اپلیکیشن برنامه‌ریزی

معرفی ۱۱ اپلیکیشن برنامه‌ریزی کننده ملاقات طلایی

زمان مطالعه 3 دقیقه

اپلیکیشن برنامه‌ریزی کننده ملاقات و همچنین نرم‌افزار تنظیم قرار ملاقات اگر درست استفاده شوند، می‌توانند مفید باشند اما استفاده نادرست از آن‌ها همانند کاری است که دانشمندان آمریکایی با بمب هیدروژنی کردند. پس برای این‌که به خودتان و دیگران خسارت وارد نکنید، سعی کردیم در مقاله جامع و کامل به شما چندین مورد از اپلیکیشن و سایت‌های برنامه‌ریزی‌کننده ملاقات و تنظیم‌کننده امور روزانه را معرفی کنیم تا بتوانید از آن‌ها در جهت بهبود ملاقات‌ها و کارایی خود استفاده کنید. اما اول با هم مزایایی که ما را ترغیب به نوشتن این مقاله کرده است را با هم مرور می‌کنیم. پس در این مقاله در زمینه معرفی ۱۱ اپلیکیشن برنامه‌ریزی کننده ملاقات طلایی با اول پرداخت همراه باشید.

قبل از وارد شدن به اصل مطلب، باید بدانید که شما می‌توانید از طریق روش‌های گوناگونی به صورت اتوماسیون برای ملاقات‌های خودتان برنامه‌ریزی کنید. از جمله این روش‌ها، استفاده از برنامه‌ریزی کننده‌های ملاقات اینترنتی یا وب‌سایتی و تنظیم ‌کننده‌های ملاقات به شکل اپلیکیشن موبایل است. ما به طور عمومی به هنگام بررسی از واژه اپلیکیشن در طول مقاله استفاده می‌کنیم و منظورمان فقط اپلیکیشن موبایل نیست. حال همراه ما باشید.

۱۱ اپلیکیشن برنامه‌ریزی کننده ملاقات برای بهبود کارایی

در ادامه به شما یازده اپلیکیشن پرکاربرد در زمینه برنامه‌ریزی کننده ملاقات معرفی خواهیم کرد که از همین امروز می‌توانید روی آن‌ها برنامه‌ریزی و کارایی خودتان را بهبود ببخشید.

ScheduleOnce

این نرم‌افزار برای کسانی که به تنهایی با یک گروه بزرگ کار می‌کنند، مفید است. در این نرم‌افزار کاربر می‌تواند روی چندین تقویم مختلف برنامه‌های گوناگون برای خود تنظیم کند. یک تقویم برای مخاطبان، یک تقویم برای امور خود کاربر و یکی دیگر برای کارهای متفرقه. این اپلیکیشن به صورت افزونه روی وب‌سایت قرار می‌گیرد و به مخاطبان اطلاع‌رسانی می‌کند.

لینک دسترسی: Web

Calendly

این تقویم و اپلیکیشن برنامه‌ریزی شهرت زیادی به خاطر سادگی و راحتی در استفاده کسب کرده است. شما می‌توانید برنامه تقویم را به صورت انتخابی یا همه اعضای گروه خود ارسال کنید. این اپلیکیشن روی وب و همچنین گوگل کروم اکستنشن کار می‌کند.

لینک دسترسی: Web | Google Chrome Extension

Assistant.to

برای کسانی که با جیمیل سر و کار دارند و بیشتر تمرکز خود را روی آن قرار داده‌اند این گزینه می‌تواند مناسب باشد. همچنین این برنامه‌ریزی کننده ملاقات کاملاً رایگان است. با این استفاده از Assistant.to شما زمان‌های خالی خودتان یا زمان ملاقات را به صورت یک ایمیل به دیگر کاربران ارسال می‌کنید و نیازی به نوشتن و ویرایش آن‌ها ندارید.

لینک دسترسی: Web

Acuityscheduling

این برنامه شباهت زیادی به ScheduleOnce دارد و می‌تواند به‌سادگی با CRM ها، پلتفرم‌های ایمیل مارکتینگ و ابزارهای انالیتیک ارتباط برقرار کند. برخلاف گزینه‌هایی که تا به حال داشتیم، این مورد دارای اپلیکیشن موبایلی هم هست.

لینک دسترسی: Web | iOS | Android

Pick

شما می‌توانید به وسیله این اپلیکیشن برنامه‌ریزی امور روزانه، اکستنشن url مخصوص خودتان را ایجاد کنید و آن را به تقویم گوگل یا آفیس 365 اضافه کنید.

لینک دسترسی: Web

X.ai

برای کسانی که علاقه‌مند به استفاده از هوش مصنوعی برای برنامه‌ریزی کردن هستند، این گزینه می‌تواند مناسب باشد. زمانی که اکانت خودتان را روی این وب‌سایت تکمیل می‌کنید، بر اساس هوش مصنوعی به شما پیش‌فرض‌هایی برای فرستادن قرار ملاقات به مخاطبان خودتان داده می‌شود. البته این پیش‌فرض‌های آماده شده برای شما همگی انگلیسی هستند و اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن‌ها را ترجمه کنید و استفاده نمایید.

لینک دسترسی: Web

اپلیکیشن برنامه‌ریزی
اپلیکیشن برنامه‌ریزی

YouCanBook.me

گزینه دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. به‌سادگی روی این اپلیکیشن زمان ملاقات را مشخص، پیام مورد نظر و همچنین ایمیل مخاطب را وارد می‌کنید و پیام را ارسال می‌نمایید. این برنامه به‌سادگی با دیگر تقویم‌های رایج همانند گوگل کلندر و آفیس 395 هماهنگی دارد.

لینک دسترسی: Web

Doodle

این نرم‌افزار دارای ویژگی متمایزی است. شما قرار ملاقات را می‌توانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از آن‌ها در مورد زمان مشترک دیدار رأی‌گیری کنید و در نهایت بهترین زمان را انتخاب و تنظیم کنید. خوشبختانه این نرم‌افزار در سه پلتفرم مختلف قابل دسترسی است.

لینک دسترسی: Web | iOS | Android

WhenAvailable

قابلیت‌های این نرم‌افزار به مانند گزینه‌های پیشین نیست اما می‌تواند به عنوان یک برنامه‌ریزی کننده قرارهای ملاقات در یک گروه استفاده شود.

لینک دسترسی: Web

Rally

این نرم‌افزار نیز همانند Doodle می‌تواند برای برگزاری یک قرار ملاقات بین افراد رأی‌گیری نماید و بهترین زمان را برای دیدار افراد استخراج کند.

لینک دسترسی: Web

NeedtoMeet

پایان برنامه‌های برنامه‌ریزی کننده ملاقات را با یک گزینه خوب و قوی به پایان می‌رسانیم. نرم‌افزار NeedtoMeet روی موبایل به همه افراد حاضر در ملاقات یک تقویم با گرافیک مناسب نمایش می‌دهد و از آن‌ها رأی‌گیری می‌کند و در نهایت به شما بهترین زمان را اعلام می‌نماید.

لینک دسترسی: Web

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT