پلاگین های بهینه سازی سرعت

معرفی بهترین پلاگین های بهینه سازی سرعت سایت های وردپرس

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر سایت وردپرس شما کند کار می کند، یک افزونه بهینه سازی سرعت می تواند شرایط را برای بازدیدکنندگان شما بهبود بخشد. اما کدام بهترین است؟ در این مقاله به معرفی بهترین پلاگین های بهینه سازی سرعت سایت های وردپرس می پردازیم.

خرید پلاگین با پی پال

پلاگین های بهینه سازی سرعت سایت های وردپرس

یک تجربه مرور وب روان به سرعت و عملکرد وب سایت ها بستگی دارد. اگر مشتاقانه منتظر ارائه یک تجربه وب گردی عالی به بازدیدکنندگان وب سایت خود هستید، باید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. حداقل، شما باید صفحات وب بدون تاخیر را به آنها ارائه دهید.

تنظیم دستی در سراسر وب سایت به ندرت بسیار خسته کننده و وقت گیر است. از این رو، افزونه های وردپرسی وجود دارند که سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس شما را بهینه می کنند. در اینجا، تنها چیزی که نیاز دارید نصب آنهاست. بعداً، افزونه های وردپرس بقیه کارها را برای شما انجام خواهند داد.

خرید پلاگین با ویزا و مستر 

چندین افزونه بهینه سازی سرعت وردپرس در دسترس است که هر کدام ویژگی های مهم خود را دارند. تشخیص مناسب ترین افزونه بهینه سازی سرعت وردپرس برای وب سایت وردپرس شما تا حدودی مشکل است.

برای کمک به شما در انتخاب، در اینجا چیزی است که ما معتقدیم هشت بهترین افزونه بهینه سازی سرعت وردپرس است.

پلاگین  WP Rocket

WP Rocket برخی از ویژگی‌های مهم مانند ذخیره‌سازی صفحه، کش مرورگر، بارگذاری پیش‌ بارگذاری حافظه پنهان، فشرده‌سازی Gzip و بسیاری دیگر از راه‌حل‌های بهینه‌سازی سرعت ضروری را ارائه می‌دهد.

با WP Rocket، پشتیبانی از CDN، واکشی اولیه DNS، بارگذاری کند(تنبل،lazy )تصویر، کوچک‌سازی کد، بهینه‌سازی پایگاه داده، کد تجزیه و تحلیل گوگل هاست، و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برای بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت وردپرس خود را دریافت می‌کنید.

مهمتر از همه، WP Rocket یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند دارد. اگر به دنبال یک پلاگین بهینه سازی سرعت وردپرس پایدار و در عین حال ساده هستید، WP Rocket یکی از آنهاست.

ویژگی های کلیدی WP Rocket:

. رابط کاربر پسند

. بهینه سازی کش

. بهینه سازی پایگاه داده

. فشرده سازی Gzip

. Lady (مادام) بارگذاری تصاویر و ویدیوها

. کوچک سازی کد (HTML، CSS، جاوا اسکریپت)

. کنترل API ضربان قلب

پلاگین Perfmatters

پلاگین های بهینه سازی سرعت

پلاگین های بهینه سازی سرعت

اگر می‌خواهید از شر تمام فایل‌های سیستم وردپرس استفاده نشده خلاص شوید، مقداری بار ناخواسته را از سیستم کاهش دهید و هسته را تقویت کنید، Perfmatters بهترین افزونه بهینه‌سازی سرعت وردپرس برای شماست.

Perfmatters عمیقاً در سیستم اصلی وردپرس شما فرو می رود و از اختلال در سرعت وب سایت شما توسط ویژگی های وردپرس جلوگیری می کند. (چیزهایی مانند رشته های پرس و جو، ویرایش های پست، ایموجی ها، اسکریپت های مختلف، جاسازی ها و سایر فایل های سیستمی استفاده نشده.)

علاوه بر شکل دادن به وردپرس، Perfmatters یک مدیر اسکریپت اختصاصی پیشرفته را برای کنترل اسکریپت ها به شما ارائه می دهد. همچنین بر بهینه‌سازی پایگاه داده، بارگذاری کندتنبل (تنبل،lazy) برای تصاویر و ویدیوها، ادغام و سفارشی‌سازی CDN، و بهینه‌سازی یا غیرفعال کردن API ضربان قلب برای سرعت بخشیدن به وب‌سایت وردپرس شما نظارت می‌کند.

قابل ذکر است که Perfmatters با هیچ افزونه بهینه سازی کش وردپرس دیگر در تضاد نیست. بنابراین، می توانید از آن دست در دست سایر افزونه های بهینه سازی سرعت وردپرس استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی Perfmatters:

. رشته های پرس و جو، جاسازی ها، ایموجی ها، داشیکن ها و غیره را غیرفعال کنید.

. مدیر اسکریپت پیشرفته

. بهینه سازی پایگاه داده

. مدیر اسکریپت

. اسکریپت ها، ویجت ها، استایل ها ووکامرس را غیرفعال کنید

. بارگذاری کند (تنبل) (تصاویر، فیلم ها)

. پینگ ‌بک‌های خود، فونت‌های Google و نقشه‌ها را غیرفعال کنید

پلاگین Autoptimize

Autoptimize یک افزونه بهینه سازی سرعت وردپرس freemium است که در کوچک سازی کد تخصص دارد. این بار کد روی وب سایت شما را به حداقل می رساند و اسکریپت ها و سبک های کش را بدون به خطر انداختن هیچ ویژگی جمع آوری می کند.

به غیر از کوچک‌سازی کد، می‌توانید تصاویر، فونت‌های گوگل، بارگذاری کند (تنبل) تصویر و بسیاری ویژگی‌های دیگر را نیز بهینه کنید. همچنین نوع خاصی از بهینه سازی را برای طرف سرور و مشتری ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید یک گزارش قبل و بعد از آن برای مقایسه تغییر در سرعت وب سایت دریافت کنید.

بهینه سازی خودکار ویژگی های کلیدی:

. اسکریپت کش، سبک و کوچک سازی کد

CSS. بحرانی درون خطی

. جاوا اسکریپت غیر انباشته غیرهمگام

. بارگذاری و بهینه سازی کند (تنبل) تصویر

. ایموجی وردپرس را حذف کنید

. کش سمت سرور و سمت سرویس گیرنده

. مقایسه پیش گزارش، پس گزارش

پلاگین W3 Total Cache

پلاگین های بهینه سازی سرعت

پلاگین های بهینه سازی سرعت

اگر به دنبال یک افزونه بهینه سازی سرعت وردپرس پرکاربرد و قابل اعتماد هستید، کش W3 Total همان است.

W3 Total Cache دارای برخی از ویژگی های ضروری برای افزایش سرعت وب سایت های وردپرس است. اینها شامل حافظه پنهان پایگاه داده، کش مرورگر، حافظه پنهان موبایل، بارگذاری کند (تنبل)، کوچک سازی کد، خدمات CDN، و ذخیره سازی API Rest WordPress و غیره است.

قبل از استفاده از W3 Total Cache، توجه داشته باشید که این یک افزونه پیچیده با تنظیمات پیشرفته است. در بیشتر موارد می توانید به پیش فرض های از پیش تعیین شده پایبند باشید و گزینه های پیشرفته را برای متخصص سرور خود بگذارید.

ویژگی های کلیدی W3 Total Cache:

. ذخیره چندگانه (مرورگر، پایگاه داده، موبایل، قطعات، رشته های پرس و جو، حافظه)

. یکپارچه سازی و تحویل کامل CDN سایت

. کوچک سازی (HTML، CSS. جاوا اسکریپت)

. بهبود عملکرد سایت 10 برابر

. عملکرد سرور با ترافیک بالا

. سازگار با انواع هاستینگ ها

. پسوند فریمورک Cloudflare

پلاگین NitroPack 

پلاگین های بهینه سازی سرعت

پلاگین های بهینه سازی سرعت

NitroPack یک افزونه بهینه سازی سرعت همه در یک برای وب سایت وردپرس شما است. دارای ویژگی های متعددی برای حل تقریباً هر مشکلی است تا سرعت وب سایت وردپرس شما را افزایش دهد.

این افزونه دارای یک سیستم کش بسیار پیشرفته است که به طور خودکار باطل کردن (invalidation) حافظه پنهان و گرم کردن (warmup) حافظه پنهان را فعال می کند تا بارهای ترافیکی بالاتر را به راحتی مدیریت کند. پس از نصب و پیکربندی، NitroPack به طور خودکار سیستم وردپرس شما را تنظیم می کند.

با شروع مدیریت کش پیشرفته، شما همچنین انواع فشرده سازی و کوچک سازی کد (HTML، CSS، JS)، بهینه سازی تصویر، بارگذاری کند (تنبل) تصویر، پشتیبانی CDN، واکشی اولیه DNS، سازگاری وب سایت تجارت الکترونیک و موارد دیگر را دریافت می کنید.

ویژگی های کلیدی NitroPack:

. عدم اعتبار کش خودکار

. فشرده سازی و کوچک سازی کد (HTML، CSS، JS)

. گرم کردن (warmup) کش

Amazon CloudFront CDN.

. سازگاری با تجارت الکترونیک

. فشرده سازی Gzip & Brotli

. بهینه سازی رندر فونت

پلاگین WP Super Cache

سازندگان وردپرس Automatic این افزونه شگفت انگیز بهینه سازی سرعت وردپرس را با همگام سازی قوی با سیستم اصلی وردپرس طراحی کردند. از آنجایی که هر دو سیستم از یک خالق سرچشمه می گیرند، اتحاد بین آنها استثنایی است.

به طور قابل توجهی، WP Super Cache دارای سه سیستم کش مختلف Expert، Simple و WP-Cache است تا با مدیریت دقیق، شرایط مختلف ترافیک را مدیریت کند.

با شروع مدیریت پیشرفته کش، WP Super Cache ویژگی های بهینه سازی سرعت وردپرس مرتبط دیگری مانند پشتیبانی CDN، فشرده سازی Gzip و جمع آوری زباله را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های کلیدی WP Super Cache:

. ذخیره سازی Mod_rewrite

. کش سفارشی

. پیش بارگیری کش

. فایل های HTML ایستا

. مجموعه بی ارزش (Garbage)

. ادغام CDN

. فشرده سازی Gzip

پلاگین WP Fastest Cache 

WP Fastest Cache یک افزونه مدیریت کش وردپرس است که رندر صفحات را به طور مکرر متوقف می کند تا RAM و CPU را از استفاده اضافی رها کند. از این رو، بارگذاری صفحه در سیستم کاهش می یابد و عملکرد وب سایت روان تری را دریافت می کنید.

برخلاف سایر افزونه های بهینه سازی سرعت وردپرس، WP Fastest Cache به جای بارگیری مکرر همان صفحه برای ذخیره منابع وب سایت، یک صفحه HTML ثابت برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. در کنار آن، تمام فایل های کش مربوط به یک صفحه منتشر شده را پاک می کند.

با WP Fastest Cache، شما همچنین مینیفیکیشن پیشرفته (HTML، CSS، JS)، بهینه سازی تصویر، یکپارچه سازی CDN، و استاد مدیریت کش را دریافت می کنید.

ویژگی های کلیدی WP Fastest Cache:

. پیش بارگیری کش صفحه

. ذخیره ویجت

. لاگ های کش

. پشتیبانی از CDN

. پاکسازی پایگاه داده

. بارگذاری و بهینه سازی کند (تنبل) تصویر

. پشتیبانی از Cloudflare

پلاگین WP-Optimize – پاکسازی، فشرده سازی، کش

پلاگین های بهینه سازی سرعت

پلاگین های بهینه سازی سرعت

WP-Optimize یک افزونه قوی بهینه سازی سرعت وردپرس است که عملکرد پایگاه داده شما را به حداکثر می رساند.

این افزونه کنترل جداول جداگانه در پایگاه داده وردپرس شما را ارائه می دهد. از این رو می‌توانید فایل‌های باقی‌مانده از پلاگین‌های مختلف یا افزونه‌های حذف شده را بررسی کنید و آنها را پاک کنید تا پایگاه داده خود را ساده کنید.

در کنار عملکرد و بهینه‌سازی، WP-Optimize شامل ویژگی‌های منظم بهینه‌سازی سرعت وردپرس مانند بارگذاری تصویر کند (تنبل)، فشرده‌سازی Gzip، فشرده‌سازی تصویر، حذف حافظه پنهان، حافظه پنهان مخصوص دستگاه و موارد دیگر برای سرعت بخشیدن به سایر عملکردهای وب‌سایت وردپرس شما است.

ویژگی های کلیدی WP-Optimize:

. MySQL را یکپارچه سازی کنید

. پاکسازی پایگاه داده برنامه ریزی شده

. پاک کردن جداول پایگاه داده

. تمیز کردن کش پیشرفته

. تصاویر بارگذاری کند (تنبل،Lazy)

. فشرده سازی تصویر

. فشرده سازی Gzip

از چند پلاگین بهینه سازی سرعت وردپرس باید استفاده کنید؟

اکثر افزونه های بهینه سازی سرعت وردپرس یا با کش کردن، عملکرد پایگاه داده، CDN یا عملکرد کلی بهبود یافته سر و کار دارند. اما برای اینکه از سیستم وردپرس خود بهترین استفاده را ببرید، ممکن است مجبور باشید افزونه های خاصی را نصب کنید.

با این حال، نصب بهینه سازی سرعت چندگانه به انتظارات، خواسته ها و عمدتاً به نوع وب سایت وردپرس شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که همه افزونه‌ها نمی‌توانند در کنار هم بدون درگیری کار کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT