.

پلتفرمHunter  تعداد 266 قالب ایمیل سرد را در شش دسته ی کلی ارائه می دهد: فروش، پیگیری، سئو، استخدام، شبکه و بازاریابی. می‌توانید قالب‌ها را بر اساس ارتباط یا تازگی مرتب کنید و با کلیک کردن روی برچسب‌های زیر هر ایمیل به زیر شاخه‌های بیشتری بروید. برای استفاده از قالب های آماده ی ایمیل، کافی است آن را در بخش نوشتن ایمیل خود کپی و جایگذاری کنید.

در جایی که اکثر الگوهای دیگر فقط نشانگری مانند (خودت را معرفی کن) ارائه می‌کنند، پلتفرم Hunter به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های نمونه را ببینید. این یک ویژگی کوچک اما مفید است که ببینید یک ایمیل موفق چگونه به نظر می رسد و سپس آن را با داده ها و موارد مد نظر خود سفارشی کنید.

هوش مصنوعی آینده قالب های ایمیل است

بین این پنج سایت، می‌توانید قالب‌های ایمیل را برای هر موقعیت حرفه‌ای یا محل کار پیدا کنید. همچنین این ایده ی خوبی است که این الگوها را به عنوان پاسخ های آماده در سرویس گیرنده ی ایمیل خود ذخیره کنید تا در آینده در اختیار خود داشته باشید.

اما در مورد آینده، ممکن است نیازی نباشد که برای مدت طولانی از این الگوها استفاده کنید. قطعا ابزارهای بیشتر و هوش مصنوعی پیشرفته تر در زمینه ی ایمیل، کاربران را در نحوه ی نوشتن پیام های مؤثر راهنمایی می کنند. در حالی که در حال حاضر این موارد همه برنامه‌های پولی هستند که برای شرکت‌های ارائه دهنده ی آن ها منطقی‌تر هستند، آن روز، دور نیست که Gmail و Outlook این ویژگی‌ها را در خود بگنجانند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT