توکن VTHO

معرفی کامل توکن VTHO

زمان مطالعه 3 دقیقه

توکن VTHO یکی از آن دو توکنی است که به وسیله بلاکچین عمومی VeChainThor استفاده می‌شود. در ابتدای سال 2015، VTHO راه‌اندازی شد اما در سال‌های 2018 نام این ارز دیجیتال تغییر پیدا کرد.

توکن VTHO

VTHO توکن مخصوص به خود را دارد که به نام VET آن را به بازار ارائه داد. VET نقش اساسی را در عملکرد کلی بلاکچین دارد. توکن VeThor یک توکن استاندارد VIP-182 است که هزینه استفاده از بلاکچین VeChainThor را نشان می‌دهد.

در حقیقت هدف اصلی ارز دیجیتال VTHO سهولت فرایندها و معاملات در بلاکچین است و در اساس نشان دهنده قوانین قراردادهای هوشمند شبکه است.

بنیانگذاران VTHO

توکن VTHO

توکن VTHO

سانی لو بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VeChain است. این شخص در زمینه فعالیت‌های ارز دیجیتال به مرور زمان تبحر و مهارت لازم را پیدا کرد.

در سال 2009 سانی لو مدیر فناوری اطلاعات  کاردی چین شد.  یک سال بعد او توجه خود را به دنیای مد معطوف کرد و به عنوان مدیر فنی Louis Vuitton China شناخته شد.

در سال 2014 او وارد بخش IT این شرکت شد و به CIO تبدیل شد.

یک سال بعد در سال 2015 ایده VeChain را خلق کرد و سانی لو این شرکت را تاسیس کرد.

در ابتدا VeChain یکی از شرکت‌های تابعه از بزرگترین نیروگاه‌های قدرت در صنعت بلاکچین Bitse بود. مدتی بعد سانی لو از Bitse جدا شد و VeChain یکی از شرکت‌های تابعه و یکی از بزرگترین نیروگاه‌های قدرت در صنعت بلاکچین Bitse بود.

مدتی بعد سانی لو از Bitse جدا شد و VeChain به خودی خود به صورت یک شرکت مستقل درآمد.

در سال 2018 این شرکت روند بازسازی مجدد قابل توجهی را طی کرد که منجر به ایجاد بلاکچین VeThor  و رمز VeThor شد.

ویژگی ارزدیجیتال VeThor 

توکن VTHO

توکن VTHO

توکن VeThor (VTHO) با توجه به توکن استاندارد VIP-180 توکن بی‌نظیری است، در حالی‌ که VTHO به منزله رمز اصلی انتقال ارزش عمل می‌کند.

VTHO بخش جدانشدنی از عملکرد VeChainThor است و طراحی دو نشانه ای از بلاکچین‌ها به معامله‌گران این اجازه را می‌دهد که با هر دو نشانه مشارکت داشته باشند؛ بنابراین پروژه تبدیل به پروژه‌ای متنوع شد که چندین جنبه داشت.

زنجیره بلوک VeChainThor دارای افزایش سرعت پردازش و طراحی متن باز است که به توسعه‌دهندگان این اجازه را می‌دهد تا تلاش های خود را در این زمینه انجام دهند؛ علاوه بر این VeChainThor ویژگی‌های فرا معامله‌ای را ایجاد کرده است که به شرکت‌کنندگان و کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های چندطرفه و معاملات چندکاره را سازمان‌دهی کنند.

این تطبیق‌پذیری به کاربران سازمانی در هر سطح این اجازه را می‌دهد تا از قابلیت بلاکچین‌ها بهره‌مند شوند؛ علاوه بر این شبکه VeChainThor از طرح توکن دوتایی سود می‌برد؛ زیرا معاملات و قراردادهای هوشمند به لطف ارزهای دیجیتال VTHO انجام می‌شوند که ارتباط مستقیمی با ارزش بازار VET ندارد.

امنیت شبکه ارز VTHO 

توکن VTHO

توکن VTHO

شبکه VeChainThor به سازوکار اجماع اثبات اقتدار (PoA) متکی است که به این شبکه امکان می‌دهد تراکنش‌ها را سریعتر اعتبارسنجی کند؛ به علاوه بنیان بلاکچین به شدت تحت تأثیر ماشین مجازی Ethereum (EMV) است و از برخی مفاهیم اصلی استفاده شده به وسیله بلاکچین Ethereum استفاده می‌کند.

VeChainThor بر روی Ethereum ساخته نشده است؛ بلکه زنجیره بلوک جداگانه آن است.

اجماع PoA متکی به تأیید یک Authority Masternode (AM) است که به وسیله بنیاد VeChain انتخاب شده است. Autor Masternodes باید هویت خود را فاش کرده و اعتبار خود را ایجاد کنند قبل از اینکه بنیاد VeChain آنها را به عنوان اعتبارسنج تأیید کند.

هر دو نشانه VET و VTHO دسته خاصی از سکه‌های ERC-20 هستند؛ به این معنی که همه کاره هستند و می‌توانند در تعدادی از کیف پول‌های رمزنگاری گرم و سرد ذخیره شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT