مقایسه بهترین هاست های وردپرس

مقایسه بهترین هاست های وردپرس

زمان مطالعه 15 دقیقه

در عین حال که شما می توانید از هر هاستی برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، ولی یک هاست مناسب، خدمات، عملکرد و پشتیبانی بهتری را برای سایت های وردپرس ارائه می دهد. اگر از هاست وب غیر اختصاصی WP خود ناامیدی شده اید و می خواهید چیزی مناسب تر برای وردپرس داشته باشید، جای درستی آمده اید. مقایسه بهترین هاست های وردپرس را در ادامه بخوانید.

مت ده ها هاست موجود در بازار را بررسی کرده ایم و بهترین گزینه های موجود در بازار را امروز در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، از جمله ارائه دهندگانی که خود وردپرس پیشنهاد می کند. گزینه های موجود در این مقاله بهترین عملکرد، امنیت و قابلیت اطمینان را برای وب سایت های ساخته شده بر روی وردپرس فراهم می کنند.

9 هاست برتر وردپرس برای سال 2023

بهترین های سال 2023: Bluehost، Cloudways، Flywheel، Hostinger، Kinsta، Nexcess، Scala Hosting، Siteground و WP Engine.

من و تیمم ساعت‌های زیادی را صرف بررسی جزئیات از قیمت و عملکرد گرفته تا سهولت استفاده و ویژگی‌های دیگر کرده ایم. در طی این فرآیند، ما پنج هاست را شناسایی کردیم که از بقیه بهتر بودند.

هاست های مورد علاقه ما برای سال 2023 عبارتند از:

  • Hostinger – مقرون به صرفه ترین هاست وردپرس
  • Cloudways – بهترین گزینه از نظر انعطاف‌پذیری و ویژگی ها
  • Siteground – بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین
  • Bluehost – بهترین گزینه برای ایجاد اولین وب سایت وردپرس شما
  • Host Scala – رایگان با برنامه های هاست وردپرس

چه به دنبال یک گزینه ی مقرون به صرفه و آسان برای استفاده باشید، چه به دنبال یک هاست با انعطاف پذیری بالا، گزینه های معرفی شده، دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید.

بسته به هدف شما، هر یک از ارائه دهندگان هاست پیشنهادی در این مقاله ممکن است بهتر از دیگری مناسب نیاز های شما باشد.

در ادامه به طور دقیق تری به معرفی هرکدام خواهیم پرداخت؛

Hostinger

مقرون به صرفه ترین هاست وردپرس

Hostinger به دلیل قیمت‌های پایین و زمان‌های بارگذاری فوق‌العاده‌اش در صدر این لیست قرار دارد.

هزینه های طرح managed هاستینگر برای یک وب سایت تنها از 1.99 دلار در ماه شروع می شود – که در مقایسه با سایر هاست های موجود در جهان بی نظیر است. در حالی که حتی قیمت تمدید قرارداد 3.99 دلار در ماه نیز بسیار مقرون به صرفه و وسوسه انگیز است.

اما نکته مهم اینجاست: فقط با دو دلار بیشتر در ماه (در حال حاضر 3.99 دلار)، می توانید 100 وب سایت به همراه 100 گیگابایت حافظه SSD، ایمیل رایگان و پهنای باند نامحدود دریافت کنید.

درست است، با قیمت یک فنجان قهوه در هر ماه، می توانید تا 100 وب سایت را میزبانی کنید. این یک پیشنهاد شگفت انگیز است.

آیا قیمت های عالی این ارائه دهنده، به این معنی است که کیفیت را فدای قیمت پایین کرده است؟ جواب منفی است.

زمان بارگذاری این هاست نیز بسیار سریع است. طبق وب سایت هاستینگر، زمان پاسخ سرور در حدود 43 میلی ثانیه است که بسیار سریع است. برای درک بهتر، این فقط 13 میلی ثانیه “آهسته تر” از برخورد رعد و برق است. در آزمایش ما، سرعت هر نوع هاستی (هاست اشتراکی، VPS و وردپرس) به طور متوسط ​​کمتر از یک ثانیه برای بارگذاری بود.

هاستینگر اخیراً ویژگی جدیدی را برای افزایش سرعت صفحه طراحی کرده است که در آن می توانید سرعت سایت خود را اندازه گیری کنید و تاریخچه عملکرد آن را تنها با یک کلیک مشاهده کنید. اگر متوجه شدید که می‌خواهید سرعت بارگذاری خود را بهبود ببخشید، ویژگی جدید شما را راهنمایی می‌کند که چه کاری انجام دهید.

این شرکت همچنین اخیراً یک اسکنر بدافزار پیشرفته و یک ابزار وردپرس اضافه کرده است تا بتوانید تغییرات دلخواه خود را بدون تغییر در فرآیند وب سایت خود آزمایش کنید.

به طور کلی، اگر می خواهید یکهاست با کیفیت آنهم با قیمت بسیار مقرون به صرفه داشته باشید، این گزینه مناسب شما است. اگر می‌خواهید تعداد سایت‌هایی را که می‌توانید با هزینه کم میزبانی کنید، را افزایش دهید، همین امروز در هاستینگر ثبت‌نام کنید.

مقایسه بهترین هاست های وردپرس: Cloudways

بهترین گزینه از نظر انعطاف پذیری و ویژگی های اضافی

Cloudways بیش از 11 سال است که هاست مدیریت شده وردپرس را ارائه کرده است و بیش از 600000 وب سایت وردپرس را میزبانی کرده است. آمار قابل توجه دیگر این است که Cloudway به بیش از 120000 سرور فعال دسترسی دارد!

Cloudways در تلاش است تا انعطاف پذیری را برای همه مشتریان خود فراهم کند. برخی از نمونه‌های این انعطاف‌پذیری عبارتند از: ارائه وب‌سایت‌های وردپرس نامحدود، قیمت‌های پرداختی با برنامه‌های ساعتی (بنابراین فقط برای میزان استفاده ای که دارید هزینه پرداخت می‌کنید)، امکان افزودن فضای سرور بیشتر، URLهای نامحدود و موارد دیگر.

همچنین با وجود پشتیبانی تخصصی 24 ساعته، لازم نیست خودتان یک متخصص فنی باشید تا با Cloudways کار کنید.

Cloudways در حال حاضر 62 مرکز داده در 15 کشور و 33 شهر دارد، بنابراین مهم نیست در کجای جهان باشید، عملکرد سریع و قابل اعتمادی ارائه خواهد کرد.

در رابطه با طرح‌ها و قیمت‌گذاری، باید بگوییم که قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله؛ انتخاب از بین پنج ارائه‌دهنده زیرساخت به‌عنوان یک سرویس (IaaS)، میزان رم، هسته‌های پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند مورد نیاز. گزینه های ارائه دهنده IaaS عبارتند از:

  • Linode
  • DigitalOcean
  • Vultr
  • AWS
  • Google Cloud

کم هزینه ترین بسته ای ارائه دهنده، 12 دلار در ماه قیمت دارد که شامل هاست DigitalOcean Standard، با 1 گیگابایت رم، 1 پردازنده، 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 1 ترابایت پهنای باند است. همچنین گران ترین بسته آنها 3569.98 دلار در ماه است که شامل هاست AWS می شود. این طرح شامل 384 گیگابایت رم، 96 vCPU، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت پهنای باند است.

همه برنامه ها با پشتیبانی 24/7/365، SSL رایگان، افزونه CDN، انتقال رایگان، نصب نامحدود برنامه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته، حافظه پنهان پیشرفته، بهبود عملکرد خودکار و موارد دیگر ارائه می شوند.

می‌توانید Cloudways را به‌صورت رایگان با یک دوره آزمایشی سه روزه امتحان کنید تا ببینید آیا نیازهای شما را برطرف می کند یا خیر.

SiteGround

بهترین گزینه برای فروشگاه های آنلاین

SiteGround یکی دیگر از هاست های توصیه شده وردپرس است. این ارائه دهنده، هاست مدیریت شده فوق العاده مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که در عین حال فوق العاده قدرتمند نیز هست.

ویژگی منحصربفرد SiteGround عبارت است از؛

Migrating to their host. ابزار مهاجرت رایگان آنها به شما امکان می دهد وب سایت قدیمی خود را تنها در چند روز به راحتی به وب سایت آنها منتقل کنید. نیاز به هیچ اطلاعاتی در زمینه فناوری یا کدنویسی نیست.

Setting up an online store. با ترکیب قدرتمند وردپرس و ووکامرس، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید تا در یک لحظه شروع به کسب درآمد کنید. اینکار فقط با چند کلیک امکان پذیر است.

این سرویس ویژگی های پیشرفته ای مانند به روز رسانی خودکار و امنیت پیشرفته در تمام برنامه های SiteGround را نیز ارائه می کند. همچنین یک نسخه پشتیبان رایگان روزانه دریافت خواهید کرد.

این سرویس بیشتر مشکلاتی را که ممکن است با آنها مواجه شوید را پوشش می دهد و زمان بیشتری را برای تمرکز بر کسب و کار یا پروژه ایجاد می کند.

پیشنهاد ما طرح StartUp است که به شما 10 گیگابایت فضا و حداکثر 10000 بازدید کننده برای یک سایت می دهد. همچنین طرح intro-level 2.99 دلار در ماه برای سال اول قیمت دارد.

این سرویس به شما امکان می دهد از PHP Ultrafast خود SiteGround استفاده کنید تا تجربه بازدیدکنندگان را بهبود بخشید. همه اینها با پرداخت 4.99 دلار در ماه. بزرگترین طرح GoGeek با 7.99 دلار در ماه شامل 40 گیگابایت فضا، پشتیبانی و… است.

Bluehost

بهترین گزینه برای ایجاد اولین وب سایت وردپرسی شما

Bluehost برای بسیاری از کاربران، انتخاب اول است زیرا یکی از سه هاستی است که وردپرس رسماً استفاده از آن را به مردم توصیه می کند.

دلیل اصلی استفاده مردم از Bluehost چیست؟ در درجه اول کار با آن ساده است. هنگامی که شروع به کار با آن کنید، می توانید بلافاصله وردپرس را نصب کرده و تنها در عرض 15 دقیقه سایت خود را ایجاد کنید.

دلیل دیگری که Bluehost مورد علاقه کاربران است این است که میلیون ها کاربر دارد، به این معنی که پیچیدگی ها و مشکلات مربوط به راه اندازی و هاست ، وب سایت ها به طور کلی برطرف شده است. در موارد نادری که با مشکلی مواجه می شوید، تنها با یک تماس می توانید مشکل خود را برطرف کنید. اگر سؤال یا نگرانی دارید، می‌توانید 24 ساعته با تیم پشتیبانی Bluehost تماس بگیرید.

اگر این توضیحات شما را متقاعد نمی کند که Bluehost را امتحان کنید، در ادامه با ما همراه باشید: Bluehost دارای قیمت های مقرون به صرفه ای است، با بسته هایی به قیمت کمتر از 2.75 دلار در ماه در دسترس شما می باشد.

همانطور که ممکن است تصور کنید، این ویژگی ها Bluehost را به یک هاست عالی برای انتخاب تبدیل کرده است.

با همه اینها، شما صاحب یک هاست اشتراکی خواهید شد. بنابراین، اگر شما یا شخص دیگری در سرورتان ترافیک زیادی داشته باشید، سایت شما ممکن است دچار اختلال شود. اما صادقانه بگویم، این اتفاق هرگز نمی افتد. من بیش از یک دهه است که وب‌سایت‌هایی با هاست اشتراکی در اختیار دارم و هرگز با چنین مشکلی روبرو نشده ام.

Bluehost هاست مدیریت شده وردپرس را نیز ارائه می دهد که قیمت آن از 9.95 دلار در ماه شروع می شود. درست است که پایین ترین قیمتی که من تا به امروز دیده ام نیست، اما هنوز هم یکی از گزینه های مقرون به صرفه به عنوان یک هاست مدیریت شده است.

Bluehost یک گزینه عالی برای اکثریت قریب به اتفاق افرادی است که این مطلب را می خوانند، به ویژه کسانی که تازه شروع به کار کرده اند.

مقایسه بهترین هاست های وردپرس: Scala Hosting

هاست Scala نه تنها اطمینان حاصل می کند که سرورهایش به عملکرد بهتر سایت وردپرس شما کمک می‌کنند، بلکه تقریباً در هر برنامه‌ای تعداد زیادی ویژگی مفید را ارائه می‌دهد. متخصصان Svcala هر تعداد سایت وردپرسی را که نیاز دارید را به صورت رایگان به سرویس خود انتقال می دهند.

کارشناسان فرآیند مهاجرت را به نحو احسن انجام می دهند و در حین اینکه سایت را به سرورهای جدید خود هدایت می کنید، هیچ اختلالی در عملکرد آن ایجاد نمی وشد. به این ترتیب، هیچ زمان تلف شده ای برای سایت های شما در این فرآیند وجود ندارد.

ویژگی های امنیتی زیادی در همه برنامه های هاست وردپرس Scala وجود دارد. یک فایروال اختصاصی نصب شده، اسکن و حذف بدافزار و به‌روزرسانی‌های خودکار برای جلوگیری از ایجاد نقاط ضعف دریافت می‌کنید.

تمام بسته های اسکالا همچنین شامل موارد زیر است:

  • Seven daily backups with restore points kept for a week
  • Free content delivery network
  • Free SEO analysis and tools

ویژگی‌های مفید دیگر عبارت هستند از:

WP Start: وب سایت های نامحدود، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، دو برابر شدن قدرت CPU WP Mini

WP Advanced: وب سایت های نامحدود، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، چهار برابر شدن قدرت CPU WP Mini

همچنین تیم پشتیبانی اسکالا متشکل از کارشناسان وردپرس به شما در همه زمینه ها از مشکلات افزونه تا عیب‌یابی کلی کمک می‌کنند.

اگر WP Advanced را انتخاب کنید، یک دامنه رایگان نیز دریافت خواهید کرد. بعد از آن نیز هر سال که برای خرید هاست اقدام می کنید، یک سال دامنه رایگان دریافت می کنید.که این خود یک امتیاز بسیار بزرگ به حساب می آید.

قیمت اسکالا نیز در مقایسه با سایر ارائه دهندگان موجود در این لیستبسیار رقابتی است:

WP Mini: 3.95 دلار در ماه برای یک بسته سه ساله، 4.95 دلار برای دو سال

شروع WP: 5.95 دلار در ماه برای بسته سه ساله، 7.95 دلار برای دو سال

WP Advanced: 9.95 دلار در ماه برای یک بسته سه ساله، 10.95 دلار برای دو سال

پیشنهاد ما به شما این است که هاست اسکالا را امتحان کنید یا با آنها تماس بگیرید تا بدانید که آنها چه پیشنهادات بیشتری می توانند برای شما داشته باشد. اگر می‌خواهید یک هاست وردپرس با قیمت رقابتی داشته باشید، هاست Scala باید در صدر لیست شما باشد.

WP Engine

برای حرفه‌ای‌ها، WP Engine را توصیه می کنیم. اگر می‌خواهید به صورت جدی یک وبلاگ یا کسب‌وکار پربازدید ایجاد کنید، این بهترین هاست وردپرس مدیریت شده است.

اما ما آن را برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در این زمینه کرده اند توصیه نمی کنیم، زیرا بسیار گران قیمت است. چیزی حدود 30 تا بیش از 100 دلار در هر ماه برای کاربران هزینه در پی دارد.

اکثر سایت های وردپرسی فعال با Bluehost یا Siteground عملکرد بسیار خوبی دارند. در عین حال شما در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و برای ویژگی های پیشرفته WP Engine که به آن نیاز ندارید، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

با پرداخت 20 دلار در ماه، می توانید از طرح StartUp برای میزبانی یک سایت 10 گیگابایتی با محدودیت 25000 بازدید کننده ماهانه استفاده کنید. طرح Professional با 50 دلار در ماه برای سه سایت و 75000 بازدید کننده ماهانه مناسب است.

WP Engine به‌عنوان یک هاست مدیریت‌شده، سرعت و امنیت را در سطح سرور به‌طور حرفه‌ای حفظ می‌کند، این به این معناست که لازم نیست شما برای به حداکثر رساندن عملکرد سایت کاری انجام دهید.

همچنین لازم نیست برای نصب و به‌روزرسانی افزونه‌ها، پشتیبان‌گیری یا پیاده‌سازی ویژگی‌های امنیتی برای جلوگیری از حملات brute force، اقدام خاصی انجام دهید. WP Engine همه این کارها را در پشت صحنه انجام می دهد.

این سرویس با پشتیبانی 24 ساعته، در حال خدمت رسانی به کاربران خود می باشد. کارمندان سرویس پشتیبانی WP Engine متخصصان فعال در زمینه وردپرس هستند و به سوالات و مشکلات شما پاسخ های دقیقی ارائه می دهند.

مقایسه بهترین هاست های وردپرس: Nexcess

Nexcess، توسط Liquid Web، ارائه می شود و برای خدمت رسانی به کاربرانی که مسئولیت مدیریت چندین سایت وردپرس را بر عهده دارند، مناسب است.

با این حال، چیزی که من واقعاً در مورد Nexcess دوست دارم این است که خیلی ساده به کاربران این امکان را می دهد که یک وب سایت را مدیریت کنند.

این شرکت همچنین تعداد زیادی طرح عالی را ارائه می دهد که قیمت آنها فقط از 15.83 دلار در ماه برای یک وب سایت شروع می شود( در صورتی که صورت حساب یک سال را یکجا پرداخت کنید). همچنین اگر ترجیح می دهید ماه به ماه صورت حساب خود را پرداخت کنید، می توانید 19 دلار در ماه بپردازید.

اگر به ویژگی‌های بیشتری نسبت به طرح اولیه نیاز دارید، هزینه آن تا مقداری افزایش می‌یابد. سطح Maker در برنامه سالانه 65.83 دلار در ماه هزینه دارد، شما تا پنج سایت و 40 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با این طرح دریافت می‌کنید. Nexcess محبوب‌ترین طرح خود را Designer می‌نامد که حداکثر 10 سایت و 60 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت 90.83 دلار در ماه ارائه می کند.

در کل، این پلتفرم هفت پلن را ارائه می کند. گران ترین آنها، Enterprise است که تا 250 سایت و 800 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می کند.

همچنین Nexcess به طور خودکار وردپرس و افزونه های شما را به روزرسانی می کند. این کار برای شما و تیم دردسر کمتری به همراه دارد. شما به MySQL، SFTP و SSH دسترسی کامل خواهید داشت. همچنین امنیت، سرعت و پشتیبانی فوق العاده ای نیز دارد.

بدیهی است که Nexcess برای همه مناسب نیست. کسب‌وکارهای کوچک باید یکی از گزینه‌های دیگر را انتخاب کنند، زیرا برنامه‌های Nexcess بیش از حد گران قیمت است.

با این حال، برای کاربران حرفه ای، Nexcess دقیقا همان هاست وردپرسی است که به دنبالش هستند.

Flywheel

Flywheel یک هاست وردپرس مدیریت شده است که به معنای واقعی کلمه خدمات پشتیبانی از مشتریان را ارائه می کند.

این شرکت یک سرویس مهاجرت عالی هم ارائه می دهد که فرآیند پر استرس مهاجرت سایت را برای شما ساده تر می کند.Flywheel یک تیم اختصاصی دارد که کل فرآیند انتقال سایت شما به هاست وب خود را انجام می دهند تا شما مجبور به انجام این کار نباشید.

مهم ترین نکته در رابطه با این هاست این است که کاملا رایگان است.

درست خواندید. آنها بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی این خدمات را ارائه می کنند.

Flywheel همچنین به دلیل این که به شما امکان می‌دهد ویژگی ها و افزونه‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را که بارها و بارها استفاده می‌کنید، ذخیره کنید، فوق‌العاده است.

همچنین 14 روز امکان استفاده رایگان را در اختیار کاربران جدید قرار می دهد تا قبل از پرداخت هزینه، از کیفیت خدمات مطمئن شوند.

Flywheel یک طرح شامل پشتیبانی از یک وب سایت با 5000 بازدید کننده ماهانه و 5 گیگابایت فضا را با 13 دلار در ماه ارائه می کند. همچنین، می‌توانید با پرداخت ۲۵ دلار در ماه به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا کنید.

توصیه: اگر به دنبال تجربه مهاجرت بدون دردسر و/یا توسعه وب سایت برای مشتریان هستید، از Flywheel استفاده کنید.

مقایسه بهترین هاست های وردپرس: Kinsta

اگر WP Engine چندان نظر شما را جلب نکرده است، Kinsta جایگزین عالی برای WP Engine است.

با این حال، آنچه واقعاً آن را از WP Engine متمایز می کند، ویژگی مقیاس پذیری خودکار آن است. در صورت افزایش غیرمنتظره ترافیک سایت، سرورهای آن به طور خودکار CPU و RAM بیشتری را به وب سایت شما اختصاص می دهند.

این به این معنی است که با هجوم بازدیدکنندگان، نگران کاهش سرعت یا خراب شدن وب سایت خود نخواهید بود. این گزینه برای وب‌سایت‌هایی که اغلب شاهد افزایش ناگهانی ترافیک هستند، یک انتخاب عالی است.

Kinsta همچنین تعداد زیادی طرح را برای مقیاس پذیری عالی ارائه می دهد. در واقع، 10 طرح عظیم و همچنین یک راه حل سازمانی قابل تنظیم را ارائه می دهد.

قیمت ها از 35 دلار در ماه برای 25000 بازدید کننده ماهانه شروع می شود. اگر به بیش از 2.5 میلیون بازدید کننده در ماه نیاز دارید، می توانید با تیم فروش Kinsta تماس بگیرید تا یک طرح سفارشی تهیه کنید. همه طرح ها با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شوند.

نکته: Kinsta می تواند هر حجمی از ترافیک را که شما نیاز دارید مدیریت کند. لازم نیست نگران این موضوع باشید.

یکی از چیزهای خوب در مورد Kinsta این است که شما به ویژگی‌های یکسانی در هر برنامه دسترسی دارید، و با ارتقا به طرح های گران تر تغییر چندانی در دسترسی شما به ویژگی ها ایجاد نمی شود.

همچنین قیمت گذاری Kinsta تا حدودی با رقبا متفاوت است زیرا بر اساس ترافیک سایت، باید طرح را انتخاب و خریداری کنید.

حالا که با بهترین هاست های وردپرس آشنا شده اید، زمان آن رسیده است که بهترین گزینه را برای خود و کسب و کارتان انتخاب کنید. فلذا نکات زیر را باید در نظر داشته باشید.

هاست Multi-Site در مقابل هاست Single-Site

اگر قصد دارید چندین وب سایت را میزبانی کنید، هر ارائه دهنده در این لیست راه حل های مختلفی ارائه می دهد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید می تواند از همه سایت هایی که در آینده میزبانی می کنید پشتیبانی کند. قیمت و ویژگی های بسته انتخابی باید در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال، اگر چندین وب سایت را مدیریت می کنید، WPEngine چند بسته عالی ارائه می دهد. طرح های هاست Multi-Site آنها از 44.25 دلار در ماه با پشتیبانی از سه سایت شامل شروع می شود. همچنین هر ماه 125 گیگابایت پهنای باند به همراه 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد.

طرح Growth آنها که 86.25 دلار در ماه هزینه دارد شامل 10 سایت با پهنای باند و فضای ذخیره سازی بیشتر می شود.

اگر به دنبال هاست وردپرس Multi-Site هستید، Kinsta نیز گزینه مناسب دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

ارائه دهندگانی مانند Bluehost پشتیبانی از وب سایت های نامحدود را تنها با 5.45 دلار در ماه ارائه می دهند.

خدمات پشتیبانی مشتریان

شما می خواهید وب سایتی داشته باشید که تا حد امکان روان کار کند. این مسئله به ویژه اگر از وب سایت خود درآمد کسب کنید بسیار مهم است. بنابراین، وقتی مشکلی پیش می‌آید، شما به کسی نیاز دارید که برای رفع این مشکل با شما کمک کند.

به همین دلیل است که هنگام تصمیم گیری برای خرید هاست وردپرس، پشتیبانی خوب از مشتری یک نکته مهم است.

پلت فرم هاست وردپرس WPEngine یکی از بهترین تیم های پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. تیم آنها ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال آماده کمک رسانی به شما برای حل مشکلاتی است که پیش می آیند، هستند.

هاست های مدیریت شده مدل کسب و کار خود را بر اساس ارائه خدمات به موقع و قابل اعتماد ایجاد کرده اند. برعکس، هاست های ارزان تر تاکید چندانی بر کمک به مشتریان و پشتیبانی از آنها در هنگام بروز مشکل ندارند.

ولی این به این معنی نیست که هاست های مدیریت نشده پشتیبانی مشتری ضعیفی ارائه می دهند. در واقع، هاست هایی مانند Bluehost پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را برای رفع نیازهای کاربران ارائه می دهند.

هاست مدیریت شده

این موضوع یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید در هنگام انتخاب هاست وردپرس اتخاذ کنید. زیرا همه چیز را از سطح پشتیبانی مشتری گرفته تا امنیت و قیمت را تعیین می کند.

اول، اجازه دهید در مورد هاست وردپرس صحبت کنیم که اکثر مردم با آن آشنا هستند. شما یک هاست معمولی خریداری می کنید و آن هاست معمولاً یک راه آسان برای نصب وردپرس در اختیار شما قرار می دهد. شما یک هاست دارید، سپس وردپرس را نصب می کنید و تمام.

این گزینه به عنوان هاست وردپرس مدیریت نشده شناخته می شود – و اکثر هاست های وردپرس دقیقا به این شکل کار می کنند. پس از نصب با یک کلیک، نسخه اصلی وردپرس را دریافت می کنید.

هاست مدیریت شده وردپرس تمام ویژگی ها را ارتقا می دهد و چندین ویژگی اضافی ارائه می دهد.

به جای یک هاست اولیه با نصب وردپرس، همه چیز از ابتدا با در نظر گرفتن وردپرس ساخته شده است. این زیرساخت هاست به طور خاص برای وردپرس طراحی شده است و ارائه دهنده هاست معمولاً خود وردپرس را سفارشی می کند تا عملکرد آن را بهتر کند.

سایت شما با یک برنامه مدیریت شده بسیار سریعتر و ایمن تر عمل خواهد کرد. از آنجایی که این ارائه دهندگان در زمینه وردپرس تخصص دارد، از پشتیبانی بسیار بهتری نیز بهره مند خواهید شد.

نکته منفی این است که هاست مدیریت شده وردپرس گران قیمت است، اما قطعا ارزشش را دارد. با توجه به پولی که پرداخت می کنید، خدمات قابل توجهی نیز دریافت می کنید.

یک هاست با کیفیت به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ساده و سریع از یک هاست به هاستی دیگر جابجا کنید. ممکن است یک تکنسین اختصاصی در طول این فرآیند به شما کمک کند، یا یک تیم پشتیبانی شما را در این فرآیند راهنمایی کند. برخی ارائه دهندگان حتی ممکن است برای انتقال سایت هزینه بیشتری از شما دریافت کنند، که به نظر من ارزشش را دارد.

با دسترسی به گزینه های مختلف، ببینید کدام ارائه دهندگان ابزار انتقال سایت ارائه می دهند. به عنوان مثال، SiteGround یک ابزار انتقال رایگان دارد که می توانید از آن برای انتقال وب سایت خود به هاست جدید استفاده کنید.

WPEngine هاست دیگری است که ابزار انتقال را ارائه می دهد. پس از دانلود، افزونه تمام کارهای لازم را برای شما انجام می دهد.

Flywheel دارای کارشناسانی است که به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را تغییر دهید. تیم انتقال آنها کل فرآیند را انجام خواهد داد، بنابراین شما مجبور به انجام کار خاصی نیستید.

اگر می خواهید وب سایت خود را به یک هاست جدید منتقل کنید، حتما بررسی کنید که ارائه دهنده هاست وردپرس برای انتقال وب سایت شما چه امکاناتی را ارائه می دهد.

بهترین هاست برای وردپرس

هاست وردپرس سایت شما را روی سروری قرار می دهد که فقط برای وردپرس استفاده می شود. این امر امنیت و عملکرد سایت شما را بهبود می بخشد و تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما ایجاد می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT