مقایسه شیبا و BONK

مقایسه شیبا و BONK

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۳، نبرد بزرگی میان ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم شکل گرفته است. سال نوی میلادی با نمایش‌های خوب از سوی شیبا اینو (SHIB) و رقیب جدید آن، بانک (BONK) آغاز شده، اما چه کسی قهرمان بزرگ این جنگ تبلیغاتی خواهد بود؟ در این مقاله به مقایسه شیبا و BONK می پردازیم.

مقایسه شیبا و BONK

ارز دیجیتال بانک یک میم کوین جدید است که بر بستر شبکه سولانا ایجاد شده و در روزهای اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. BONK به عنوان اولین کوین با تم سگ «برای مردم، توسط مردم» توصیف شده و در همین راستا، ۵۰ درصد از کل عرضه آن میان جامعه سولانا عرضه شده است. یکی دیگر از اهداف بانک، این است که مسیر سولانا را از شرکت ورشکسته Alameda Research جدا کرده و نقدینگی را به این اکوسیستم بازگرداند. به نظر می‌رسد که ابتکار BONK برای سولانا کارساز بوده است؛ زیرا قیمت رمزارز SOL در هفت روز گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد کرده است.
وقتی صحبت از رشد سرمایه به میان می‌آید، این پیروزی متعلق به توکن BONK است که در هفت روز گذشته حدود ۱،۸۰۰ درصد رشد داشته، در حالی که شیبا رشدی ۳ درصدی را در مدت مشابه تجربه کرده است. با این حال، این رشد قابل‌توجه به این دلیل رخ داده که BONK (در جایگاه ۲،۵۹۴) نسبت به شیبا (در جایگاه ۱۶)، ارزش بازار بسیار کمتری دارد و همین موضوع، رشد آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.
با این حال، نباید فراموش کرد که این هایپ‌ها و تبلیغات در بازار ارزهای دیجیتال ماندنی نیستند و یکی از هم‌بنیانگذاران سولانا گفته که هنوز کار زیادی در پیش است.
در مورد شیبا، سناریو ممکن است بهتر باشد، آن هم به این دلیل که راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم شیباریوم روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT