مقایسه ClickUp با monday.com

مقایسه ClickUp با monday.com: تیم شما در سال 2023 به چه چیزی نیاز دارد؟

زمان مطالعه 10 دقیقه

در ظاهر، monday.com و ClickUp بسیار شبیه هستند. آنها هر دو پلتفرم های مدیریت پروژه هستند که بر ارائه ابزارهای مدیریت گردش کار در یک محیط آنلاین مشترک تمرکز دارند. در واقع، در نگاه اول حتی به نظر می رسد که رابط کاربری مشابهی دارند. مقایسه ClickUp با monday.com را در ادامه بخوانید.

هنگام مقایسه این دو، متوجه شدیم که چالش سختی در پیش داریم. برای شروع، آنها انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های زیادی را با قیمت‌های مشابه ارائه می‌دهند و برای انواع پروژه‌های کوچک و بزرگ مناسب هستند.

اما در حالی که monday.com و ClickUp پلتفرم‌های معتبر مدیریت پروژه هستند، monday.com با رابط بصری و کاربردی، ویژگی‌های فراوان و پشتیبانی سریع، من را به خود جلب کرد. در مقابل، ClickUp برای ابزارهای مشترک عالی است اما کاربر پسند نیست.

به طور کلی، این یک مسابقه بسیار نزدیک بین این دو مدعی برتر بود زیرا تفاوت واقعاً در این است که چه چیزی برای تیم شما بهتر است. اگر فکر می‌کنید monday.com مناسب است، می‌توانید فوراً آن را به‌صورت رایگان امتحان کنید.

امکانات

monday.com ویژگی های قوی ارائه می دهد، اما ClickUp بیشتر ارائه می دهد

برای اینکه بفهمم هر یک از این پلتفرم‌ها چگونه کار می‌کنند، ویژگی‌های آن‌ها را عمیقا بررسی کردیم. شباهت ها شامل تعیین تکلیف و ردیابی، ویژگی های اتوماسیون، و امکان پیوست کردن فایل ها و یادداشت ها به وظایف و پروژه ها است. متأسفانه، برخی از بهترین ویژگی های monday.com فقط در برنامه های سطح بالاتر در دسترس هستند. برعکس، بسیاری از ویژگی های مشابه ClickUp حتی در طرح رایگان نیز در دسترس هستند.

ما انتخاب کردیم که از یک قالب برای هر دو پلتفرم استفاده کنیم. monday.com بیش از 200 مورد در دسترس دارد، با موارد تخصصی که برای صنایع خاصی مانند مارکتینگ و فروش طراحی شده اند. از سوی دیگر، ClickUp بیش از 1400 قالب برای انتخاب دارد که از نظر پیچیدگی برای کاربران مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته متفاوت است. حجم زیاد به این معنی است که احتمالاً یکی را پیدا می‌کنید که با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد.

ClickUp و monday.com طیف وسیعی از نماها و ادغام پروژه را برای ساده كردن مدیریت پروژه ارائه می دهند. این شامل نمای کانبان، جدول زمانی، نقشه و تقویم است، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که تیمتان چگونه بهترین کار را انجام می‌دهد. علاوه بر این، آنها با سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Google Drive و Dropbox یکپارچه سازی می کنند.

همچنین می‌توانید اسناد را مستقیماً به کار پیوست کنید، اما برای آن به فضای ذخیره‌سازی مناسبی نیاز دارید. خوشبختانه، ClickUp فضای ذخیره سازی نامحدود قابل توجهی را برای اکثر برنامه ها ارائه می دهد. اما وقتی نوبت به برنامه های رایگان می رسد، monday.com ظرفیت ذخیره سازی بسیار بالاتر 500 مگابایتی (در مقایسه با 100 مگابایت ClickUp) ارائه می دهد.

با وجود این، ClickUp ردیابی زمان بومی را در همه برنامه‌های پولی ارائه می‌کند و مستقیماً در فضای کاری تعبیه شده است، که به شما یا تیمتان امکان می‌دهد به‌درستی برنامه‌ها، ایجاد گزارش‌ها و صورت‌حساب زمان را به‌خوبی پیگیری کنید. همچنین می‌توانید زمان را در monday.com ردیابی کنید، اما باید یک ستون ردیابی زمان اضافه کنید که فقط در برنامه‌های سطح Pro یا Enterprise موجود است.

همچنین، ClickUp اخیراً یک ویژگی جدید اضافه کرده است که مطمئناً کار شما را کارآمدتر می کند: ClickUp AI. اگرچه این ابزار هوش مصنوعی (AI) فقط به عنوان یک افزونه برای برنامه های پولی موجود است، اما برای بازاریابان، نویسندگان محتوا، مدیران رسانه های اجتماعی یا هر کسی که نیاز به تولید محتوای زیادی دارد ایده آل است. در حال حاضر، monday.com فقط یک نسخه بتا از ویژگی دستیار هوش مصنوعی خود برای تولید وظایف و خلاصه موضوعات دارد.

بر اساس تجربه شخصی ما، واضح است که ClickUp به عنوان برنده ظاهر می شود. در حالی که فکر می‌کنیم monday.com چیزهای زیادی برای ارائه دارد، بسیاری از بهترین ویژگی‌های آن نسبت به پیشنهادات مشابه ClickUp فاصله دارند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که monday.com همچنان یک رقیب قوی است و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، طیف گسترده‌ای از قالب‌های پروژه و تعداد زیادی اتوماسیون را ارائه می‌دهد.

راحتی در استفاده

رابط کاربری monday.com بصری، دوستانه برای مبتدیان و زیباتر است

پس از استفاده گسترده از ClickUp و monday.com، باید بگوییم که monday.com به دلیل رابط کاربر پسند و ابزارهای مدیریت کار بصری خود، تاج را به خود اختصاص داده است. شما به راحتی می توانید گردش های کاری سفارشی شده ایجاد کنید، وظایف را اختصاص دهید و نوتیفیکیشن های خودکار را دریافت کنید.

یکی از اولین چیزهایی که متوجه شدیم این بود که چگونه می توانیم بدون زحمت در monday.com پیمایش کنیم. توانایی اضافه کردن آسان وظایف و کارهای فرعی، قابلیت کشیدن و رها کردن برای مرتب کردن مجدد وظایف، و سادگی برقراری ارتباط مستقیم با هم تیمی‌ها در یک کار، باعث شد که به راحتی در پروژه‌های ما باقی بمانیم.

از سوی دیگر، کلیک‌آپ برای راه‌اندازی و پیمایش مؤثر کمی به دانش فنی بیشتری نیاز داشت. وقتی برای اولین بار یک فضای کاری راه اندازی کردیم، با عملکردهای اساسی مانند ایجاد یک کار جدید یا اضافه کردن یک نظر مشکل داشتیم. بر خلاف monday.com، که دکمه‌های مشخص شده را در صفحه اصلی خود ارائه می‌دهد، ClickUp بسیار کمتر بصری و ناامیدکننده‌تر برای تسلط بر آن است، که اگر تیم شما دارای سطوح مختلف تجربه نرم‌افزار مدیریت پروژه باشد، می‌تواند مضر باشد.

هر نرم افزار مدیریت پروژه همچنین یک برنامه موبایل ارائه می دهد که برای مدیریت وظایف در حال حرکت عالی است. اما درست مانند نسخه دسکتاپ آن، ما دریافتیم که برنامه monday.com برای استفاده ساده تر است. ما به راحتی می‌توانیم بدون نیاز به بازگشت به صفحه اصلی، آیتم‌های موجود در لیست وظایفم را تند تند بکشیم. با اپلیکیشن ClickUp، ما فقط می‌توانستیم یک مورد را در یک زمان مشاهده کنیم و باید از یک کار خارج می‌شدیم تا به مورد بعدی نگاه کنیم.

به طور کلی، در حالی که هر دو پلتفرم امتیازات خود را داشتند، ما monday.com را گزینه آسان‌تری برای استفاده یافتیم. رابط بصری جذاب، طراحی بصری، و آموزش های گسترده آن، سفر مدیریت پروژه ما را به یک نسیم تبدیل کرد. ClickUp یک رقیب قوی بود اما از نظر سهولت استفاده و رابط کاربری، monday.com به عنوان برنده شناخته شد.

ابزارهای همکاری

ابزارهای کلیک‌آپ، ارتباطات بین اعضای تیم را ساده می‌کند

در حالی که monday.com سهولت استفاده بهتر را ارائه می دهد، همکاری جایی است که ClickUp می درخشد. از تخصیص وظایف گرفته تا گذاشتن نظرات و به اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ، کلیک‌آپ تضمین می‌کند که همه در طول پروژه در ارتباط و مطلع باقی بمانند.

یکی از ویژگی هایی که واقعاً برای ما قابل توجه بود، عملکرد چت داخلی ClickUp است. این به شما این امکان را می دهد که در زمان واقعی با هم ارتباط برقرار کنید تا در رأس کارهای فوری بمانید یا با هم به عنوان یک تیم طوفان فکری کنید. در مقایسه، monday.com فقط از طریق نظرات یا از طریق ادغام با برنامه های شخص ثالث مانند Slack، چت را ارائه می دهد، که توانایی ردیابی و مدیریت اشتراک گذاری اطلاعات مهم را در یک مکان محدود می کند.

علاوه بر این، عملکرد مناسب تقویم ClickUp به شما امکان می دهد جلسات را برنامه ریزی کنید و بلافاصله آنها را در جریان کاری خود ادغام کنید. داشتن یک تقویم داخلی به شما امکان می دهد وظایف را بهتر اولویت بندی کنید و تعهدات تیم خود را در یک نگاه مشاهده کنید. در حالی که monday.com یک ویژگی تقویم را نیز ارائه می دهد، این ویژگی فقط در برنامه های با قیمت بالاتر در دسترس است.

برای همکاری بلادرنگ، monday.com و ClickUp ادغام هایی را برای اظهار نظر، ویرایش و اثبات اسناد در نرم افزار ارائه می دهند. با این حال، همه برنامه‌های monday.com استفاده نامحدود از تخته سفید را ارائه می‌دهند در حالی که ClickUp فقط این ویژگی ممتاز را در طرح تجاری یا بالاتر ارائه می‌دهد.

اگرچه monday.com برخی از ویژگی‌های همکاری عالی را ارائه می‌کند، ClickUp آن را یک قدم جلوتر می‌برد. سیستم پیام‌رسانی درون‌برنامه‌ای، عملکرد تقویم و فضای ذخیره‌سازی نامحدود ClickUp، آن را از نظر ابزارهای همکاری برنده آشکاری می‌کند.

قیمت گذاری

برنامه‌های monday.com با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تر، ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهند

از نظر قیمت‌گذاری، ClickUp و monday.com برنامه‌های رایگان برای همیشه و انواع گزینه‌های پولی را متناسب با بودجه و نیازهای شما ارائه می‌دهند. در حالی که برنامه‌های پولی monday.com در مقایسه با کلیک‌آپ ارزش بیشتری برای پول ارائه می‌دهند، به نظر ما طرح رایگان کلیک‌آپ بهتر است.

ClickUp دارای سه طرح پولی است: نامحدود، تجاری و سازمانی. در حالی که طرح سطح اولیه نامحدود با 7 دلار به ازای هر کاربر/ماه مقرون به صرفه تر از برنامه Basic قابل مقایسه monday.com است (که 8 دلار برای هر کاربر/ماه هزینه دارد)، برنامه های سطح بالاتر monday.com به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند. به علاوه، monday.com یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را برای همه برنامه‌های خود ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید مجموعه ویژگی‌های آن را قبل از انجام آن امتحان کنید.

به نظر ما، monday.com به دلیل ویژگی‌های ارائه شده، به‌ویژه برای سازمان‌های بزرگ‌تر که می‌توانند با برنامه‌های استاندارد یا Pro سطح بالاتری داشته باشند، ارزش بیشتری دارد. برای تیم‌های کوچک یا استارت‌آپ‌ها با تعداد معدودی از افراد، طرح رایگان یا نامحدود ClickUp مقرون به صرفه‌تر است و همچنان عملکردهای بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

این چیزی است که شما به صورت رایگان دریافت می کنید

طرح‌های رایگان محدودیت‌های خود را دارند، اما در صورت داشتن بودجه، ارزش ارائه می‌دهند. برنامه رایگان ClickUp قوی است و مجموعه ای سخاوتمندانه از ویژگی ها، از جمله وظایف و اعضای نامحدود را ارائه می دهد. با این حال، با محدودیت هایی همراه است، از جمله در زمینه های ذخیره سازی (100 مگابایت)، ادغام ها، اهداف و زمینه های سفارشی.

در مقایسه، طرح رایگان monday.com کمی ساده‌تر است، اما 500 مگابایت فضای ذخیره‌سازی و حداکثر 1000 مورد را ارائه می‌دهد (اینها ردیف‌هایی هستند که می‌توانید اضافه کنید). با این حال، بر خلاف ClickUp، تعداد کاربران رایگان را به 2 و تعداد بوردها را به 3 محدود می کند. اگر شما یک فرد انفرادی یا در شراکت هستید، ممکن است به خوبی کار کند، اما برای تیم های بزرگتر، باید برای دسترسی به همه چیزهایی که monday.com ارائه می دهد، پرداخت کنید.

این چیزی است که در صورت پرداخت دریافت می کنید

هنگام مقایسه طرح‌های پولی، واضح است که برنامه‌های استاندارد و پرو monday.com بیشترین ارزش را دارند. با طرح استاندارد، قفل ویژگی‌هایی مانند دسترسی مهمان، ادغام‌های شخص ثالث و نمای تقویم را باز می‌کنید. اما برنامه Pro با دسترسی به ردیابی زمان، ایجاد فرمول برای گزارش داده ها، نمای نمودار و گزارش های حجم کاری آن را فراتر می برد تا بتوانید وظایف را نسبتاً تخصیص دهید.

برنامه های پولی ClickUp به اندازه تیم های مختلف پاسخ می دهد و قابلیت های مدیریت پروژه قوی را ارائه می دهد. طرح مقرون به صرفه Unlimited تعداد زیادی منابع نامحدود، به علاوه ردیابی زمان بومی، ابزارهای هوش مصنوعی و دید مهمان را ارائه می دهد. طرح تجاری میان‌رده ClickUp به دلیل ویژگی‌های اضافی خود متمایز است، که شامل جدول زمانی، تخته‌های سفید نامحدود و برندسازی سفارشی شده در فرم‌ها می‌شود.

در اینجا جدولی وجود دارد که می توانید طرح تجاری ClickUp را با طرح استاندارد monday.com مقایسه کنید.

حمایت کردن

ClickUp چت زنده را برای طرح رایگان خود ارائه نمی دهد، اما monday.com این کار را می کند

پشتیبانی 24/7 چت زنده ClickUp فقط برای برنامه های پولی در دسترس است. در طرح رایگان، فقط می توانید از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی آن تماس بگیرید. اگر به دنبال پشتیبانی کامل هستید، monday.com پشتیبانی 24/7 زنده و پشتیبانی ایمیل را برای همه طرح‌ها، به‌علاوه خدمات مشتری تلفنی فقط برای مشکلات صورت‌حساب ارائه می‌دهد.

ClickUp و monday.com چت ربات‌های هوش مصنوعی، پایگاه‌های دانش دقیق و حتی ویدیوها را ارائه می‌دهند که به نظرمان برای اکثر سؤالات ما کافی است. با این حال، ما این راه‌ها را برای ClickUp و monday.com امتحان کردیم و متوجه شدیم که هیچ کدام کامل نیستند. ما با استفاده از تابع چت monday.com شروع کردیم.

بعد از اینکه چت ربات هوش مصنوعی نتوانست کمک کند، نزدیک به 15 دقیقه منتظر ماندیم تا با یک نفر صحبت کنیم. نماینده مشتری به سوال ما پاسخ داد، این بود که آیا عملکردی که می‌خواستیم تکمیل کنیم در طرح رایگان موجود است یا خیر. نماینده پشتیبانی هیچ راه حل یا پشتیبانی اضافی ارائه نکرد، اما او به سرعت به سؤال ما پاسخ داد.

سپس ClickUp را امتحان کردیم. پس از کار با ربات چت هوش مصنوعی، تصمیم گرفتیم برای کمک بیشتر یک بلیط ایمیل برای پشتیبانی ارسال کنیم. ما تقریباً هشت ساعت بعد پاسخی دریافت کردیم – که برای نرم افزار رایگان، وحشتناک نیست، اما در مقایسه با پاسخ 15 دقیقه ای monday.com عالی نیست. (ما تصور می کنیم اگر برای یک طرح پرداخت کنید، حتی سریع تر است.)

به طور کلی، وقتی به پشتیبانی نگاه می کنیم، احساس می کنیم هر دو مزایا و معایب دارند. ما قدردانی کردیم که ویژگی چت زنده در monday.com برای همه برنامه ها در دسترس بود. متأسفانه، پاسخ تاخیری ClickUp به این معنی است که monday.com به سختی برای این دسته برنده می شود.

monday.com یک پلتفرم مدیریت پروژه درجه یک است، اما ClickUp دور از ذهن نیست

مقایسه این دو نرم افزار مدیریت پروژه محبوب قطعا یک چالش بود. در حالی که معمولاً یک برنده واضح وجود دارد، monday.com و ClickUp ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی را برای کمک به ساده‌سازی هر پروژه ارائه می‌کنند. هر یک از آنها دارایی بزرگی برای کسب و کار شما خواهد بود.

در نهایت، monday.com فقط ClickUp را شکست می دهد. در حالی که هر دو طرح رایگان منابع کافی برای حفظ یک تیم کوچک را ارائه می دهند، برنامه های پولی monday.com ارزش بسیار بیشتری را با هزینه کمتر ارائه می دهند، که ممکن است برای تیم های بزرگتر با بودجه بیشتر مفید باشد. به‌علاوه، با پشتیبانی سریع‌تر و رابط کاربری مبتدی، متوجه شدیم که monday.com در سراسر صفحه انعطاف ‌پذیرتر است.

با این حال، این بدان معنا نیست که ClickUp بدون مزیت است. ClickUp برخی از ابزارهای همکاری فوق العاده و پشتیبانی 24 ساعته و 7 ساعته را به همراه یک طرح رایگان عالی برای سرمایه گذاران انفرادی یا استارتاپ ها با بودجه ارائه می دهد. ما به ویژه از اینکه هیچ محدودیتی برای کاربران برای طرح رایگان وجود ندارد – فقط عملکرد محدود است.

سوالات متداول

تفاوت monday.com و ClickUp چیست؟

monday.com و ClickUp هر دو پلتفرم های مدیریت پروژه هستند، اما در زمینه های کلیدی متفاوت هستند. monday.com بر روی همکاری بصری و گردش کار قابل تنظیم تمرکز دارد، در حالی که ClickUp طیف گسترده ای از ویژگی ها و ادغام ها، از جمله ردیابی زمان و تنظیم هدف را ارائه می دهد. در نهایت، انتخاب به نیازها و ترجیحات خاص شما برای ابزارهای مدیریت پروژه بستگی دارد.

آیا ClickUp یا monday.com برای سازمان های کوچک بهتر است؟

برنامه رایگان ClickUp برای سازمان‌های کوچک جدیدتر با بودجه محدود عالی است، زیرا محدودیتی در تعداد کاربران وجود ندارد و همچنان مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب وجود دارد. اگر می‌خواهید به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، برنامه استاندارد monday.com چیزهای زیادی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

محدودیت های monday.com چیست؟

بزرگترین محدودیت monday.com ابزارهای همکاری آن است. monday.com به شدت ویژگی های رایگان خود را محدود می کند، از جمله ادغام، فضای ذخیره سازی و تنظیمات حریم خصوصی. اگر به دنبال یک پلتفرم مدیریت پروژه با ویژگی های همکاری پیشرفته هستید، ClickUp را در نظر بگیرید.

چرا باید از ClickUp استفاده کنم؟

اگر به دنبال یک ابزار مدیریت پروژه قدرتمند و قابل تنظیم برای استارت‌آپ‌ها یا کسانی هستید که ابزارهای همکاری زیادی می‌خواهند، باید از ClickUp استفاده کنید. اگر بودجه ندارید، طرح رایگان آن ایده آل است. با این حال، اگر می خواهید چیزی راحت تر استفاده کنید، باید با monday.com بروید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT