معرفی سایت Gamivo و خرید لایسنس بازی

معرفی سایت Gamivo و خرید لایسنس بازی با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای هر کسی که علاقه به بازی های ویدیویی دارد، خرید لایسنس بازی یک چالش است. چرا که برخی بازی ها بدون لایسنس دسترسی به برخی قسمت های بازی را محدود می کنند. از طرفی خرید لایسنس با استفاده از کارت های بانکی ایران امکان پذیر نیست. اما با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی اول پرداخت عبور از این چالش ساده تر می گردد. به علاوه در این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از ارزان ترین سایت های خرید لایسنس بازی و سایت Gamivo آشنا شوید.

خرید لایسنس بازی

برای خرید بازی اوریجینال باید لایسنس آن را تهیه کنید. سایت های زیادی هستند که لایسنس بازی عرضه می کنند. از جمله این سایت ها می توان سایت استیم و سایت اوریجین و وب سایت رسمی پلی استیشن را نام برد. اما همان طور که احتمالاً اطلاع دارید، خرید لایسنس بازی از این سایت ها قیمت بالایی دارد. اما سایت خارجی معتبری وجود دارد که لایسنس بازی و نرم افزار مختلف را با قمیت خیلی مناسب تر عرضه می کند.

سایت Gamivo پلتفرم دانلود بازی و نرم افزار اوریجینال است. این سایت خرید لایسنس بازی و نرم افزار با قیمت ارزان را بسیار ساده تر کرده. سایت های steam ، origin یا سایت پلی استیشن بازی ها را با قیمت اصلی عرضه می کنند. اما لایسنس های عرضه روی Gamivo تخفیف دارند. برای آشنایی بیشتر و بررسی سایت Gamivo همراه ما باشید.

برای مثال لایسنس فیفا ۲۰ که جدیدترین سری بازی های فیفا است که اخیراً منتشر شده، در حال حاضر در Gamivo با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

معرفی سایت Gamivo و خرید لایسنس بازی
معرفی سایت Gamivo و خرید لایسنس بازی

معرفی سایت Gamivo

Gamivo.com یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی بازی و نرم افزار است. این سایت با سرعت چشم گیری در بازار رشد کرد. این سایت در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده و در این مدت توانسته رشد خوبی در رتبه الکسا نیز داشته باشد.

محصولات ارائه شده در سایت بر اساس درخواست مشتریان هستند. برای ارسال درخواست خود به پشتیبانی سایت gamivo باید به حساب کاربری خود در سایت وارد شده و از طریق ارسال تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید. کار کردن با سایت Gamivo ساده است. اما همان طور که گفته شد، این سایت یک فروشگاه اینترنتی است. پس فروشندگان زیادی روی این سایت محصولات دیجیتال خود را عرضه می کنند. در نتیجه هنگام خرید از یک فروشنده باید به دو نکته دقت نمایید:

  • تعداد محصولات فروخته شده
  • امتیاز فروشنده در سایت

خرید بازی اوریجینال از gamivo

برای خرید لایسنس بازی از سایت gamivo می توانید در سایت اول پرداخت و در بخش پرداخت در سایت خارجی درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان درخواست شما را بررسی می کنند و در صورت امکان انجام خواهد شد. در غیر این صورت وجه شما طی یک الی ۳ روز کاری به شما برگردانده خواهد شد. روش دیگر برای خرید محصولات gamivo استفاده از یک کردیت کارت خارجی مثل ویزا کارت یا مسترکارت می باشد.

در gamivo علاوه بر امکان خرید لایسنس بازی و نرم افزار، امکان خرید های درون بازی نیز هست. برای مثال خرید کوین یا ابزار و هیرو از بازی ها از این سایت امکان پذیر است. محصولات ارائه شده در gamivo مناسب برای کنسول های ایکس باکس (Xbox) ، پلی استیشن (PS4) و همچنین سیستم های کامپیوتر می باشد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT