صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد

10 صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد

زمان مطالعه 8 دقیقه

به کریپتو علاقه دارید؟ از کارمزدهای بسیار زیاد تراکنش ها متنفر هستید؟ ما هم همینطور! حال قصد داریم در ادامه بهترین صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد را معرفی کنیم.

اگر به دنبال خرید و فروش ارز دیجیتال هستید، صرافی ها پلتفرم های ارزشمندی هستند که آمار کلیدی کریپتو، جفت های معاملاتی، گزینه های ذخیره سازی و موارد دیگر را ارائه می دهند.

درست است که می توانید از طریق یک کیف پول نرم افزاری کریپتو خرید و فروش هایتان را انجام دهید، اما داشتن یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر می تواند در زمینه ساخت پورتفولیویتان به شما کمک کند و کارها را آسان کند.

اما استفاده از صرافی می تواند پرهزینه باشد، بنابراین یافتن گزینه های مقرون به صرفه و در عین حال معتبر بسیار مهم است. حال بیایید ببینیم کدام صرافی های کریپتو کمترین کارمزد را برای خرید و فروش دارند؟

1. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Poloniex

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Poloniex

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Poloniex

Poloniex یک صرافی آمریکایی است که در سال 2014 توسط Tristan D’Agosta تأسیس شد و با حجم معاملات روزانه بیش از 160 میلیون دلار، در بین بیست صرافی محبوب کریپتو در سراسر جهان قرار گرفته است. Poloniex واقع در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، در واقع برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند در دسترس نیست، اما می تواند در جاهای دیگر، از جمله بریتانیا، فرانسه، ژاپن و کانادا مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات بسیار خوبی در مورد Poloniex وجود دارد. پشتیبانی از انواع کوین ها، گزینه های استیکینگ و مرکز پاداش، همگی در کنار یکی از بهترین ویژگی های این پلتفرم قرار می گیرند: کارمزد های پایین آن. در حال حاضر، Poloniex فقط 0.125٪ کارمزد سفارش گذار یا سفارش بردار دریافت می کند و برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند.

به این معنی است که شما می توانید بدون از دست دادن بخش زیادی از سود خود یا پرداخت هزینه های قابل توجهی برای خرید، ارز دیجیتال را روی این پلتفرم خرید و فروش کنید.

2. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: Kraken

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: Kraken

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: Kraken

Kraken با رتبه چهارم در حجم معاملات در سراسر جهان، به عنوان یک صرافی آمریکایی بیت کوین و لایت کوین (و همچنین پلتفرمی برای معاملات یورو) شروع به کار کرد.

امروزه، این پلتفرم لیست عظیمی از ارزهای دیجیتال مختلف، از اتریوم تا Aave را پشتیبانی می کند. جفت های معاملاتی، استیکینگ کوین ها و گزینه های تامین مالی زیادی در Kraken وجود دارد، و کارمزدهای خرید و فروش پایین آن، آن را به بهترین گزینه تبدیل می کند.

در حال حاضر، Kraken فقط 0.16 درصد کارمزد سفارش گذار و 0.26 درصد کارمزد سفارش بردار دریافت می کند. کارمزدهای سفارش بردار اغلب بیشتر از کارمزدهای سفارش گذار است، آن هم به این دلیل که یک سفارش بردار نقدینگی را از یک صرافی حذف می کند، که برخلاف آن چیزی است که صرافی می خواهد تا سود کند. با این حال، این میزان کارمزد سفارش بردار در مقایسه با سایر پلتفرم های صرافی همچنان معقول است.

3. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Binance

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Binance

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Binance

Binance که به عنوان محبوب ترین صرافی در جهان شناخته شده است، مورد علاقه هزاران خریدار و فروشنده ارزهای دیجیتال است و این حجم از علاقه توجیه خوبی هم دارد. Binance نه تنها در بیش از 180 کشور در سراسر جهان در دسترس است، بلکه کارمزد های آن نیز بسیار همه پسند است.

Binance با کارمزد سفارش گذار و سفارش بردار فقط 0.1 درصد، خرید و فروش کریپتو را برای همه مقرون به صرفه می کند.

علاوه بر این، Binance هیچ کارمزدی برای استیکینگ دریافت نمی کند و برای واریز یا برداشت نیز هزینه ای دریافت نمی کند! به طور کلی، این پلتفرم یک گزینه قوی برای هر چیزی است که به کریپتو مرتبط است و شما را با پرداخت هزینه های بسیار زیاد از سود یا پاداش هایتان مواجه نمی کند.

4. صرافی Pionex

صرافی Pionex

صرافی Pionex

Pionex یک صرافی کریپتو نسبتاً جوان است که در سال 2019 تأسیس شده است. با این حال، نوپا بودن آن در بازار به هیچ وجه مانع رشد آن به عنوان یک صرافی بین المللی نشده است.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های Pionex، گستره ربات های تجاری مفید آن است که به کاربران امکان داد و ستد دارایی ها، سرمایه گذاری خودکار روی توکن ها و موارد دیگر را می دهد. اما ربات های Pionex تنها ویژگی جذاب این پلتفرم نیست.

یکی دیگر از ویژگی های خوب در مورد Pionex کارمزد های فوق العاده پایین سفارش گذار و سفارش بردار آن است. در حال حاضر، هر دو کارمزد در این پلتفرم تنها 0.05 درصد است، که به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری دیگر از صرافی های کریپتوی محبوب موجود است.

علاوه بر این، Pionex برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند، اگرچه کارمزد ثابتی برای برداشت وجود دارد که بسته به اینکه چه کوینی باشد، میزان کارمزد متفاوت است.

5. صرافی eToro

صرافی eToro

صرافی eToro

eToro که در سال 2007 تأسیس شد، یک شرکت کارگزاری اسرائیلی است که علاوه بر چیزهای دیگر، یک تبادل ارز دیجیتال متنوع و قابل اعتماد را برای ساکنان 44 ایالت ایالات متحده (نیویورک، دلاور، هاوایی، مینه‌سوتا، نوادا و تنسی در حال حاضر نمی توانند از این سرویس استفاده کنند) ارائه می کند.

eToro به کاربران امکان خرید و فروش طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و استلار را می دهد. همچنین برای کسانی که می خواهند با استفاده از کریپتوی خود درآمد پسیو داشته باشند، گزینه های بسیار خوبی برای استیکینگ دارد.

eToro از نظر کارمزد چگونه است؟ از نظر کارمزد های سفارش گذار و سفارش بردار، eToro هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. با این حال، این بدان معنا نیست که تجارت در eToro کاملا رایگان است.

این پلتفرم کارمزد اسپرد 0.75 درصد را دریافت می کند که اساساً روش دیگری است که صرافی ها می توانند برای تراکنش ها هزینه دریافت کنند. علاوه بر این، eToro هیچ هزینه ای برای واریز یا برداشت دریافت نمی کند، که این موضوع انتقال پول شما به این پلتفرم یا از این پلتفرم را بسیار لذت بخش تر می کند.

6. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Bybit

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Bybit

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی Bybit

Bybit که در مارس 2018 توسط Ben Zhou تأسیس شد، یک صرافی کریپتوی سنگاپوری است که به یکی از بازارهای جهانی در حال رشد تبدیل شده است.

تنها در عرض چهار سال، Bybit به یک پلتفرم بسیار محبوب تبدیل شده است که روزانه حجم عظیمی از ارزهای دیجیتال را مبادله می کند. چه چیزی باعث می شود Bybit از نظر کارمزد به یک انتخاب عالی تبدیل شود؟

خب، کارمزد های کلی Bybit فوق العاده است. بدون کارمزد سفارش گذار و سفارش بردار فقط با 0.075٪، Bybit تضمین می کند که از هر نوع هزینه اضافی اجتناب کنید، صرف نظر از اینکه کریپتو می خرید یا می فروشید.

علاوه بر این، برداشت ها و سپرده ها در Bybit رایگان هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک صرافی کریپتو با کارمزدهای بسیار پایین هستید، Bybit بهترین گزینه برای شماست.

7. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی CEX.io

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی CEX.io

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی CEX.io

CEX.io یکی دیگر از پلتفرم های مبادله ارزهای دیجیتال پرکاربرد با طیف وسیعی از ویژگی های شگفت انگیز، از جمله معاملات مارجین، استیکینگ و دبیت کارت رسمی خود است.

این صرافی در اکثر کشورهای جهان قابل دسترسی است و در حال حاضر بیش از چهار میلیون کاربر دارد. اما آیا کارمزد های این صرافی با قابلیت دسترسی و سایر ویژگی های مفید آن مطابقت دارد؟

خوشبختانه بله! CEX.io %0.16 کارمزد سفارش گذار و 0.25٪ کارمزد سفارش بردار دریافت می کند. علاوه بر این، این پلتفرم برای واریز از حساب های VISA یا Mastercard کارمزد 2.99٪ دریافت می کند و بسته به جایی که وجوه شما می روند، کارمزد متغیری را برای برداشت دریافت می کند.

8. صرافی KuCoin

صرافی KuCoin

صرافی KuCoin

KuCoin در حال حاضر با حجم معاملات روزانه بیش از 4.2 میلیارد دلار و فهرستی از بیش از 500 کوین پشتیبانی شده، به عنوان پنجمین صرافی محبوب ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می شود.

علاوه بر این، KuCoin ویژگی های مختلفی را ارائه می کند که می توانید از آنها برای ایجاد پورتفولیوی کریپتوی خود استفاده کنید، مانند استیکینگ، معاملات مارجین، وام دادن و موارد دیگر. و علاوه بر همه اینها، کارمزدهای KuCoin نیز بسیار پایین است.

در حال حاضر، کارمزد های سفارش گذار و سفارش بردار KuCoin یکسان است و فعلا 0.1٪ است. علاوه بر این، KuCoin برای هر نوع سپرده ای هزینه ای دریافت نمی کند، اما برای برداشت هزینه دریافت می کند. کارمزدی که برای برداشت وجه متحمل خواهید شد بسته به نوع کریپتویی که جابجا می کنید متفاوت است.

به عنوان مثال، برداشت بیت کوین 0.0005 BTC برای شما هزینه دارد، در حالی که برداشت پولکادوت 0.1 DOT برای شما هزینه دارد. بهتر است از قبل کارمزدهای KuCoin را بررسی کنید تا بدانید چه نوع هزینه هایی متحمل خواهید شد.

9. صرافی FTX

صرافی FTX

صرافی FTX

FTX که قبلا با نام Blockfolio شناخته می شد، یکی از بزرگترین صرافی های کریپتوی جهان است که در رتبه بندی جهانی درست پس از Coinbase قرار دارد.

FTX به دلایل متعدد، از جمله 300 کوین پشتیبانی شده، بازار NFT و ویژگی تجارت پیشرفته، یک صرافی عالی است. و در کنار این ویژگی های فوق العاده، کارمزدهای بسیار پایینی نیز دارد.

FTX فقط 0.02٪ کارمزد سفارش گذار دریافت می کند که بسیار کمتر از بسیاری از صرافی های دیگر است. علاوه بر این، کارمزد های سفارش بردار آن نیز بسیار کم است و در حال حاضر تنها 0.07٪ است.

این پلتفرم همچنین برای برداشت یا واریز هزینه ای دریافت نمی کند، بنابراین، به طور کلی، استفاده از FTX تضمین می کند که هزینه های شما صرف نظر از حجم معاملات فردی شما پایین می مانند.

10. صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی BlockFi

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی BlockFi

صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد: صرافی BlockFi

اگرچه BlockFi به اندازه برخی از پلتفرم های دیگر لیست شده در اینجا بزرگ نیست، ولی باز هم باعث نمی شود که این پلتفرم به گزینه ای غیرقابل اعتماد برای معمالات کریپتو تبدیل شود.

BlockFi طیف وسیعی از محصولات عالی از جمله حساب های بهره، گزینه های وام و کردیت کارت خود را به کاربرانش ارائه می دهد. و وقتی صحبت از کارمزد به میان می آید، BlockFi بر بسیاری از پلتفرم های دیگر برتری دارد.

این به این دلیل است که BlockFi هیچ گونه کارمزدی اعم از کارمزد سفارش گذار، سفارش بردار یا اسپرد دریافت نمی کند. همچنین می توانید بدون نیاز به پرداخت کارمزد، هر چقدر که می خواهید به کیف پول BlockFi خود واریز کنید.

علاوه بر این، می توانید هر ماه یک برداشت رایگان در این پلتفرم انجام دهید، به همراه کارمزد های متفاوتی که برای هر برداشت اضافی متحمل می شوید، که بستگی به نوع کریپتوی شما دارد. این پلتفرم واقعاً یک انتخاب عالی برای تجارت کم هزینه است.

ارزان ترین صرافی کریپتو کدام است؟

هنگام خرید، فروش، انتقال، یا انجام هر نوع اقدام دیگری در مبادلات کریپتو، کارمزد های غیرمنتظره می تواند گاهی اوقات کل فرآیند را خسته کننده و ناراحت کننده کند.

بنابراین، اگر می خواهید هنگام استفاده از یک صرافی کریپتو، کارمزد های خود را به حداقل برسانید، یکی از پلتفرم های بالا را امتحان کنید تا از این هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT