خرید نرم افزار ScreenshotMonitor

معرفی و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor در سایت اول پرداخت

زمان مطالعه 10 دقیقه

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و همچنین گسترش روز افزون اینترنت، یادگیری و استفاده از فناوری های روز دنیا به بخشی از زندگی هر فرد تبدیل شده‌اند.

در واقع ما برای آن که بتوانیم در زمینه های مختلف زندگی خود مانند کار، تحصیلات، تجربه ای آسان تر و سریع تری داشته باشیم؛ باید با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شویم و از آن‌ها در زندگی استفاده کنیم.

همچنین از آنجا که این روزها اغلب کسب و کارها از راه دور و به عبارتی از منزل و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، پلتفرم ها و ابزار بسیاری برای افزایش بازدهی تیمی و بالا بردن بهره وری افراد مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این ابزارها در خارج از ایران بسیار رایج است و کاربران با استفاده از آن‌ها می توانند به راحتی کسب و کار خود را مدیریت کرده و بازدهی خود را بالا ببرند.

سایت اول پرداخت به عنوان یکی از معتبرترین سرویس های پرداخت بین المللی در ایران، به منظور افزایش بهره وری کاربران در محیط های کاری اقدام به ارائه خدماتی در زمینه پرداخت ها و ثبت نام نرم افزارهای کاربردی کرده است.

یکی از نرم افزارهای که می توانید از طریق سایت اول پرداخت در آن ثبت نام نمایید، پلتفرم اسکرین شات مانیتور (ScreenshotMonitor) می باشد که در خارج از ایران کاربران بسیاری از آن برای مدیریت مجموعه کار و گروه خود استفاده می کنند.

اگر شما نیز کسب و کاری اینترنتی دارید و یا باید از راه دور مجموعه کار خود را مدیریت کنید، باید این مژده را به شما بدهیم که سایت اول پرداخت خدمات پرداخت در سایت ScreenshotMonitor و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor را برای شما فراهم آورده است و شما این فرصت را دارید تا تنها با یک کلیک به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

در ادامه قصد داریم تا به طور کامل دلایل خرید نرم افزار ScreenshotMonitor و پرداخت در سایت ScreenshotMonitor بپردازیم، در ادامه همراه اول پرداخت باشید.

هدف از به کارگیری و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor چیست؟

هدف از به کارگیری و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor چیست؟

هدف از به کارگیری و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor چیست؟

با خرید نرم افزار ScreenshotMonitor و تهیه آن از طریق سایت اول پرداخت می توانید نسخه کامل و بهینه این نرم افزار را در اختیار بگیرید و با استفاده از آن بهره وری گروه کاری خود را بالا ببرید.

خوب است بدانید که برای تهیه این نرم افزار کاربردی نیاز دارید تا مبلغی را برای پرداخت در سایت ScreenshotMonitor در نظر بگیرید. هزینه ای که بابت خرید نرم افزار اسکرین شات مانیتور از شما دریافت می شود، هزینه بالایی نخواهد بود؛ با این وجود به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، کاربران ایرانی این فرصت را ندارند تا به طور مستقیم اقدام به تهیه این نرم افزار کنند.

خرید نرم افزار ScreenshotMonitor تنها با استفاده از سرویس های پرداخت بین المللی مانند ویزا کارت، مستر کارت و یا پی پال امکان پذیر است و این سرویس های پرداخت در کشور ایران خدمات دهی نداشته و قابل استفاده نمی باشند. اما نگران نباشید! سایت اول پرداخت اینجاست تا با پشتیبانی از تمامی خدمات مربوط به پرداخت در سایت ScreenshotMonitor و خرید نرم افزار ScreenshotMonitor این نرم افزار را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

با استفاده از سرویس پرداخت بین المللی سایت اول پرداخت این فرصت را دارید تا بدون دغدغه نرم افزار اسکرین شات مانیتور را در اختیار بگیرید و به راحتی کارهای گروهی خود را پیگیری نمایید. در ادامه همراه اول پرداخت باشید تا با مزایای استفاده از این نرم افزار بیشتر آشنا شویم.

• زمان بندی و وظایف گروه خود را از راه دور پیگیری کنید

گروه هایی که فعالیت آن‌ها از راه دور انجام می شود و روند کار آن‌ها نیاز به تایم بندی مناسب و پیگیری مداوم دارد، این فرصت را دارند تا زمانی که از خانه خود مشغول انجام کار هستند، توسط مدیران خود پیگیری شوند.

خرید نرم افزار ScreenshotMonitor برای بهبود کار تیمی شما می‌تواند یک قدم بزرگ به حساب بیاید؛ با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند زمانی که شروع به کار می کنند برنامه را باز کرده و تا زمانی که این برنامه را متوقف می کنند، تحت پیگیری‌های مدیران خود توسط اسکرین شات هایی که توسط برنامه در زمان‌بندی‌های مختلف گرفته می شود، قرار بگیرند.

این برنامه از حجم کمی برخوردار است و اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به استفاده از آن هستید، خوب است بدانید هم اکنون می توانید پرداخت در سایت ScreenshotMonitor را از سایت اول پرداخت انجام دهید و بهره وری گروهی خود را بالا ببرید.

• امکان پیگیری زمان‌بندی‌ها و اسکرین شات های کارمندان در وب

این نرم افزار برای مدیران می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا مدیرانی که یک گروه کسب و کار را مدیریت می کنند می توانند اطلاعاتی مانند زمان‌بندی‌ها، اسکرین شات ها و یادداشت های کارمندان خود را مشاهده نمایند و در نهایت به راحتی کارمندانی که در طول تایم کاری به صورت مفید فعالیت می کنند را شناسایی نمایند.

مدیران برای استفاده از نرم افزار اسکرین شات مانیتور نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی ندارند و می توانند همه اطلاعات کارمندان خود را در حساب کاربری خود به صورت آنلاین و با استفاده از رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند خود، در سایت ScreenshotMonitor مشاهده نمایند.

• امکان دریافت گزارش های مورد نیاز خود در یک فایل

با استفاده از این نرم افزار می توانید گزارش واضحی از زمان و انرژی که گروهتان برای هر کار خرج می‌کند را دریافت کنید. تمامی این اطلاعات در یک فایل در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید به صورت دقیق به تجزیه و تحلیل آن‌ها بپردازید.

• امکان پیگیری وظایف کارمندان به صورت آفلاین

نرم افزار ScreenshotMonitor حتی بدون اتصال به وب به پیگیری زمان و ثبت اسکرین شات ادامه خواهد داد و زمانی که اتصال اینترنت برقرار شد، داده ها به طور خودکار در وب آپلود می شوند.

• افزایش بهره وری کارمندان اداری

ScreenshotMonitor یک نرم افزار مانیتورینگ عالی هم برای کارمندان اداری و هم برای گروه های مختلف کسب و کار می باشد. این نرم افزار، زمانی که کاربر غیرفعال باشد به طور خودکار متوقف می شود و پس از بازگشت کاربر از سر گرفته می شود.

• امکان استفاده از نرم افزار همراه با Web API و سایر برنامه های مدیریت پروژه

بازیابی جدول زمانی و یادداشت های کاری کارمندان، در قالب JSON و با استفاده از سرویس وب ScreenshotMonitor API امکان پذیر خواهد بود. با استفاده از این داده ها می توانید اپلیکیشن ScreenshotMonitor را با مدیریت پروژه، حسابداری یا سایر فرآیندهای مدیریتی خود ادغام کنید.

نرم افزار ScreenshotMonitor چگونه کار می کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، نرم افزار ScreenshotMonitor یک ابزار کاربردی برای مدیریت مجموعه کار و افزایش بازدهی تیمی می باشد.

این نرم افزار با ثبت و ذخیره کرده اسکرین شات از صفحات مانیتور کارمندان، این فرصت را برای مدیر گروه و یا کارفرما به وجود می‌آورد تا بتوانند به طور مکرر و دقیق بر عملکرد افراد حاضر در تیم نظارت و توجه داشته باشند. پیش از آن که پرداخت در سایت ScreenshotMonitor را از طریق سایت اول پرداخت انجام دهید، در ادامه همراه اول پرداخت باشید تا نحوه عملکرد و چگونگی تاثیر این نرم افزار بر بازدهی گروهی را بررسی کنیم.

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor به صورت زیر می باشد :

گام اول : مدیر گروه از کارمندان دعوت می‌کند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor : گام اول : مدیر گروه از کارمندان دعوت می‌کند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor : گام اول : مدیر گروه از کارمندان دعوت می‌کند

پس از آن که مدیر گروه با کارمندانش پروژه‌ای را برای انجام در ساعات مشخصی از روز انتخاب کردند، مدیر شرکت، کارکنان را به تیم شرکت در نرم افزار ScreenshotMonitor دعوت می‌کند.

هنگامی که کارمندان دعوت نامه را قبول کردند، می توانند شروع به کار کنند و پیگیری زمان و ارسال اسکرین شات ها آغاز می شود.

گام دوم : کارمندان برنامه را در دسکتاپ خود اجرا می کنند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor : گام دوم : کارمندان برنامه را در دسکتاپ خود اجرا می کنند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor : گام دوم : کارمندان برنامه را در دسکتاپ خود اجرا می کنند

کارمندان باید برنامه دسکتاپ ScreenshotMonitor را نصب کرده، وارد آن شوند، سپس یک پروژه را انتخاب کرده و بر روی دکمه Start کلیک کنند تا ردیابی زمان و اسکرین شات های آن پروژه آغاز شود.

توجه داشته باشید که برنامه حتی در حالت آفلاین نیز کاملاً کار می‌کند و پس از بازیابی اتصال اینترنت، داده ها به طور خودکار در وب آپلود می شوند.

گام سوم : اپلیکیشن ScreenshotMonitor زمان بندی و اسکرین شات ها را از دسکتاپ کارمندان ردیابی می‌کند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام سوم : اپلیکیشن ScreenshotMonitor زمان بندی و اسکرین شات ها را از دسکتاپ کارمندان ردیابی می‌کند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام سوم : اپلیکیشن ScreenshotMonitor زمان بندی و اسکرین شات ها را از دسکتاپ کارمندان ردیابی می‌کند

در این مرحله، نرم افزار شروع به ردیابی زمان کارمند و گرفتن اسکرین شات در فواصل زمانی تصادفی می‌کند. این کار تا زمانی که دکمه Stop فشار داده شود، ادامه می یابد.

اگر گزینه Autostart انتخاب شده باشد، هر زمان که کارمندان شروع به استفاده از رایانه خود کنند، برنامه شروع به کار خواهد کرد. در صورت عدم وجود فعالیت، برنامه به طور خودکار ردیابی را متوقف می‌کند.

استفاده از نرم افزار اسکرین شات مانیتور برای ردیابی کارمندان در دفاتری که نیاز به پیگیری تمام وقت دارند، بسیار مفید می باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کارمندان همیشه از اجرای برنامه بر روی رایانه خود، آگاه خواهند بود و در واقع هیچ راهی برای اجرای ScreenshotMonitor در حالت مخفی و یا برای کارهای جاسوسی در رایانه شخصی دیگر، وجود ندارد.

گام چهارم : مدیران می توانند تمامی کارهای کارمندان را بر روی وب نظارت کنند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام چهارم : مدیران می توانند تمامی کارهای کارمندان را بر روی وب نظارت کنند

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام چهارم : مدیران می توانند تمامی کارهای کارمندان را بر روی وب نظارت کنند

نرم افزار ScreenshotMonitor به طور مداوم داده های دریافت شده از دسکتاپ کارمندان را در اختیار مدیران گروه قرار می دهند. این داده ها شامل پیگیری زمان کاری و اسکرین شات از صفحات دسکتاپ کارمندان می باشند. با این کار مدیران قادر خواهند بود تا در تایم کاری بر روی کارمندان خود نظارت داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که مدیران و ناظران نیازی به نصب افزونه خاصی بر روی دسکتاپ خود ندارند و می توانند تمام اطلاعات را به صورت آنلاین از طریق screenshotmonitor.com مشاهده کنند.

اگر وارد لینک شوید و به حساب کاربری خود بروید، می توانید در قسمت مربوطه مشاهده کنید که هر یک از کارمندان در چه زمان و چه مدتی کار کرده‌اند، چه کسی در حال حاضر فعال است و آخرین اسکرین شات های ثبت شده از صفحه دسکتاپ آن‌ها را بررسی نمایید.

گام پنجم : مشاهده جزئیات کامل در جدول زمانی

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام پنجم : مشاهده جزئیات کامل در جدول زمانی

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام پنجم : مشاهده جزئیات کامل در جدول زمانی

در جدول زمانی کارمندان می‌توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید، این جزییات می توانند شامل زمان و هزینه صرف شده برای هر پروژه و هر کار، سطح فعالیت کاربر، برنامه‌های در حال اجرا و وب‌سایت‌های بازدید شده به همراه زمان صرف شده برای هر کدام باشد.

همچنین تمام اسکرین شات هایی که در آن روز از مانیتور کارمند در فواصل زمانی تصادفی گرفته شده است نیز قابل مشاهده می باشند. البته کارمندان قادر هستند همان اطلاعات را ببیند و حتی کارهای انجام شده خود را در زمان آفلاین به صورت دستی اضافه کنند.

گام ششم : امکان بررسی گزارش های مورد نیاز در یک نگاه

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام ششم : امکان بررسی گزارش های مورد نیاز در یک نگاه

مراحل استفاده از نرم افزار ScreenshotMonitor :گام ششم : امکان بررسی گزارش های مورد نیاز در یک نگاه

با استفاده از این نرم افزار می توانید تصویری واضح از زمان و انرژی که کارمندان گروهتان بر روی پروژه ها می گذارند، آگاه شوید.

می توانید از محدوده تاریخی متنوعی استفاده کنید، جدول‌های زمانی را به صورت گروه ‌بندی شده بر اساس تاریخ یا جزئیات مشاهده کنید و آن‌ها را برای تجزیه و تحلیل بیشتر در اکسل استفاده کنید.

کارمندان و اعضای تیم شما نیز این فرصت را دارند تا تمامی کارهای خود را در تایم بندی های مختلف مشاهده کنند و در صورت نیاز آن‌ها را وارد اکسل نمایند.

نگاهی بر تاریخچهٔ شرکت تولید کننده ScreenshotMonitor

شرکت Pranas.NET Corp که تولید کننده نرم افزار اسکرین شات مانیتور می باشد؛ در سال 2003 در منهتن تأسیس شد. ایده ساخت نرم افزار از جایی به وجود آمد که این شرکت قصد تولید نرم افزاری برای پشتیبان گیری از داده ها را داشت و پس از بهبود هایی که در آن به وجود آمد به نرم افزار اسکرین شات مانیتور تبدیل شد.

این نرم افزار با بیش از یک میلیون نصب تا به امروز، به عنوان محبوب ترین ابزار پشتیبان گیری از داده ها شناخته می شود.

در سال 2010 این شرکت افزونه SqlBak را منتشر کرد، این افزونه سرویسی برای پشتیبان گیری از راه دور و از طریق وب بود. این سرویس امکان مدیریت پشتیبان گیری از صدها سرور را از یک صفحه وب فراهم می‌کند.

در سال 2012 این شرکت اقدام به انتشار scrin.io نمود، این افزونه یک نرم افزار پیگیری زمان بندی، اسکرین شات و افزایش بهره وری گروهی است که تیم های اداری و گروه هایی که راه دور به فعالیت با یکدیگر می پردازند، از آن برای پیگیری دقیق کار خود استفاده می کنند.

از بین تمامی خدمات ارائه شده در این زمینه، اسکرین شات مانیتور تنها سرویسی است که کاربران آن، کنترل کامل داده های ارسالی خود را دارند.

همچنین طبق نظری که کاربران این نرم افزار داشته اند، رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاربردی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در نیوجرسی آمریکا بوده و تیم تشکیل دهنده آن از متخصصان و کارشناسانی از سراسر دنیا از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده، روسیه، برزیل، اوکراین و قزاقستان تشکیل شده است.

وجود ملیت های مختلف در یک تیم باعث شده تا به طور گسترده تری ابعاد و جنبه های نرم افزار بررسی شود و مشکلات آن در شهرها و کشورهای گوناگون مورد بازیابی قرار بگیرد.

سؤالات متداول

پرداخت در سایت ScreenshotMonitor را چگونه می توان انجام داد؟

اگرچه خرید نرم افزار ScreenshotMonitor نیاز به سرویس های پرداخت بین المللی دارند، اما علاقه‌مندان به استفاده از نرم افزار اسکرین شات مانیتور، این فرصت را دارند تا پرداخت در سایت ScreenshotMonitor را از سایت اول پرداخت انجام داده و به راحتی این نرم افزار را در اختیار داشته باشند.

نرم افزار اسکرین شات مانیتور به چه منظوری استفاده می شود؟

این نرم افزار به منظور پیگیری زمان کاری کارمندان و نظارت بر روی کار آن‌ها از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد. ScreenshotMonitor با ثبت اسکرین شات هایی به صورت رندوم از صفحه دسکتاپ کارمندان یک تیم و ارسال آن‌ها به مدیر گروه برای پیگیری کارها، باعث افزایش بهره وری و بالا بردن تایم مفید کاری می شود.

آیا اسکرین شات مانیتور رایگان است؟

برخی از آیتم هایی که در نرم افزار اسکرین شات مانیتور ارائه می شوند نیازمند پرداخت هزینه هستند و برخی دیگر در مدت‌زمان کوتاهی به صورت رایگان ارائه می شوند. شما می توانید با استفاده از سایت اول پرداخت اقدام به خرید نرم افزار ScreenshotMonitor نمایید و به صورت کامل از آن بهره‌مند شوید.

جمع بندی خرید نرم افزار ScreenshotMonitor

در این مطلب سعی کردیم به معرفی نرم افزار کاربردی ScreenshotMonitor بپردازیم و مزایا و نحوه کار آن را بررسی نماییم.

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از نرم‌ افزارها و پلتفرم‌های کاربردی دارای آیتم هایی هستند کاربران می توانند در قبال پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شوند.

این پرداخت ها برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم امکان پذیر نمی‌باشد و از همین رو سایت اول پرداخت، با هدف بهبود فرایند نقل و انتقالات بین المللی کاربران ایرانی، سرویس پرداخت‌های بین المللی را فراهم آورده است تا کاربران ایرانی نیز به راحتی قادر به استفاده از این خدمات باشند.

شما می توانید در سایت اول پرداخت، خدمات مورد نظر خود را جستجو کرده و با یک کلیک پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT