موفقیت جدید برای نات کوین

موفقیت جدید برای نات کوین : هولدرها از شیبا بیشتر شدند

زمان مطالعه < 1 دقیقه

نات کوین (NOT)، یک توکن بازی برای کسب درآمد که در اکوسیستم شبکه باز (TON) تلگرام ادغام شده، در روزهای اخیر رشد چشمگیری داشته و توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است. در این پست به جدیدترین موفقیت جدید برای نات کوین می پردازیم.

موفقیت جدید برای نات کوین

بر اساس داده‌های بازار، قیمت نات کوین روز گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش یافت و به بالای ۰٫۰۱۳ دلار رسید. اگرچه در زمان نگارش این خبر، نات کوین کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰٫۰۱۲ دلار معامله می‌شود، با این حال، در بازه هفتگی همچنان نزدیک به ۱۵۰ درصد رشد دارد.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار نات کوین هم به ۱٫۲۱۶ میلیارد دلار افزایش یافته و باعث شده که این ارز دیجیتال جایگاه ۷۴ بازار را به خود اختصاص دهد.
معرفی ماموریت‌های جدید در بازی تلگرامی نات کوین برای کسب درآمد غیرفعال، به افزایش اخیر قیمت، حجم معاملات و تقریبا دو برابر شدن ارزش بازار توکن NOT در عرض یک هفته کمک کرده است.

موفقیت جدید برای نات کوین

موفقیت جدید برای نات کوین

یکی دیگر از محرک‌های اصلی رشد نات کوین، افزایش تعداد هولدرهای آنچین آن است که از رقبایی مانند شیبا اینو (SHIB)، بانک (BONK) و پپه (PEPE)، پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های موجود، نات کوین دارای بیش از ۱٫۶ میلیون هولدر است. برای مقایسه، در نظر بگیرید که شیبا، دومین میم کوین بزرگ بازار، تنها ۱٫۴ میلیون هولدر دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT