سایت Artwork Archive

معرفی سایت Artwork Archive برای مدیریت کسب و کار هنری آنلاین 

زمان مطالعه 6 دقیقه

سایت Artwork Archive یک پلت فرم مدیریتی است که به شما این امکان را می دهد تا تمام جنبه های کسب و کار هنری خود را در یک مکان مدیریت کنید. در مقاله کارهایی که می توانید با آن انجام دهید را شرح خواهیم داد.

فرصت‌های خوب برای هنرمندان دائماً در حال رشد هستند تا خلق و فروش آثار هنری را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند. مخصوصا دنیای دیجیتال به‌ویژه در طول چند سال اخیر چیزهای زیادی را ارائه کرده است که در پلتفرم‌هایی مانند Artwork Archive به اوج خود رسیده است.

بیایید بدانیم این سرویس آنلاین چیست و شما به عنوان یک هنرمند با آن چه کارهایی می توانید انجام دهید. اگر می خواهید تجارت هنری خود را ارتقا دهید، Artwork Archive یک دارایی قدرتمند برای شما خواهد بود.

سایت Artwork Archive

Artwork Archive یک پلتفرم مدیریت آنلاین برای مشاغل هنری است. با خرید اشتراک در این سرویس می توانید یک انبار دیجیتال، گالری و فروشگاه را در یک مکان به داشته باشید.

شما می توانید تصاویر و جزئیات کار خود را در اینجا جمع آوری کنید، از نقاشی و چاپ گرفته تا مجسمه هایی که ساخته اید. مردم می توانند آثار شما را مشاهده کنند، از نمایشگاه های پخش زنده مطلع شوند یا فقط با شما آشنا شوند.

Artwork Archive همچنین می‌تواند فروش، زمان‌بندی، مخاطبین، گزارش‌ها و موارد دیگر را نیز سازماندهی کند. اگر هنرمند هستید، روند کار شما از یک پلتفرم کارآمد مانند این پلتفرم چیزهای زیادی به دست خواهد آورد. هر فرد حرفه ای در تجارت هنری می تواند به خوبی از این پلتفرم استفاده کند.

در اینجا به معرفی کارکردها و ویژگی های اساسی این سرویس می پردازیم که می تواند به شما در سازماندهی زندگی و کار خود به عنوان یک هنرمند کمک کند.

کار هنری خود را آپلود کنید

پس از ثبت نام و دسترسی به نمایه ی کاربری خود در این پلتفرم، تب Artwork را انتخاب کنید که چندین گزینه را برای شما باز می کند. ابتدا، می توانید تک تک قطعات و نسخه های اصلی هنر خود را آپلود کنید.

هر دو بخش New Piece و New Edition در صفحات مربوطه خود فرم هایی را باز می کنند که باید آنها را با اطلاعات اثر هنری خود، از جمله عنوان، توضیحات، ابعاد، تاریخ ساخت و قیمت پر کنید.

سایت Artwork Archive

سایت Artwork Archive

هرچه جزئیات بیشتری اضافه کنید، بهتر می توانید بخش خود را سازماندهی و ارائه دهید. مانند تمام پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری هنر دیجیتال آنلاین، Artwork Archive آثار شما را نمایش می‌دهد، اما هدف آن کمک به مدیریت کسب‌وکار شما و متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید هنر شما است.

هر اثر هنری را که اضافه می‌کنید می‌توانید جزییات بیشتری را ویرایش کنید، البته همچنین می‌توانید مستقیماً آن را بفروشید، اهدا کنید یا هدیه دهید. علاوه بر این، می‌توانید آن را کپی کنید و جزئیاتی درباره مکان آن ارائه دهید، تا مخاطبین بدانند که از کجا آمده است یا مثلاً می‌توانند آن را در یک نمایشگاه مشاهده کنند.

هنر خود را سازماندهی کنید

در زیر مجموعه ی پلتفرم Artwork، گزینه ایجاد مجموعه‌ای از آثار خود را خواهید یافت. این یک راه ساده برای مرتب کردن بخش شما است.

شما همچنین می توانید نحوه ی اجراها و کپی های آثار خود را پیگیری کنید. برای مثال، هر بار که شخصی سفارشی می دهد،می توانید تمام جزئیات را در این فرم ها ذخیره کنید، بنابراین همیشه می دانید که از نظر ذخیره سازی، مالی، قطعات محبوب و غیره در کجا قرار دارید و از کجا بایستی شروع کنید.

سایت Artwork Archive

سایت Artwork Archive

آخرین ویژگی خاص برای سازماندهی آثار هنری، و همچنین خدمات مشتریان و تبلیغات، اتاق‌های خصوصی Artwork است. از این بخش می توانید افراد را به تماشای خصوصی کار خود دعوت کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که چه چیزی نمایش داده شود، بازدیدکنندگان مجاز به انجام چه کاری هستند و آیا تمایل دارید رمز عبور اضافه شود یا خیر. پس از آن کافی است تنها لینک را با هر کسی که مد نظرتان است به اشتراک بگذارید. حتی می توانید از آن در استراتژی رسانه های اجتماعی برند خود نیز استفاده نمایید.

مخاطب ایجاد کنید

به لطف ویژگی‌های بازاریابی متفاوت در Artwork Archive، این پلتفرم مکان خوبی برای دوست‌یابی و ذخیره جزئیات آنها است. شما می توانید از تب Contacts، روی New Contact کلیک کنید تا به فرم لازم دسترسی پیدا کنید.

در این بخش شما می توانید با اطلاعاتی که می خواهید فرم را پر کنید، از جمله انجمن های شخصی و همچنین پیوندهای مربوط به رسانه های اجتماعی. در این بخش هم هر چه جزئیات بیشتری داشته باشید، کارآمدی سوابق شما بیشتر خواهد بود.

سایت Artwork Archive

سایت Artwork Archive

برای شروع در این بخش می توانید لیست مخاطبین خود را بر اساس نوع رابطه، مکان و گروه های مختلف فیلتر کنید. در این بخش می توانید مشتریان، همکاران، دوستان و سایر مخاطبین خود در گروه ها را به خوبی سازماندهی کنید.

همانطور که شبکه ی شما رشد می کند، می توانید گزارش هایی را در قالب های مختلف توسط این پلتفرم ایجاد کنید، همچنین برچسب های آدرس را می توانید  دانلود کنید تا آنها را روی آثار هنری که قصد دارید از طریق پست ارسال کنید بچسبانید. این پلتفرم برای پیشبرد اهداف هنرمندان تقریباً به همه چیز فکر کرده است.

فروش خود را مدیریت کنید

مزیت اصلی Artwork Archive امکان استفاده از آن برای تجارت به صورت الکترونیک است. البته که شما می توانید فقط با ابزارهای فروش Shopify کار کنید اما انتخاب یک سرویس متناسب با هنرمندان می تواند سود بیشتری برای شما داشته باشد.

برای اولین بار، شما قادر خواهید بود بخش فروش خود و تقریباً هر بخش دیگر از تجارت خود را از یک پلتفرم حرفه ای و قدرتمند مدیریت کنید. در این بخش، شما ویژگی های فردی دارید که با استفاده از آن ها می توانید برای نظم دادن به همه چیز از آن ها کمک بگیرید.

اولین چیزی که در بخش درآمد باید بررسی شود، تب درآمد/هزینه است و دکمه مربوط به این آیتم جدید است که فروش، هزینه یا سایر درآمدها مانند حق امتیاز، حق اشتراک یا کمک های بلاعوض را آغاز می کند.

سایت Artwork Archive

سایت Artwork Archive

شما می توانید فرم را با منبع درآمد یا هزینه خود، مخاطب طرف معامله، مبلغ در حال مبادله و هر جزئیات مهم دیگری پر کنید.

از قسمت فاکتورها می توانید صورتحساب های جدید ایجاد و ارسال کنید، PayPal را  در بخش خود راه اندازی کنید و درخواست های خرید خود را مشاهده کنید. بخش فروش / کمک‌های مالی ، ثبت سوابق اضافی را ارائه می‌دهد، در نتیجه هرگز در مورد امور مالی خود در سردرگمی قرار نگیرید.

نقد درآمد ارزی

تجارت هنری خود را دنبال کنید

سایر ابزارهایی که باید هنگام مدیریت کسب و کار هنری خود در نظر داشته باشید، بخش های مکان‌ها، نمایشگاه‌ها و زمان‌بندی هستند. این بخش ها رویدادها، تاریخ ها، حرکات و لیست کارهای شما را ردیابی می کنند.

از دست ندادن فرصت های کار و دستاوردها مهم است، اما یادگیری حقایق ارزشمند در مورد عملکرد خودتان نیز مهم است. اینجاست که بخش های Reports/Docs و Insights مفید هستند.

تمام رکوردها و اسنادی که در مورد مخاطبین، موجودی، نمایشگاه ها، نمونه کارها و موارد دیگر ایجاد می کنید، در اولین بخش ذکر شده در بالا قرار خواهند گرفت، بخشی که می توانید به راحتی آنها را بخوانید و هر اطلاعاتی را که نیاز دارید استخراج کنید.

سایت Artwork Archive

سایت Artwork Archive

بخش دوم شامل ثبت سوابق هوشمند Artwork Archive است. بخش Insights تمام داده‌هایی را که در سرتاسر کسب‌وکارتان جمع‌آوری می‌کنید، جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به روش‌های مفیدی ارائه می‌کند، هم بر روی نقشه جهانی و چه به شکل شکل‌ها و اینفوگرافیک‌ها.

سپس می‌توانید تأثیر هنرهای خود را مقایسه کنید، یاد بگیرید که در کجا کم و بیش موفق هستید و استراتژی‌هایی برای تغییر آمار کسب‌وکارتان برای بهتر شدن ارائه دهید.

کسب و کار هنری خود را روی نقشه قرار دهید

وقتی نوبت به مدیریت کسب و کار آنلاین برای هنرمندان می‌رسد، Artwork Archive ابزارها و فرصت‌های فراوانی را برای جابجایی مرزهای دامنه ی هنر شما ارائه می‌دهد. از ویژگی های بایگانی، ردیابی، معاشرت و مالی آن نهایت استفاده را ببرید تا شاهد شکوفایی حضور حرفه ای خود در بازار آنلاین باشید.

با این حال، شما هنوز هم باید سخت کار کنید تا مخاطب مشتاق برای هنر خود بسازید. Artwork Archive دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که می‌تواند به جذب هنردوستان کمک کند، اما دیگر پلتفرم‌ها و روش‌هایی را که می‌توانند به هنر شما نور بتابانند و با عث دیده شدن آن شوند را نادیده نگیرید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT