کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم | کاهش هزینه انتقال اتریوم به پایین ترین حد ۶ ماه گذشته

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها ارسال اتریوم ارزان تر شده است زیرا قیمت گاز (همون Eth gas) برای انجام تراکنش بیش از 80 درصد ارزان تر از هزینه تراکنش در 10 ژانویه است. در آن روز، کارمزد شبکه اتریوم حدود 52 دلار برای هر تراکنش بود. امروزه، میانگین کارمزد تراکنش 10.26 دلار برای هر انتقال است. کارمزد انتقال های زنجیره ای ارزان تر شده اند، تراکنش های (L2) نیز به طور قابل توجهی طی هفت روز گذشته کاهش یافته است. در این خبر به بررسی کاهش کارمزد تراکنش اتریوم می پردازیم.

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

تراکنش با شبکه اتریوم (ETH) در 27 فوریه بسیار کم هزینه تر از قبل است، زیرا هزینه های متوسط ​​به 0.0039 ETH یا 10.26 دلار برای هر انتقال کاهش می یابد. آخرین باری که کارمزد های شبکه اتریوم به این میزان کم بود، شش ماه پیش بود در اواخر آگوست 2021.

در حال حاضر تراکنش ها با میانگین کارمزد 10.26 دلار در هر انتقال، 80.26 درصد ارزان تر از انتقال ETH در 10 ژانویه 2022 است. یک ماه پیش، میانگین کارمزد تراکنش 52 دلار برای هر تراکنش بود.

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

کارمزد های اتریوم از آن روز به بعد کاهش یافته است و کارمزد های گاز نیز به دنبال آن کاهش یافت. هزینه متوسط ​​گاز 48 روز پیش در 10 ژانویه 29 دلار در اتر بود، اما امروز 84.31 درصد کاهش یافته و به 0.0017 ETH یا 4.55 دلار برای هر انتقال رسیده است.

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

تراکنش های L2 نیز ارزان تر از معاملات زنجیره ای هستند زیرا هزینه های گاز به شدت کاهش یافته است. در حال حاضر، کمترین هزینه L2 برای ارسال اتریوم با استفاده از Loopring برای هر انتقال 0.13 دلار است. برای مبادله توکن ها با Loopring، هزینه گاز 0.66 دلار به ازای هر سوآپ خواهد بود.

پس از Loopring Zksync (0.16 دلار)، Polygon Hermez (0.25 دلار)، Arbitrum (0.56 دلار)، Boba Network (0.99 دلار)، Optimism (1.24 دلار) و Aztec (4.23 دلار) قرار دارند تا تراکنش اتریوم (ETH) از طریق L2 انجام شود.

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

کاهش کارمزد تراکنش اتریوم

هزینه مبادله توکن ها از طریق این پلتفرم های L2، ۰.۳۹ دلار با استفاده از Zksync، ۰.۷۸ دلار با استفاده از Arbitrum ۱.۶۶ دلار و از طریق Boba و 1.83 دلار Optimism است.

کارمزد ها در شبکه بیتکوین (BTC) در ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۸۶ BTC در هر بایت کاهش می‌یابد که معادل ۰.۰۰۰۳۲ BTC یا ۱.۲۰ دلار در هر تراکنش است. علاوه بر این، کارمزد بیتکوین ​​در روز یکشنبه تقریباً 0.0000078 BTC یا 0.29 دلار در هر تراکنش است.

نظر شما در مورد کاهش ​​کارمزد تراکنش ها در شبکه اتریوم چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع : news.bitcoin

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT