پرفروش ترین بازی های رایانه ای

معرفی پرفروش ترین بازی های رایانه ای در سال 2019

زمان مطالعه 3 دقیقه

در صورتیکه طرفدار بازی‌های رایانه ای جذاب و منحصر به فرد هستید و به دنبال بازی جدیدی می‌گردید، با ما در این مقاله همراه باشید تا از جدیدترین و پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در سال 2019 مطلع گردید. اول پرداخت در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های رایانه ای در ژانرهای مختلف پرداخته که هر یک در موسیقی متن، گرافیک، نورپردازی و سناریو و استراتژی بازی بی نظیر می باشند و رتبه‌های بالایی در سایت‌های پر بازدید دارند. در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین بازی های رایانه ای در سال 2019 آشنا سازیم.

پرفروش ترین بازی های رایانه ای
پرفروش ترین بازی های رایانه ای

Divinity: Original Sin 2


بازی Divinity به سبک RPG و با دوربین ایزومتریک ساخته شده و کاملاً مدرن به نظر می‌رسد. این یک بازی 4 نفره با شخصیت‌های عالی و مبارزات فوق العاده و چالش برانگیز است.

در این بازی بیشتر از حرکات بدنی استفاده می‌شود و به جای تکیه بر نوستالژی‌های خاص به شخصیت‌های پیچیده و جادوهای مبتنی بر فیزیک و پشتیبانی از mod  پرداخته است. نبرد بهترین مشخصه در این ژانر است، چرا که به جای رول تاس‌های تصادفی، به تفکر هوشمند و ترکیب‌های مبتکرانه خواهید پرداخت.

The Witcher 3: Wild Hunt 
 

Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین بازی های ویدیویی در دنیا است و دارای گرافیک بالایی می‌باشد. این بازی با الهام از اساطیر اروپایی، موجودات اسطوره‌ای و مهمتر از همه شخصیت های چند بعدی باعث شده تا گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کند.

این بازی به عنوان بهترین بازی سال 2015 انتخاب شد و همچنین جوایز بهترین بازی همان سال را نیز کسب کرد. ویچر 3 دارای داستانی پر فراز و نشیب و متفاوت و همچنین پایانی غیر قابل تصور است.

Dark Souls 3

Dark Souls 3 مانند بازی Souls، یک بازی RPG است و شما را درگیر یک دنیای عجیب و غریب و پر هیولا و قصه گویی‌های مبهم می کند.

این بازی دارای گرافیک بالایی است و در آن شما قادر به شخصی سازی کاراکتر بازی خود می‌باشید. این بازی چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ داستانی گیمر را به خود جذب می‌کند، علاوه بر آن موسیقی و آهنگ های به کار رفته در این بازی نیز بسیار منحصر به فرد و شاهکار می‌باشند.

پرفروش ترین بازی های رایانه ای
پرفروش ترین بازی های رایانه ای

Grand Theft Auto V 

این بازی زندگی سه شخصیت در شهر لس سانتوس است که به پس از مدت ها دوباره دست به سرقت می‌زنند. در این بازی شما می‌توانید به راحتی در شهر گشت و گذار کنید و ماشین‌ها و موتورهای مورد علاقه خود را سوار شوید. جزییات گرافیکی، طراحی تکسچرها، سایه زنی، نورپردازی و دیگر عناصر گرافیکی این بازی فوق العاده است.

Fortnite Battle Royale
 

این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های اکشن است و قابلیت بازی با 100 نفر را به صورت آنلاین دارید. در این بازی قادر به ساختن پناه گاهی برای خود با استفاده از وسایلی همچون چوب و آهن و دیگر مواد اولیه و مبارزه با مخالفان می‌باشید. این بازی دارای گرافیکی بالا است و به شما امکان می‌دهد با دوستان آشنایان خود به رقابت بپردازید و از بازی کردن لذت ببرید.

Total War: Warhammer 2


بازی‌های Total War یک سری از بازی های استراتژی تاریخی با نبردهای متحرک و مدیریت در مقیاس بزرگ هستند. ترکیب Total War و Warhammer یک بازی عالی و فانتزی همراه با محیطی عجیب و غریب است. این بازی یک استراتژی بزرگ، فانتزی و چالشی است که در آن شاهد درگیری نژادی و تلاش برای حفظ بقا می‌باشید. در کنار استراتژی قوی که در این بازی وجود دارد گرافیک بالا و موسیقی متن آن نیز بی نظیر و منحصر به فرد است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT