اپلیکیشن برنامه ریزی

معرفی 10 اپلیکیشن برنامه ریزی برای دانش آموزان و دانشجویان

زمان مطالعه 6 دقیقه

شما به عنوان یک دانش آموز یا دانشجو همیشه باید تاریخ امتحانات و تحویل تکالیف درسی را به یاد داشته باشید. داشتن یک برنامه ریزی میتواند به شما کمک کند و شما را از سردرگمی نجات دهد و باعث نظم بیشتری در زندگی شود. در ادامه با معرفی 10 اپلیکیشن برنامه ریزی برای دانش آموزان و دانشجویان با ما همراه باشید.

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن  Chipper

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

Chipper یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای دانش آموزان و دانشجویان است. استفاده از Chipper باعث بهبود مهارت های مدیریت زمان میشود. کافی است کلاس هایی را که در حال حاضر می گذرانید را بر اساس زمان و تاریخ به برنامه اضافه کنید.

Chipper همچنین امکان اضافه کردن تاریخ آزمون‌ها، تاریخ تحویل تکالیف، مقالات، آزمایشگاه‌ها را به تقویم میدهد. وقتی برای مطالعه آماده شدید، تب Study را باز کنید تا یک تایمر برای جلسه خود تنظیم کنید.

این برنامه در صورت انجام وظایف به شما جایزه میدهد. در واقع مانند یک پول غیرواقعی است اما انگیزه خوبی برای پیشرفت شما است.

Download: Chipper for Android 

اپلیکیشن Todait

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

اگر در هنگام درس خواندن دچار حواس پرتی میشوید و تمرکز ندارید، Todait را امتحان کنید. این برنامه قابلیت بی صدا کردن نوتیفیکیشن برنامه های دیگر را ارائه میدهد. Todaitهمچنین امکان تنظیم یک تایمر برای جلسه مطالعه یا هر پروژه دیگری که روی آن کار می کنید را به شما میدهد.

با این برنامه میتوانید کارهای خاص را بر اساس معیارهایی مانند تعداد مسائل، تعداد صفحات برای خواندن یا تعدادی مواردی که باید حفظ کنید برنامه ریزی کنید. Todait میزان زمان صرف شده برای مطالعه و درصد کارهایی را که به پایان رسانده اید را به شما نشان میدهد. این آمار میتواند باعث ترغیب شما برای ادامه مسیر شود. برای اینکه از عملکرد خود آگاهی بیشتری داشته باشید، Todait آمار تمام جلسات مطالعه را در نموداری به نمایش میگذارد.

همه این ویژگی ها Todait را به یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای دانش آموزان تبدیل کرده است.

Download: Todait for iOS | Android

اپلیکیشن Egenda

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

از Egenda میتوانید برای ایجاد یک برنامه زمانبندی برای انجام تکالیف، پروژه ها و امتحانات خود استفاده کنید. این برنامه دارای رابط کاربری ساده ای است و ویژگی های بسیار مفیدی را ارائه داده است.

وقتی تکالیف را بر روی یک کاغذ یادداشت می‌کنید، ممکن است بعدا نتوانید دستخط خود را بخوانید یا تکلیفی را فراموش کنید. Egenda با علامت گذاری با رنگ ها و سازماندهی وظایف به شما کمک میکند تا از این اشتباهات جلوگیری کنید.

به سادگی میتوانید دروس خود را به همراه تکالیف و تاریخ تحویل آنها به برنامه اضافه کنید. Egenda همچنین به شما تاریخ تحویل پروژه ها را اطلاع می دهد.

Download: Egenda for iOS | Android 

اپلیکیشن My Study Life

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

با My Study Life می توانید به راحتی وظایف، کلاس ها و امتحانات را به صورت یک برنامه هفتگی تنظیم کنید. وقتی کلاس‌های خود را به برنامه اضافه می‌کنید، می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره آنها مانند شماره اتاق، زمان و حتی نام معلم وارد کنید.

اگر در به خاطر سپردن تعطیلات یا زمان کلاس ها دچار مشکل میشوید، می توانید این اطلاعات را در My Study Life نیز وارد کنید. داشبورد این برنامه تمام تکالیف، امتحانات و کلاس های آینده شما را نمایش می دهد. به این ترتیب هرگز تکالیف و زمان کلاس های خود را فراموش نمیکنید.

Download: My Study Life for iOS | Android

اپلیکیشن Power Planner

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

Power Planner یک اپلیکیشن ساده برنامه که برای دانش آموزان و دانشجویان است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا زمان کلاس ها، امتحانات و تاریخ تحویل پروژه ها را به خاطر بسپارید. Power Planner با Google Calendar ادغام می شود. همچنین می توانید معدل خود را با وارد کردن نمره تکالیف و نمرات امتحانات تخمین بزنید.

اگر می خواهید بیش از یک ترم و پنج نمره در هر کلاس اضافه کنید، باید چند دلار برای نسخه پریمیوم هزینه کنید.

Download: Power Planner for iOS | Android 

اپلیکیشن Easy Study

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

شما میتوانید میزان ساعتی که باید مطالعه کنید را در Easy Study وارد کنید. هنگامی که زمان مطالعه شما فرا برسد، Easy Study یک نوتیفیکیشن به عنوان یادآوری به موبایل شما ارسال می کند. با Easy Study می توانید فعالیت های خاصی را که می خواهید در طول هر جلسه مطالعه انجام دهید را اضافه کنید.

پس از شروع مطالعه، Easy Study یک تایمر را فعال میکند. اگر می‌خواهید ببینید تاکنون چقدر مطالعه کرده‌اید، می‌توانید زمان سپری شده را در تب Statistics مشاهده کنید. نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات و ویژگی های محدود است.

Download: Easy Study for iOS | Android 

اپلیکیشن School Planner

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

School Planne در گزینه های زمانبندی تنوع بیشتری نسبت به سایر برنامه ها دارد. شما می توانید به راحتی کلاس های خود را در این برنامه وارد کنید (یا از الگوهای پیش فرض استفاده کنید)، همچنین بلوک های زمانی خاصی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تاریخ رویدادها، کارها یا امتحانات آینده را اضافه کنید که در داشبورد برنامه نشان داده میشود. برای دریافت زمان پیشنهادی برای مطالعه به تب Library بروید. همچنین می‌توانید نمرات، معلمان، تعطیلات، روزهای غیبت و کارنامه مدرسه را اضافه کنید.

اگر می‌خواهید عملکرد خود را دقیق‌تر زیر نظر داشته باشید، سعی کنید فایل‌های مربوط به مدرسه را از موبایل خود آپلود کنید. از تب تنظیمات می توانید برنامه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Download: School Planner for Android

اپلیکیشن Study Bunny: Focus Timer

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

Study Bunny یک اپلیکیشن جذاب برای برنامه ریزی است و درس خواندن را سرگرم کننده میکند. این برنامه برای شروع یک خرگوش را به عنوان پارتنر مطالعه به شما معرفی می کند. شما می‌توانید از این برنامه برای زمان‌بندی جلسات مطالعه، ایجاد لیست کارها، ایجاد فلش کارت و پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید.

وقتی شروع به مطالعه می کنید، سکه هایی به دست خواهید آورد که با آن می‌توانید مواردی مانند غذا و غیره را برای خرگوش خود خریداری کنید که به عنوان یک انگیزه برای شما خواهد بود و باعث میشود بیشتر مطالعه داشته باشید.

Download: Study Bunny: Focus Timer for iOS | Android

اپلیکیشن StudySmarter

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

StudySmarter یک اپلیکیشن برنامه ریزی مفید است که به شما امکان می دهد با دانش آموزان دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. برای صرفه جویی در زمان، این برنامه امکان استفاده از فلش کارت های قابل به اشتراک گذاری را فراهم کرده است. بنابراین می توانید از فلش کارت های کاربران دیگر نیز استفاده کنید.

StudySmarter امکان آپلود اسناد و اضافه کردن توضیحات را میدهد. همچنین میتوانید گروه های مطالعاتی را با سایر دانشجویان ایجاد کنید.

برای سنجش میزان پیشرفت خود می توانید از نمودارهای این برنامه استفاده کنید و ببینید آیا به اهداف هفتگی خود می رسید یا خیر.

Download: StudySmarter for iOS | Android

اپلیکیشن myHomework Student Planner

اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن برنامه ریزی

برنامه myHomework Student Planner یک راه ساده برای برنامه ریزی مطالعه است. برای شروع به سادگی برنامه کلاسی خود و تکالیف آینده را در برنامه وارد کنید. myHomework Student Plannerبا یک ایجاد یک برنامه کلاسی با کدهای رنگی و یک تقویم کلاس ها، تکالیف و امتحانات آینده شما را سازماندهی می کند. همچنین میتوانید لیستی از تکالیف با تاریخ تحویل آن ها را ایجاد کنید.

Download: myHomework Student Planner for iOS | Android 

با اپلیکیشن های برنامه ریزی راحت تر درس بخوانید!

با یک اپلیکیشن برنامه ریزی دیگر تاریخ امتحانات و پروژه های خود را فراموش نکنید. به جای یادداشت کردن تاریخ ها امتحانات در یک تقویم، آنها را در گوشی هوشمند خود داشته باشید. استفاده از یک اپلیکیشن برنامه ریز میتواند به شما در درس خواندن و به خاطر سپردن تاریخ امتحانات کمک کند.

احتمالاً بعد از مدرسه زمان زیادی از کامپیوتر استفاده کنید. خوشبختانه  ابزارهای بسیار خوبی برای برنامه ریزی تکالیف وجود دارد که می توانید در مرورگر نیز از آنها استفاده کنید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT