بهترین سایت های ساخت فلش کارت

معرفی 9 مورد از بهترین سایت های ساخت فلش کارت به صورت آنلاین

زمان مطالعه 8 دقیقه

اگر می خواهید فلش کارت های شخصی خود را بسازید یا از روی دسته بندی های از پیش ساخته شده مطالعه کنید، سایت های گفته شده در این مقاله را بررسی کنید تا بتوانید بهترین سایت های ساخت فلش کارت را بشناسید.

فلش کارت ها ابزار موثری هم برای یادگیری و هم برای مطالعه هستند. آنها حاوی اطلاعات مربوط به موضوعات مد نظر شما مانند تصاویر، کلمات، عبارات یا اعداد هستند و به شما این امکان را می دهند که به سرعت در مورد موضوع مورد مطالعه ی خود سوال کنید.

فلش کارت های از پیش ساخته شده معمولا در مدارس ابتدایی دیده می شوند، نه در دبیرستان ها یا کالج ها. بنابراین، بسیاری از دانش آموزان به ایجاد فلش کارت های خود روی می آورند.

اگر این موضوع برای شما یا شخصی که می شناسید،حائز اهمیت است، این لیست عالی از سایت های ساخت فلش کارت آنلاین را می توانید بررسی کنید.

1. Cram

Cram

Cram

Cram ایجاد دسته فلش کارت را به صورت آنلاین برای هر موضوعی با یک اکانت کاربری رایگان بسیار آسان می کند. دسته ی خود را نامگذاری کنید، موضوعات را اضافه کنید، توضیحاتی را وارد کنید و بین دسترسی خصوصی یا عمومی یکی را انتخاب کنید. برای ایجاد فلش کارت های خود، می توانید از ویرایشگر برای اضافه کردن متن، تصاویر، لیست ها و قالب بندی بر روی جلو و پشت کارت ها استفاده کنید.

وقتی زمان مطالعه کارت‌هایتان فرا می‌رسد، Cram چند گزینه ی مختلف به شما می‌دهد. شما به سادگی می توانید کارت های خود را مطالعه کنید، آنها را مرور کنید تا اطلاعات را به خاطر بسپارید، خود را با یک مسابقه امتحان کنید یا یک بازی انجام دهید. همچنین می‌توانید مجموعه‌های فلش کارت های خود را ویرایش کنید، آنها را به اشتراک بگذارید، چاپ کنید، صادر کنید یا آنها را شبیه‌سازی کنید.

برای مطالعه در حین حرکت، سایت Cram یکی از بهترین برنامه ها را برای ایجاد فلش کارت برای اندروید و iOS به شما ارائه می دهد.

2. بهترین سایت های ساخت فلش کارت: Flashcard Online

Flashcard Online

Flashcard Online

Flashcard Online سایت ساده دیگری برای ایجاد یک دسته ی فلش کارت است که می توانید آن را ذخیره و چاپ کنید. شما می توانید با عنوان شروع کنید، تعداد کارت ها را انتخاب کنید، و یک نوع را از بین متن تنها یا متن به اضافه ی یک تصویر انتخاب کنید. شما نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید؛ فقط می توانید کارت های خود را ایجاد کنید و از سایت بروید.

هنگامی که متن و یا تصاویر خود را به کارت ها اضافه کردید، گزینه ی ذخیره به عنوان PDF و سپس دانلود رایگان را فشار دهید. شما یک فایل PDF مفید از فلش کارت های خود خواهید داشت که می توانید آن را چاپ و برش دهید. تنها اشکال سایت Flashcard Online این است که گزینه ای برای استفاده از جلو و پشت کارت های خود ندارید.

اما، اگر به دنبال یک گزینه ی ایجاد فلش کارت به صورت خیلی راحت و قابل چاپ هستید، این سایت را حتما امتحان کنید.

3. GoConqr

GoConqr

GoConqr

GoConqr با نحوه ی فرآیند ایجاد فلش کارت شما یک قدم فراتر می رود. با راه‌اندازی حساب کاربری خود می توانید شروع ‌کنید و سپس به سؤالات مربوط به سطح پایه و دروس خود پاسخ می‌دهید تا نمایه ی یادگیری خود را بسازید. این سایت ویژگی‌های اضافی مانند محتوای رایگان، گروه‌ها، تقویم و غیره را به شما می‌دهد، علاوه بر فلش کارت‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید.

بنابراین، هنگامی که آماده ساختن فلش کارت خود شدید، دکمه Create را بزنید و Flashcards را انتخاب کنید. سپس متن خود را وارد کنید یا تصاویر را در قسمت جلو و پشت کارت ها آپلود کنید. می توانید رنگ پس زمینه، متن و بافت ها را نیز فرمت کنید.

وقتی زمان مطالعه فرا رسید، به سادگی به دسته ی فلش کارت در موضوعی که آن را برای آن ساخته اید بروید. این یک راه عالی برای یادگیری موثر هنگام مطالعه ی آنلاین است.

4.بهترین سایت های ساخت فلش کارت: Brainscape

Brainscape

Brainscape

Brainscape یک سایت فوق العاده برای یافتن فلش کارت های ایجاد شده توسط دیگران و همچنین ساختن آن ها توسط خود شما است. با ایجاد یک حساب کاربری رایگان می توانید شروع کنید، سپس یک کلاس (موضوع) اضافه کنید و دسته ی فلش کارت های خود را ایجاد کنید. شما می توانید چندین کلاس و دسته فلش کارت در هر بخش راه اندازی کنید که برای پیش بردن چندین دوره ایده آل است.

سوالات و پاسخ های مد نظر خود (جلو و پشت) را برای کارت های خود وارد کنید. سپس دسته ی خود را ذخیره کنید یا بلافاصله شروع به مطالعه ی آن ها کنید. این در حالی است که فقط می توانید از متن روی فلش کارت های خود با حساب رایگان استفاده کنید، البته ممکن است این تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید. به علاوه، می‌توانید دسته های خود را مرتب کنید، ویرایش کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در کنار برنامه‌های رایگان برای Android و iOS، سایت Brainscape برنامه‌های پولی برای محتوای اضافی، یک ویرایشگر پیشرفته برای گنجاندن تصاویر و صداها و سایر ویژگی‌های آموزشی را نیز ارائه می‌دهد.

5. ProProfs

ProProfs

ProProfs

با ProProfs، می توانید پس از ایجاد حساب رایگان خود، در عرض چند دقیقه یک دسته از فلش کارت ها را بسازید. می‌توانید تصاویر و متن اضافه کنید، کارت‌ها را به ترتیبی که می‌خواهید مرتب کنید، و هر زمان که خواستید کارت‌های بیشتری را ویرایش یا به دسته بندی خود اضافه کنید.

سایت ProProfs گزینه های مشابهی مانند Cram را برای زمان مطالعه ارائه می دهد. شما می توانید دسته ی فلش کارت های خود را مشاهده کنید، اطلاعات را به خاطر بسپارید، در مسابقه شرکت کنید، و در یک بازی یا مسابقه شرکت کنید. این سایت گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا مجموعه ی فلش کارت های خود را از طریق ایمیل، پیوند قابل اشتراک، ورود به سیستم های اجتماعی یا کد های منحصر به فرد، جاسازی کنید.

6.بهترین سایت های ساخت فلش کارت: Chegg

Chegg

Chegg

ساخت فلش کارت آنلاین با سایت Chegg آسان است. شما می توانید یک اصطلاح و تعریف آن را (در جلو و پشت کارت) وارد کنید و از متن، تصاویر، فایل های صوتی و معادلات برای بهبود کارت های خود استفاده کنید که درواقع بیشتر نیازهای موضوع را پوشش می دهند.

وقتی زمان مطالعه با فلش کارت‌هایی که ایجاد کرده اید رسید ، می‌توانید آنها را ورق بزنید، در آزمون ها شرکت کنید یا یک بخش مرور را بررسی کنید.

سایت Chegg نیز ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کند، مانند کمک به تکالیف، کلاس‌هایی که می‌توانید به آنها بپیوندید، و دسته‌های فلش کارت به اشتراک گذاشته شده توسط سایر کاربران (که راهی عالی برای یادگیری چیزهای جدید است). سایت Chegg همچنین برنامه هایی را برای اندروید و iOS نیز ارائه می دهد.

7. Flashcard Machine

Flashcard Machine

Flashcard Machine

از طریق سایت Flashcard Machine، با یک حساب کاربری رایگان می توانید شروع کنید. سپس طرح کلی فلش کارت خود را شامل عنوان، موضوع، و سطح دانش مد نظرتان، را مشخص ‌کنید.

سپس به بخش ویرایشگر بروید، جایی که می توانید متن، تصاویر، معادلات و موارد دیگر را نیز وارد کنید. همچنین می‌توانید متن را تراز کنید، فهرست‌ها را اضافه کنید و فونت را نیز تنظیم کنید.

بعد از اینکه فلش کارت های خود را درست کردید، می توانید یک جلسه مطالعه عمومی را با حرکت در کارت ها یا انجام یک بازی شروع کنید.

شما همچنین می توانید دسته ی فلش کارت های خود را چاپ، صادر و بررسی کنید. بعلاوه، اشتراک گذاری دسته ی خود با دیگران در این سایت بسیار آسان است.

Flashcard Machine برنامه‌های پولی را برای اندروید و iOS نیز ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید هر کجا که می‌روید به مطالعه ادامه دهید.

8.بهترین سایت های ساخت فلش کارت: FlashDecks

FlashDecks

FlashDecks

FlashDecks یک سایت عالی برای ایجاد فلش کارت به صورت آنلاین است. با یک رابط اصلی، می توانید دسته های فلش کارت را به سرعت بسازید. متن خود را به جلو و پشت هر کارت اضافه کنید و تصاویر را به همراه کارت ها آپلود کنید.

برای بررسی فلش کارت های خود در هنگام مطالعه، می توانید جلوی هر کرات را روی صفحه نمایش ببینید. هنگامی که می خواهید پشت آن را بررسی کنید، کافیست فقط کلیک کنید و سپس مشخص کنید که پاسخ شما درست یا غلط بوده است. این مورد برای پیگیری آمار پیشرفت شما بسیار مفید است، که این روند به خوبی در یک نمودار نمایش داده می شود.

شما می توانید فلش کارت های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را بررسی کنید، فلش کارت های خود را در سایت یا از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و مجموعه هایی برای چند دسته کارت ایجاد کنید. سایت FlashDecks همه چیز را بسیار آسان تر می کند.

9. Quizlet

Quizlet

Quizlet

Quizlet یکی دیگر از سایت های سازنده ی فلش کارت به صورت فوق العاده است. برای هر کارت، در صورت تمایل، یک اصطلاح و تعریف منطبق را به همراه تصویری از کتابخانه ی موجود وارد کنید.

اگر می‌خواهید فلش کارت‌های از قبل ایجاد شده را وارد کنید، حتی می‌توانید داده‌ها را از جای دیگری (مانند Word یا Excel) نیز جای‌گذاری کنید.

هنگامی که مجموعه ی خود را درست کردید، فلش کارت های شما آماده استفاده به صورت آنلاین هستند و می توانید آنها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی های فوق العاده ی سایت Quizlet این است که می توانید به راحتی با کلیک یک دکمه آن ها را از قالب فلش کارت به فرمت دیگری تغییر دهید: یک بازی مطابق، آزمون املا، چالش حافظه و موارد دیگر.

فلش کارت هایی را متناسب با نیازهای زمینه ی مطالعه ی خود ایجاد کنید

هر دانش آموزی روش متفاوتی برای یادگیری و مطالعه دارد که برای او بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت. بنابراین اگر فلش کارت ها همان چیزی است که ترجیح می دهید یا اگر فردی هستید که می خواهید آنها را امتحان کنید، سایت های معرفی شده در این مقاله برای شما مناسب هستند.

شما به راحتی می توانید برای تمام کلاس های خود یک دسته بندی بسازید و از آن ها استفاده کنید و در مطالعه ی خود پیشرفت ایجاد کنید.

اگر هیچ یک از سایت های گفته شده در بالا، نظر شما را جلب نکرده است، می توانید از Google Docs نیز برای ساختن فلش کارت های مد نظر خود استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT